Vind het heel knap dat ze toch zo goed hebben gereden, schadeloos en die 4,5 uur achterstand bijna volledig ingelopen. De skoda was prima, afgezien van de 2wd had ie gelukkig wel eps en dat is met 2wd aan de voorwielen best handig..quote:Op maandag 13 februari 2006 11:54 schreef jochem8 het volgende:
Heheh jammer dat het ietwat teleurstellend gelopen is. Ik kijk al uit naar Gambia (Gambia was het toch?).
Respect dat die Skoda het uit heeft gehouden
Hoezo?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:33 schreef Cyaa het volgende:
zonde nu moet je die prachtige auto verkopen
Nope, dat ding gaat terug op de boot, of jullie moeten hem terug willen rijden natuurlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 16:33 schreef Cyaa het volgende:
zonde nu moet je die prachtige auto verkopen
het is dat ik moet werken.. anders zou ik dat graag willen doen..quote:Op donderdag 14 september 2006 18:49 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Nope, dat ding gaat terug op de boot, of jullie moeten hem terug willen rijden natuurlijk
Punt!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
witte velgen
heb ze ook op de cupra en witte velgen zijn GEIL!
neen, zijn de oude voorveren, de oude achterveren staaaaannn.........niet op de kaartquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:19 schreef Repeat het volgende:
je hebt 2 veren teveel?
ja hoor, je bent welkom!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:17 schreef Deimos000 het volgende:
en www.mini-media.nl mag natuurlijk exclusief verslag doen heh?![]()
Als in oppeppen?? motor is goed, meer pk's is voor later misschien leuk. een 20v kop past direct en levert 30pk xtra op......daar weer een fohn op levert zomaar 40pk op, alles binnen betrouwbare marges....maar das echt voor laterquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:05 schreef Furious het volgende:
Gaan jullie trouwens nog motortechnisch er ooit iets aan doen? Sorry als het al eens gevraagd is, maar op jullie site kan ik er niets over vinden.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:27 schreef rameijer het volgende:
Wat nou wassen!Een Rallybak was je zelden...mijn Impreza zit ook onder de prut!
Wavoorbandenbruikjij??quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:55 schreef rameijer het volgende:Veel regen hier de laatste tijd dus de klei is goed zacht
/offtopic
Gewone straatbanden hoor: Dunlop SP9000quote:
Hmm, zo stiekem is dat niet (*doet hetzelfde*).quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga hier even stiekem een TVP plaatsen.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga hier even stiekem een TVP plaatsen.
Ziet er echt super uit met die witte velgen! Top!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:56 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
![]()
Nieuwe vootoooss
http://www.audiquattrotrio.nl/fotosmedia/
Thanks, we hebben er één met 12 rijen, 0,8 liter en een flens voor op het oliefilter, bevestiging en leidingwerk doen we zaterdag..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:48 schreef renkie het volgende:
Als je een oliekoeler zoekt kan ik je misschien helpen
www.racimex.de kan ik leveren voor een nette prijs
email, username @ xs4all.nl
Yep, deze wordt deze week gemaakt; 1 plaat onder het carter en 1 onder de bak en doorlopend naar de hulpbak (stuk voor de 4wd)quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
Dit keer ook een mooie plaat onder de auto zodat er geen stenen door je bak/motor kunnen slaan?
Vaste land??? Ik droom er al jaren van de middelandse zee eens rond te rijden in auto of op motor....je loopt alleen geheid vast vanaf Syrie/Libanon naar Israel, maar daar gaan we volgend jaar wel mee aan de slagquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:30 schreef rameijer het volgende:
Fantastisch mensen!
Is er een kans dat jullie ooit eens een rally komen doen in Griekenland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |