Mja..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dr zijn nog genoeg nachtbrakers wakker hoor!
Wat je licht noemt, grijze wolken.quote:
Hoi MT.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:15 schreef Misstique het volgende:
Goodmeurning!
toen ik de gordijnen open deed, werd het lichter in mijn kamer! dat noem ik lichtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat je licht noemt, grijze wolken..
Het wordt wel krap nu..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:35 schreef mcDavid het volgende:
ik ben douchen!
als ik niet binnen een uur terug ben, mogen jullie 112 bellen, dan ben ik omgevallen en lig ik te verdrinken in de badkuip!
b.v.d.
Moeten we bellen?quote:
Ik weet niet waar ie woontquote:
Hallo met 112 alarmcentralequote:
-weet ik veel waar hij woont, doe maar een IP check ofzoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hallo met 112 alarmcentrale
-Ja hallo, ik bel omdat een user van het fok forum al een uur en 3 kwartier bezig is met douchen en zei dat als hij binnen een uur niet terug was we moesten bellen.
Psst, hoeveel mensen met die naam slingeren er nou rond in nederland?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
-weet ik veel waar hij woont, doe maar een IP check ofzo
David? Best veel lijkt me...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Psst, hoeveel mensen met die naam slingeren er nou rond in nederland?
De rest.quote:
Das een nick lieverdquote:
Kijk eens in z'n profiel dearest.quote:
Wie zegt dat dat zn achternaam isquote:
Hoi DDquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:20 schreef Chowi het volgende:
Moggêh!
Wie is DD?quote:
Ik ga voor dat tweede.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Moet ik hieruit opmaken dat je geen DD genoemt wilt worden of heb ik een kloonverwarring?
Oh, uhh, aangenaam dan.quote:
Nou, in ieder geval al geen kloon van DD. Die kun je wegstrepen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, uhh, aangenaam dan.. Dacht dat jij een kloon van DD was. Wie ben je dan wel?
.
Ja?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:31 schreef Misstique het volgende:
BS.
Mij hou je niet voor de gekquote:
Ja doe dan even leuk meehee.quote:
Je bent dus wel een kloon. BS kan ik nu dus ookal afstrepen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval al geen kloon van DD. Die kun je wegstrepen.
nee óók nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent dus wel een kloon. BS kan ik nu dus ookal afstrepen.. Uhhh J. dan?
als ik J was...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent dus wel een kloon. BS kan ik nu dus ookal afstrepen.. Uhhh J. dan?
quote:
Sorry Chow, er is maar één BS en alhoewel hij over een veelheid aan klonen beschikt, kan ik met stellige zekerheid zeggen dat jij er geen van bent. Jezelf voordoen als één van zijn klonen is mijns inziens ongepast en niet in de laatste plaats beledigend.quote:
quote:
Wacht maar af, Mt. Ik maak binnenkort wel een kloon aan en doe me voor als een kloon van BS. Je zult geen verschil merken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry Chow, er is maar één BS en alhoewel hij over een veelheid aan klonen beschikt, kan ik met stellige zekerheid zeggen dat jij er geen van bent. Jezelf voordoen als één van zijn klonen is mjijns inziens ongepast en niet in de laatste plaats beledigend..
Oh, ben jij dan chowi T? Ik snap nooit wat van die kloons.quote:
Dat komt omdat je zintuig voor kloonherkenning nog onderontwikkeld is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, ben jij dan chowi T? Ik snap nooit wat van die kloons..
.
wie de kanker is T... ik ben Bizzquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, ben jij dan chowi T? Ik snap nooit wat van die kloons..
.
Tijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:46 schreef DeLeider het volgende:
Bitches, heren.
Wat een binnenkomst. Women, stand up for your rights!!1111quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:46 schreef DeLeider het volgende:
Bitches, heren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |