Its working?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die van mij is 25 cm!
*checkthey verrek!
whoei tofquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moet vanaf 27 februari, 40 uur per week stage gaan lopen in een ander land..
Beat that..
Ha!
quote:
Ierland..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:38 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
whoei tof
waar ga je heen ?
ik ga dat over een jaar of 2 doen of 3 of zo, maar lijkt me wel tof.![]()
Compensatiedrang zeker?quote:
jahquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ierland..
[..]
Compensatiedrang zeker?
mooi! ik ook, en ik wordt alleen maar dronkenender!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik begin net weer een beetje nuchter te worden!
en ja
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:40 schreef Pluto_Nium het volgende:
Hey clumsy ik doe m'n best dus lieg jij er eens een cupmaat bij![]()
Wat wil je hebben?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:40 schreef Pluto_Nium het volgende:
Hey clumsy ik doe m'n best dus lieg jij er eens een cupmaat bij![]()
Nee moet niet té groot zijn dat is niet mooiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat wil je hebben?
En Jane! Ik wil al jaren naar Ierland!
Dan moet ie inderdaad langer..quote:
dat is wel tof, kan je de hele dag klavertjes vier gaan plukkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ierland..
[..]
Compensatiedrang zeker?
Post jij terwijl ik een leuk model op-Google even je groeiende plasser dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:42 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Nee moet niet té groot zijn dat is niet mooi![]()
maar wel iets.
post eerst maar een foto dan oordeel ik wel hoeveel erbij moet![]()
De naam is Janetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat wil je hebben?
En Jane! Ik wil al jaren naar Ierland!
Mwah.. wat administratieve shit...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:43 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
dat is wel tof, kan je de hele dag klavertjes vier gaan plukken
dat is het eerste waar ik altijd aan denk bij ierland
maar wat ga je daar dan doen, dingen vertalen ook ?
fuck... ik denk dattie ECHT 25 cm was geworden, want nu is het weer een hoopje gefrommelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Its working?omg
*ook gaat liegen
Ohja, doe die T er maar even bij bedenken en gooi het op de opgezwollen klierquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
De naam is Janet![]()
Mooie plek voor de volgende Fok!meet he..
Mwah.. meets die ik tot nu toe had waren best aardig...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, doe die T er maar even bij bedenken en gooi het op de opgezwollen klier.
En meets zijn overrated. Ierland niet though.
kom maar een keer naar ons zweefvliegveld!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:43 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
dat is wel tof, kan je de hele dag klavertjes vier gaan plukken
HIj is...oranje....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:49 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik heb net foto's gemaakt![]()
[afbeelding]
Op ware grootte?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:49 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik heb net foto's gemaakt![]()
[afbeelding]
oempa loempia, in dit gevalquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
HIj is...oranje....
Ben je een Oempa Loempa?.
Ik ga even uit van een kleiner beeldscherm dan dat van mij....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:51 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ligt eraan of jouw beeldscherm even groot is als die van mij doos![]()
verwacht je nou dat ik m'n lul op het scherm gaan leggen om te kijken of het een beetje kloptquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ga even uit van een kleiner beeldscherm dan dat van mij....
Natuurlijk...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
verwacht je nou dat ik m'n lul op het scherm gaan leggen om te kijken of het een beetje klopt![]()
Ik zal het eens doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natuurlijk...
En de foto's dáárvan mag je naar yv. mailen..
Alleen al voor dat beeld ben ik je eeuwig dankbaarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
verwacht je nou dat ik m'n lul op het scherm gaan leggen om te kijken of het een beetje klopt![]()
Dan krijg je vast een leuk tagje.. zoals "Lullie" ofzo...quote:
Lekker kontje...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:24 schreef Pluto_Nium het volgende:
*clumsy briefje geeft
| |__| Nee
|______________________________________________________
Zij is wat liever geloof ik...quote:
Dat heb ik gisternacht gedaanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik denk dat ik mijn slaap deze nacht maar weer eens oversla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |