Maybe teamen we wel op voor 2010...ideeen zat maar er gaat nu erg veel tijd in zitten....dus bij retour begin 2007 gaan we ideeen spuien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga julie (online) volgen, een goede inspiratiebron
Als je de dakar wilt gaan rijden met die auto zou ik hem niet zo laag op zijn wielen laten staanquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:23 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Vind het een eigen topic waard.
We hebben dit gekocht een paar maanden geleden:
[afbeelding]
Een heuse Audi Quattro Coupé uit 1985, Vleugellam en al 1,5 jaar stilstaand
Inmiddels veel sponsors en nog meer uren werk verder, is dit hem geworden:
[afbeelding]
Op 5 feb aanstaande vertrekken we dus naar de Noordkaap op het Noordelijkste puntje van Laplap. Eenmaal terug nadat we hebben gewonnengaan we prepareren voor de rit naar Dakar in November 2006.
Eigenlijk gaan we nog veel verder dan Dakar, omdat we het goede doel dat we ondersteunen gaan bezoeken. Dit bevind zich in het meest oostelijke puntje van Gambia, midden in Afrika.
Alle details vind je hier: www.audiquattrotrio.nl
Geen spam, hoewel we nog wel één sponsor kunnen gebruiken natuurlijk.
Alle reacties welkom!
Zo laag is voor de Arctic, naar Afrika gaat ie omhoog ja. Het is niet Le Dakar die we gaan rijden maar een low budget alternatief. Hoewel zwaar terein af en toe zal het niet 100 km dwars door de zandduinen raggen worden. De looks zijn veel meer een nostalgie dan dat de auto een Le Dakar waardig apparaat wordt, daar zijn de budgetten gewoon veel te klein voor....Omhoog moet ie sowieso, maar das werk voor na de Noordkaap dusquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als je de dakar wilt gaan rijden met die auto zou ik hem niet zo laag op zijn wielen laten staan
Dan zit je bij de eerste de beste zandduin vast.
0% asfalt, make no mistake....tis wel een echte rallyquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:25 schreef Maikalo het volgende:
Je gaat zeker ook het meeste gewoon over de wegen en niet specials gaan doen over de zandduinen![]()
Ik ben wel benieuwd met wat voor budget je zo'n rally kan rijden?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:30 schreef DaBuzzzzz het volgende:
136 pk op 4 wielen en sper is zat!....ja je gaat niet hard door rul zand, in zn 3 hooguit maar het ding heeft ons aangenaam verrast op IJburg......tis een Rally maar dan voor dwaze mannen met laag budget..
Op vlak doet ie lachend 200 echte kilometers per uur
Mailtje naar PR sturen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:35 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Wil fok! niet op de motorkap???
Bij Adam-Dakar rij je wel degelijk heelveel over asfalt (al zitten deze wel is redelijk onder het zand) en natuurlijk heb je ook wel stukken woestijn waardoor je heen moet ploegenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:27 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
0% asfalt, make no mistake....tis wel een echte rally
De route bestaat niet met de amsterdam dakar, wij plotten onze eigen koers en alleen bij het convooi in Senegal sluiten we weer aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:55 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Bij Adam-Dakar rij je wel degelijk heelveel over asfalt (al zitten deze wel is redelijk onder het zand) en natuurlijk heb je ook wel stukken woestijn waardoor je heen moet ploegen
Maar kostte die auto bij aanschaf maar 500 euro? En ga je 'm daar laten verkopen voor het goede doel? Zou ik zonde van m'n Audi Quattro vinden tenzij die behoorlijk brak is.
Ah je rijdt niet officieel mee, maar rijdt gewoon met die lui mee? Moet je alleen weer in je eentje terug naar huis, aangezien de rest na de veiling naar huis gaat met het vliegtuigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:01 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
De route bestaat niet met de amsterdam dakar, wij plotten onze eigen koers en alleen bij het convooi in Senegal sluiten we weer aan.
Officieel past de wagen in budget. Sponsoring in natura heeft dat..
We beraden ons nog over alternatieven, het goede doel van ons wordt toch wel voorzien...
We rijden weldegelijk officieel mee, maar de organisatie doet geen ene ruk, 0 ondersteuning dus je route staat ook vrij. Wij gaan de moeilijkere route uitstippelen, de auto kan het aan is technisch 100%quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Ah je rijdt niet officieel mee, maar rijdt gewoon met die lui mee? Moet je alleen weer in je eentje terug naar huis, aangezien de rest na de veiling naar huis gaat met het vliegtuig
En de konvooi prefereert de wegen toch zoveel mogelijk, door al die brakke auto's en velen fwd'ers.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:05 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Tof van die rally, maar waarom worden zulke rallye's, ook deze, altijd in verband gebracht met goede doelen? Is het om het goed gepraat te krijgen dat je met 100 km/h door de krottenwijken heen crossed?![]()
Ze willen naar dakar en verder, niet een rondje rondom het dorpquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:21 schreef rudedeltadude het volgende:
ik ga het ook volgen!
alleen jammer dat het geen lancia is!
een HF integrale is toch niet te versmaden hoor! Maar het blijft nadoen van de Quattro natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:38 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ze willen naar dakar en verder, niet een rondje rondom het dorp![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:00 schreef Furious het volgende:
Gaaf, heb je nog iemand nodig die het elektronisch aspect regelt?![]()
Kort lijstje: (uiteindelijk nog veel meer maar dan heb je een idee)quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:17 schreef Tjabbo het volgende:
Leuk man!
Wat hebben jullie er allemaal aan gedaan? (hij was 'vleugellam' meaning??? )
Wat interior foto's zou ook tof zijn
Das alleen voor Afrika de bedoeling en dan is het op toebeurt rijden, navigeren, rustenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
ding ziet er goed uitveel succes... heb een tijdje wat met classic ralleys gedaan en kan je een ding zeggen... het rijden is ZWAAR!! maar wel super leuk! Probeer ook eens beetje af te wisselen met rijden anders heb je een heel bruine elleboog en een heel witte elleboog
Dat klinkt alsof je denk dat we geen enkele kans makenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:38 schreef B_BOY het volgende:
ben op de noordkaap geweest en in gambia. en ik wens jullie veel succes.
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef Catch22- het volgende:
cruisecontrol in een rallyback ?
Zie site, zondag zal ik nog wel wat online (laten) pleurenquote:
dikke domper.. nu gaan ze niet verder rijden.? vond het al zo vreemd dat ze net over de grens waren en de rest al bij bremen..quote:Op zondag 5 februari 2006 16:16 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ja godverredomme! zoveel tijd en moeite en dan een fucking steen die dit moet veroorzaken...
wordt vervolgd, info komt langzaam binnen, onderhoudsauto is erbij maar die gasten zijn natuurlijk druk bezig
Mwhoehoehoehahah.......quote:Op zondag 5 februari 2006 17:28 schreef Bauhaus het volgende:
Zit Kluivert achter het stuur ozo...
bak komt eraan....maar de rest is nog onduidelijk.....quote:Op maandag 6 februari 2006 22:45 schreef jochem8 het volgende:
En nu verder sleutelen neem ik aan?
Wanneer komt die nieuwe bak?
Hoe bedoel je onduidelijk?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
bak komt eraan....maar de rest is nog onduidelijk.....
Yep, omgedooptquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:06 schreef jochem8 het volgende:
Jullie zijn AQT-SkodaOctDuo?
Vind het heel knap dat ze toch zo goed hebben gereden, schadeloos en die 4,5 uur achterstand bijna volledig ingelopen. De skoda was prima, afgezien van de 2wd had ie gelukkig wel eps en dat is met 2wd aan de voorwielen best handig..quote:Op maandag 13 februari 2006 11:54 schreef jochem8 het volgende:
Heheh jammer dat het ietwat teleurstellend gelopen is. Ik kijk al uit naar Gambia (Gambia was het toch?).
Respect dat die Skoda het uit heeft gehouden
Hoezo?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:33 schreef Cyaa het volgende:
zonde nu moet je die prachtige auto verkopen
Nope, dat ding gaat terug op de boot, of jullie moeten hem terug willen rijden natuurlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 16:33 schreef Cyaa het volgende:
zonde nu moet je die prachtige auto verkopen
het is dat ik moet werken.. anders zou ik dat graag willen doen..quote:Op donderdag 14 september 2006 18:49 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Nope, dat ding gaat terug op de boot, of jullie moeten hem terug willen rijden natuurlijk
Punt!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
witte velgen
heb ze ook op de cupra en witte velgen zijn GEIL!
neen, zijn de oude voorveren, de oude achterveren staaaaannn.........niet op de kaartquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:19 schreef Repeat het volgende:
je hebt 2 veren teveel?
ja hoor, je bent welkom!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:17 schreef Deimos000 het volgende:
en www.mini-media.nl mag natuurlijk exclusief verslag doen heh?![]()
Als in oppeppen?? motor is goed, meer pk's is voor later misschien leuk. een 20v kop past direct en levert 30pk xtra op......daar weer een fohn op levert zomaar 40pk op, alles binnen betrouwbare marges....maar das echt voor laterquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:05 schreef Furious het volgende:
Gaan jullie trouwens nog motortechnisch er ooit iets aan doen? Sorry als het al eens gevraagd is, maar op jullie site kan ik er niets over vinden.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:27 schreef rameijer het volgende:
Wat nou wassen!Een Rallybak was je zelden...mijn Impreza zit ook onder de prut!
Wavoorbandenbruikjij??quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:55 schreef rameijer het volgende:Veel regen hier de laatste tijd dus de klei is goed zacht
/offtopic
Gewone straatbanden hoor: Dunlop SP9000quote:
Hmm, zo stiekem is dat niet (*doet hetzelfde*).quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga hier even stiekem een TVP plaatsen.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga hier even stiekem een TVP plaatsen.
Ziet er echt super uit met die witte velgen! Top!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:56 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
![]()
Nieuwe vootoooss
http://www.audiquattrotrio.nl/fotosmedia/
Thanks, we hebben er één met 12 rijen, 0,8 liter en een flens voor op het oliefilter, bevestiging en leidingwerk doen we zaterdag..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:48 schreef renkie het volgende:
Als je een oliekoeler zoekt kan ik je misschien helpen
www.racimex.de kan ik leveren voor een nette prijs
email, username @ xs4all.nl
Yep, deze wordt deze week gemaakt; 1 plaat onder het carter en 1 onder de bak en doorlopend naar de hulpbak (stuk voor de 4wd)quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
Dit keer ook een mooie plaat onder de auto zodat er geen stenen door je bak/motor kunnen slaan?
Vaste land??? Ik droom er al jaren van de middelandse zee eens rond te rijden in auto of op motor....je loopt alleen geheid vast vanaf Syrie/Libanon naar Israel, maar daar gaan we volgend jaar wel mee aan de slagquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:30 schreef rameijer het volgende:
Fantastisch mensen!
Is er een kans dat jullie ooit eens een rally komen doen in Griekenland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |