2 blauwe streepjesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Allejezus, Pluto kan meteen de rol van vader-figuur op zich nemen.
Eng.. jij woont ook alweer zo dicht bij me in de buurt...quote:
Que?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eng.. jij woont ook alweer zo dicht bij me in de buurt...
Zag net dat je in Rotterdam woont.. vandaar..quote:
... maar een oude bok heeft altijd wel wat!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, op een oude bok moet je het leren. Enzo
ze woont precies tussen ons in!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zag net dat je in Rotterdam woont.. vandaar..
I bet she's thrilled...quote:
Zo zit ik er ook een beetje bijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
... maar een oude bok heeft altijd wel wat!
[afbeelding] - ik en mijn F5
In het weekend hang ik meestal rond in Alblasserdam..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo zit ik er ook een beetje bij. En ja, oude bokken zijn ok
.
Waar wonen jullie dan?.
He, balenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:03 schreef mcDavid het volgende:
in Delft... maar dan door de weeks!
die sandwich gaat dus niet op
Vanavond zal ik zwaaien.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als je vanmiddag nog in de buurt bent van rotterdam CS mag je wel ff naar me zwaaien
ok.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eh, na 6en. Maar ik bedenk me net dat ik ga sjoppen dus niet bij CS kom. Helaas helaas.
welterusten...quote:
ik zal de mensen die in de stoptrein blijven zitten de groeten laten doorgevenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:24 schreef Janetje het volgende:
Ik zwaai wel vanaf Dort.
Jouwspatiebalkzoeken..quote:
*omdraait en in slaap valt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kost moeite. 07:41 uur = zo weinig mogelijk moeite doen
.
Ik twijfel hard of ik naar bed gaquote:
gewoon wakker blijven en ff goed douchen zo, ben je zo over je slaap heen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik twijfel hard of ik naar bed ga. Vanmiddag dokter, vanavond de stad in, misschien handig om te doen maar heb geen zin
.
beetje late reactie,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:45 schreef Janetje het volgende:
Damnit.. auw.. m'n taalgevoel, wat doe je?!
"Gekoppeld word je toch wel."
Ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gewoon wakker blijven en ff goed douchen zo, ben je zo over je slaap heen!
ah je hebt al ervaring!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Twee nachten niet geslapen, op de 4 uurtjes die ik sliep gistermiddag na
.
dr zijn nog genoeg nachtbrakers wakker hoor!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:14 schreef Donnie.Darko het volgende:
BeF is dood.
En terecht, op dit tijdstip.
Mja..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dr zijn nog genoeg nachtbrakers wakker hoor!
Wat je licht noemt, grijze wolken.quote:
Hoi MT.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:15 schreef Misstique het volgende:
Goodmeurning!
toen ik de gordijnen open deed, werd het lichter in mijn kamer! dat noem ik lichtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat je licht noemt, grijze wolken..
Het wordt wel krap nu..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:35 schreef mcDavid het volgende:
ik ben douchen!
als ik niet binnen een uur terug ben, mogen jullie 112 bellen, dan ben ik omgevallen en lig ik te verdrinken in de badkuip!
b.v.d.
Moeten we bellen?quote:
Ik weet niet waar ie woontquote:
Hallo met 112 alarmcentralequote:
-weet ik veel waar hij woont, doe maar een IP check ofzoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hallo met 112 alarmcentrale
-Ja hallo, ik bel omdat een user van het fok forum al een uur en 3 kwartier bezig is met douchen en zei dat als hij binnen een uur niet terug was we moesten bellen.
Psst, hoeveel mensen met die naam slingeren er nou rond in nederland?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
-weet ik veel waar hij woont, doe maar een IP check ofzo
David? Best veel lijkt me...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Psst, hoeveel mensen met die naam slingeren er nou rond in nederland?
De rest.quote:
Das een nick lieverdquote:
Kijk eens in z'n profiel dearest.quote:
Wie zegt dat dat zn achternaam isquote:
Hoi DDquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:20 schreef Chowi het volgende:
Moggêh!
Wie is DD?quote:
Ik ga voor dat tweede.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Moet ik hieruit opmaken dat je geen DD genoemt wilt worden of heb ik een kloonverwarring?
Oh, uhh, aangenaam dan.quote:
Nou, in ieder geval al geen kloon van DD. Die kun je wegstrepen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, uhh, aangenaam dan.. Dacht dat jij een kloon van DD was. Wie ben je dan wel?
.
Ja?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:31 schreef Misstique het volgende:
BS.
Mij hou je niet voor de gekquote:
Ja doe dan even leuk meehee.quote:
Je bent dus wel een kloon. BS kan ik nu dus ookal afstrepen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval al geen kloon van DD. Die kun je wegstrepen.
nee óók nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent dus wel een kloon. BS kan ik nu dus ookal afstrepen.. Uhhh J. dan?
als ik J was...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent dus wel een kloon. BS kan ik nu dus ookal afstrepen.. Uhhh J. dan?
quote:
Sorry Chow, er is maar één BS en alhoewel hij over een veelheid aan klonen beschikt, kan ik met stellige zekerheid zeggen dat jij er geen van bent. Jezelf voordoen als één van zijn klonen is mijns inziens ongepast en niet in de laatste plaats beledigend.quote:
quote:
Wacht maar af, Mt. Ik maak binnenkort wel een kloon aan en doe me voor als een kloon van BS. Je zult geen verschil merken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry Chow, er is maar één BS en alhoewel hij over een veelheid aan klonen beschikt, kan ik met stellige zekerheid zeggen dat jij er geen van bent. Jezelf voordoen als één van zijn klonen is mjijns inziens ongepast en niet in de laatste plaats beledigend..
Oh, ben jij dan chowi T? Ik snap nooit wat van die kloons.quote:
Dat komt omdat je zintuig voor kloonherkenning nog onderontwikkeld is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, ben jij dan chowi T? Ik snap nooit wat van die kloons..
.
wie de kanker is T... ik ben Bizzquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, ben jij dan chowi T? Ik snap nooit wat van die kloons..
.
Tijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:46 schreef DeLeider het volgende:
Bitches, heren.
Wat een binnenkomst. Women, stand up for your rights!!1111quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:46 schreef DeLeider het volgende:
Bitches, heren.
Zeg, daar trap ik dus niet in!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:46 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wie de kanker is T... ik ben Bizz
That would be sacrilegious in the most essential form of the wordquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:43 schreef Chowi het volgende:
Wacht maar af, Mt. Ik maak binnenkort wel een kloon aan en doe me voor als een kloon van BS. Je zult geen verschil merken.
Wat wou je doen dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat een binnenkomst. Women, stand up for your rights!!1111
Bizquote:
Je verkrachten in een steegje.quote:
Mquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:50 schreef Misstique het volgende:
Gegroet DL.
Gangbang!quote:
Dag schone deerne. Dank voor je optreden. Het was kordaat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:31 schreef Misstique het volgende:
BS.
Join the club.quote:
U kunt op mij rekenen. Immer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:54 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
Dag schone deerne. Dank voor je optreden. Het was kordaat.
No thanx, I'll pass on this one.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
No thanx, I'll pass on this one.
Je hebt je handen vol aan 2 hoor. Als ik daaraan word toegevoegd overleef je het nietquote:
You wish....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt je handen vol aan 2 hoor. Als ik daaraan word toegevoegd overleef je het niet![]()
Actually, I don't. Why would I wish you dead?quote:
Ja weet ik veel....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Actually, I don't. Why would I wish you dead?
Niet dusch.. Jij bent één van de harde kern BeFfers en die worden steeds schaarser hierquote:
het komt allemaal goedquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet dusch.. Jij bent één van de harde kern BeFfers en die worden steeds schaarser hier![]()
Ik hoop het Bizz.. ik hoop het van ganser harte..quote:
*tissue's gooitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hoop het Bizz.. ik hoop het van ganser harte..
*snif
fijn dat jullie zo meelevend zijn geweestquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:35 schreef mcDavid het volgende:
ik ben douchen!
als ik niet binnen een uur terug ben, mogen jullie 112 bellen, dan ben ik omgevallen en lig ik te verdrinken in de badkuip!
b.v.d.
*volsnuitquote:
selectief aan t lezen geweest?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
fijn dat jullie zo meelevend zijn geweest
je bent er toch nog?quote:
jamaaarjamaarjamaar!!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
je bent er toch nog?
kappuh met zeuren dus![]()
eigenlijk had ik gehoopt dat je écht verdronken wasquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
fijn dat jullie zo meelevend zijn geweest
13.desillusiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
eigenlijk had ik gehoopt dat je écht verdronken was
Zoiets simpels kan hij zelfs niet.quote:
Voor mij is het al zo ver.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:15 schreef Misstique het volgende:
Maar goed ende..
Over 2 uur is het weekend!!!!11!!1!!![]()
![]()
![]()
quote:
Wat doe jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:24 schreef Misstique het volgende:
Ik ben al in weekendmodus, ergo; ik voer geen ene reet meer uit.
nee, maar toen ik bijna moest kotsen toen ik een hapje probeerde te eten, besloot ik dat ik misschien toch beter ff op bed kon gaan liggenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
eigenlijk had ik gehoopt dat je écht verdronken was
Mietjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee, maar toen ik bijna moest kotsen toen ik een hapje probeerde te eten, besloot ik dat ik misschien toch beter ff op bed kon gaan liggen
Dan meld je je toch eerst eventjes op Fok, nu dachten we dat je dood was, en kwam de teleurstelling.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee, maar toen ik bijna moest kotsen toen ik een hapje probeerde te eten, besloot ik dat ik misschien toch beter ff op bed kon gaan liggen
Iets commercieels en managersachtigsquote:
Je bent pimp en accountant?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Iets commercieels en managersachtigs![]()
En internationaal ook nog!quote:
ik zal je in het vervolg niet meer blij maken met een dode musquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan meld je je toch eerst eventjes op Fok, nu dachten we dat je dood was, en kwam de teleurstelling.
Oeh, vietnamese hoertjes.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zal je in het vervolg niet meer blij maken met een niet dode mus mcDavid
Ms.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef Misstique het volgende:
c.
Mt mên, Mtquote:
Miss Tique is zòòòòòò eristoff blue....quote:
Of hij wenst je ms toe.quote:
Mijn beeld van Ms. wat doe je!?!quote:
Verklotenquote:
Valt me viest van je tegen Ms.quote:
Het was enkel een garpquote:
Ik vergeef je, mits een natte zoen en een sigaret.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het was enkel een garp![]()
Misplaatst echter, vergeef mij![]()
No prob:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik vergeef je, mits een natte zoen en een sigaret.
In de volgorde welteverstaan.
Krieg.quote:
Ik bén een band.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:03 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik zit in een band.
mp3's?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:03 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik zit in een band.
een zwemband?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:03 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik zit in een band.
Zo flauw dat 'ie weer leuk wordtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:12 schreef cerror het volgende:
Maakt niet uit of je homofiel-band.
Mt!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:22 schreef Misstique het volgende:
JD.
Een mes?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Mt!
Ik moet nog een uur doden voor mijn bezoek komt, iemand tips?
Ik moet nog een uur doden voor ik naar huis mag, dus neequote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Mt!
Ik moet nog een uur doden voor mijn bezoek komt, iemand tips?
Van wie is hij nou eigenlijk een kloon?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:28 schreef Donnie.Darko het volgende:
Pluto.
Je schrijft lyrics?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:30 schreef cerror het volgende:
Oh mijn god!
Ik heb net de album-versie van 666satan666 van scheldgeweld gekregen!
Door mij geschreven!
Het klinkt nog steeds als een puberale kutbandquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:30 schreef cerror het volgende:
Oh mijn god!
Ik heb net de album-versie van 666satan666 van scheldgeweld gekregen!
Door mij geschreven!
Is het ook, maar heerscht tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:32 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Het klinkt nog steeds als een puberale kutband
Hoe heet de band? Wat voor style is het? Hebben jullie een site?quote:
Hey J.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:46 schreef Janetje het volgende:
Goeie morgen...
jij ook weer wakkerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:46 schreef Janetje het volgende:
Goeie morgen...
Ska.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe heet de band? Wat voor style is het? Hebben jullie een site?
Tofquote:
Hey mt.quote:
Ach.. alweer een kleine drie kwartier..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:47 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
jij ook weer wakker![]()
Hoelaat (vroeg) was het gister nog geworden ?
Jep. En niet al te moeilijk voor een beginnend drummer.quote:
ik ga vanavond eens optijd slapen denk ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey mt.
Mwah.. kan ermee door....
[..]
Ach.. alweer een kleine drie kwartier..
Ehmm.. ik lag er om een uur of kwart over acht in.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik ga vanavond eens niet slapen denk ik![]()
Dat kan ik ook wel zeggen maar dat doe ik toch niet...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik ga vanavond eens optijd slapen denk ik![]()
Cool, keep us posted!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:48 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ska.
Naam is geloof ik nog niet eens echt besloten.
Whehehe! Posted! Op een forum! Snap je 'm?!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:03 schreef pc-fr34k het volgende:
Cool, keep us posted!
Of keep us post-it, en dan bij iedereen in huis stiekem van die plakbriefjes op de koelkast plakken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe! Posted! Op een forum! Snap je 'm?!!
!
!
ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of keep us post-it, en dan bij iedereen in huis stiekem van die plakbriefjes op de koelkast plakken.!
!
!
Toch nog, hè?quote:
en net zat je nog te beweren dat je helemaal niet weet waar ik woon!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of keep us post-it, en dan bij iedereen in huis stiekem van die plakbriefjes op de koelkast plakken.!
!
!
quote:
Dat was ik niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en net zat je nog te beweren dat je helemaal niet weet waar ik woon!
Je scheldvocabulaire, wat doe je!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:58 schreef cerror het volgende:
Komkommersalade nog ân toe, nu moet ik nog naar de winkel fietsen voor bier ook.
Even ter informatie, ik walg van komkommers.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je scheldvocabulaire, wat doe je!
we hebben iets gemeenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Even ter informatie, ik walg van komkommers.
Tof, neuken?quote:
It worked for J.quote:
Ik had ook geen ander response verwacht.quote:
Van zo'n vuige slettebak niet neen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had ook geen ander response verwacht.
nou pfftquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had ook geen ander response verwacht.
Dankquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Van zo'n vuige slettebak niet neen.
Haaiquote:
You said it, brada.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Van zo'n vuige slettebak niet neen.
37.8% kans dat ik dan wéér haai zeg, 66.6666666% kans dat het met smiley isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja das de 2e keer... moet ik nu wéér hoi zeggen?
Goed'ndaag, mijnheer.quote:
quote:
hm...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:44 schreef kanaiken het volgende:
[..]
37.8% kans dat ik dan wéér haai zeg, 66.6666666% kans dat het met smiley is
de kans dat ik antwoord geef is klein...zeer kleinquote:
maar eigenlijk is dit ook al een antwoordquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:46 schreef kanaiken het volgende:
[..]
de kans dat ik antwoord geef is klein...zeer klein
Ik volg je totaal niet meer. Wat heb je gehad, XTC?quote:
Microsoft?quote:
Linuxquote:
Niet eens, enkel bierquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik volg je totaal niet meer. Wat heb je gehad, XTC?
puur technisch bekeken wel, maar in elk ander geval valt er over te twistenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:47 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
maar eigenlijk is dit ook al een antwoord
Apple!!1quote:
OS/2quote:
Open source.quote:
Open officequote:
Can I have it? Can I, can I?quote:
psst, er is allang software om te gamen onder linux.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:53 schreef Bizznitch het volgende:
doe mij maar microsoft
Ik hou van je.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:53 schreef Bizznitch het volgende:
doe mij maar microsoft
Goede analysequote:
Kloon van wie?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hoi, Ik gooi me wederom in de incrowd maar dat mag omdat de TT deels op mij slaat. Ha.
denk ik
Wow.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hoi, Ik gooi me wederom in de incrowd maar dat mag omdat de TT deels op mij slaat. Ha.
denk ik
Ohquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
NIemand, ik heb meer te maken met het gekoppeld worden.
oy zaadvragende ogen foto in je foboquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
NIemand, ik heb meer te maken met het gekoppeld worden.
*checktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:54 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
oy zaadvragende ogen foto in je fobo!
Hard op geoefend.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:54 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
oy zaadvragende ogen foto in je fobo!
Ben je nou al gekoppeld?quote:
Maar ik had het nodig om extreem droog over te komen!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:06 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Schaam je... WAAR ZIJN AL JE PI'S!
Ik kan je wel aan mijn honingdropje koppelen, maar daar zitten kosten aan.quote:
Hoeveel hellegaten zijn er?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:13 schreef Janetje het volgende:
Leven in dit hellegat...
Jij hebt je kans om mijn pooier te mogen zijn verspeeld knulquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:12 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik kan je wel aan mijn honingdropje koppelen, maar daar zitten kosten aan.![]()
Weet ik niet.. maar BeF is zeker een goeie...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:14 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Hoeveel hellegaten zijn er?
Navond trouwens
Dat is zeker waarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weet ik niet.. maar BeF is zeker een goeie...
hmz... nah... oke....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:07 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Maar ik had het nodig om extreem droog over te komen!!
of althans een poging tot!!
sorriehie
quote:
Ze stribbelt tegen mensen, lekkerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hebt je kans om mijn pooier te mogen zijn verspeeld knul.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb verkering met dinges...
Eh...
Ohja!. Plutodinges
.
Ooh.... hoeveel heb je er alquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* Vikingsmeisje maakt liever kindertjes dan kloontjes
Appels en peren vergelijken is okquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Misschien moet je et eens met mij proberen ?quote:
Als je er 1 over hebt waar je niks meer mee doet, mag ik die dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
is beide groen!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:32 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Appels en peren vergelijken is ok
Mits bierquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:32 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Appels en peren vergelijken is ok
Kan beide groen zijnquote:
Neh, daar zat meer de gedachte 'godverdomme ik verveel me en omdat het 5 uur in de ochtend is is er geen ander levend topic dus post ik maar hier mee' achter.quote:
Wil er wel eentje voor jou maken hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:32 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Als je er 1 over hebt waar je niks meer mee doet, mag ik die dan?
Voor of met?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wil er wel eentje voor jou maken hoor
En het was gezellig natuurlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, daar zat meer de gedachte 'godverdomme ik verveel me en omdat het 5 uur in de ochtend is is er geen ander levend topic dus post ik maar hier mee' achter.
Verstandigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, daar zat meer de gedachte 'godverdomme ik verveel me en omdat het 5 uur in de ochtend is is er geen ander levend topic dus post ik maar hier mee' achter.
Ik groet u!quote:
nou eeuh, als het voor jou is, dan moet het ook maar met jou.. kan je je wensen duidelijk maken... blind of doof orsoquote:
Zij die gaan sterven (en ik) groeten u terug...quote:
We did!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zij die gaan sterven (en ik) groeten u terug...
Is dat zo? Hmmm... Oh well.. we lived..
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mwah.. zo af en toe..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:38 schreef jackson het volgende:
[..]
We did!
Nogsteeds gezellig hier dus begrijp ik
He-le-maal mee eens! We moeten maar snel beginnen dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nou eeuh, als het voor jou is, dan moet het ook maar met jou.. kan je je wensen duidelijk maken... blind of doof orso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |