Nee, maar er zat ergens een fout tussen men hoofd en men vingers op dat momentquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was je bezopen toen je dit schreef?
Nee joh, rechter is beter.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:58 schreef Aparteling het volgende:
Je baas in zijn linker oogbal steken met een pen?
Zoiets hebben we vroeger wel eens gedaan. Terwijl iemand functioneringsgesprek had!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:58 schreef DiNoW het volgende:
gewoon heel bureau leeg halen, en dan ze gezicht zien als die binnekomt
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:54 schreef Black-Hole het volgende:
Printscreen maken van iemand zijn desktop, die als achtergrond instellen en alle icoontjes/snelkoppelingen verwijderen.
En maar klikken
maar hij is wel leukquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:39 schreef mcDavid het volgende:
een witte schildersoverall aan, gasmasker voor, capuchon op, (goed onherkenbaar), megafoon in de aanslag, en dan een rondje door het gebouw lopen en iedereen verzoeken het pand zo snel mogelijk te verlaten!die verzin ik terplekke!
net send /[domain]quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
bij mij op de middelbare school had iemand een keer uitgevonden hoe je het hele computer lokaal in 1 keer een berichtje kon sturen... dus hij had maar ff rondgestuurd wat een homo de afdelingsleider was!
kwam hij er dus een uurtje later achter dat de code die hij gebruikte niet alleen het hele computerlokaal bestreek, maar de hele school! dus ook de computers van de docenten, en die van de afdelingsleider zelf!
deze ontbrak nogquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:54 schreef dikkedorus het volgende:
http://www.serversunderthesun.com/tin/
http://www.interactivetools.com/staff/dave/damons_office/
idat is echt een goeiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef foton het volgende:
[..]
Zoiets hebben we vroeger wel eens gedaan. Terwijl iemand functioneringsgesprek had!
Gewoon alles in een kartonnen doos gesmeten en op z'n bureau gezet.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:35 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik ben wel geinspireerd geraakt! Zou tuinkerszaad ook groeien op een natgemaakte burostoel?
Op zn bureau? Op de gang met die troep! En zn jas, tas en fotolijstjes er achteraan!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef foton het volgende:
[..]
Zoiets hebben we vroeger wel eens gedaan. Terwijl iemand functioneringsgesprek had!
Gewoon alles in een kartonnen doos gesmeten en op z'n bureau gezet.![]()
Werk je bij Philips ofzo, daar vinden ze dit vast grappigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:37 schreef juiced het volgende:
Ik had vandaag vrij, m'n collega's hebben het geweten hoor! p0000hh!!!!!11!!!1![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gisteren op kantoor:
- "Ik ben morgen vrij."
- "Ej! Morgen is het VRIJdag!"
- "Ben je morgen ook vrij? Nee? Wat dan? Moet je morgen werken?"
- "Ik ben morgen vrij."
- "Tsja, het woord zegt het al he. Vrijdag."
- "Goh, je zou morgen maar moeten werken joh! Da's ook wat..."
- "Ik hoef morgen niet te werken, want ik ben vrij!"
- "Wat ga jij morgen doen? Oh, werken? Nou, ik ben morgen vrij hoor!"