Hoi verleidelijke Snappiequote:
Tot later Aquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:12 schreef M-en-A het volgende:
Ik ben er weer even van tussen![]()
![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Jij neemt weer plaats in de capkelder, gezellig zoquote:
Als er wat te cappen valt wel ja. Met de camerastreams op 1 kilometer is er niet veel aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij neemt weer plaats in de capkelder, gezellig zo![]()
Ik herkend haar niet iig. Het is dat de naam op Talpa stondquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:10 schreef frizti het volgende:
BEW.
Anita van de dolly dots als nieuwe hotelier? Dat is toch geen bn-er (meer)?
Als jij daar zit, kom ik er gelijk aan hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als er wat te cappen valt wel ja. Met de camerastreams op 1 kilometer is er niet veel aan.
Tenzij je ook gezellig naar de capkelder komt natuurlijk
Mmmmmmm spannend. Hou ik Regenworm wel buiten de deurquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als jij daar zit, kom ik er gelijk aan hoor.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:11 schreef Foreverblue het volgende:
Als reactie op de TT: WB Bong![]()
![]()
En voor de rest: Hallo allemaal BEW
Zal wormpje niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mmmmmmm spannend. Hou ik Regenworm wel buiten de deur![]()
Die is net al in z'n auto gesprongen, dus daar hebben we geen last vanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mmmmmmm spannend. Hou ik Regenworm wel buiten de deur![]()
Mooi danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die is net al in z'n auto gesprongen, dus daar hebben we geen last van![]()
Ha Sjet... heb net speciaal voor jou een bart cap geplaatstquote:
Tsja... je kan het niet altijd iedereen naar zijn zin maken helaasquote:
Waanzinnig spannend. Heb geen nagels meer over hier nuquote:
Ik zag hetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Sjet... heb net speciaal voor jou een bart cap geplaatst![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:32 schreef frizti het volgende:
Met zulke fantastische streams, ga ik maar vast eten maken.
Toedeledoki.
Hahaha Nummer 2 in de Fok all star top 10 zag ik jaquote:
Ik had ook een heel mooie plaat geplaatst.... maar ik weet niet of 'ie nou verwijderd is of het gewoon niet meer doet.... ik weet ook niet precies wat de policy is....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:33 schreef Foreverblue het volgende:
Ik weet niet of dit tegen de Fok policy ingaat. Verwijder hem anders dan maar mods.
Maar die Anita heeft in November 1987 in de playboy gestaan vond ik met Google. En heeel toevallig stond er die maand ook een interview in met John de Mol
[afbeelding]
Naaktfoto's van Playboy mochten niet van Flugel... wegens rechten. Ik weet niet of dat ook geld voor coversquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik had ook een heel mooie plaat geplaatst.... maar ik weet niet of 'ie nou verwijderd is of het gewoon niet meer doet.... ik weet ook niet precies wat de policy is....
Ik ben niet voor naaktfoto's, juist niet. Maar dit was wel een mooie![]()
Met goed uitziende vrouwen erin hoor je mij niet klagen hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:43 schreef Jumparound het volgende:
nee, ze moeten er nog meer vrouwen indouwen
Kijk jij liever naar mannen danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:43 schreef Jumparound het volgende:
nee, ze moeten er nog meer vrouwen indouwen
neequote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met goed uitziende vrouwen erin hoor je mij niet klagen hoor
Volgens mij hebben ze het telefoonnummer van Snappie nog niet gevonden![]()
Heeeeeeeej is Chantal al in het hotel... dacht dat die morgen pas komtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:46 schreef Giggio het volgende:
Violalalalala krijgt zo op d'r lazerus... GNA GNA GNA
snappie is een lekker ding dus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |