ew...quote:
Mjah.. dat klopt...quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:48 schreef JDude het volgende:
Veel te lang shoppen is het vrouwelijk ras eigen, J.
Auwquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:48 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ew...
[afbeelding]
[afbeelding]
EEN SCHUIFPUI DEBIELE JOOD ANDERS ZEG IK WEL DIE GAPENDE GROT VAN JE GROOTMOEDER
Ah, C.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:49 schreef YM2149 het volgende:
Ik open mijzelf ook even een SB.
Welneequote:Op donderdag 26 januari 2006 21:45 schreef Janetje het volgende:
[..]Om vier uur met een vriendin gaan winkelen om vervolgens om kwart voor 10 thuis te komen is wel een beetje fout eh?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:48 schreef Chowi het volgende:
Ik pass hier alvast een TVP. Ik ga slapen, ben ziek, vogelgriep, blijf a.u.b. ver uit mijn buurt. Alvast bedankt. Nee, geen medelijden, ik had anders toch wel een trein gekopt.
Vaarwel, sletjes..
Vaarwel, Ch.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:48 schreef Chowi het volgende:
Ik pass hier alvast een TVP. Ik ga slapen, ben ziek, vogelgriep, blijf a.u.b. ver uit mijn buurt. Alvast bedankt. Nee, geen medelijden, ik had anders toch wel een trein gekopt.
Vaarwel, sletjes..
Hallo C.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:52 schreef cerror het volgende:
Godverdomde kloteMarcel, hij moet eens opschieten verdomme.
het topic was alang dichtquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sinds de introductie van Replique maar Breuls maakte er een geheimpje van.
Hij moet z'n goedkeuring geven?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:52 schreef cerror het volgende:
Godverdomde kloteMarcel, hij moet eens opschieten verdomme.
NEEquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:53 schreef Misstique het volgende:
Mag warme choco ook?
Ola, blik Hollandia?quote:
Geslacht: man..quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:52 schreef Biogarde het volgende:
Winkelen zuigt![]()
Ik kan het echt niet![]()
Hodfr, wie ben jij dan?quote:
BS natuurlijk...quote:
Heb me laten vertellen, dat er ook mannen zijn die graag winkelenquote:
Hmm.. dan is het vast BSquote:
Maar ik heb t zo koudquote:
Zoiets heb ik ook gehoord.. Ben ze nog nooit in het wild tegengekomen though...quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb me laten vertellen, dat er ook mannen zijn die graag winkelen![]()
Hou even een bakje eronder!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:37 schreef Chowi het volgende:
ZEG GA ANDERS METEEN EEN NEUKAFSPRAAK REGELEN STELLETJE HOERERENDE NEPMAROKKANEN!!1111
"Verdomd, dat ik dat niet wist"quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:56 schreef cerror het volgende:
YM2149 is de geluidschip van een atari.
Zijn hendig sjieke jas viel je op?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:59 schreef Janetje het volgende:
Over 'in het wild' gesproken..Ik heb Maikuuul gespot...
Je icon! RICHARD!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:59 schreef Janetje het volgende:
Over 'in het wild' gesproken..Ik heb Maikuuul gespot...
Die had ie inderdaad aan..quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Zijn hendig sjieke jas viel je op?
quote:
Toch teleurstellend dat het écht geen kloon isquote:
quote:[..]I LOVE YOU AAAAAAAAAAALLLLLLLLLLL
Rpp'keeee
Je moet serieus even die aflevering van 'Whose line is it anyway' even downloaden. En kijken!quote:
Alang gedaan mênquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je moet serieus even die aflevering van 'Whose line is it anyway' even downloaden. En kijken!
Lotte keek me even raar aan toen ik opeens zei "Jezus, hij bestaat dus echt.."quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Toch teleurstellend dat het écht geen kloon is
Whehehehe...quote:I have never had a Jetski ride like that!
Jeetjeeee
Ik zat ook even raar te kijkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lotte keek me even raar aan toen ik opeens zei "Jezus, hij bestaat dus echt.."
Goed zo!quote:
Ik vind het ook vrij eng dat je 'm herkent. Dat zou mij dus al niet eens lukkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lotte keek me even raar aan toen ik opeens zei "Jezus, hij bestaat dus echt.."
Hahaha.. ja dat snap ik..quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:35 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik zat ook even raar te kijken!
Mwah.. hij heeft vaak zat hier foto's gepost...quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vind het ook vrij eng dat je 'm herkent. Dat zou mij dus al niet eens lukken
Ey, jij was vast vanmiddag bij de c1000, Brusselse Poort?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:42 schreef Maikuuul het volgende:
Check me nieuwe puma's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mjah... die tijd kan ongeveer kloppen ja..quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:46 schreef Maikuuul het volgende:
Nee was er pas om half 6
moet je niet slapen menquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goed zo!
[..]
Ik vind het ook vrij eng dat je 'm herkent. Dat zou mij dus al niet eens lukken
Wat was ik aant doen ? want dat ben ik namelijk zelf vergetenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah... die tijd kan ongeveer kloppen ja..Tof... een fok!ker gespot in het wild...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |