Maybe teamen we wel op voor 2010...ideeen zat maar er gaat nu erg veel tijd in zitten....dus bij retour begin 2007 gaan we ideeen spuien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga julie (online) volgen, een goede inspiratiebron
Als je de dakar wilt gaan rijden met die auto zou ik hem niet zo laag op zijn wielen laten staanquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:23 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Vind het een eigen topic waard.
We hebben dit gekocht een paar maanden geleden:
[afbeelding]
Een heuse Audi Quattro Coupé uit 1985, Vleugellam en al 1,5 jaar stilstaand
Inmiddels veel sponsors en nog meer uren werk verder, is dit hem geworden:
[afbeelding]
Op 5 feb aanstaande vertrekken we dus naar de Noordkaap op het Noordelijkste puntje van Laplap. Eenmaal terug nadat we hebben gewonnengaan we prepareren voor de rit naar Dakar in November 2006.
Eigenlijk gaan we nog veel verder dan Dakar, omdat we het goede doel dat we ondersteunen gaan bezoeken. Dit bevind zich in het meest oostelijke puntje van Gambia, midden in Afrika.
Alle details vind je hier: www.audiquattrotrio.nl
Geen spam, hoewel we nog wel één sponsor kunnen gebruiken natuurlijk.
Alle reacties welkom!
Zo laag is voor de Arctic, naar Afrika gaat ie omhoog ja. Het is niet Le Dakar die we gaan rijden maar een low budget alternatief. Hoewel zwaar terein af en toe zal het niet 100 km dwars door de zandduinen raggen worden. De looks zijn veel meer een nostalgie dan dat de auto een Le Dakar waardig apparaat wordt, daar zijn de budgetten gewoon veel te klein voor....Omhoog moet ie sowieso, maar das werk voor na de Noordkaap dusquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als je de dakar wilt gaan rijden met die auto zou ik hem niet zo laag op zijn wielen laten staan
Dan zit je bij de eerste de beste zandduin vast.
0% asfalt, make no mistake....tis wel een echte rallyquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:25 schreef Maikalo het volgende:
Je gaat zeker ook het meeste gewoon over de wegen en niet specials gaan doen over de zandduinen![]()
Ik ben wel benieuwd met wat voor budget je zo'n rally kan rijden?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:30 schreef DaBuzzzzz het volgende:
136 pk op 4 wielen en sper is zat!....ja je gaat niet hard door rul zand, in zn 3 hooguit maar het ding heeft ons aangenaam verrast op IJburg......tis een Rally maar dan voor dwaze mannen met laag budget..
Op vlak doet ie lachend 200 echte kilometers per uur
Mailtje naar PR sturen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:35 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Wil fok! niet op de motorkap???
Bij Adam-Dakar rij je wel degelijk heelveel over asfalt (al zitten deze wel is redelijk onder het zand) en natuurlijk heb je ook wel stukken woestijn waardoor je heen moet ploegenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:27 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
0% asfalt, make no mistake....tis wel een echte rally
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |