Wel nagedacht over het simpele feit dat je collega dan 3 uur in wind meurt als een gekquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:25 schreef MrKickass het volgende:
Bouwvakkers-humor:
Dixie omgooien als je collega erin zit
jiskefetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ik stond vanochtend bij de tramhalte...
herkenbaarquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het bekende "goedemiddag" ipv. goedemorgen als iemand een kwartier te laat binnenkomt.
Wat ik heb ik daar een grafhekel aan zeg en op elk stagebedrijf waar ik gezeten heb doet minstens één iemand het altijd.
Or-gi-neel!!!
Echt te flauw..quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:39 schreef bommetje88 het volgende:
Je wacht op de 1e verdieping todat er iemand van de begane grond met de lift naar bovenverdieping gaat, druk dan snel op het lift knopje en zet dan een volle prullenbak schuin tegen de lift deur aan zodat als deze open gaat de prullebak omvalt en alle troep in de lift ligt.
heb ik een keer op school gedaan, maar ook een id voor op het werk![]()
Dat is geen bouwvakkers-humor manquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:25 schreef MrKickass het volgende:
Bouwvakkers-humor:
mn leraar kon het alleen wat minder waarderenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt te flauw..Maar wel erg leuk
![]()
Voor meer effekt kun je die prullebak vullen met waterquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:39 schreef bommetje88 het volgende:
Je wacht op de 1e verdieping todat er iemand van de begane grond met de lift naar bovenverdieping gaat, druk dan snel op het lift knopje en zet dan een volle prullenbak schuin tegen de lift deur aan zodat als deze open gaat de prullebak omvalt en alle troep in de lift ligt.
heb ik een keer op school gedaan, maar ook een id voor op het werk![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:13 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Voor meer effekt kun je die prullebak vullen met water
Ja! Je netwerkkabel bepaalt immers welke mail er binnenkomtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:43 schreef veldmuis het volgende:
Netwerkkabels van twee collega's omwisselen zodat ze elkaars email krijgen!!
Heb ze ook nog maar niet verteld dat ik dat had gedaan.......quote:Hoi S.......,
Gisteravond begon de middelste computer aan de balie en de computer in het back office raar te doen. Uiteindelijk wilde ze ook niet meer opstarten en reageerde ook niet meer op de muis.
Ik heb 10 minuten met een rare spanjaard aan de lijn gehangen die ons niet het nummer van support in Nederland wilde geven. Hij kon ook niet vertellen wat er aan de hand was, maar hij zou dan iemand bellen in Nederland en die persoon zou ons dan weer bellen. Lang verhaal, enfin, later belde er iemand (Mike) op uit Duitsland, wel een ander land, maar goed ik was allang blij dat er iemand belde die ik uberhaupt kon verstaan. Ik heb met met Mike uit Duitsland gekeken of hij kon inbellen, maar dat lukte niet. Hij zou Jort vragen om morgen ochtend, (vandaag dus) te bellen zodat hij ons uit de brand kan helpen. Mike kon wel zien dat onze hoofd surver het goed deed. Het zou dus aan de computers zelf kunnen liggen zij hij.
P.s in Naarden hadden ze ook dergelijke problemen.
Groet. C......
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:26 schreef Caithlinn het volgende:
Ik heb gister de knopjes van de muis bij 2 pc.s omgewisseld en ben vrolijk naar huis gegaan. Ik dacht, ze bellen wel als ze merken dat er iets met die pc's is. Maar nee dus, lees hier de reactie. Ik heb me helemaal slap gelachen toen ik vanmiddag weer op mijn werk kwam.....
[..]
Heb ze ook nog maar niet verteld dat ik dat had gedaan.......![]()
Nee, da's defensiehumor; een oefengranaat in dat schoorsteentje gooien als iemand er op zit te schijten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:25 schreef MrKickass het volgende:
Bouwvakkers-humor:
Wilden niet meer opstarten? Terwijl je slecht link en rechts omgedraaid had?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:26 schreef Caithlinn het volgende:
Ik heb gister de knopjes van de muis bij 2 pc.s omgewisseld en ben vrolijk naar huis gegaan. Ik dacht, ze bellen wel als ze merken dat er iets met die pc's is. Maar nee dus, lees hier de reactie. Ik heb me helemaal slap gelachen toen ik vanmiddag weer op mijn werk kwam.....
[..]
Heb ze ook nog maar niet verteld dat ik dat had gedaan.......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |