ga ik zeker doen heb even een notes in mijn outlook gezet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard om te downenHet is helemaal gratis
Tis goed hoor. Alles wat ik niet snap, schuif ik zo opzijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, ik ratel snel door als het over PC's gaat
![]()
Ik wil Fransje zien, NUquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar vind er niks aan![]()
Waarvoor te kortquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:52 schreef Jumparound het volgende:
volgens mij is het staartje van mn muis te kort
Volgens de Talpa site:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:53 schreef A-en-M het volgende:
Hallo,![]()
![]()
iemand een idee hoe ze heet???
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:53 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 moet nu weer wat boodschapjes regelen en een kappertje meepikken dus ik ben even down![]()
![]()
Die éne van de Dolly Dotsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:53 schreef Sjet het volgende:
Angéla Kramers?
En ze doet de stem van Donald Duckquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:54 schreef M-en-A het volgende:
15:48Love me just a little bit more
Opeens schalt 'Love me just a little bit more' dooe de speakers. iedereen neuriet mee, maar niet iedereen kan het nummer plaatsten. "Van wie is dit ook alweer?", vraagt Viola. Big boss henk si sneller van begrip: "Dit is een hint denk ik." Iedereen gist wie het kan zijn, maar dan gaan opeens de poorten open en daar staat met haar handen vol bloemen...Anita Heilker.
bron: Talpa
Tot later BONGquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:53 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 moet nu weer wat boodschapjes regelen en een kappertje meepikken dus ik ben even down![]()
![]()
Volgens mij heeft die zelf ook een kind die een aandoening heeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens de Talpa site:
[i]Opeens schalt 'Love me just a little bit more' dooe de speakers. iedereen neuriet mee, maar niet iedereen kan het nummer plaatsten. "Van wie is dit ook alweer?", vraagt Viola. Big boss henk si sneller van begrip: "Dit is een hint denk ik." Iedereen gist wie het kan zijn, maar dan gaan opeens de poorten open en daar staat met haar handen vol bloemen...Anita Heilker.[/i]
Nichtje van Nathaliequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En ze doet de stem van Donald Duck![]()
kan op google geen behoorlijke foto vinden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die éne van de Dolly Dots. Ik vind het wel een beetje een doos tot nu toe
.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:55 schreef M-en-A het volgende:
En ik ben er dus weer heeeeelll even![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Hoi M-en-Aquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:55 schreef M-en-A het volgende:
Hallo allemaal![]()
![]()
wanneer komt er een leuke jonge meid in het Hotelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja die is het nietDie vond ik altijd wel heel leuk
![]()
Die heb je wel verdient, al was het vandaag wel makkelijk natuurlijk om die 50 extra er bij te halenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi M-en-A![]()
Nogmaals bedankt voor die leuke trein![]()
voor mn bureau te kortquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En ze doet de stem van Donald Duck![]()
Het gaat om het doel, niet om de weg ernaar toequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:58 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Die heb je wel verdient, al was het vandaag wel makkelijk natuurlijk om die 50 extra er bij te halen![]()
Hai Aquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:55 schreef M-en-A het volgende:
Hallo allemaal![]()
![]()
Dat kan dan nog wat worden morgen met de brunch met BB5quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben Anita Heilker en ik doe Donald Duck na...............
![]()
Oja dat is waar, jij doneert voor iedere post ¤ 0,01 naar het Mappa Mondo Huisquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het gaat om het doel, niet om de weg ernaar toe.
Tot laterquote:
Is goed, neem voor mij ff Javaanse Jongens 3/4 mee ajbquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |