Met der Franse mutstjes.quote:
Grappig als je nagaat is het zelf een half italiaans mutsjequote:
nou ik doel vooral op al die verhalen altijd van d'r.... zo betweterig....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
Met der Franse mutstjes.
Ja, is jammer, geldt ook voor Jackquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jammer dat Wiet een vaste rol wordt![]()
Wiet is okéquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jammer dat Wiet een vaste rol wordt![]()
Ik vind Jack juist okee, Wiet is zo ongelooflijk irritant, praat irritant, kijkt irritant en ruikt volgens mij ook irritantquote:
t is maar een naam hoor, ze is geen plantquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind Jack juist okee, Wiet is zo ongelooflijk irritant, praat irritant, kijkt irritant en ruikt volgens mij ook irritant![]()
Nee joh, al lang niet meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
knip
Janine is trouwens nog steeds zwanger toch ?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:44 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb niets tegen wiet hoor, behalve dan die naam, die kop, die stem, dat gezeur en dat hele karakter
Nee joh, ze is Kierewiet, anders komt er van de terugkeer van Marnix natuurlijk helemaal niks terecht.quote:
Marnixquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Nee joh, ze is Kierewiet, anders komt er van de terugkeer van Marnix natuurlijk helemaal niks terecht.
't is een personage, dus wordt het vertolkt door een actrice en zowel dat personage als de actrice, dit in acht genomen, voldoen aan mijn eerdere beschrijving.quote:Op woensdag 1 februari 2006 07:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
t is maar een naam hoor, ze is geen plant
Niet veels bijzonders hoor, Janine dacht dat Jef haar geheime aanbidder was en na een kort gesprek kwam ze erachter dat hij het niet was en riep met een spreekwoordelijk rood hoofd weg, terwijl Jef schaterlachend bleef staanquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:44 schreef Dizer het volgende:
WAT?!!! Ik heb het niet gezien, maar Janine en Jef?Mijn Janine, wat doe je
Die derde fischer (iets met een F)quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:05 schreef JohnDDD het volgende:
welke personages?
Fay. Die tennisster.quote:
Nee, hij zei Hannie.....quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:30 schreef K.V. het volgende:
Wtf?
Zei Frits (Hans) nou net: ik heb Arnie uit de weg geruimd???
quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Gedachtekronkel...
Hans heeft Frits proberen te vermoorden, maar dat mislukte. Hans legde het loodje en Frits verloor zijn geheugen. Augusta vond de tweelingbroers en dacht dat haar plannetje gelukt was, maar Mutti weet niet dat Hans eigenlijk Frits is, sterker nog, 'Frits' weet ook niet dat hij eigenlijk Hans is. Door z'n kinderen wordt zijn geheugen langzaam maar zeker opgefri(t)st.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:30 schreef K.V. het volgende:
Wtf?
Zei Frits (Hans) nou net: ik heb Arnie uit de weg geruimd???
Eigenlijk een quote die iedereen van te voren had zien aankomen :').quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Gedachtekronkel...
Hans heeft Frits proberen te vermoorden, maar dat mislukte. Hans legde het loodje en Frits verloor zijn geheugen. Augusta vond de tweelingbroers en dacht dat haar plannetje gelukt was, maar Mutti weet niet dat Hans eigenlijk Frits is, sterker nog, 'Frits' weet ook niet dat hij eigenlijk Hans is. Door z'n kinderen wordt zijn geheugen langzaam maar zeker opgefri(t)st.
En als Hans dan ook nog eens Davis van z'n achternaam heet is de verwijzing naar Metal Gear helemaal compleet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Gedachtekronkel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |