quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Blue Screen of Death
[afbeelding]
Die drink ik ook t liefstequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Beertje ik meen me te verhinderen dat jij wel eens een glaasje wijn dronk.
Jij bent snel zegquote:
komt niet zo vaak meer voor als NT4quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh, die. Die ken ik uit persoonlijke ervaring![]()
.
Daarom ook meestal niet altijd dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
kan ook een te warme core zijn, en dan gaat ie automatisch uit uit veiligheid
Gewoon je eigen fles meennemenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die drink ik ook t liefste![]()
Maar in die nacht hebben ze geen wijn![]()
Ik draaide voorheen XP-Home, nu Pro, dat loopt toch wel ietsje stabieler denk ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
komt niet zo vaak meer voor als NT4
M'n harde schijf zakte door z'n pootjesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lag dat softwarematig of was er iets niet goed aan je harde waren
Wat een laadklep heeft die fiool toch !quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef Snaptnix het volgende:
Jaaaaaaaaa!!!! Ze luisteren toch
[afbeelding]
Doe de hele dag niks anders.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij bent snel zeg![]()
Maar je bent dan ook SYSbeheerder
Heb je hem een mooi plekkie gegeven om te begraven?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
M'n harde schijf zakte door z'n pootjes![]()
Nou.....streams kijken is toch iets andersquote:
eigenlijk is er geen verschil tussen Home en Pro.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik draaide voorheen XP-Home, nu Pro, dat loopt toch wel ietsje stabieler denk ik
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef Snaptnix het volgende:
Jaaaaaaaaa!!!! Ze luisteren toch
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
The wicked witch from the westquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:39 schreef cuall het volgende:
Ik moet wel lachen om stream 4, zo zit er niemand op de stoel en ploep......zit Viola erop
![]()
M'n huidige laptopje doet het goed (afkloppen).quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
komt niet zo vaak meer voor als NT4
Idd, + GPEDIT.MSC, dat is iets wat toch wel handig is van Proquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
eigenlijk is er geen verschil tussen Home en Pro.
Home mist een paar dingetjes zoals aanmelden op een domein.
Niet te lang wachten met vervangen als de HD echt stuk gaat dan krijg je de data er moeilijk vanaf..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
M'n harde schijf zakte door z'n pootjes![]()
Bij mij is het meer gemakzucht tijdens de canaval. Bier wordt de hele avond wel aangevoerd, iets anders moet ik speciaal om vragen en dan moet ik wachten. Ben ik veels te ongeduldig voor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die drink ik ook t liefste![]()
Maar in die nacht hebben ze geen wijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |