That would be sacrilegious in the most essential form of the wordquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:43 schreef Chowi het volgende:
Wacht maar af, Mt. Ik maak binnenkort wel een kloon aan en doe me voor als een kloon van BS. Je zult geen verschil merken.
Wat wou je doen dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat een binnenkomst. Women, stand up for your rights!!1111
Bizquote:
Je verkrachten in een steegje.quote:
Mquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:50 schreef Misstique het volgende:
Gegroet DL.
Gangbang!quote:
Dag schone deerne. Dank voor je optreden. Het was kordaat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:31 schreef Misstique het volgende:
BS.
Join the club.quote:
U kunt op mij rekenen. Immer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:54 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
Dag schone deerne. Dank voor je optreden. Het was kordaat.
No thanx, I'll pass on this one.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
No thanx, I'll pass on this one.
Je hebt je handen vol aan 2 hoor. Als ik daaraan word toegevoegd overleef je het nietquote:
You wish....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt je handen vol aan 2 hoor. Als ik daaraan word toegevoegd overleef je het niet![]()
Actually, I don't. Why would I wish you dead?quote:
Ja weet ik veel....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Actually, I don't. Why would I wish you dead?
Niet dusch.. Jij bent één van de harde kern BeFfers en die worden steeds schaarser hierquote:
het komt allemaal goedquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet dusch.. Jij bent één van de harde kern BeFfers en die worden steeds schaarser hier![]()
Ik hoop het Bizz.. ik hoop het van ganser harte..quote:
*tissue's gooitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hoop het Bizz.. ik hoop het van ganser harte..
*snif
fijn dat jullie zo meelevend zijn geweestquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:35 schreef mcDavid het volgende:
ik ben douchen!
als ik niet binnen een uur terug ben, mogen jullie 112 bellen, dan ben ik omgevallen en lig ik te verdrinken in de badkuip!
b.v.d.
*volsnuitquote:
selectief aan t lezen geweest?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
fijn dat jullie zo meelevend zijn geweest
je bent er toch nog?quote:
jamaaarjamaarjamaar!!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
je bent er toch nog?
kappuh met zeuren dus![]()
eigenlijk had ik gehoopt dat je écht verdronken wasquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
fijn dat jullie zo meelevend zijn geweest
13.desillusiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
eigenlijk had ik gehoopt dat je écht verdronken was
Zoiets simpels kan hij zelfs niet.quote:
Voor mij is het al zo ver.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:15 schreef Misstique het volgende:
Maar goed ende..
Over 2 uur is het weekend!!!!11!!1!!![]()
![]()
![]()
quote:
Wat doe jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:24 schreef Misstique het volgende:
Ik ben al in weekendmodus, ergo; ik voer geen ene reet meer uit.
nee, maar toen ik bijna moest kotsen toen ik een hapje probeerde te eten, besloot ik dat ik misschien toch beter ff op bed kon gaan liggenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
eigenlijk had ik gehoopt dat je écht verdronken was
Mietjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee, maar toen ik bijna moest kotsen toen ik een hapje probeerde te eten, besloot ik dat ik misschien toch beter ff op bed kon gaan liggen
Dan meld je je toch eerst eventjes op Fok, nu dachten we dat je dood was, en kwam de teleurstelling.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee, maar toen ik bijna moest kotsen toen ik een hapje probeerde te eten, besloot ik dat ik misschien toch beter ff op bed kon gaan liggen
Iets commercieels en managersachtigsquote:
Je bent pimp en accountant?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Iets commercieels en managersachtigs![]()
En internationaal ook nog!quote:
ik zal je in het vervolg niet meer blij maken met een dode musquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan meld je je toch eerst eventjes op Fok, nu dachten we dat je dood was, en kwam de teleurstelling.
Oeh, vietnamese hoertjes.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zal je in het vervolg niet meer blij maken met een niet dode mus mcDavid
Ms.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef Misstique het volgende:
c.
Mt mên, Mtquote:
Miss Tique is zòòòòòò eristoff blue....quote:
Of hij wenst je ms toe.quote:
Mijn beeld van Ms. wat doe je!?!quote:
Verklotenquote:
Valt me viest van je tegen Ms.quote:
Het was enkel een garpquote:
Ik vergeef je, mits een natte zoen en een sigaret.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het was enkel een garp![]()
Misplaatst echter, vergeef mij![]()
No prob:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik vergeef je, mits een natte zoen en een sigaret.
In de volgorde welteverstaan.
Krieg.quote:
Ik bén een band.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:03 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik zit in een band.
mp3's?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:03 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik zit in een band.
een zwemband?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:03 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik zit in een band.
Zo flauw dat 'ie weer leuk wordtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:12 schreef cerror het volgende:
Maakt niet uit of je homofiel-band.
Mt!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:22 schreef Misstique het volgende:
JD.
Een mes?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Mt!
Ik moet nog een uur doden voor mijn bezoek komt, iemand tips?
Ik moet nog een uur doden voor ik naar huis mag, dus neequote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Mt!
Ik moet nog een uur doden voor mijn bezoek komt, iemand tips?
Van wie is hij nou eigenlijk een kloon?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:28 schreef Donnie.Darko het volgende:
Pluto.
Je schrijft lyrics?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:30 schreef cerror het volgende:
Oh mijn god!
Ik heb net de album-versie van 666satan666 van scheldgeweld gekregen!
Door mij geschreven!
Het klinkt nog steeds als een puberale kutbandquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:30 schreef cerror het volgende:
Oh mijn god!
Ik heb net de album-versie van 666satan666 van scheldgeweld gekregen!
Door mij geschreven!
Is het ook, maar heerscht tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:32 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Het klinkt nog steeds als een puberale kutband
Hoe heet de band? Wat voor style is het? Hebben jullie een site?quote:
Hey J.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:46 schreef Janetje het volgende:
Goeie morgen...
jij ook weer wakkerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:46 schreef Janetje het volgende:
Goeie morgen...
Ska.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe heet de band? Wat voor style is het? Hebben jullie een site?
Hey mt.quote:
Ach.. alweer een kleine drie kwartier..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:47 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
jij ook weer wakker![]()
Hoelaat (vroeg) was het gister nog geworden ?
Jep. En niet al te moeilijk voor een beginnend drummer.quote:
ik ga vanavond eens optijd slapen denk ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey mt.
Mwah.. kan ermee door....
[..]
Ach.. alweer een kleine drie kwartier..
Ehmm.. ik lag er om een uur of kwart over acht in.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik ga vanavond eens niet slapen denk ik![]()
Dat kan ik ook wel zeggen maar dat doe ik toch niet...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik ga vanavond eens optijd slapen denk ik![]()
Cool, keep us posted!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:48 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ska.
Naam is geloof ik nog niet eens echt besloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |