2 blauwe streepjesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Allejezus, Pluto kan meteen de rol van vader-figuur op zich nemen.
Eng.. jij woont ook alweer zo dicht bij me in de buurt...quote:
Que?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eng.. jij woont ook alweer zo dicht bij me in de buurt...
Zag net dat je in Rotterdam woont.. vandaar..quote:
... maar een oude bok heeft altijd wel wat!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, op een oude bok moet je het leren. Enzo
ze woont precies tussen ons in!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zag net dat je in Rotterdam woont.. vandaar..
I bet she's thrilled...quote:
Zo zit ik er ook een beetje bijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
... maar een oude bok heeft altijd wel wat!
[afbeelding] - ik en mijn F5
In het weekend hang ik meestal rond in Alblasserdam..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo zit ik er ook een beetje bij. En ja, oude bokken zijn ok
.
Waar wonen jullie dan?.
He, balenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:03 schreef mcDavid het volgende:
in Delft... maar dan door de weeks!
die sandwich gaat dus niet op
Vanavond zal ik zwaaien.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als je vanmiddag nog in de buurt bent van rotterdam CS mag je wel ff naar me zwaaien
ok.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eh, na 6en. Maar ik bedenk me net dat ik ga sjoppen dus niet bij CS kom. Helaas helaas.
welterusten...quote:
ik zal de mensen die in de stoptrein blijven zitten de groeten laten doorgevenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:24 schreef Janetje het volgende:
Ik zwaai wel vanaf Dort.
Jouwspatiebalkzoeken..quote:
*omdraait en in slaap valt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kost moeite. 07:41 uur = zo weinig mogelijk moeite doen
.
Ik twijfel hard of ik naar bed gaquote:
gewoon wakker blijven en ff goed douchen zo, ben je zo over je slaap heen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik twijfel hard of ik naar bed ga. Vanmiddag dokter, vanavond de stad in, misschien handig om te doen maar heb geen zin
.
beetje late reactie,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:45 schreef Janetje het volgende:
Damnit.. auw.. m'n taalgevoel, wat doe je?!
"Gekoppeld word je toch wel."
Ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gewoon wakker blijven en ff goed douchen zo, ben je zo over je slaap heen!
ah je hebt al ervaring!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Twee nachten niet geslapen, op de 4 uurtjes die ik sliep gistermiddag na
.
dr zijn nog genoeg nachtbrakers wakker hoor!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:14 schreef Donnie.Darko het volgende:
BeF is dood.
En terecht, op dit tijdstip.
Mja..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dr zijn nog genoeg nachtbrakers wakker hoor!
Wat je licht noemt, grijze wolken.quote:
Hoi MT.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:15 schreef Misstique het volgende:
Goodmeurning!
toen ik de gordijnen open deed, werd het lichter in mijn kamer! dat noem ik lichtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat je licht noemt, grijze wolken..
Het wordt wel krap nu..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:35 schreef mcDavid het volgende:
ik ben douchen!
als ik niet binnen een uur terug ben, mogen jullie 112 bellen, dan ben ik omgevallen en lig ik te verdrinken in de badkuip!
b.v.d.
Moeten we bellen?quote:
Ik weet niet waar ie woontquote:
Hallo met 112 alarmcentralequote:
-weet ik veel waar hij woont, doe maar een IP check ofzoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hallo met 112 alarmcentrale
-Ja hallo, ik bel omdat een user van het fok forum al een uur en 3 kwartier bezig is met douchen en zei dat als hij binnen een uur niet terug was we moesten bellen.
Psst, hoeveel mensen met die naam slingeren er nou rond in nederland?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
-weet ik veel waar hij woont, doe maar een IP check ofzo
David? Best veel lijkt me...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Psst, hoeveel mensen met die naam slingeren er nou rond in nederland?
De rest.quote:
Das een nick lieverdquote:
Kijk eens in z'n profiel dearest.quote:
Wie zegt dat dat zn achternaam isquote:
Hoi DDquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:20 schreef Chowi het volgende:
Moggêh!
Wie is DD?quote:
Ik ga voor dat tweede.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Moet ik hieruit opmaken dat je geen DD genoemt wilt worden of heb ik een kloonverwarring?
Oh, uhh, aangenaam dan.quote:
Nou, in ieder geval al geen kloon van DD. Die kun je wegstrepen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, uhh, aangenaam dan.. Dacht dat jij een kloon van DD was. Wie ben je dan wel?
.
Ja?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:31 schreef Misstique het volgende:
BS.
Mij hou je niet voor de gekquote:
Ja doe dan even leuk meehee.quote:
Je bent dus wel een kloon. BS kan ik nu dus ookal afstrepen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval al geen kloon van DD. Die kun je wegstrepen.
nee óók nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent dus wel een kloon. BS kan ik nu dus ookal afstrepen.. Uhhh J. dan?
als ik J was...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent dus wel een kloon. BS kan ik nu dus ookal afstrepen.. Uhhh J. dan?
quote:
Sorry Chow, er is maar één BS en alhoewel hij over een veelheid aan klonen beschikt, kan ik met stellige zekerheid zeggen dat jij er geen van bent. Jezelf voordoen als één van zijn klonen is mijns inziens ongepast en niet in de laatste plaats beledigend.quote:
quote:
Wacht maar af, Mt. Ik maak binnenkort wel een kloon aan en doe me voor als een kloon van BS. Je zult geen verschil merken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry Chow, er is maar één BS en alhoewel hij over een veelheid aan klonen beschikt, kan ik met stellige zekerheid zeggen dat jij er geen van bent. Jezelf voordoen als één van zijn klonen is mjijns inziens ongepast en niet in de laatste plaats beledigend..
Oh, ben jij dan chowi T? Ik snap nooit wat van die kloons.quote:
Dat komt omdat je zintuig voor kloonherkenning nog onderontwikkeld is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, ben jij dan chowi T? Ik snap nooit wat van die kloons..
.
wie de kanker is T... ik ben Bizzquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, ben jij dan chowi T? Ik snap nooit wat van die kloons..
.
Tijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:46 schreef DeLeider het volgende:
Bitches, heren.
Wat een binnenkomst. Women, stand up for your rights!!1111quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:46 schreef DeLeider het volgende:
Bitches, heren.
Zeg, daar trap ik dus niet in!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:46 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wie de kanker is T... ik ben Bizz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |