Dennis en Robertquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:26 schreef JohnDDD het volgende:
ohooo zhenar wat geil!!!
eh nee wacht
die weten het toch wel van elkaar? dan verwacht ik eerder dennis met milan, of dennis met remco
Whahahaquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:28 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Whahaha
ik had een lachbui toen ik dit las!
dan heeft ie het met zijn beide ouders gedaan!
Jah en ook met zijn zusje en nichtjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:28 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Whahaha
ik had een lachbui toen ik dit las!
dan heeft ie het met zijn beide ouders gedaan!
quote:
Wat denk je van deze verhaallijn:quote:
Het klinkt alsof het voorbestemd isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:40 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Wat denk je van deze verhaallijn:
-Dennis gaat door zijn geheugenverlies aan alles twijfelen; ook zijn seksualiteit.
-Robert gaat na zijn mislukte relatie met Barbara op een spirituele zoektocht. Uiteindelijk boort hij de bron van vrouwelijkheid in zichzelf aan.
-Dennis treft Robert naakt aan op zijn hotelkamer.
-Laura komt binnen met iets wat Robert moet ondertekenen vanwege Sil.
-Ze krijgt een hartverzakking als ze hen bezigziet.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:51 schreef Dizer het volgende:
DOE EENS RUSTIG MET POSTEN!! Ik ben nog niet klaar met het nieuwe topc
Die is leuk... alleen moet er een keer een einde aan komenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:49 schreef Urquhart het volgende:
Die Dennis-ik-ben-je-moeder-verhaallijn
Ik heb het gemist.... is ie al met Daantje het bed ingedoken?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:03 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond Dennis slecht acteren gisteren.
Dat vind ik dus ook. Oom Govert wasquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:04 schreef Bupatih het volgende:
Jammer dat meneer Harmsen ermee stopt!
En dit meen ik
Ik vind Dian echt megaleuk... alleen helaas is het een beetje... te jong in vergelijking met de vorige Dian...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:05 schreef BVO het volgende:
Ik vind er dus niks meer aan. Het gaat allemaal zo traag, het is zo doorzichtig en gewoon te flauw vaak....
Alleen Dian is nog leuk, die deze week weer een beetje de oude aan het worden is. Al mis ik Chris Jolles nog wel, zij zou het nog veeeeeel leuker doen
.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:08 schreef LeBeau het volgende:
Daantje.
Doe mij Milan maar, die zag er weluit bij dat ding wat hij samen deed met die acteur die Jack speelt. Iets met klikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |