Whello terugquote:
Niet altijd maar meestal welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Whello terug
Tis hier altijd leukies en lieffies toch?![]()
Als ik er ben gaat het meestal wel goedquote:
Ja hoor, alles prima. Met jou ook?quote:
Ik zit er klaar voorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:13 schreef cuall het volgende:
Alle cappers in de aanslag, Viola gaat eten![]()
![]()
Graag alle pics ook hier posten
Nee een "Gauloises" pijpquote:
Ja heerlijk, ik moet zo nog even de keuken doen, maar ben wel toe aan een kleine pauze.quote:
Hij doet hier ook vaag, maarja 1+3 zijn belangrijkstequote:
Lust jij geen koffie?quote:
Maar als je tussendoor even meeleest hier op FOK gaat het een stuk sneller, toch ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja heerlijk, ik moet zo nog even de keuken doen, maar ben wel toe aan een kleine pauze.
.....oh wat heb ik een hekel aan die huishoudelijke klussen![]()
Jij mailen met viool ze je misschien wel willen helpenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja heerlijk, ik moet zo nog even de keuken doen, maar ben wel toe aan een kleine pauze.
.....oh wat heb ik een hekel aan die huishoudelijke klussen![]()
Nee, ik ben er nooit aan gewend geraakt. Van die cappucino uit een zakje vind ik wel lekker, maar da's natuurlijk heel iets anders.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lust jij geen koffie?
Dat is toch het heerlijkste (naast bier) wat er is?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:22 schreef BONG4002 het volgende:
Holt vraagt zich af wat er met de "Fois gras" moet gebeuren
Mis je het dan niet als je 's ochtend erg duf bent? Ik zou er niet aan moeten denken maarja ik drink dan ook al jaren koffiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nooit aan gewend geraakt. Van die cappucino uit een zakje vind ik wel lekker, maar da's natuurlijk heel iets anders.
Dat moeten ze helemaal niet willenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:22 schreef BONG4002 het volgende:
Holt vraagt zich af wat er met de "Fois gras" moet gebeuren
Heb je haar wel eens bezig gezien, in dat tempo zit ik maar zo een week aan haar vastquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:22 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Jij mailen met viool ze je misschien wel willen helpen![]()
Lekker dank jequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:23 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
En een kopje thee voor Talitha [afbeelding]
Bier is ook niet lekker helemaal eenschquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nooit aan gewend geraakt. Van die cappucino uit een zakje vind ik wel lekker, maar da's natuurlijk heel iets anders.
Edit: Niet schrikken: bier lust ik ook niet![]()
He wormpje, bedanktquote:
Dat is het meest heilige drankje onder de meeste FOKKERSquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:25 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Bier is ook niet lekker helemaal eensch![]()
Dank je. Ehhhh, alleen had BONG me ook al gegevenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:23 schreef Sjet het volgende:
En een kopje thee voor Talitha [afbeelding]
Ik heb hier geen theequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dank je. Ehhhh, alleen had BONG me ook al gegeven![]()
Ik drink wel even door dan.
graag gedaanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
He wormpje, bedankt. Had ik je trouwens al ingezwaaid ? Nu wel:
.
Helaas ook niet drink geen druppel alcoholquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is het meest heilige drankje onder de meeste FOKKERSmaargoed, een glaasje wijn zal je wel lusten denk ik
Als je het nooit hebt gedronken, kun je het ook niet missenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mis je het dan niet als je 's ochtend erg duf bent? Ik zou er niet aan moeten denken maarja ik drink dan ook al jaren koffie
Dat is wel een beetje erg saaiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:27 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Helaas ook niet drink geen druppel alcohol![]()
Bier is helemaal niet lekkerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is het meest heilige drankje onder de meeste FOKKERSmaargoed, een glaasje wijn zal je wel lusten denk ik
Dat is waar jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je het nooit hebt gedronken, kun je het ook niet missen.
En mijn systeem kan blijkbaar ook zonder koffie best opstarten (geavanceerd model hè)
Jewel als een ketterquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje erg saai
en je rookt ook niet denk ik?
Lijkt er wl op ja, zit ik hier klaar. Mogen we het niet zienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef Sjet het volgende:
Ik geloof dat jullie 'Viool eet foto's' geboycot worden![]()
Wat stond er dan op dat plaatjequote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat stond er dan op dat plaatje![]()
Oeps: thee was van wormpje. Sorry![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef Sjet het volgende:
Het lijkt erop dat de regie selectief mee leestquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef Sjet het volgende:
Hm op z'n tijd een biertje.... lekkerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bier is helemaal niet lekkerAlleen met de carnaval wel, maar dat bier is dan ook net water
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje erg saai
en je rookt ook niet denk ik?
Wil je ook nog koffie schat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:29 schreef Jumparound het volgende:
Sjet, je mist nog een rijtje koffie
[afbeelding]
BSODquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is waar ja
Nou ik heb echt eerst koffie nodig, anders krijg ik een BSOD voor mijn ogen
Vraag me weleens af of er niet stiekem een medewerker van de redactie hier postquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de regie selectief mee leest
Blue Screen Of Death (oftewel de bekende blauwe schermen van Windows)quote:
Ze bedoeld dan waarschijnlijk je drinkt het als water.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hm op z'n tijd een biertje.... lekkerMaar niet als het als water is
![]()
Misschien heeft iemand die gele vlek toch weggepoetst ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Wil de regie NU Viola in beeld brengen
![]()
...ik weet heel goed dat jullie meelezen dus![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:29 schreef Jumparound het volgende:
Sjet, je mist nog een rijtje koffie
[afbeelding]
Ja, dat bedoel ik inderdaadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze bedoeld dan waarschijnlijk je drinkt het als water.
Ik drink ook geen bier maar op koniginne nach bijv wel![]()
Maar niet te hard werken hèquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:31 schreef whitef0x het volgende:
Ik ga het laatste uurtje van de baas deze week maar eens wat voor hem doen
Beertje aan het bierquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan baal je als een stekker.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Blue Screen Of Death (oftewel de bekende blauwe schermen van Windows)
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Blue Screen of Death
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Wil de regie NU Viola in beeld brengen
![]()
...ik weet heel goed dat jullie meelezen dus![]()
Oeps, betraptquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vraag me weleens af of er niet stiekem een medewerker van de redactie hier post![]()
Beertje ik meen me te verhinderen dat jij wel eens een glaasje wijn dronk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand die gele vlek toch weggepoetst ?![]()
kan ook een te warme core zijn, en dan gaat ie automatisch uit uit veiligheidquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan baal je als een stekker.
Meestal is dat dan een HDcrash ben je ni blij mee
Niet altijd, kan ook je videokaart zijn (heb ik weleens gehad, bleek dus defect moest vervangen worden) niet fijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan baal je als een stekker.
Meestal is dat dan een HDcrash ben je ni blij mee
Ohhhhhhhh, die. Die ken ik uit persoonlijke ervaringquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Blue Screen Of Death (oftewel de bekende blauwe schermen van Windows)
Nééééééééééééé', niet doeeeeeeeeeeeeeeeeeen !! M'n ogenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Blue Screen of Death
[afbeelding]
Lag dat softwarematig of was er iets niet goed aan je harde warenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh, die. Die ken ik uit persoonlijke ervaring![]()
.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Blue Screen of Death
[afbeelding]
Die drink ik ook t liefstequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Beertje ik meen me te verhinderen dat jij wel eens een glaasje wijn dronk.
Jij bent snel zegquote:
komt niet zo vaak meer voor als NT4quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh, die. Die ken ik uit persoonlijke ervaring![]()
.
Daarom ook meestal niet altijd dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
kan ook een te warme core zijn, en dan gaat ie automatisch uit uit veiligheid
Gewoon je eigen fles meennemenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die drink ik ook t liefste![]()
Maar in die nacht hebben ze geen wijn![]()
Ik draaide voorheen XP-Home, nu Pro, dat loopt toch wel ietsje stabieler denk ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
komt niet zo vaak meer voor als NT4
M'n harde schijf zakte door z'n pootjesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lag dat softwarematig of was er iets niet goed aan je harde waren
Wat een laadklep heeft die fiool toch !quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef Snaptnix het volgende:
Jaaaaaaaaa!!!! Ze luisteren toch
[afbeelding]
Doe de hele dag niks anders.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij bent snel zeg![]()
Maar je bent dan ook SYSbeheerder
Heb je hem een mooi plekkie gegeven om te begraven?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
M'n harde schijf zakte door z'n pootjes![]()
Nou.....streams kijken is toch iets andersquote:
eigenlijk is er geen verschil tussen Home en Pro.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik draaide voorheen XP-Home, nu Pro, dat loopt toch wel ietsje stabieler denk ik
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef Snaptnix het volgende:
Jaaaaaaaaa!!!! Ze luisteren toch
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
The wicked witch from the westquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:39 schreef cuall het volgende:
Ik moet wel lachen om stream 4, zo zit er niemand op de stoel en ploep......zit Viola erop
![]()
M'n huidige laptopje doet het goed (afkloppen).quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
komt niet zo vaak meer voor als NT4
Idd, + GPEDIT.MSC, dat is iets wat toch wel handig is van Proquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
eigenlijk is er geen verschil tussen Home en Pro.
Home mist een paar dingetjes zoals aanmelden op een domein.
Niet te lang wachten met vervangen als de HD echt stuk gaat dan krijg je de data er moeilijk vanaf..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
M'n harde schijf zakte door z'n pootjes![]()
Bij mij is het meer gemakzucht tijdens de canaval. Bier wordt de hele avond wel aangevoerd, iets anders moet ik speciaal om vragen en dan moet ik wachten. Ben ik veels te ongeduldig voor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die drink ik ook t liefste![]()
Maar in die nacht hebben ze geen wijn![]()
Er zijn tools om een HDD te repareren, op mijn werk was er ook iets fout aan de HDD, en toen gebruikten wij de UBCD (Ultimate Boot CD) en daar staan een paar zeer handige tooltjes op om je HDD mee te repairenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet te lang wachten met vervangen als de HD echt stuk gaat dan krijg je de data er moeilijk vanaf..
policy gebruik je veel meer in een netwerk omgeving.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, + GPEDIT.MSC, dat is iets wat toch wel handig is van Pro
Er zijn nog eerst wat organen afgestaan voor transplantatie en daarna is ie naar de schuur verhuisd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je hem een mooi plekkie gegeven om te begraven?
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bij mij is het meer gemakzucht met de canaval. Bier wordt de hele avond wel aangevoerd, iets anders moet ik speciaal om vragen en dan moet ik wachten. Ben ik veels te ongeduldig voor.![]()
Ik gebruik het thuis ook, gewoon voor een extra laagje security, mocht bijv mn PC gestolen worden etc. dan is het wat moeilijker om bij de data te komen (heb ook een paar gecodeerde mappen)quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
policy gebruik je veel meer in een netwerk omgeving.
Klopt helemaal UBCD ken ik niet we hadden iets anders naam even vergeten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er zijn tools om een HDD te repareren, op mijn werk was er ook iets fout aan de HDD, en toen gebruikten wij de UBCD (Ultimate Boot CD) en daar staan een paar zeer handige tooltjes op om je HDD mee te repairen(o.a. MHDD, een Russisch programma)
Zeker de moeite waard om te downenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Klopt helemaal UBCD ken ik niet we hadden iets anders naam even vergeten.
Ik had nog op tijd m'n bestandjes op schijf weggeschreven en die schijf heeft al lang het loodje gelegd hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet te lang wachten met vervangen als de HD echt stuk gaat dan krijg je de data er moeilijk vanaf..
Dat doe ik ook regelmatigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had nog op tijd m'n bestandjes op schijf weggeschreven en die schijf heeft al lang het loodje gelegd hoor![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:47 schreef cuall het volgende:
De nieuwe bewoner.............niet Frans dus![]()
Als je het goed wil doen dan moet je een encryptie programma gebruiken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik gebruik het thuis ook, gewoon voor een extra laagje security, mocht bijv mn PC gestolen worden etc. dan is het wat moeilijker om bij de data te komen (heb ook een paar gecodeerde mappen)
Volgens mij zit ik op het verkeerde forumquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er zijn tools om een HDD te repareren, op mijn werk was er ook iets fout aan de HDD, en toen gebruikten wij de UBCD (Ultimate Boot CD) en daar staan een paar zeer handige tooltjes op om je HDD mee te repairen(o.a. MHDD, een Russisch programma)
Waar wie is dit nou danquote:
Kan ook idd, maar de ingebouwde codering van Windows is an sich voor de meeste mensen niet te kraken en je hebt ook een Certificaat nodig dus voor mij is het veilig genoeg (uiteraard moet ik nooit mijn certificering verliezen bij een reformat natuurlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je het goed wil doen dan moet je een encryptie programma gebruiken.
Maar goed als ze mijn pc meenemen dan wens ik ze veel plezier met de Lieske caps.
Tja, ik ratel snel door als het over PC's gaatquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik op het verkeerde forum.
ga ik zeker doen heb even een notes in mijn outlook gezet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard om te downenHet is helemaal gratis
Tis goed hoor. Alles wat ik niet snap, schuif ik zo opzijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, ik ratel snel door als het over PC's gaat
![]()
Ik wil Fransje zien, NUquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar vind er niks aan![]()
Waarvoor te kortquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:52 schreef Jumparound het volgende:
volgens mij is het staartje van mn muis te kort
Volgens de Talpa site:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:53 schreef A-en-M het volgende:
Hallo,![]()
![]()
iemand een idee hoe ze heet???
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:53 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 moet nu weer wat boodschapjes regelen en een kappertje meepikken dus ik ben even down![]()
![]()
Die éne van de Dolly Dotsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:53 schreef Sjet het volgende:
Angéla Kramers?
En ze doet de stem van Donald Duckquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:54 schreef M-en-A het volgende:
15:48Love me just a little bit more
Opeens schalt 'Love me just a little bit more' dooe de speakers. iedereen neuriet mee, maar niet iedereen kan het nummer plaatsten. "Van wie is dit ook alweer?", vraagt Viola. Big boss henk si sneller van begrip: "Dit is een hint denk ik." Iedereen gist wie het kan zijn, maar dan gaan opeens de poorten open en daar staat met haar handen vol bloemen...Anita Heilker.
bron: Talpa
Tot later BONGquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:53 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 moet nu weer wat boodschapjes regelen en een kappertje meepikken dus ik ben even down![]()
![]()
Volgens mij heeft die zelf ook een kind die een aandoening heeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens de Talpa site:
[i]Opeens schalt 'Love me just a little bit more' dooe de speakers. iedereen neuriet mee, maar niet iedereen kan het nummer plaatsten. "Van wie is dit ook alweer?", vraagt Viola. Big boss henk si sneller van begrip: "Dit is een hint denk ik." Iedereen gist wie het kan zijn, maar dan gaan opeens de poorten open en daar staat met haar handen vol bloemen...Anita Heilker.[/i]
Nichtje van Nathaliequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En ze doet de stem van Donald Duck![]()
kan op google geen behoorlijke foto vinden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die éne van de Dolly Dots. Ik vind het wel een beetje een doos tot nu toe
.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:55 schreef M-en-A het volgende:
En ik ben er dus weer heeeeelll even![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Hoi M-en-Aquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:55 schreef M-en-A het volgende:
Hallo allemaal![]()
![]()
wanneer komt er een leuke jonge meid in het Hotelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja die is het nietDie vond ik altijd wel heel leuk
![]()
Die heb je wel verdient, al was het vandaag wel makkelijk natuurlijk om die 50 extra er bij te halenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi M-en-A![]()
Nogmaals bedankt voor die leuke trein![]()
voor mn bureau te kortquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En ze doet de stem van Donald Duck![]()
Het gaat om het doel, niet om de weg ernaar toequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:58 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Die heb je wel verdient, al was het vandaag wel makkelijk natuurlijk om die 50 extra er bij te halen![]()
Hai Aquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:55 schreef M-en-A het volgende:
Hallo allemaal![]()
![]()
Dat kan dan nog wat worden morgen met de brunch met BB5quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben Anita Heilker en ik doe Donald Duck na...............
![]()
Oja dat is waar, jij doneert voor iedere post ¤ 0,01 naar het Mappa Mondo Huisquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het gaat om het doel, niet om de weg ernaar toe.
Tot laterquote:
Is goed, neem voor mij ff Javaanse Jongens 3/4 mee ajbquote:
Hoi verleidelijke Snappiequote:
Tot later Aquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:12 schreef M-en-A het volgende:
Ik ben er weer even van tussen![]()
![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Jij neemt weer plaats in de capkelder, gezellig zoquote:
Als er wat te cappen valt wel ja. Met de camerastreams op 1 kilometer is er niet veel aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij neemt weer plaats in de capkelder, gezellig zo![]()
Ik herkend haar niet iig. Het is dat de naam op Talpa stondquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:10 schreef frizti het volgende:
BEW.
Anita van de dolly dots als nieuwe hotelier? Dat is toch geen bn-er (meer)?
Als jij daar zit, kom ik er gelijk aan hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als er wat te cappen valt wel ja. Met de camerastreams op 1 kilometer is er niet veel aan.
Tenzij je ook gezellig naar de capkelder komt natuurlijk
Mmmmmmm spannend. Hou ik Regenworm wel buiten de deurquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als jij daar zit, kom ik er gelijk aan hoor.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:11 schreef Foreverblue het volgende:
Als reactie op de TT: WB Bong![]()
![]()
En voor de rest: Hallo allemaal BEW
Zal wormpje niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mmmmmmm spannend. Hou ik Regenworm wel buiten de deur![]()
Die is net al in z'n auto gesprongen, dus daar hebben we geen last vanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mmmmmmm spannend. Hou ik Regenworm wel buiten de deur![]()
Mooi danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die is net al in z'n auto gesprongen, dus daar hebben we geen last van![]()
Ha Sjet... heb net speciaal voor jou een bart cap geplaatstquote:
Tsja... je kan het niet altijd iedereen naar zijn zin maken helaasquote:
Waanzinnig spannend. Heb geen nagels meer over hier nuquote:
Ik zag hetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Sjet... heb net speciaal voor jou een bart cap geplaatst![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:32 schreef frizti het volgende:
Met zulke fantastische streams, ga ik maar vast eten maken.
Toedeledoki.
Hahaha Nummer 2 in de Fok all star top 10 zag ik jaquote:
Ik had ook een heel mooie plaat geplaatst.... maar ik weet niet of 'ie nou verwijderd is of het gewoon niet meer doet.... ik weet ook niet precies wat de policy is....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:33 schreef Foreverblue het volgende:
Ik weet niet of dit tegen de Fok policy ingaat. Verwijder hem anders dan maar mods.
Maar die Anita heeft in November 1987 in de playboy gestaan vond ik met Google. En heeel toevallig stond er die maand ook een interview in met John de Mol
[afbeelding]
Naaktfoto's van Playboy mochten niet van Flugel... wegens rechten. Ik weet niet of dat ook geld voor coversquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik had ook een heel mooie plaat geplaatst.... maar ik weet niet of 'ie nou verwijderd is of het gewoon niet meer doet.... ik weet ook niet precies wat de policy is....
Ik ben niet voor naaktfoto's, juist niet. Maar dit was wel een mooie![]()
Met goed uitziende vrouwen erin hoor je mij niet klagen hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:43 schreef Jumparound het volgende:
nee, ze moeten er nog meer vrouwen indouwen
Kijk jij liever naar mannen danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:43 schreef Jumparound het volgende:
nee, ze moeten er nog meer vrouwen indouwen
neequote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met goed uitziende vrouwen erin hoor je mij niet klagen hoor
Volgens mij hebben ze het telefoonnummer van Snappie nog niet gevonden![]()
Heeeeeeeej is Chantal al in het hotel... dacht dat die morgen pas komtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:46 schreef Giggio het volgende:
Violalalalala krijgt zo op d'r lazerus... GNA GNA GNA
snappie is een lekker ding dus?quote:
Vind ik wel ja... en een hele goede verleidster (volgens de test dan)quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
snappie is een lekker ding dus?
oh waar staat die lijst ik ken hem nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha Nummer 2 in de Fok all star top 10 zag ik ja![]()
![]()
Whiskey stokerij van Ma Flodder (Viola)quote:
Gellukig maar, stel je voor dat je een nicotinetekort oplooptquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:49 schreef cuall het volgende:
OH, Bart zit op de tafeldat mocht toch niet van Henk.
ik kan weer roken
In GCquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
oh waar staat die lijst ik ken hem niet
Ja het moeten dan wel echte mannen zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:48 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt er wel een beetje aan wat voor mannen
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whiskey stokerij van Ma Flodder (Viola)
Henk moet niet zo slap lullen hij heeft mijn kijk plezier bedorven.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:49 schreef cuall het volgende:
OH, Bart zit op de tafeldat mocht toch niet van Henk.
ik kan weer roken
Jij staat op nummer 10 trouwens... spammertquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
oh waar staat die lijst ik ken hem niet
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja het moeten dan wel echte mannen zijn![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vind ik wel ja... en een hele goede verleidster (volgens de test dan)![]()
Heeeeeeej Troetelbeeeeeeerquote:
Plaag je maar lieverd... tis maar een testquote:
Ik sta er niet bij, waar is de rest van die lijstquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij staat op nummer 10 trouwens... spammert![]()
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #98
Sommige testen zijn waarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Plaag je maar lieverd... tis maar een test
Het catagorie blauwe mannetjes?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:48 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt er wel een beetje aan wat voor mannen
Zoals zwangerschapstestenquote:
Die discussie zou Viool ook met mij hebben hoor..... ik vind dat er heel veel gerookt wordt daar. En dat is niet fijn als nietrokerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:54 schreef Foreverblue het volgende:
Hele discussie over het roken nu. Met Frank en Viola voorop.
Monique mag niet meer zeuren van Viola, er zijn afspraken gemaakt, punt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:56 schreef Foreverblue het volgende:
Er mag alleen nog gerookt worden in de diner zaal heeft uber meister Henk besloten.
Regelrechte zeikvlekquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:55 schreef Snaptnix het volgende:
Hellup!!!!!! Daar is die grote gele vlek weer.
[afbeelding]
Whahaha ik niet... en ik ben ook geen vader zover ik weetquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
In GC![]()
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #97
Whahahahaha ik ben niet zwanger hoor... en ook (nog) niemand gemaakt.quote:
Niet snel over iets anders beginnen ForeverClearBluequote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha ik niet... en ik ben ook geen vader zover ik weet
Wie is trouwens die meid die daar rondloopt? De nieuwe hotelier?
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirhhhhhhhh, bahquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:03 schreef Foreverblue het volgende:
Voor een homo is Henk wel heel amicaal met vrouwen...![]()
[afbeelding]
Jammerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahahaha ik ben niet zwanger hoor... en ook (nog) niemand gemaakt.![]()
![]()
Doe rustig aan en nog nummer 10 het geeft wel een fijn gevoel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij staat op nummer 10 trouwens... spammert![]()
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #98
Daarom weet je datze altijdwaar zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahahaha ik ben niet zwanger hoor... en ook (nog) niemand gemaakt.![]()
![]()
En vergeet met Bonnie nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirhhhhhhhh, bah![]()
Gisteren deed hij dat ook al met die vrouw die haar kindje is verloren. Ik word daar altijd erg kriegel van.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Daarom weet je datze altijdwaar zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |