Jouw.... Daantje?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:45 schreef Dizer het volgende:
Wat mij betreft was dit de allermooiste afscheid ooit in GTSTMeneer Harmsen die toch nog even ging zeuren
En bijna iedereen was aanwezig. Zelfs Ludo
Wow.. en wat kan Lieke van Lexmond mooi zingen
En wow... mijn Daantje
![]()
![]()
![]()
Mooi.... zingen.... Lieke....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:45 schreef Dizer het volgende:
Wat mij betreft was dit de allermooiste afscheid ooit in GTSTMeneer Harmsen die toch nog even ging zeuren
En bijna iedereen was aanwezig. Zelfs Ludo
Wow.. en wat kan Lieke van Lexmond mooi zingen
En wow... mijn Daantje
![]()
![]()
![]()
Goed zo Dizer het is jou Daantjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat denk je nou? Je blijft van haar af.
whoehahaha, nou snap niet wat mannen in daantje vinden, ik vind het een ontzettend teeringwijf.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:24 schreef Zhenar het volgende:
Dus Dizer, jij zat met je piemel in de hand voor de televisie te schreeuwen: "Jah! Neem maar afscheid van die ouwe zak! Ohhhhh jaaaa! Flashbacks! Hmmmm! Niet te snel! Oeh... slowmotion beelden, lekkerrrrr!!!! OH! Ze gaat zingen! JAh! JAH! DAANTJE!!!! JAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!"
Ofzo?![]()
Jaloers?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:28 schreef digispeed het volgende:
whoehahaha, nou snap niet wat mannen in daantje vinden, ik vind het een ontzettend teeringwijf.
haha nee hoor, vind mezelf 10 x leuker dan daantje.quote:
Je bedoelt volgens mij Jack en Janine. Kan wel een leuk lijntje opleveren. Jack vs. Ludo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:16 schreef JohnDDD het volgende:
zeg wat was er nu tussen jef en janine? dat leek me op zich nogal een nutteloos stukje, tenzij ze die twee gaan koppelen ofzo?
Ja ook.. Jack en Janine liepen te flirten bij Janine thuis.,quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Je bedoelt volgens mij Jack en Janine. Kan wel een leuk lijntje opleveren. Jack vs. Ludo.
Daarom is het ook zo sneu met die ziekte enzo. Hij had er nog veel langer in kunnen spelenquote:
Nou hopen dat Ludo ook een ziekte krijgtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo sneu met die ziekte enzo. Hij had er nog veel langer in kunnen spelen![]()
Zowel Wik en Harmsen zijn dus even oud, dus klopt het wat ik zei!quote:
Nou nou Swenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou hopen dat Ludo ook een ziekte krijgt.
Nee dat bedoel ik niet, want soap-tijd gaat 1,5 keer zo snel weet je nog:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:38 schreef Haaibaaike het volgende:
47 jr bedoelje 15 jaar geleden.
Wik dan.
Dat klopt dat in soap-land sneller gaatquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet, want soap-tijd gaat 1,5 keer zo snel weet je nog:
Wendela-Sjors die in 10 jaar ineens 17 is;
Nina die ineens van baby peuter is en van kind naar puber;
Sil die ineens van zuigeling een koter van 5 is
Dus Harmsen was ongeveer 37 toen hij erin kwam, Wik was 47 dat klopt.
[Edit; ik zag je laatste regel niet]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |