dat had ik eergister gedaan waardoor ik moe was en vandaag tot 5 uur ( !! ) in mijn bed heb gelegen waardoor ik nu nog niet moet benquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat heb ik gisternacht gedaan.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:10 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
so i guess, we undress, to have sex, dirty sex
vind je het gek dat je nu niet kan slapen danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat heb ik gisternacht gedaan.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:10 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
so i guess, we undress, to have sex, dirty sex
ja wat wil je nou manquote:
Oh?quote:
Waarom klinkt dat zo herkenbaar?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Om half 2 besloot ik 3 uur te gaan slapen. Dat besluit is telkens een halfuur opgeschoven.
ik moet eerst uiterust zijn om vervolgens heel de nacht door te kunnen gaan dóhquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een kwartier. Hmmm. Hoelang duurt dirty sex bij jou?
Tsk, jij denkt dat ik als ik verkering heb meteen in bed duik? Ik moet eerst zeker weten dat je de ware bentquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:17 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik moet eerst uiterust zijn om vervolgens heel de nacht door te kunnen gaan dóh![]()
![]()
ik besloot om 9 uur dat ik vóór 1 uur in bed wou liggen... toen ik om half 2 thuiskwam besloot ik dat dat toch al mislukt was...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Om half 2 besloot ik 3 uur te gaan slapen. Dat besluit is telkens een halfuur opgeschoven.
precies!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsk, jij denkt dat ik als ik verkering heb meteen in bed duik? Ik moet eerst zeker weten dat je de ware bent.
ja helaas, ik heb liever dat ze hun nagels in m'm rug zetten terwijl ze keihard in m'n lul bijten, maar ja die zijn zeldzaamquote:
Romantiekquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
precies!
de eerste keer hoort in een donker steegje op een koude vuilnisemmer!
en niet zoenen op de eerste date hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsk, jij denkt dat ik als ik verkering heb meteen in bed duik? Ik moet eerst zeker weten dat je de ware bent.
Denk dat jij ook een van die zeldzame mannen bent...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:21 schreef remlof het volgende:
[..]
ja helaas, ik heb liever dat ze hun nagels in m'm rug zetten terwijl ze keihard in m'n lul bijten, maar ja die zijn zeldzaam
Niet zoenen voor het huwelijk!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:21 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
en niet zoenen op de eerste date hedat hoort ook niet
![]()
Alleen giechelen als onze handen elkaar stiekem rakenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:21 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
en niet zoenen op de eerste date hedat hoort ook niet
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alleen giechelen als onze handen elkaar stiekem raken.
En hand-inhand lopen, hoe zit het daarmee?.
ja ik denk!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Denk dat jij ook een van die zeldzame mannen bent...
dat mag pas als je minstens een maand verkering hebt!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alleen giechelen als onze handen elkaar stiekem raken.
En hand-in-hand lopen, hoe zit het daarmee?.
Mijn fiets is gejat dus ik moet dan bij jou achterop, hihiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:24 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]dat mag
en dan écht overal hand in hand he
ook fietsen enzo![]()
Je denkt.. dus je bestaat..quote:
gisteren vonden ze dat nog gothicquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:25 schreef Pluto_Nium het volgende:
Hey janet op je overbelichte foto in je fobo lijk je net een breezer![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mijn fiets is gejat dus ik moet dan bij jou achterop, hihi.
Ik zal zo ver mogelijk naar achter zittenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]maar dan zit je wel érg dicht op me he
![]()
hmm ik zal eerst aan mam vragen of ze het stoeltje achterop kan zettenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zal zo ver mogelijk naar achter zitten.
Mag ik wel m'n handen om je middel leggen?.
Dag poepiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:31 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
hmm ik zal eerst aan mam vragen of ze het stoeltje achterop kan zetten
maar ik ga slapen
ik zie je vanavond als we hand in hand op de bank back to the future gaan kijken
ik wou om 12 uur gaan slapen ménquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow, jij houdt je er serieus aan. Hulde!
Slaap lekker.
kun je alsnog doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:31 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik wou om 12 uur gaan slapen mén
Fuck op zeg.. daar ben ik veel te oud voor..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:25 schreef Pluto_Nium het volgende:
Hey janet op je overbelichte foto in je fobo lijk je net een breezer![]()
Liever gothic dan breezer..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gisteren vonden ze dat nog gothic
Neuh.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:35 schreef remlof het volgende:
[..]
yep ik besta!
en nu met je lippen op m'n lid, hop!
Kan jij daar bij dan joh?quote:
Ach ja.. gewoon 'jezelf' zijn zit er tegenwoordig niet meer in...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het geeft maar net aan hoe snel mensen je een stempel opdrukken...
ook "jezelf zijn" wordt tegenwoordig vaak heel fout geïntepreteerdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ja.. gewoon 'jezelf' zijn zit er tegenwoordig niet meer in...
Ach ze doen maar.. See if I care...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ook "jezelf zijn" wordt tegenwoordig vaak heel fout geïntepreteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |