Ik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan word ik misselijk van dat plaatje hierboven...
Wel lenig genoeg voor de Kama Sutraquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hmzz, ziet er niet echt gezond uit
te skinny mên te skinny! je moet vleesch!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel lenig genoeg voor de Kama Sutra
Kloptquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
te skinny mên te skinny! je moet vleesch!
pick me pick meeequote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Klopt
Anders ben ik bang dat het breekt allemaal
volgens mij kan het bij deze meid hooguit buigenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Klopt
Anders ben ik bang dat het breekt allemaal
ja die ezelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:53 schreef rompompom het volgende:
Shrek-erlebnis!
[..]
*picks Bizznitch
Ik krijg spontaan zin om die film te kijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:58 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja die ezel!!
*vreugdesprongetje maakt*
maar dan staat Fok! gewoon stil voor je neus!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee hoor, want dan ben ik fit en vrolijk als ik morgen op mijn werk ben!!!
me 2quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan zin om die film te kijken
klopt... het wordt weer eens tijd om lekker te nachtbraken!!!quote:
True truequote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
klopt... het wordt weer eens tijd om lekker te nachtbraken!!!
trouwens, jij bent ook niet vroeg...
multi is vaak gezellig!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
True true! zit nog even in een multi op msn....
kan nog niet slapen![]()
iddquote:
Naja.. leven.. leven..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hier is altijd leven
mitsch bier
Jij laat je toch zeker tot niets dwingen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. leven.. leven..
Eerder een soort gedwongen voortbestaan...
gebrek aan bruggen, vermoed ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij laat je toch zeker tot niets dwingen?
Ick drinck den laatschte schlocken fan mijne edelen bier.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:51 schreef Janetje het volgende:
Schop..
Ik heb bier..
Drink met mij mee...
Welterusten c'kequote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Ick drinck den laatschte schlocken fan mijne edelen bier.
Ter slodt zijnde roepdt mijnen bedt om mijnen vette aarsch.
KRUIDNOTEN.. VERDAMMT NOCHMAL!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:54 schreef mcDavid het volgende:
ik heb ook bier.
maar ik zit ff aan de fris, en de pepernoten!
me computer staat eindelijk weer een beetje stil
Leugens!quote:
whoei pepernoten kan ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Welterusten c'ke
[..]
KRUIDNOTEN.. VERDAMMT NOCHMAL!!
[..]
Leugens!
NEEN HET ZIJN KRUIDNOTEN... GRRRR.....quote:
pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernotenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
NEEN HET ZIJN KRUIDNOTEN... GRRRR.....
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
NEEN HET ZIJN KRUIDNOTEN... GRRRR.....
Stop je hoofd in een gehaktmolen en blijf draaien.. kreng...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten![]()
![]()
Maar hij... heeft kruidnoten....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:13 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
[afbeelding]
pepernoot
[afbeelding]
kruitnoten(let niet op de naam van de link
)
het zijn die onderstequote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:13 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
[afbeelding]
pepernoot
[afbeelding]
kruitnoten(let niet op de naam van de link
)
Dan zit je in het goeie topic...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme. Opgezwollen klier in m'n keel. Dat, of ik krijg voor het eerst in m'n leven last van m'n amandelen. Het leven haat me.
dat is ook niet praktisch, draaien terwijl je hoofd in een stilstaande gehaktmolen zit!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Stop je hoofd in een gehaktmolen en blijf draaien.. kreng...
[..]
Maar hij... heeft kruidnoten....
gelijk heb jequote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het zijn die onderste
EN JA DIE NOEM IK GEWOON LEKKER PEPERNOTEN!!!
Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenen Negerzoenenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |