in firefox werkt dat een stuk beterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef voorsie het volgende:
Ahh, door een foutje van mezelf daarnet:
Als iemand een webpagina open heeft staan, de ctrl toets inhouden, en gaan scrollen (naar boven).
Hierdoor worden de letters heel klein, totdat het onleesbaar is... De meeste weten niet zo snel hoe je dit terug krijgt
Helaas heeft dit niet bij elke browser/pagina dezelfde uitwerking...
Lukt het niet om klein en onleesbaar te maken, heel groot is ook erg irritant![]()
mijn god! Hoe origineel!quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen:
Een printscreen maken van het buroblad, met alle snelkoppelingen enz.
Deze dan instellen als achtergrond en vervolgens alle snelkoppelingen buiten beeld neerzetten![]()
Kijken hoelang ze aan het klikken zijn en computers aan en uit aan het zetten zijn![]()
![]()
mèn, ik weet precies hoe je je voeltquote:Op woensdag 8 februari 2006 03:53 schreef coz het volgende:
ik werk op een helpdesk waar allerlei heeeeeele slimme mensen naar toe bellen met uitspraken als " internet is stuk " .. dan heb je geen kantoorhumor meer nodig![]()
(dubbele punten zijn al snel .. ipv :lampjes branden niet op modems want men kijkt op de achterkant ipv de voorkant ... mensen die typefouten blijven maken .. emailadressen intikken als jantjeapestaartjehotmailpuntcom ... mensen die engelse foutmeldingen voorlezen terwijl ze dus duidelijk niet vaak engels praten , laat staan enig benul hebben van wat er op het scherm staat ...ENZENZENZ
.. )
Hier nog zo een helpdeskmedewerkertquote:Op woensdag 8 februari 2006 04:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
mèn, ik weet precies hoe je je voelt
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:37 schreef AlwaysConnected het volgende:
Vraag? moet je koiffie
antwoord? ja
vraag ?Alles er in
antwoord ? ja
en dan ook alles er in mikken
Aan dat profiel voldoe ik!quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:01 schreef Sloffie het volgende:
gewoon de hele dag op stage op FOK! zitten![]()
ik moet toegeven dat ik af en toe ook wat doe....quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Aan dat profiel voldoe ik!![]()
Maar tussendoor doe ik stiekem ook wel is wat.. Boefje he?
Ik maak me er ook schuldig aanquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:07 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik moet toegeven dat ik af en toe ook wat doe....![]()
Count me inquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:30 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Hier nog zo een helpdeskmedewerkert
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:38 schreef faberic het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |