Dat doet me denken aan wat wij hadden. We hadden ons magazijn op de 2e etage ja vraag me niet waarom. En moesten nog flink wat dozen naar boven brengen dus gebruikten we de lift terwijl het half 6 of 6 uur was ofzo. Die schoonmaker die met zo'n karretje alle kopjes wilde ophalen kon dat nu dus allemaal zelf dragen hij werd gek te grappig was dat.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:47 schreef faberic het volgende:
Alle liftknopjes indrukken als de schoonmaakdienst in de lift wil
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:51 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan wat wij hadden. We hadden ons magazijn op de 2e etage ja vraag me niet waarom. En moesten nog flink wat dozen naar boven brengen dus gebruikten we de lift terwijl het half 6 of 6 uur was ofzo. Die schoonmaker die met zo'n karretje alle kopjes wilde ophalen kon dat nu dus allemaal zelf dragen hij werd gek te grappig was dat.
Helemaal leuk voor mensen die gewend zijn om zittend, met de broek nog om de enkels, door te trekkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:51 schreef BigBadPete het volgende:
OK, nog eentje dan:
Een toner-cassette in de stortbak van de wc leggen.
wtf...bestaan die?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:55 schreef BigBadPete het volgende:
Helemaal leuk voor mensen die gewend zijn om zittend, met de broek nog om de enkels, door te trekken![]()
Alles erin?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:37 schreef AlwaysConnected het volgende:
Vraag? moet je koiffie
antwoord? ja
vraag ?Alles er in
antwoord ? ja
en dan ook alles er in mikken
Owja ..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:43 schreef veldmuis het volgende:
Netwerkkabels van twee collega's omwisselen zodat ze elkaars email krijgen!!
Ik twijfel heel erg tussenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:43 schreef veldmuis het volgende:
hmmzz... lijkt me niet werken want die emailclient kijkt toch naar username?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:43 schreef veldmuis het volgende:
*bier van scherm veegtquote:Op zondag 12 maart 2006 16:32 schreef gateway het volgende:
[..]
hmmzz... lijkt me niet werken want die emailclient kijkt toch naar username?
ja en maandag wilde ik met de fiets naar het werk, zat het weekend er op.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik was vrijdag te laat. Kon mijn huis niet uit man. Het weekend stond voor de deur.
Serieus.....gastquote:Op zondag 12 maart 2006 16:32 schreef gateway het volgende:
[..]
hmmzz... lijkt me niet werken want die emailclient kijkt toch naar username?
goh orgineel, is pas 10x gezegtquote:Op maandag 13 maart 2006 16:25 schreef Jorikjet het volgende:
printscreen maken van iemand zijn computer, en dan alle icoontjes verbergen. en klikken dat die dan doet
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:20 schreef ChopperMick het volgende:
Ook leuk: op vrijdag tuinkers zaad strooien op een vloerbedekking en beetje vochtig maken, verwarming lekker hoog zetten en na het weekend staat er een grasmatje waar ze in de Arena trots op zijn.![]()
Eventueel ook in de vorm van letters te zaaien voor dubbel effect...
Die film is zo meesterlijk!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:21 schreef crossover het volgende:
Je kleden zoals hem:
[afbeelding]
en aan iedereen vragen of ze de TPS rapporten al af hebben.
(Uit de film Office Space. Klik hier voor een soundboard
Dat doet Jan toch altijd ?quote:Op maandag 13 maart 2006 10:00 schreef BigBadPete het volgende:
Woensdag rond het middaguur vragen of Zaagmans al geweest is.
Zaagmans?
Ja, Zaagmans, om de week doormidden te zagen ....
![]()
Huishoudfolie is minder moeitequote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:18 schreef BigBadPete het volgende:
Voor op t damestoilet:
Een stuk plexiglas om maat van de pot zagen en dat onder de bril leggen.
kantoor ? humor ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:41 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn meest toegepaste truc op school is: het sneaky laten van een scheet, beetje met je benen bewegen zodat het er goed uit komt. En dan zeggen: hmm ruikt lekker
Jij hebt 2x de letter s en c op je toetsenbord ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:29 schreef aldo71 het volgende:
Alle toetsen van het toetsenbord halen, en dan er een aantal terugplaatsen die samen het woord:
"Succes" spellen.
suc6 zal ook wel duidelijk zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:57 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Jij hebt 2x de letter s en c op je toetsenbord ?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:41 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn meest toegepaste truc op school is: het sneaky laten van een scheet, beetje met je benen bewegen zodat het er goed uit komt. En dan zeggen: hmm ruikt lekker
Dit vind ik ook echt wel een leuk idee, alleen overleeft die vis dat nog een poosje, of is ie na één dag gelijk al dood?quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:50 schreef nweenink het volgende:
We hebben een keer op kantoor zo'n watertank gehad waar je dan bekertjes water kon tappen. Erg leuk, daar hebben we een keer een goudvis ingedaan... En dan wachten totdat mensen een bekertje water gaan tappen, hilarisch die gezichten!![]()
Wanneer je een goudvisje gebruikt overleeft die een dag wel. Het wordt overigens helemaal leuk wanneer je er ook zo'n waterplantje indoet maar daar ben je zo lang mee bezig dat de kans om betrapt te worden snel toeneemt. En dan is natuurlijk de lol eraf.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:04 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Dit vind ik ook echt wel een leuk idee, alleen overleeft die vis dat nog een poosje, of is ie na één dag gelijk al dood?
wat dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef Gripper het volgende:
Een leuke die alleen maar werkt als je op je werk ook de beschiking hebt over iets heel kouds: vloeibare stikstof of CO2. Bij ons dus.Leg een bus scheerschuim erin, en wacht een tijdje. Opensnijden, en het bevroren blok schuim in iemands lade leggen. Enm dan maar wachten tot ie m opentrekt.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |