Uhuh, en Chris Jolles had nog iets meer een combi van valsheid en humor, dat mist deze nog wat...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind Dian echt megaleuk... alleen helaas is het een beetje... te jong in vergelijking met de vorige Dian...
Thx!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:11 schreef BVO het volgende:
Wat een mooie OP.
[..]
Uhuh, en Chris Jolles had nog iets meer een combi van valsheid en humor, dat mist deze nog wat....
Ik las trouwens dat de producent bevestigde dat er na Daantje nóg twee oude bekenden terug gaan komen dit seizoen.
Ik heb dat filmpje nog ergens op mijn pc staan.quote:U versierde Meerdijks grootste babe Janine
Sabine de Koning had inderdaad zoiets geïnsnueerd ergens... mwah, niet echt twee wereldschokkende personagesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:12 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat het gewoon Rik en Anita zijn
Wel twee tóffe personages.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Sabine de Koning had inderdaad zoiets geïnsnueerd ergens... mwah, niet echt twee wereldschokkende personages.
Van mij mag Martine weer terugkomen, en dan ook Helen Helmink en natuurlijk Alice de Boer. En dat Martine samen met Alice, Helen helmaal kapot makenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Sabine de Koning had inderdaad zoiets geïnsnueerd ergens... mwah, niet echt twee wereldschokkende personages.
Thx Buupquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:12 schreef Bupatih het volgende:
Heb je álles gelezen, Beev?
Ik wel.Prachtige OP, Dizer.
[..]
Ik heb dat filmpje nog ergens op mijn pc staan.![]()
Denemarkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:30 schreef DeTolk het volgende:
Zwitserland ==== Denemarken
ja ik zag het ook net.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:30 schreef DeTolk het volgende:
Zwitserland ==== Denemarken
Wat bedoel je lady-wrb ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja ik zag het ook net.
dat is wel een heeeel erg stomme fout
waag het niet om Robin te zeggen...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Ik mis iemand
Die veel beter in het plaatje past dan Charlie..
![]()
Gokje:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:11 schreef BVO het volgende:
Ik las trouwens dat de producent bevestigde dat er na Daantje nóg twee oude bekenden terug gaan komen dit seizoen.
Robin hoort bij de vrienden van Harmsen te staanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:46 schreef babette21 het volgende:
Zo, vanavond eindelijk die ouwe d'r uit.....
[..]
waag het niet om Robin te zeggen...![]()
Isabella en Arthur hebben ook bij Harmsen gewoond.... en Elisabeth enBearix
ontbreken
En Nancy, het eerste nichtje van meneer Harmsen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:46 schreef babette21 het volgende:
Isabella en Arthur hebben ook bij Harmsen gewoond.... en Elisabeth enBeatrix
ontbreken
dat zal wel van voor mijn [gtst-]tijd zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:54 schreef Iwan1976 het volgende:
En Nancy, het eerste nichtje van meneer Harmsen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:46 schreef babette21 het volgende:
Zo, vanavond eindelijk die ouwe d'r uit.....
[..]
Ze doet altijd alsof ze 16 isquote:
Hij gaat er echt uit hoor vanavond.quote:
Zo, heeft ze een nieuw kunstgebit?quote:
In ieder geval een stuk geiler gemaakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat heeft Daantje met der stem gedaan![]()
Ja, Swennie tochquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij gaat er echt uit hoor vanavond.
die babystem heeft ze altijd al gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat heeft Daantje met der stem gedaan![]()
Daar hebben we onze knuffelroetmop voor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:48 schreef JohnDDD het volgende:
gtst heeft nu wel weer een nieuwe opa of oma nodig
je weet wel in de lijn van alice horton, nancy hughes, dat soort types
Erg nep.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
Zelfs Ludo Sanders die lacht op het eindfeestje!
Harmsen eruit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, Swennie tochIk heb een klein stukje bij Boulevard gezien
![]()
![]()
Net als zwemmen, verleer je nooit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:28 schreef Svensational het volgende:
Dennis weet nog wel hoe hij piano moet spelen
Je had tenminste kunnen wachten tot ze klaar was met zingen jaquote:
Best tof dat ze haar hebben kunnen casten!quote:
Hennie!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En dan komt Hannie hand in hand met Benjamin en Rik Job Anita en Robin ,'
Ach dromen![]()
Nee joh, gek.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Is het lintje echt??
Nee. Het is maar een serie hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Is het lintje echt??
Waarom niet? Vast acteur in de populairste serie van Nederland en ex-kankerpatient. Vast wel een echt lintje waard.quote:
En blowjoop, daar wil Trix vast niks mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom niet? Vast acteur in de populairste serie van Nederland en ex-kankerpatient. Vast wel een echt lintje waard.
Is geen echte lintje .quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom niet? Vast acteur in de populairste serie van Nederland en ex-kankerpatient. Vast wel een echt lintje waard.
*geeft je een koud biertje aan*quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:34 schreef Zhenar het volgende:
OMG, er wordt een beer vermoord in Baantjer!![]()
Zoveel schokken op 1 avond... het is teveel!!!
* Zhenar grijpt al naar de wijnfles.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:35 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
*geeft je een koud biertje aan*
En dat is 47 jaar in GTST-tijd!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:36 schreef digispeed het volgende:
mooi einde voor iemand die 15 jaar in GTST heeft gezeten.
Het einde is dan nabij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
* Zhenar grijpt al naar de wijnfles.![]()
![]()
![]()
Nah, links van hem zit Laura en rechts de Koning, bezuinigen eh.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:39 schreef ABBAfan het volgende:
Ik heb Harmsen altijd in zijn vooroorlogse keukentje zien zitten. Had ie überhaupt wel een woonkamer?
Dat rond de kookpot dansen houdt je jong he.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm1380133/
Is Dorothea al 57
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm1380133/
Is Dorothea al 57
quote:Full names for some of the characters are:
* Laura Maria Helena Selmhorst
* Robertus Gerardus Alberts (Robert)
* Josephus Hendrikus Alberts (Jef)
* Ludovic Isaak Sanders (Ludo)
* Wendela Hafkamp (Wendy aka Sjors)
* Dian Carina Felicia Alberts
* Simon Titus Dekker
* Annette Regina van Thijn
* Anita Maria Catharina Dendermonde
* Yasmin Lucia Rosina Fuentes
* Stefano Ricardo Maria Sanders
* Rosalinde Anna de Jager (Roos)
* Arnoud Robertus Alberts (Arnie)
* Rik Bertus de Jong
* Michael Theodorus Lammers (Mickey)
quote:
Waarom vraag je het dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:54 schreef ABBAfan het volgende:
Een beetje off-topic misschien maar wat is de bindende factor tussen de personages in Goede Tijden? Speelt het zich in hetzelfde dorp af? Ik ben geen kijker van de serie.
... seks met familie, zoals met moeder, zus, nicht....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:55 schreef Bupatih het volgende:
Maar ja, ze wonen allemaal in hetzelfde dorp. Andere bindende factoren: vrienden, familie, relatie.
Ik heb de serie in het verleden af en toe gevolgd maar hoorde bijvoorbeeld nooit een plaatsnaam of een stad.quote:
Dat is 'm ook! Dr Dekker.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Simon Titus Dekker, die ken ik niet![]()
Ja nu weet ik het Simon Dekker de broer van Linda.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
... seks met familie, zoals met moeder, zus, nicht....
Meerdijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:58 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Ik heb de serie in het verleden af en toe gevolgd maar hoorde bijvoorbeeld nooit een plaatsnaam of een stad.
Is al een paar keer genoemd de afgelopen weken!quote:
Vroeger heette het Berkendaal, maar tegenwoordig staat deze metropool beter bekend als Meerdijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:58 schreef ABBAfan het volgende:
Ik heb de serie in het verleden af en toe gevolgd maar hoorde bijvoorbeeld nooit een plaatsnaam of een stad.
Natuurlijk wel Beaudienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:57 schreef Beaudien het volgende:
GTST zal niet meer hetzelfde zijn zonder Oom Govert........ik schaam me een beetje, maar ik moest even pinken.....Willen jullie me nu niet meer kennen?
![]()
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:57 schreef Beaudien het volgende:
GTST zal niet meer hetzelfde zijn zonder Oom Govert........ik schaam me een beetje, maar ik moest even pinken.....Willen jullie me nu niet meer kennen?
![]()
Oom wiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:57 schreef Beaudien het volgende:
![]()
Je was Robin vergeten in het op plaatje gei vlerk!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:45 schreef Dizer het volgende:
Wat mij betreft was dit de allermooiste afscheid ooit in GTSTMeneer Harmsen die toch nog even ging zeuren
En bijna iedereen was aanwezig. Zelfs Ludo
Wow.. en wat kan Lieke van Lexmond mooi zingen
En wow... mijn Daantje
![]()
![]()
![]()
Nee dat zal toch wel altijd het afscheid van Sylvia blijven hoor, in Griekenland.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:45 schreef Dizer het volgende:
Wat mij betreft was dit de allermooiste afscheid ooit in GTST![]()
Die wordt weer overtroffen door die van Meike, lekker verhakt tot duizend stukjes.quote:
Nee ik was hem niet vergeten, maar Robin, Isabella en Anita pasten niet meer in het plaatjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je was Robin vergeten in het op plaatje gei vlerk!!![]()
Wat deed Charlie daar danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee ik was hem niet vergeten, maar Robin, Isabella en Anita pasten niet meer in het plaatje
Dat mijn beste maatje, heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat deed Charlie daar dan![]()
*edite of dacht je weer eens met je pik![]()
Thxquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Top topicNiet zo leuk als show 500 met die adult movies maar toch zeker leuk
![]()
![]()
Oeh duiveltjes vraag me af hoe je dat met Duiveltja gaat doenquote:
Die danst toch zo vaak, eerst met Janine de tango ergens in een vakantie oord.quote:
Jouw.... Daantje?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:45 schreef Dizer het volgende:
Wat mij betreft was dit de allermooiste afscheid ooit in GTSTMeneer Harmsen die toch nog even ging zeuren
En wow... mijn Daantje
![]()
![]()
![]()
Mooi.... zingen.... Lieke....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:45 schreef Dizer het volgende:
En wow... mijn Daantje
![]()
![]()
![]()
Goed zo Dizer het is jou Daantjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat denk je nou? Je blijft van haar af.
whoehahaha, nou snap niet wat mannen in daantje vinden, ik vind het een ontzettend teeringwijf.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:24 schreef Zhenar het volgende:
Dus Dizer, jij zat met je piemel in de hand voor de televisie te schreeuwen: "Jah! Neem maar afscheid van die ouwe zak! Ohhhhh jaaaa! Flashbacks! Hmmmm! Niet te snel! Oeh... slowmotion beelden, lekkerrrrr!!!! OH! Ze gaat zingen! JAh! JAH! DAANTJE!!!! JAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!"
Ofzo?![]()
Jaloers?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:28 schreef digispeed het volgende:
whoehahaha, nou snap niet wat mannen in daantje vinden, ik vind het een ontzettend teeringwijf.
haha nee hoor, vind mezelf 10 x leuker dan daantje.quote:
Je bedoelt volgens mij Jack en Janine. Kan wel een leuk lijntje opleveren. Jack vs. Ludo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:16 schreef JohnDDD het volgende:
zeg wat was er nu tussen jef en janine? dat leek me op zich nogal een nutteloos stukje, tenzij ze die twee gaan koppelen ofzo?
Ja ook.. Jack en Janine liepen te flirten bij Janine thuis.,quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Je bedoelt volgens mij Jack en Janine. Kan wel een leuk lijntje opleveren. Jack vs. Ludo.
Daarom is het ook zo sneu met die ziekte enzo. Hij had er nog veel langer in kunnen spelenquote:
Nou hopen dat Ludo ook een ziekte krijgtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo sneu met die ziekte enzo. Hij had er nog veel langer in kunnen spelen![]()
Zowel Wik en Harmsen zijn dus even oud, dus klopt het wat ik zei!quote:
Nou nou Swenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou hopen dat Ludo ook een ziekte krijgt.
Nee dat bedoel ik niet, want soap-tijd gaat 1,5 keer zo snel weet je nog:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:38 schreef Haaibaaike het volgende:
47 jr bedoelje 15 jaar geleden.
Wik dan.
Dat klopt dat in soap-land sneller gaatquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet, want soap-tijd gaat 1,5 keer zo snel weet je nog:
Wendela-Sjors die in 10 jaar ineens 17 is;
Nina die ineens van baby peuter is en van kind naar puber;
Sil die ineens van zuigeling een koter van 5 is
Dus Harmsen was ongeveer 37 toen hij erin kwam, Wik was 47 dat klopt.
[Edit; ik zag je laatste regel niet]
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:40 schreef waterreus23 het volgende:
Er was maar een man in GTST die kan zeggen dat hij heeft samengewoond met:
- Katja Schuurman
- Georgina Verbaan
- Fajah Lourens
- Victoria Koblenko
- Georgina Kwayke
Juist Menneer Harmsen
Dorothea heeft nog ergens een dochter lopen volgens mijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:44 schreef JohnDDD het volgende:
ik vind dat het wel de goede kant opgaat met GTST
de laatste tijd zijn er al minder nutteloze karakters (zoals yasmin, isabella ook wel een beetje maar dat was een lekker ding dus dat maakte me niet uit) en meer familie-lijnen
van mij mogen ze dat best doorzetten, geef laura nog een zus, geef jef en robert nog een vader ofzo. de fischers mogen er dan direct uit en dan gewoon een heel nieuwe familie erbij. ach de familie van bing en dorothea is best ok. eigenlijk wil ik de vader van bing wel eens zien. een lekkere grote relneger. en dan mag dorothea nog best een knap jonger zusje hebben.
Ik zag gister Katja Schuurman in dezelfde film als Georgina Verbaan, zouden zij soms ook terugkomenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:55 schreef JohnDDD het volgende:
zeg komt Milan soms terug in GTST? ik zag wouter de jong vandaag op TMF met die gozer die Jack speelt, ze vulden daar wat zendtijd samen ofzo
Laura Selmhorst.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:17 schreef Arcee het volgende:
Ik zag gister een stukje van GTST ergens aan het eind en zag daar een lekkere blonde.
Wie was dat?
Ja, die was 't.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:19 schreef Remzz het volgende:
Of Sjors?
Jack van Houten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:17 schreef Arcee het volgende:
Ik zag gister een stukje van GTST ergens aan het eind en zag daar een lekkere blonde.
Wie was dat?
Voorproefje:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:44 schreef JohnDDD het volgende:
eigenlijk wil ik de vader van bing wel eens zien. een lekkere grote relneger.
nou ik zeg het omdat de acteurs die milan en jack speelden resp. spelen elkaar in principe niet behoren te kennenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zag gister Katja Schuurman in dezelfde film als Georgina Verbaan, zouden zij soms ook terugkomen?
Doe eens even normaal zegquote:Op zondag 29 januari 2006 13:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
nou ik zeg het omdat de acteurs die milan en jack speelden resp. spelen elkaar in principe niet behoren te kennen
het feit dat ze vrij amicaal met elkaar omgingen deed mij vermoeden dat ze wellicht nader kennis hadden gemaakt op de set, ofzo
het is leuker als ie iets ouder is en een beetje grijzig kroeshaar heeftquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:58 schreef Svensational het volgende:
Nou hopen dat Ludo ook een ziekte krijgt.
Zo gemakkelijk valt Harmsen niet te vervangen hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:12 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
het is leuker als ie iets ouder is en een beetje grijzig kroeshaar heeft
maar toch een beetje een bad-guy
een stoere vent die later de opa van de serie kan worden
oh nice !! dat kan bestquote:Op zondag 29 januari 2006 15:13 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Zo gemakkelijk valt Harmsen niet te vervangen hoor.
En bedoel je daarme niet Ludo al?
...
Wehehe, Ludo de echte pa van Bing.
Ik heb daar ook wel eens een stukje van gezien.Is een of ander versierprogramma of zoiets.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:55 schreef JohnDDD het volgende:
zeg komt Milan soms terug in GTST? ik zag wouter de jong vandaag op TMF met die gozer die Jack speelt, ze vulden daar wat zendtijd samen ofzo
Ik ook nietquote:Op zondag 29 januari 2006 17:53 schreef farfavour het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens een stukje van gezien.Is een of ander versierprogramma of zoiets.
(Ik hoop in ieder geval niet dat die Milan terugkomt in gtst)
Volgens mij willen ze daarmee laten zien hoe dom Janine zich gedraagt ofzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:16 schreef JohnDDD het volgende:
zeg wat was er nu tussen jef en janine? dat leek me op zich nogal een nutteloos stukje, tenzij ze die twee gaan koppelen ofzo?
het is de regel dat ze doodgezwegen worden tot vlak vóór de [tijdelijke] comeback...quote:Op zondag 29 januari 2006 18:44 schreef Beaudien het volgende:
Het is toch altijd zo lekker onwerkelijk dat mensen weggaan, en gewoon echt in rook zijn opgegaan.
In Harmsens laatste aflevering werden Peter, Helen en Daniel genoemd.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
het is de regel dat ze doodgezwegen worden tot vlak vóór de [tijdelijke] comeback...
da's altijd zo: ze hebben het nooit meer over iemand, maar stomtoevallig laten ze de naam weer te pas en te onpas vallen en ja hoor: daar is hij of zij weer..... [zoals nu ook weer bij Daantje gebeurde]
En Artur Job Jessia Hedwig Jessica Robin en Rik Benjamin Isabella Yasminquote:Op zondag 29 januari 2006 23:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In Harmsens laatste aflevering werden Peter, Helen en Daniel genoemd.
Klopt niet geheel wat je zegt![]()
uitzonderingen zijn er altijd......quote:Op zondag 29 januari 2006 23:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In Harmsens laatste aflevering werden Peter, Helen en Daniel genoemd.
Klopt niet geheel wat je zegt![]()
lijkt me een fijn verhaaltjequote:Op maandag 30 januari 2006 12:12 schreef Dizer het volgende:
Helen mag alleen van mij terugkomen om door een samenwerking van Martine én Lisette kapot gemaakt worden
Dat ontken ik ook niet, ik ontken wel dat ze over het algemeen doodgezwegen worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
uitzonderingen zijn er altijd......
maar het is een feit dat iemand áltijd genoemd wordt, vlak voor de comeback.....
Wat vandaag? Gefeliciteerd mijn beste Freyquote:Op maandag 30 januari 2006 15:16 schreef Bupatih het volgende:
Lichtelijk offtopic:
Frey, gefeliciteerd met je verjaardag!
ja dus...?? zij kan daar toch gewoon braaf over zwijgen en hem zijn gang laten gaan...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nick zei dat toch echt in de sauna of niet?
Ik zou die smoel van Charlie graag gezien hebben...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dus...?? zij kan daar toch gewoon braaf over zwijgen en hem zijn gang laten gaan...
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:46 schreef Cheesecake het volgende:
Ik zou die smoel van Charlie graag gezien hebben...
Ze kan het beter vertellen en dan Charlie laten kiezen of ze gedumpt wil worden voor het altaar of nietquote:Op maandag 30 januari 2006 20:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dus...?? zij kan daar toch gewoon braaf over zwijgen en hem zijn gang laten gaan...
Dat meende hij toch nietquote:Op maandag 30 januari 2006 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nick zei dat toch echt in de sauna of niet?
Dank je welquote:Op maandag 30 januari 2006 15:16 schreef Bupatih het volgende:
Lichtelijk offtopic:
Frey, gefeliciteerd met je verjaardag!
hm ze heeft al 'n paar weken een nieuwe stylist...quote:Op maandag 30 januari 2006 22:06 schreef Beaudien het volgende:
Wat had Sjors nou voor een bloesje aan......niks voor Sjors, zo vroeg op de avond al open....![]()
Eensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:40 schreef lady-wrb het volgende:
t kan me niet zo boeien op het ogenblik.
t is een beetje slapjes.
vooral dat gezeur over dat amulet met of zonder speeldoos begint me enorm de keel uit te hangen.
t wordt eens tijd dat daar een einde aan komt. dan kan frits/hans met zijn augusta ook weer weg.
bah, ik had me zo op de terugkomst van frits verheugt en dan maken ze dr zo'n achterlijke poppenkast van.
ik weet het, het is soap, maar dit is wel heeeeel zwak
Ga je mee een hapje eten, Urquhart?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:29 schreef Urquhart het volgende:
Achter die speurtocht naar die amulet macht wel wat vaart gezet worden. Die tientallen etentjes van Frits/Hans met de kinderen kennen we nu wel.
Is goed, neem ik m'n muziekdoos meequote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:35 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ga je mee een hapje eten, Urquhart?![]()
Wiet en Fay vind ik niet verkeerd maar Lucasquote:Over enkele maanden zullen er opnieuw drie vaste personages in Meerdijk komen. Ze zijn echter alledrie al in GTST te zien geweest. Sietse Remmers keert namelijk weer terug in GTST. Zij speelde enkele weken de rol van Fay Fischer. Ze is momenteel erg druk in de weer met school, maar daarna zal zij weer terugkeren in de populaire soapserie. Ook Wiet ter Lake, vertolkt door Anique Pappers, krijgt na verluidt een vaste rol in 'Goede tijden Slechte tijden'. Tot slot maakt ook Lucas Sanders zijn comeback. Door welke acteur hij zal worden gespeeld, is nog niet bekend. De GTSTClub
Met der Franse mutstjes.quote:
Grappig als je nagaat is het zelf een half italiaans mutsjequote:
nou ik doel vooral op al die verhalen altijd van d'r.... zo betweterig....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
Met der Franse mutstjes.
Ja, is jammer, geldt ook voor Jackquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jammer dat Wiet een vaste rol wordt![]()
Wiet is okéquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jammer dat Wiet een vaste rol wordt![]()
Ik vind Jack juist okee, Wiet is zo ongelooflijk irritant, praat irritant, kijkt irritant en ruikt volgens mij ook irritantquote:
t is maar een naam hoor, ze is geen plantquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind Jack juist okee, Wiet is zo ongelooflijk irritant, praat irritant, kijkt irritant en ruikt volgens mij ook irritant![]()
Nee joh, al lang niet meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
knip
Janine is trouwens nog steeds zwanger toch ?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:44 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb niets tegen wiet hoor, behalve dan die naam, die kop, die stem, dat gezeur en dat hele karakter
Nee joh, ze is Kierewiet, anders komt er van de terugkeer van Marnix natuurlijk helemaal niks terecht.quote:
Marnixquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Nee joh, ze is Kierewiet, anders komt er van de terugkeer van Marnix natuurlijk helemaal niks terecht.
't is een personage, dus wordt het vertolkt door een actrice en zowel dat personage als de actrice, dit in acht genomen, voldoen aan mijn eerdere beschrijving.quote:Op woensdag 1 februari 2006 07:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
t is maar een naam hoor, ze is geen plant
Niet veels bijzonders hoor, Janine dacht dat Jef haar geheime aanbidder was en na een kort gesprek kwam ze erachter dat hij het niet was en riep met een spreekwoordelijk rood hoofd weg, terwijl Jef schaterlachend bleef staanquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:44 schreef Dizer het volgende:
WAT?!!! Ik heb het niet gezien, maar Janine en Jef?Mijn Janine, wat doe je
Die derde fischer (iets met een F)quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:05 schreef JohnDDD het volgende:
welke personages?
Fay. Die tennisster.quote:
Nee, hij zei Hannie.....quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:30 schreef K.V. het volgende:
Wtf?
Zei Frits (Hans) nou net: ik heb Arnie uit de weg geruimd???
quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Gedachtekronkel...
Hans heeft Frits proberen te vermoorden, maar dat mislukte. Hans legde het loodje en Frits verloor zijn geheugen. Augusta vond de tweelingbroers en dacht dat haar plannetje gelukt was, maar Mutti weet niet dat Hans eigenlijk Frits is, sterker nog, 'Frits' weet ook niet dat hij eigenlijk Hans is. Door z'n kinderen wordt zijn geheugen langzaam maar zeker opgefri(t)st.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:30 schreef K.V. het volgende:
Wtf?
Zei Frits (Hans) nou net: ik heb Arnie uit de weg geruimd???
Eigenlijk een quote die iedereen van te voren had zien aankomen :').quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Gedachtekronkel...
Hans heeft Frits proberen te vermoorden, maar dat mislukte. Hans legde het loodje en Frits verloor zijn geheugen. Augusta vond de tweelingbroers en dacht dat haar plannetje gelukt was, maar Mutti weet niet dat Hans eigenlijk Frits is, sterker nog, 'Frits' weet ook niet dat hij eigenlijk Hans is. Door z'n kinderen wordt zijn geheugen langzaam maar zeker opgefri(t)st.
En als Hans dan ook nog eens Davis van z'n achternaam heet is de verwijzing naar Metal Gear helemaal compleet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Gedachtekronkel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |