2 blauwe streepjesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Allejezus, Pluto kan meteen de rol van vader-figuur op zich nemen.
Eng.. jij woont ook alweer zo dicht bij me in de buurt...quote:
Que?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eng.. jij woont ook alweer zo dicht bij me in de buurt...
Zag net dat je in Rotterdam woont.. vandaar..quote:
... maar een oude bok heeft altijd wel wat!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, op een oude bok moet je het leren. Enzo
ze woont precies tussen ons in!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zag net dat je in Rotterdam woont.. vandaar..
I bet she's thrilled...quote:
Zo zit ik er ook een beetje bijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
... maar een oude bok heeft altijd wel wat!
[afbeelding] - ik en mijn F5
In het weekend hang ik meestal rond in Alblasserdam..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo zit ik er ook een beetje bij. En ja, oude bokken zijn ok
.
Waar wonen jullie dan?.
He, balenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:03 schreef mcDavid het volgende:
in Delft... maar dan door de weeks!
die sandwich gaat dus niet op
Vanavond zal ik zwaaien.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als je vanmiddag nog in de buurt bent van rotterdam CS mag je wel ff naar me zwaaien
ok.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eh, na 6en. Maar ik bedenk me net dat ik ga sjoppen dus niet bij CS kom. Helaas helaas.
welterusten...quote:
ik zal de mensen die in de stoptrein blijven zitten de groeten laten doorgevenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:24 schreef Janetje het volgende:
Ik zwaai wel vanaf Dort.
Jouwspatiebalkzoeken..quote:
*omdraait en in slaap valt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kost moeite. 07:41 uur = zo weinig mogelijk moeite doen
.
Ik twijfel hard of ik naar bed gaquote:
gewoon wakker blijven en ff goed douchen zo, ben je zo over je slaap heen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik twijfel hard of ik naar bed ga. Vanmiddag dokter, vanavond de stad in, misschien handig om te doen maar heb geen zin
.
beetje late reactie,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:45 schreef Janetje het volgende:
Damnit.. auw.. m'n taalgevoel, wat doe je?!
"Gekoppeld word je toch wel."
Ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gewoon wakker blijven en ff goed douchen zo, ben je zo over je slaap heen!
ah je hebt al ervaring!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Twee nachten niet geslapen, op de 4 uurtjes die ik sliep gistermiddag na
.
dr zijn nog genoeg nachtbrakers wakker hoor!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:14 schreef Donnie.Darko het volgende:
BeF is dood.
En terecht, op dit tijdstip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |