quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Blue Screen of Death
[afbeelding]
Die drink ik ook t liefstequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Beertje ik meen me te verhinderen dat jij wel eens een glaasje wijn dronk.
Jij bent snel zegquote:
komt niet zo vaak meer voor als NT4quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh, die. Die ken ik uit persoonlijke ervaring![]()
.
Daarom ook meestal niet altijd dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
kan ook een te warme core zijn, en dan gaat ie automatisch uit uit veiligheid
Gewoon je eigen fles meennemenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die drink ik ook t liefste![]()
Maar in die nacht hebben ze geen wijn![]()
Ik draaide voorheen XP-Home, nu Pro, dat loopt toch wel ietsje stabieler denk ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
komt niet zo vaak meer voor als NT4
M'n harde schijf zakte door z'n pootjesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lag dat softwarematig of was er iets niet goed aan je harde waren
Wat een laadklep heeft die fiool toch !quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef Snaptnix het volgende:
Jaaaaaaaaa!!!! Ze luisteren toch
[afbeelding]
Doe de hele dag niks anders.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij bent snel zeg![]()
Maar je bent dan ook SYSbeheerder
Heb je hem een mooi plekkie gegeven om te begraven?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
M'n harde schijf zakte door z'n pootjes![]()
Nou.....streams kijken is toch iets andersquote:
eigenlijk is er geen verschil tussen Home en Pro.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik draaide voorheen XP-Home, nu Pro, dat loopt toch wel ietsje stabieler denk ik
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef Snaptnix het volgende:
Jaaaaaaaaa!!!! Ze luisteren toch
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
The wicked witch from the westquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:39 schreef cuall het volgende:
Ik moet wel lachen om stream 4, zo zit er niemand op de stoel en ploep......zit Viola erop
![]()
M'n huidige laptopje doet het goed (afkloppen).quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
komt niet zo vaak meer voor als NT4
Idd, + GPEDIT.MSC, dat is iets wat toch wel handig is van Proquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
eigenlijk is er geen verschil tussen Home en Pro.
Home mist een paar dingetjes zoals aanmelden op een domein.
Niet te lang wachten met vervangen als de HD echt stuk gaat dan krijg je de data er moeilijk vanaf..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
M'n harde schijf zakte door z'n pootjes![]()
Bij mij is het meer gemakzucht tijdens de canaval. Bier wordt de hele avond wel aangevoerd, iets anders moet ik speciaal om vragen en dan moet ik wachten. Ben ik veels te ongeduldig voor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die drink ik ook t liefste![]()
Maar in die nacht hebben ze geen wijn![]()
Er zijn tools om een HDD te repareren, op mijn werk was er ook iets fout aan de HDD, en toen gebruikten wij de UBCD (Ultimate Boot CD) en daar staan een paar zeer handige tooltjes op om je HDD mee te repairenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet te lang wachten met vervangen als de HD echt stuk gaat dan krijg je de data er moeilijk vanaf..
policy gebruik je veel meer in een netwerk omgeving.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, + GPEDIT.MSC, dat is iets wat toch wel handig is van Pro
Er zijn nog eerst wat organen afgestaan voor transplantatie en daarna is ie naar de schuur verhuisd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je hem een mooi plekkie gegeven om te begraven?
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bij mij is het meer gemakzucht met de canaval. Bier wordt de hele avond wel aangevoerd, iets anders moet ik speciaal om vragen en dan moet ik wachten. Ben ik veels te ongeduldig voor.![]()
Ik gebruik het thuis ook, gewoon voor een extra laagje security, mocht bijv mn PC gestolen worden etc. dan is het wat moeilijker om bij de data te komen (heb ook een paar gecodeerde mappen)quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
policy gebruik je veel meer in een netwerk omgeving.
Klopt helemaal UBCD ken ik niet we hadden iets anders naam even vergeten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er zijn tools om een HDD te repareren, op mijn werk was er ook iets fout aan de HDD, en toen gebruikten wij de UBCD (Ultimate Boot CD) en daar staan een paar zeer handige tooltjes op om je HDD mee te repairen(o.a. MHDD, een Russisch programma)
Zeker de moeite waard om te downenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Klopt helemaal UBCD ken ik niet we hadden iets anders naam even vergeten.
Ik had nog op tijd m'n bestandjes op schijf weggeschreven en die schijf heeft al lang het loodje gelegd hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet te lang wachten met vervangen als de HD echt stuk gaat dan krijg je de data er moeilijk vanaf..
Dat doe ik ook regelmatigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had nog op tijd m'n bestandjes op schijf weggeschreven en die schijf heeft al lang het loodje gelegd hoor![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:47 schreef cuall het volgende:
De nieuwe bewoner.............niet Frans dus![]()
Als je het goed wil doen dan moet je een encryptie programma gebruiken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik gebruik het thuis ook, gewoon voor een extra laagje security, mocht bijv mn PC gestolen worden etc. dan is het wat moeilijker om bij de data te komen (heb ook een paar gecodeerde mappen)
Volgens mij zit ik op het verkeerde forumquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er zijn tools om een HDD te repareren, op mijn werk was er ook iets fout aan de HDD, en toen gebruikten wij de UBCD (Ultimate Boot CD) en daar staan een paar zeer handige tooltjes op om je HDD mee te repairen(o.a. MHDD, een Russisch programma)
Waar wie is dit nou danquote:
Kan ook idd, maar de ingebouwde codering van Windows is an sich voor de meeste mensen niet te kraken en je hebt ook een Certificaat nodig dus voor mij is het veilig genoeg (uiteraard moet ik nooit mijn certificering verliezen bij een reformat natuurlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je het goed wil doen dan moet je een encryptie programma gebruiken.
Maar goed als ze mijn pc meenemen dan wens ik ze veel plezier met de Lieske caps.
Tja, ik ratel snel door als het over PC's gaatquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik op het verkeerde forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |