Ze stribbelt tegen mensen, lekkerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hebt je kans om mijn pooier te mogen zijn verspeeld knul.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb verkering met dinges...
Eh...
Ohja!. Plutodinges
.
Ooh.... hoeveel heb je er alquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* Vikingsmeisje maakt liever kindertjes dan kloontjes
Appels en peren vergelijken is okquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Misschien moet je et eens met mij proberen ?quote:
Als je er 1 over hebt waar je niks meer mee doet, mag ik die dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
is beide groen!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:32 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Appels en peren vergelijken is ok
Mits bierquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:32 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Appels en peren vergelijken is ok
Kan beide groen zijnquote:
Neh, daar zat meer de gedachte 'godverdomme ik verveel me en omdat het 5 uur in de ochtend is is er geen ander levend topic dus post ik maar hier mee' achter.quote:
Wil er wel eentje voor jou maken hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:32 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Als je er 1 over hebt waar je niks meer mee doet, mag ik die dan?
Voor of met?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wil er wel eentje voor jou maken hoor
En het was gezellig natuurlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, daar zat meer de gedachte 'godverdomme ik verveel me en omdat het 5 uur in de ochtend is is er geen ander levend topic dus post ik maar hier mee' achter.
Verstandigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, daar zat meer de gedachte 'godverdomme ik verveel me en omdat het 5 uur in de ochtend is is er geen ander levend topic dus post ik maar hier mee' achter.
Ik groet u!quote:
nou eeuh, als het voor jou is, dan moet het ook maar met jou.. kan je je wensen duidelijk maken... blind of doof orsoquote:
Zij die gaan sterven (en ik) groeten u terug...quote:
We did!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zij die gaan sterven (en ik) groeten u terug...
Is dat zo? Hmmm... Oh well.. we lived..
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mwah.. zo af en toe..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:38 schreef jackson het volgende:
[..]
We did!
Nogsteeds gezellig hier dus begrijp ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |