En dat allemaal in 1 dag gegetenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen
Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers Hamburgers
Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen Frikandellen
Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten Kroketten
![]()
![]()
![]()
bier.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Negerzoenen
Hamburgers
Frikandellen
Kroketten
Nou niet allemaal in 1 dagquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:16 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
En dat allemaal in 1 dag gegeten![]()
laten we de kruitnoten maar gewoon pepernoten noemen, en die andere taaie blokjes paupernoten of zoquote:
quote:
Moet je eens kijken wat je nu hebt gedaanquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:24 schreef Pluto_Nium het volgende:
*clumsy briefje geeft
| |__| Nee |
|______________________________________________________|
Kijk.. dát is humor..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat is ook niet praktisch, draaien terwijl je hoofd in een stilstaande gehaktmolen zit!
quote:
*maakt aan achterkant formulier met vragenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:24 schreef Pluto_Nium het volgende:
*clumsy briefje geeft
| |__| Nee |
|______________________________________________________|
Ik kan niks aan vinkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:25 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
zie jij ergens staat doorhalen wat niet van toepassing is
of vind je dat normaal als er 2 hokjes zijn die je kan aanvinken![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*maakt aan achterkant formulier met vragen
1) Leeftijd?
2) Foto?
3) Saldo op de bank?
4) Lengte van de penis?
1) 18quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*maakt aan achterkant formulier met vragen
1) Leeftijd?
2) Foto?
3) Saldo op de bank?
4) Lengte van de penis?
Trouwens. Ik kon geen Who's Line.. vindenquote:
.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
1) 18
2) heb jij ook niet
3 +/- 3000 euro
4 zo'n 11 cm
back to basischool stylequote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kan niks aan vinkendus dan maar op deze manier
.... trouwens erg orgineel zo
Je moet het niet op deze manier doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:28 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
back to basischool style![]()
of had ik dit nou in PUB gelezen bij orginele manieren om iemand verkering te vragen
eng woord heb ik dat altijd gevonden, verkering![]()
1 punt klopt nietquote:
4b) Groeier of bloeier?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
1) 18
2) heb jij ook niet
3 +/- 3000 euro
4 zo'n 11 cm
Sorry..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Trouwens. Ik kon geen Who's Line.. vinden [afbeelding].
Maar dat komt omdat ik een vaste torrentsite heb waar het niet opstond. Zou je in m'n FB willen neerplempen hoe je eraan komt? Viele dank.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:29 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
1 punt klopt niet![]()
soms als het koud is zal het om en nabij de 10,5 cm liggen maar dat zijn details he![]()
bloeier dóhquote:
Ik zit al een halfjaar thuis te niksen, daar gaat je Engels van achteruitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sorry..whehehe... het is whose line...
Ik gooi wel ff in je fobo
en ik maar klagen over een halve weekquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit al een halfjaar thuis te niksen, daar gaat je Engels van achteruit.
Dat vertel je toch niet als je verkering vraagt manquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:31 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
bloeier dóhweet je hoe voordelig als je alleen van die kleine condooms hoeft te kopen.
Daarom is gegeven 3 ook waard, daar heb ik op bespaart![]()
.
Neuh.. ik had het je zelf fout gezegd..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neem me nou maar gewoon mee uit etenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat vertel je toch niet als je verkering vraagt man [afbeelding].
Leuk het dan tenminste een klein beetje op!
Ik heb vanaf 29 sep 2005 al vakantiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
en ik klagen over té weinig vakanties![]()
Zal ik jou eens een tip geven?? Ga eens liegen, dan groeit ie vanzelf welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:32 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Meten mandat is zó 2003, ik heb er een schaalverdeling op staan
![]()
Ik kom nog net niet in aanmerking voor de voedselbank.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik moet 6 februari al weer beginnequote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb vanaf 29 sep 2005 al vakantie
ah, u komt mij aflossen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:34 schreef remlof het volgende:
mijn god ik ben dronken heee
ik denk ik meld het hier maar even voordat ik er een topic over open
ik zal eens kijken of het heeft geholpenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zal ik jou eens een tip geven?? Ga eens liegen, dan groeit ie vanzelf wel
Ik volgende week weer als alle mee zitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:36 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik moet 6 februari al weer beginne![]()
Laat het ons even wetenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:36 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik zal eens kijken of het heeft geholpen![]()
Ik moet vanaf 27 februari, 40 uur per week stage gaan lopen in een ander land..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:36 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik moet 6 februari al weer beginne![]()
die van mij is 25 cm!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zal ik jou eens een tip geven?? Ga eens liegen, dan groeit ie vanzelf wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |