Dank je. Ehhhh, alleen had BONG me ook al gegevenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:23 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
En een kopje thee voor Talitha [afbeelding]
Ik heb hier geen theequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dank je. Ehhhh, alleen had BONG me ook al gegeven![]()
Ik drink wel even door dan.
graag gedaanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
He wormpje, bedankt. Had ik je trouwens al ingezwaaid ? Nu wel:
.
Helaas ook niet drink geen druppel alcoholquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is het meest heilige drankje onder de meeste FOKKERSmaargoed, een glaasje wijn zal je wel lusten denk ik
Als je het nooit hebt gedronken, kun je het ook niet missenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mis je het dan niet als je 's ochtend erg duf bent? Ik zou er niet aan moeten denken maarja ik drink dan ook al jaren koffie
Dat is wel een beetje erg saaiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:27 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Helaas ook niet drink geen druppel alcohol![]()
Bier is helemaal niet lekkerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is het meest heilige drankje onder de meeste FOKKERSmaargoed, een glaasje wijn zal je wel lusten denk ik
Dat is waar jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je het nooit hebt gedronken, kun je het ook niet missen.
En mijn systeem kan blijkbaar ook zonder koffie best opstarten (geavanceerd model hè)
Jewel als een ketterquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje erg saai
en je rookt ook niet denk ik?
Lijkt er wl op ja, zit ik hier klaar. Mogen we het niet zienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef Sjet het volgende:
Ik geloof dat jullie 'Viool eet foto's' geboycot worden![]()
Wat stond er dan op dat plaatjequote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat stond er dan op dat plaatje![]()
Oeps: thee was van wormpje. Sorry![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef Sjet het volgende:
Het lijkt erop dat de regie selectief mee leestquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef Sjet het volgende:
Hm op z'n tijd een biertje.... lekkerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bier is helemaal niet lekkerAlleen met de carnaval wel, maar dat bier is dan ook net water
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje erg saai
en je rookt ook niet denk ik?
Wil je ook nog koffie schat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:29 schreef Jumparound het volgende:
Sjet, je mist nog een rijtje koffie
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |