Whello terugquote:
Niet altijd maar meestal welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Whello terug
Tis hier altijd leukies en lieffies toch?![]()
Als ik er ben gaat het meestal wel goedquote:
Ja hoor, alles prima. Met jou ook?quote:
Ik zit er klaar voorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:13 schreef cuall het volgende:
Alle cappers in de aanslag, Viola gaat eten![]()
![]()
Graag alle pics ook hier posten
Nee een "Gauloises" pijpquote:
Ja heerlijk, ik moet zo nog even de keuken doen, maar ben wel toe aan een kleine pauze.quote:
Hij doet hier ook vaag, maarja 1+3 zijn belangrijkstequote:
Lust jij geen koffie?quote:
Maar als je tussendoor even meeleest hier op FOK gaat het een stuk sneller, toch ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja heerlijk, ik moet zo nog even de keuken doen, maar ben wel toe aan een kleine pauze.
.....oh wat heb ik een hekel aan die huishoudelijke klussen![]()
Jij mailen met viool ze je misschien wel willen helpenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja heerlijk, ik moet zo nog even de keuken doen, maar ben wel toe aan een kleine pauze.
.....oh wat heb ik een hekel aan die huishoudelijke klussen![]()
Nee, ik ben er nooit aan gewend geraakt. Van die cappucino uit een zakje vind ik wel lekker, maar da's natuurlijk heel iets anders.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lust jij geen koffie?
Dat is toch het heerlijkste (naast bier) wat er is?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:22 schreef BONG4002 het volgende:
Holt vraagt zich af wat er met de "Fois gras" moet gebeuren
Mis je het dan niet als je 's ochtend erg duf bent? Ik zou er niet aan moeten denken maarja ik drink dan ook al jaren koffiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nooit aan gewend geraakt. Van die cappucino uit een zakje vind ik wel lekker, maar da's natuurlijk heel iets anders.
Dat moeten ze helemaal niet willenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:22 schreef BONG4002 het volgende:
Holt vraagt zich af wat er met de "Fois gras" moet gebeuren
Heb je haar wel eens bezig gezien, in dat tempo zit ik maar zo een week aan haar vastquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:22 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Jij mailen met viool ze je misschien wel willen helpen![]()
Lekker dank jequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:23 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
En een kopje thee voor Talitha [afbeelding]
Bier is ook niet lekker helemaal eenschquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nooit aan gewend geraakt. Van die cappucino uit een zakje vind ik wel lekker, maar da's natuurlijk heel iets anders.
Edit: Niet schrikken: bier lust ik ook niet![]()
He wormpje, bedanktquote:
Dat is het meest heilige drankje onder de meeste FOKKERSquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:25 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Bier is ook niet lekker helemaal eensch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |