ew...quote:
Mjah.. dat klopt...quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:48 schreef JDude het volgende:
Veel te lang shoppen is het vrouwelijk ras eigen, J.
Auwquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:48 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ew...
[afbeelding]
[afbeelding]
EEN SCHUIFPUI DEBIELE JOOD ANDERS ZEG IK WEL DIE GAPENDE GROT VAN JE GROOTMOEDER
Ah, C.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:49 schreef YM2149 het volgende:
Ik open mijzelf ook even een SB.
Welneequote:Op donderdag 26 januari 2006 21:45 schreef Janetje het volgende:
[..]Om vier uur met een vriendin gaan winkelen om vervolgens om kwart voor 10 thuis te komen is wel een beetje fout eh?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:48 schreef Chowi het volgende:
Ik pass hier alvast een TVP. Ik ga slapen, ben ziek, vogelgriep, blijf a.u.b. ver uit mijn buurt. Alvast bedankt. Nee, geen medelijden, ik had anders toch wel een trein gekopt.
Vaarwel, sletjes..
Vaarwel, Ch.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:48 schreef Chowi het volgende:
Ik pass hier alvast een TVP. Ik ga slapen, ben ziek, vogelgriep, blijf a.u.b. ver uit mijn buurt. Alvast bedankt. Nee, geen medelijden, ik had anders toch wel een trein gekopt.
Vaarwel, sletjes..
Hallo C.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:52 schreef cerror het volgende:
Godverdomde kloteMarcel, hij moet eens opschieten verdomme.
het topic was alang dichtquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sinds de introductie van Replique maar Breuls maakte er een geheimpje van.
Hij moet z'n goedkeuring geven?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:52 schreef cerror het volgende:
Godverdomde kloteMarcel, hij moet eens opschieten verdomme.
NEEquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:53 schreef Misstique het volgende:
Mag warme choco ook?
Ola, blik Hollandia?quote:
Geslacht: man..quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:52 schreef Biogarde het volgende:
Winkelen zuigt![]()
Ik kan het echt niet![]()
Hodfr, wie ben jij dan?quote:
BS natuurlijk...quote:
Heb me laten vertellen, dat er ook mannen zijn die graag winkelenquote:
Hmm.. dan is het vast BSquote:
Maar ik heb t zo koudquote:
Zoiets heb ik ook gehoord.. Ben ze nog nooit in het wild tegengekomen though...quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb me laten vertellen, dat er ook mannen zijn die graag winkelen![]()
Hou even een bakje eronder!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:37 schreef Chowi het volgende:
ZEG GA ANDERS METEEN EEN NEUKAFSPRAAK REGELEN STELLETJE HOERERENDE NEPMAROKKANEN!!1111
"Verdomd, dat ik dat niet wist"quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:56 schreef cerror het volgende:
YM2149 is de geluidschip van een atari.
Zijn hendig sjieke jas viel je op?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:59 schreef Janetje het volgende:
Over 'in het wild' gesproken..Ik heb Maikuuul gespot...
Je icon! RICHARD!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:59 schreef Janetje het volgende:
Over 'in het wild' gesproken..Ik heb Maikuuul gespot...
Die had ie inderdaad aan..quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Zijn hendig sjieke jas viel je op?
quote:
Toch teleurstellend dat het écht geen kloon isquote:
quote:[..]I LOVE YOU AAAAAAAAAAALLLLLLLLLLL
Rpp'keeee
Je moet serieus even die aflevering van 'Whose line is it anyway' even downloaden. En kijken!quote:
Alang gedaan mênquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je moet serieus even die aflevering van 'Whose line is it anyway' even downloaden. En kijken!
Lotte keek me even raar aan toen ik opeens zei "Jezus, hij bestaat dus echt.."quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Toch teleurstellend dat het écht geen kloon is
Whehehehe...quote:I have never had a Jetski ride like that!
Jeetjeeee
Ik zat ook even raar te kijkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lotte keek me even raar aan toen ik opeens zei "Jezus, hij bestaat dus echt.."
Goed zo!quote:
Ik vind het ook vrij eng dat je 'm herkent. Dat zou mij dus al niet eens lukkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lotte keek me even raar aan toen ik opeens zei "Jezus, hij bestaat dus echt.."
Hahaha.. ja dat snap ik..quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:35 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik zat ook even raar te kijken!
Mwah.. hij heeft vaak zat hier foto's gepost...quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vind het ook vrij eng dat je 'm herkent. Dat zou mij dus al niet eens lukken
Ey, jij was vast vanmiddag bij de c1000, Brusselse Poort?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:42 schreef Maikuuul het volgende:
Check me nieuwe puma's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mjah... die tijd kan ongeveer kloppen ja..quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:46 schreef Maikuuul het volgende:
Nee was er pas om half 6
moet je niet slapen menquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goed zo!
[..]
Ik vind het ook vrij eng dat je 'm herkent. Dat zou mij dus al niet eens lukken
Wat was ik aant doen ? want dat ben ik namelijk zelf vergetenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah... die tijd kan ongeveer kloppen ja..Tof... een fok!ker gespot in het wild...
Goeie vraag.. je liep langs en je had iig je jas aan...quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat was ik aant doen ? want dat ben ik namelijk zelf vergeten
Ik gok dattie daar ook al zn 3 hersencellen voor nodig heeft om dat te kunnen volhouden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goeie vraag.. je liep langs en je had iig je jas aan...
Ik heb nachtdienst, dus ik ben officieel pas drie uur aan het werkquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:47 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
moet je niet slapen men! bij jou is het toch al bijna 3:00 ofzo !?
Ooohquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goeie vraag.. je liep langs en je had iig je jas aan...
Dat was idd in de c1000quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ooohen was dat in de c1000 of niet ? want als ik nog met me jas aanliep ging ik naar achter om me fiets binnen te zetten
Maarja ik ben douchen, laters mense
Ow jeh dan hebje me dus gezienquote:
oh johquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb nachtdienst, dus ik ben officieel pas drie uur aan het werk
En ik loop 'maar' drie uurtjes voor, dus het is pas twee uur
daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.. en wat voor bedrijf je bij werktquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wat moet je allemaal doen tijdens je dienst.... gewoon generatoren controleren ofzo en shit of allemaal andere spannende shit
We varen zaterdag pas uit, misschien zelfs zondag pas, dus dan ga ik pas écht aan het werk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
oh joh dus je kan de hele nacht door fokken!? wat moet je allemaal doen tijdens je dienst.... gewoon generatoren controleren ofzo en shit of allemaal andere spannende shit
maar wat moet je nu dan doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
We varen zaterdag pas uit, misschien zelfs zondag pas, dus dan ga ik pas écht aan het werk.
Er wordt een pijpleiding aangelegd op de bodem, van Qatar naar de Verenigde Arabische Emiraten. Daar is een bepaald ontwerp voor gemaakt en aan boord van het schip waar ik zit, controleren we of die wel een beetje binnen dat ontwerp blijft. Daarbij ben ik degene die alle meetsensoren binnen krijgt op de computer (positie van het schip, positie van de onderwaterrobot waarmee de pijpleiding in de gaten wordt gehouden en nog wat andere dingen) en daarvan maakt software die ik bedien een plaatje op een scherm. Daarnaast maken we aantekeningen van de positie waar de leiding de bodem raakt op het moment dat daar om gevraagd wordt.
[/notedop]
Sorry voor het slaapverwekkende verhaalquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:22 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
Tiekquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:22 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
ohjoh das tofquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zit achter de computer, voornamelijk.
Desalniettemin.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:46 schreef cerror het volgende:
Immers.
Ik heb er geen problemen mee! En het komt vaak zat voor dat je ook effe wat anders doet hoor, dus het is nooit saaiquote:
Daarentegen!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:46 schreef cerror het volgende:
Immers.
Ha! Daar ontsnap ik dan mooi aan!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:56 schreef cerror het volgende:
Seizoen 1 van Family Guy is nog niet binnen, vervloekt zijn alle heiligverklaarde zielen.
Biz heeft je vast al heilig verklaard.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ha! Daar ontsnap ik dan mooi aan!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:56 schreef cerror het volgende:
Seizoen 1 van Family Guy is nog niet binnen, vervloekt zijn alle heiligverklaarde zielen.
Volgens wie ben jij heilig dan (naast je moeder).quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben niet vervloekt! Gmenut..
Dat gaat niet om m'n ziel...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Biz heeft je vast al heilig verklaard.
Je moet ze ook afvoeren!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik heb vandaag geen flikker uitgevoerd.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Biz heeft je vast al heilig verklaard.
Stiekem wel hè? Nymph dat je bent.quote:
Come on... ik ben gewoon heilig...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Volgens wie ben jij heilig dan (naast je moeder).
Op een betere wereld.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waar zouden we zijn zonder Janetje, het heilige boontje...
Hmm.. dat is wel weer helemaal waar....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Op een betere wereld. [afbeelding]
Get a room!quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Oh HansIk wil de liefde met je bedrijven
!
quote:
Wat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pfft, je kan er zelf ook wat van hoor
Wanneer ben ik klef dan?quote:
quote:
God.. als we nu ook al scores gaan bijhouden...quote:
Ja dan!?!?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
God.. als we nu ook al scores gaan bijhouden...
Dan word ik misselijk van dat plaatje hierboven...quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan word ik misselijk van dat plaatje hierboven...
Wel lenig genoeg voor de Kama Sutraquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hmzz, ziet er niet echt gezond uit
te skinny mên te skinny! je moet vleesch!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel lenig genoeg voor de Kama Sutra
Kloptquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
te skinny mên te skinny! je moet vleesch!
pick me pick meeequote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Klopt
Anders ben ik bang dat het breekt allemaal
volgens mij kan het bij deze meid hooguit buigenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Klopt
Anders ben ik bang dat het breekt allemaal
ja die ezelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:53 schreef rompompom het volgende:
Shrek-erlebnis!
[..]
*picks Bizznitch
Ik krijg spontaan zin om die film te kijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:58 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja die ezel!!
*vreugdesprongetje maakt*
maar dan staat Fok! gewoon stil voor je neus!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee hoor, want dan ben ik fit en vrolijk als ik morgen op mijn werk ben!!!
me 2quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan zin om die film te kijken
klopt... het wordt weer eens tijd om lekker te nachtbraken!!!quote:
True truequote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
klopt... het wordt weer eens tijd om lekker te nachtbraken!!!
trouwens, jij bent ook niet vroeg...
multi is vaak gezellig!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
True true! zit nog even in een multi op msn....
kan nog niet slapen![]()
iddquote:
Naja.. leven.. leven..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hier is altijd leven
mitsch bier
Jij laat je toch zeker tot niets dwingen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. leven.. leven..
Eerder een soort gedwongen voortbestaan...
gebrek aan bruggen, vermoed ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij laat je toch zeker tot niets dwingen?
Ick drinck den laatschte schlocken fan mijne edelen bier.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:51 schreef Janetje het volgende:
Schop..
Ik heb bier..
Drink met mij mee...
Welterusten c'kequote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Ick drinck den laatschte schlocken fan mijne edelen bier.
Ter slodt zijnde roepdt mijnen bedt om mijnen vette aarsch.
KRUIDNOTEN.. VERDAMMT NOCHMAL!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:54 schreef mcDavid het volgende:
ik heb ook bier.
maar ik zit ff aan de fris, en de pepernoten!
me computer staat eindelijk weer een beetje stil
Leugens!quote:
whoei pepernoten kan ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Welterusten c'ke
[..]
KRUIDNOTEN.. VERDAMMT NOCHMAL!!
[..]
Leugens!
NEEN HET ZIJN KRUIDNOTEN... GRRRR.....quote:
pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernotenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
NEEN HET ZIJN KRUIDNOTEN... GRRRR.....
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
NEEN HET ZIJN KRUIDNOTEN... GRRRR.....
Stop je hoofd in een gehaktmolen en blijf draaien.. kreng...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten![]()
![]()
Maar hij... heeft kruidnoten....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:13 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
[afbeelding]
pepernoot
[afbeelding]
kruitnoten(let niet op de naam van de link
)
het zijn die onderstequote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:13 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
[afbeelding]
pepernoot
[afbeelding]
kruitnoten(let niet op de naam van de link
)
Dan zit je in het goeie topic...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme. Opgezwollen klier in m'n keel. Dat, of ik krijg voor het eerst in m'n leven last van m'n amandelen. Het leven haat me.
dat is ook niet praktisch, draaien terwijl je hoofd in een stilstaande gehaktmolen zit!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Stop je hoofd in een gehaktmolen en blijf draaien.. kreng...
[..]
Maar hij... heeft kruidnoten....
gelijk heb jequote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het zijn die onderste
EN JA DIE NOEM IK GEWOON LEKKER PEPERNOTEN!!!
Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten![]()
![]()
En dat allemaal in 1 dag gegetenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen
Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers
Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen
Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten
![]()
![]()
![]()
bier.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Negerzoenen
Hamburgers
Frikandellen
Kroketten
Nou niet allemaal in 1 dagquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:16 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
En dat allemaal in 1 dag gegeten![]()
laten we de kruitnoten maar gewoon pepernoten noemen, en die andere taaie blokjes paupernoten of zoquote:
quote:
Moet je eens kijken wat je nu hebt gedaanquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:24 schreef Pluto_Nium het volgende:
*clumsy briefje geeft
| |__| Nee |
|______________________________________________________|
Kijk.. dát is humor..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat is ook niet praktisch, draaien terwijl je hoofd in een stilstaande gehaktmolen zit!
quote:
*maakt aan achterkant formulier met vragenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:24 schreef Pluto_Nium het volgende:
*clumsy briefje geeft
| |__| Nee |
|______________________________________________________|
Ik kan niks aan vinkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:25 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
zie jij ergens staat doorhalen wat niet van toepassing is
of vind je dat normaal als er 2 hokjes zijn die je kan aanvinken![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*maakt aan achterkant formulier met vragen
1) Leeftijd?
2) Foto?
3) Saldo op de bank?
4) Lengte van de penis?
1) 18quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*maakt aan achterkant formulier met vragen
1) Leeftijd?
2) Foto?
3) Saldo op de bank?
4) Lengte van de penis?
Trouwens. Ik kon geen Who's Line.. vindenquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
1) 18
2) heb jij ook niet
3 +/- 3000 euro
4 zo'n 11 cm
back to basischool stylequote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kan niks aan vinkendus dan maar op deze manier
.... trouwens erg orgineel zo
Je moet het niet op deze manier doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:28 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
back to basischool style![]()
of had ik dit nou in PUB gelezen bij orginele manieren om iemand verkering te vragen
eng woord heb ik dat altijd gevonden, verkering![]()
1 punt klopt nietquote:
4b) Groeier of bloeier?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
1) 18
2) heb jij ook niet
3 +/- 3000 euro
4 zo'n 11 cm
Sorry..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Trouwens. Ik kon geen Who's Line.. vinden [afbeelding].
Maar dat komt omdat ik een vaste torrentsite heb waar het niet opstond. Zou je in m'n FB willen neerplempen hoe je eraan komt? Viele dank.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:29 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
1 punt klopt niet![]()
soms als het koud is zal het om en nabij de 10,5 cm liggen maar dat zijn details he![]()
bloeier dóhquote:
Ik zit al een halfjaar thuis te niksen, daar gaat je Engels van achteruitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sorry..whehehe... het is whose line...
Ik gooi wel ff in je fobo
en ik maar klagen over een halve weekquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit al een halfjaar thuis te niksen, daar gaat je Engels van achteruit.
Dat vertel je toch niet als je verkering vraagt manquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:31 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
bloeier dóhweet je hoe voordelig als je alleen van die kleine condooms hoeft te kopen.
Daarom is gegeven 3 ook waard, daar heb ik op bespaart![]()
Neuh.. ik had het je zelf fout gezegd..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neem me nou maar gewoon mee uit etenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat vertel je toch niet als je verkering vraagt man [afbeelding].
Leuk het dan tenminste een klein beetje op!
Ik heb vanaf 29 sep 2005 al vakantiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
en ik klagen over té weinig vakanties![]()
Zal ik jou eens een tip geven?? Ga eens liegen, dan groeit ie vanzelf welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:32 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Meten mandat is zó 2003, ik heb er een schaalverdeling op staan
![]()
Ik kom nog net niet in aanmerking voor de voedselbank.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik moet 6 februari al weer beginnequote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb vanaf 29 sep 2005 al vakantie
ah, u komt mij aflossen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:34 schreef remlof het volgende:
mijn god ik ben dronken heee
ik denk ik meld het hier maar even voordat ik er een topic over open
ik zal eens kijken of het heeft geholpenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zal ik jou eens een tip geven?? Ga eens liegen, dan groeit ie vanzelf wel
Ik volgende week weer als alle mee zitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:36 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik moet 6 februari al weer beginne![]()
Laat het ons even wetenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:36 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik zal eens kijken of het heeft geholpen![]()
Ik moet vanaf 27 februari, 40 uur per week stage gaan lopen in een ander land..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:36 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik moet 6 februari al weer beginne![]()
die van mij is 25 cm!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zal ik jou eens een tip geven?? Ga eens liegen, dan groeit ie vanzelf wel
Its working?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die van mij is 25 cm!
*checkthey verrek!
whoei tofquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moet vanaf 27 februari, 40 uur per week stage gaan lopen in een ander land..
Beat that..
Ha!
quote:
Ierland..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:38 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
whoei tof
waar ga je heen ?
ik ga dat over een jaar of 2 doen of 3 of zo, maar lijkt me wel tof.![]()
Compensatiedrang zeker?quote:
jahquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ierland..
[..]
Compensatiedrang zeker?
mooi! ik ook, en ik wordt alleen maar dronkenender!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik begin net weer een beetje nuchter te worden!
en ja
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:40 schreef Pluto_Nium het volgende:
Hey clumsy ik doe m'n best dus lieg jij er eens een cupmaat bij![]()
Wat wil je hebben?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:40 schreef Pluto_Nium het volgende:
Hey clumsy ik doe m'n best dus lieg jij er eens een cupmaat bij![]()
Nee moet niet té groot zijn dat is niet mooiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat wil je hebben?
En Jane! Ik wil al jaren naar Ierland!
Dan moet ie inderdaad langer..quote:
dat is wel tof, kan je de hele dag klavertjes vier gaan plukkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ierland..
[..]
Compensatiedrang zeker?
Post jij terwijl ik een leuk model op-Google even je groeiende plasser dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:42 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Nee moet niet té groot zijn dat is niet mooi![]()
maar wel iets.
post eerst maar een foto dan oordeel ik wel hoeveel erbij moet![]()
De naam is Janetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat wil je hebben?
En Jane! Ik wil al jaren naar Ierland!
Mwah.. wat administratieve shit...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:43 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
dat is wel tof, kan je de hele dag klavertjes vier gaan plukken
dat is het eerste waar ik altijd aan denk bij ierland
maar wat ga je daar dan doen, dingen vertalen ook ?
fuck... ik denk dattie ECHT 25 cm was geworden, want nu is het weer een hoopje gefrommelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Its working?omg
*ook gaat liegen
Ohja, doe die T er maar even bij bedenken en gooi het op de opgezwollen klierquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
De naam is Janet![]()
Mooie plek voor de volgende Fok!meet he..
Mwah.. meets die ik tot nu toe had waren best aardig...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, doe die T er maar even bij bedenken en gooi het op de opgezwollen klier.
En meets zijn overrated. Ierland niet though.
kom maar een keer naar ons zweefvliegveld!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:43 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
dat is wel tof, kan je de hele dag klavertjes vier gaan plukken
HIj is...oranje....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:49 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik heb net foto's gemaakt![]()
[afbeelding]
Op ware grootte?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:49 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik heb net foto's gemaakt![]()
[afbeelding]
oempa loempia, in dit gevalquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
HIj is...oranje....
Ben je een Oempa Loempa?.
Ik ga even uit van een kleiner beeldscherm dan dat van mij....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:51 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ligt eraan of jouw beeldscherm even groot is als die van mij doos![]()
verwacht je nou dat ik m'n lul op het scherm gaan leggen om te kijken of het een beetje kloptquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ga even uit van een kleiner beeldscherm dan dat van mij....
Natuurlijk...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
verwacht je nou dat ik m'n lul op het scherm gaan leggen om te kijken of het een beetje klopt![]()
Ik zal het eens doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natuurlijk...
En de foto's dáárvan mag je naar yv. mailen..
Alleen al voor dat beeld ben ik je eeuwig dankbaarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
verwacht je nou dat ik m'n lul op het scherm gaan leggen om te kijken of het een beetje klopt![]()
Dan krijg je vast een leuk tagje.. zoals "Lullie" ofzo...quote:
Lekker kontje...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:24 schreef Pluto_Nium het volgende:
*clumsy briefje geeft
| |__| Nee
|______________________________________________________
Zij is wat liever geloof ik...quote:
Dat heb ik gisternacht gedaanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik denk dat ik mijn slaap deze nacht maar weer eens oversla
dat had ik eergister gedaan waardoor ik moe was en vandaag tot 5 uur ( !! ) in mijn bed heb gelegen waardoor ik nu nog niet moet benquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat heb ik gisternacht gedaan.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:10 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
so i guess, we undress, to have sex, dirty sex
vind je het gek dat je nu niet kan slapen danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat heb ik gisternacht gedaan.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:10 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
so i guess, we undress, to have sex, dirty sex
ja wat wil je nou manquote:
Oh?quote:
Waarom klinkt dat zo herkenbaar?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Om half 2 besloot ik 3 uur te gaan slapen. Dat besluit is telkens een halfuur opgeschoven.
ik moet eerst uiterust zijn om vervolgens heel de nacht door te kunnen gaan dóhquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een kwartier. Hmmm. Hoelang duurt dirty sex bij jou?
Tsk, jij denkt dat ik als ik verkering heb meteen in bed duik? Ik moet eerst zeker weten dat je de ware bentquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:17 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik moet eerst uiterust zijn om vervolgens heel de nacht door te kunnen gaan dóh![]()
![]()
ik besloot om 9 uur dat ik vóór 1 uur in bed wou liggen... toen ik om half 2 thuiskwam besloot ik dat dat toch al mislukt was...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Om half 2 besloot ik 3 uur te gaan slapen. Dat besluit is telkens een halfuur opgeschoven.
precies!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsk, jij denkt dat ik als ik verkering heb meteen in bed duik? Ik moet eerst zeker weten dat je de ware bent.
ja helaas, ik heb liever dat ze hun nagels in m'm rug zetten terwijl ze keihard in m'n lul bijten, maar ja die zijn zeldzaamquote:
Romantiekquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
precies!
de eerste keer hoort in een donker steegje op een koude vuilnisemmer!
en niet zoenen op de eerste date hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsk, jij denkt dat ik als ik verkering heb meteen in bed duik? Ik moet eerst zeker weten dat je de ware bent.
Denk dat jij ook een van die zeldzame mannen bent...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:21 schreef remlof het volgende:
[..]
ja helaas, ik heb liever dat ze hun nagels in m'm rug zetten terwijl ze keihard in m'n lul bijten, maar ja die zijn zeldzaam
Niet zoenen voor het huwelijk!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:21 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
en niet zoenen op de eerste date hedat hoort ook niet
![]()
Alleen giechelen als onze handen elkaar stiekem rakenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:21 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
en niet zoenen op de eerste date hedat hoort ook niet
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alleen giechelen als onze handen elkaar stiekem raken.
En hand-inhand lopen, hoe zit het daarmee?.
ja ik denk!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Denk dat jij ook een van die zeldzame mannen bent...
dat mag pas als je minstens een maand verkering hebt!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alleen giechelen als onze handen elkaar stiekem raken.
En hand-in-hand lopen, hoe zit het daarmee?.
Mijn fiets is gejat dus ik moet dan bij jou achterop, hihiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:24 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]dat mag
en dan écht overal hand in hand he
ook fietsen enzo![]()
Je denkt.. dus je bestaat..quote:
gisteren vonden ze dat nog gothicquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:25 schreef Pluto_Nium het volgende:
Hey janet op je overbelichte foto in je fobo lijk je net een breezer![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mijn fiets is gejat dus ik moet dan bij jou achterop, hihi.
Ik zal zo ver mogelijk naar achter zittenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]maar dan zit je wel érg dicht op me he
![]()
hmm ik zal eerst aan mam vragen of ze het stoeltje achterop kan zettenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zal zo ver mogelijk naar achter zitten.
Mag ik wel m'n handen om je middel leggen?.
Dag poepiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:31 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
hmm ik zal eerst aan mam vragen of ze het stoeltje achterop kan zetten
maar ik ga slapen
ik zie je vanavond als we hand in hand op de bank back to the future gaan kijken
ik wou om 12 uur gaan slapen ménquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow, jij houdt je er serieus aan. Hulde!
Slaap lekker.
kun je alsnog doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:31 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik wou om 12 uur gaan slapen mén
Fuck op zeg.. daar ben ik veel te oud voor..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:25 schreef Pluto_Nium het volgende:
Hey janet op je overbelichte foto in je fobo lijk je net een breezer![]()
Liever gothic dan breezer..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gisteren vonden ze dat nog gothic
Neuh.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:35 schreef remlof het volgende:
[..]
yep ik besta!
en nu met je lippen op m'n lid, hop!
Kan jij daar bij dan joh?quote:
Ach ja.. gewoon 'jezelf' zijn zit er tegenwoordig niet meer in...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het geeft maar net aan hoe snel mensen je een stempel opdrukken...
ook "jezelf zijn" wordt tegenwoordig vaak heel fout geïntepreteerdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ja.. gewoon 'jezelf' zijn zit er tegenwoordig niet meer in...
Ach ze doen maar.. See if I care...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ook "jezelf zijn" wordt tegenwoordig vaak heel fout geïntepreteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |