Dit wordt een gedoogde reeks. Consequentie is ook een pré.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef tho_Omas het volgende:
Consequentie ten voete uit.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef Stofje het volgende:
Yep. Stante pede. Of zoiets. Even TT-fix, die Breezer-naam ertussen kostte me nogal moeite.
Sluit het HBB forum en vervangt het voor CSQ.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit wordt een gedoogde reeks. Consequentie is ook een pré.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit wordt een gedoogde reeks. INConsequentie is ook een pré.
Ik weet hetquote:
Vast op een Pools meisje!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef Stofje het volgende:
Ik mis Pool een beetje, de laatste tijd. Is ie verliefd of zo?
Tegenpoolen trekken elkaar aanquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Vast op een Pools meisje!!!:D!!!11!!
* Chriz2k meldt zich.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Stofje het volgende:
Damned. Dankzij FOK kom ik terecht op een pedofiliesite mét plaatjes en filmpjes.
Hoe krijg je dát nou weer voor elkaar?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Stofje het volgende:
Damned. Dankzij FOK kom ik terecht op een pedofiliesite mét plaatjes en filmpjes.
Er loopt ergens een topic met als TT: "beetje raar forum dit".quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Hoe krijg je dát nou weer voor elkaar?
Ik dacht eerst op een soort Tina-forum te zijn beland, gezien het beperkte kleurenspectrum.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:25 schreef Stofje het volgende:
Wel geklikt en uit pure nieuwsgierigheid een paar topics doorgekeken. Zieke geesten, "dat kind heeft echt van die lekker kleine tietjes, heerlijk strak, ik ben verliefd". Ze menen het, dat maakt het echt ernstig.
Dankje. Nu weet ik tenminste 100% zeker dat ik niet ga klikken op dat linkjequote:Op donderdag 26 januari 2006 22:25 schreef Stofje het volgende:
Wel geklikt en uit pure nieuwsgierigheid een paar topics doorgekeken. Zieke geesten, "dat kind heeft echt van die lekker kleine tietjes, heerlijk strak, ik ben verliefd". Ze menen het, dat maakt het echt ernstig.
Jij bent ook überquote:
Toffe user. Alle 563.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:37 schreef Slarioux het volgende:
Die LitsoZixsMobsceneGollemthe900skate_pietMrMansonDonnie.Darko toch. Zo snel al een naamtopic.
Ik heb me er bij neder gelegd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:41 schreef Stofje het volgende:
En nog kwalitatief ook hč. Dat maakt het extra verwarrend.
Het is een slowchat. Maar dan kwalitatief. Een goede slowchat. Met louter toffe users + linksgetekende.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:42 schreef Maisnon het volgende:
heeft iemand Tom Tom gezien, ik ben namelijk de weg kwijt met dit topic![]()
Ode aan de :8 smiley.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:43 schreef Donnie.Darko het volgende:
Sorry, ik was even weg. Een goed topic aan het maken.
Mag ik dan ook hier posten?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Met louter toffe users + linksgetekende.
En nu ben je een Bredase kwaliteitsuser. De combinatie "Breda" en "kwaliteit" komt zelden voor. Dat is heel bijzonder.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:44 schreef JDude het volgende:
PI's.
Ik lach nog steeds om mijn posts van voor de zomer, toen ik nog een niet-PI-gebruikende heiden was.
U ook, voor straksquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Welterusten, wonderschone jongedame.
Shirley is tofquote:
Shir, de tüte is onderwegquote:
Kwestie van tijd voor ook ik eens in een TT sta.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
En nu ben je een Bredase kwaliteitsuser. De combinatie "Breda" en "kwaliteit" komt zelden voor. Dat is heel bijzonder.
![]()
Het is lang geleden dat ik bij een kliekje hoorde....quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef Stofje het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon het loser-nerd-wannabe-topic van vanavond hoor, we zijn eerder blij dat je bij ons wilt horen.
quote:
En ik sta nog wel in de TTquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef Stofje het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon het loser-nerd-wannabe-topic van vanavond hoor, we zijn eerder blij dat je bij ons wilt horen.
Inderdaadquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
En nu ben je een Bredase kwaliteitsuser. De combinatie "Breda" en "kwaliteit" komt zelden voor. Dat is heel bijzonder.
![]()
Fijn danquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben mijn naam niet voor niets "vergeten".
Jij bent een lekker wijf. Die horen er óók tussen. Ben ik ook niet. Dus vandaar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Fijn dan![]()
Je stelt me teleur Stofje
Wat een negativiteit. Hoe komt het?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het zal stofje eens een keer niet zijn...
Whehehe! Ik zal het niet ontkennenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:54 schreef NJ het volgende:
Inderdaad
Kijk maar naar een zekere voetbalclub aldaar. Ook niet veel soeps.
Welterusten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik bekijk de rest van de schade morgenvroeg wel, ga nu naar bed.![]()
Omdat ik ook negatief bén?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat een negativiteit. Hoe komt het?
Truste. Droom maar lekker van Stofje en NJ, dat ben ik ook van plan :8quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik bekijk de rest van de schade morgenvroeg wel, ga nu naar bed.![]()
Dat gaat prima. Het nadeel is alleen dat je vervolgens nog een PI erbij moet editen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:58 schreef Maisnon het volgende:
Ik moet me wel nog even goed voornemen niet de quickreply te gebruiken!
Quickreplyquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:58 schreef Maisnon het volgende:
Misschien hebben jullie mijn geweten wel gezuiverd. Zowaar gebruik ik nog een keer een PI!
Ik moet me wel nog even goed voornemen niet de quickreply te gebruiken!
Goede reeks?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:01 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Quickreply
Dat doe je toch niet. Net als gehakt op dinsdag. Of je gezin vermoorden met een botte bijl.
Goede reeks trouwens, dit.
Toch wel. Mits bepaalde tools.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:01 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Quickreply
Dat doe je toch niet. Net als gehakt op dinsdag. Of je gezin vermoorden met een botte bijl.
Goede reeks trouwens, dit.
Sorry voor mijn inwendige tegenspraakquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Goede reeks?
Ik heb vandaag ook gehakt op: is dat erg? Het was wel heeeel erg lekker deze keer
Het zij je vergeven. De post van yvonne, zonder PI, heb ik zonder pardon weggesmeten. Jou geef ik met liefde een tweede kansquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:03 schreef Shirley het volgende:
Ik bied mijn nederige excuses aan voor het niet gebruiken van een PI in mijn post. Het spijt me.
Maakt niet uit voor deze ene keer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:03 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Sorry voor mijn inwendige tegenspraak.
En vooruit, gehakt op donderdag kan nog door de beugel. Maar laat het niet weer gebeuren.
Bedankt. En Donnie, had je wat in gedachten dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het zij je vergeven. De post van yvonne, zonder PI, heb ik zonder pardon weggesmeten. Jou geef ik met liefde een tweede kans.
Ben & Jerry's.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bedankt. En Donnie, had je wat in gedachten dan?
Ik heb al iets nuttigs:quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:06 schreef Donnie.Darko het volgende:
Nu moet je wel wat terug doen voor het topic, Shirley. Verzin maar wat nuttigs
Het is nu wel anders dan in de tijd voor het dicht ging. Maar nog steeds wel dezelfde mensen (grotendeels); opzet is nu anders.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:13 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik kom er nu trouwens pas achter dat GC weer een SC heeft.
Wedden dat het PI-gebruik daar bedroevend laag is?
Wat hij zegtquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:14 schreef Pluto_Nium het volgende:
Zet mij de volgende keer ook maar in de TT![]()
Waarom? Bijna niemand kent je (ik tenminste niet)quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:14 schreef Pluto_Nium het volgende:
Zet mij de volgende keer ook maar in de TT![]()
je kent me welquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waarom? Bijna niemand kent je (ik tenminste niet) [afbeelding]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:17 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ja, nu komen er nog meer noobs en wannabe's
Ik hoop niet dat jij mij ook onder die groep users schaart. Ik ben heul bekend hier: dusquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:17 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ja, nu komen er nog meer noobs en wannabe's
Sinds wanneer zijn mods toffe users?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ja kanker! Jullie hebben de toffe users weggejaagd.
Met je 6-cijferige useridquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij mij ook onder die groep users schaart. Ik ben heul bekend hier: dus
Wat heb je nou aan een bepatih of hoe die ook mag heten, ik ben er toch?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ja kanker! Jullie hebben de toffe users weggejaagd.
WAT DOE JE!quote:
Kuch.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij bent een lekker wijf. Die horen er óók tussen. Ben ik ook niet. Dus vandaar.
Dat scheelt idd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:19 schreef Stofje het volgende:
PI-dchtheid blijft intact.
bijna Niemand is toffer dan Bupatihquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:20 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een bepatih of hoe die ook mag heten, ik ben er toch?![]()
Gadverdamme man, modjes inlikken dat is echt zo 2005quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
bijna Niemand is toffer dan Bupatih
Dat wordt gevraagd!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
WAT DOE JE!![]()
Dat spul is wel zooo ontzettend lekker, en ik heb net al 2 topics doorgelezen waarvan ik ontzettend zin in kibbeling en Taksi kreeg. Ben & Jerrys is echt heilig. Fish FoodChocolate Fudge Brownie
Cookie Dough
![]()
En terecht.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:22 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Jij hebt yvonne geďnfecteerd
Het is niet eens een poging tot inlikken: dat vond ik ook al voor ie mod werd beste -Beer-quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:23 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Gadverdamme man, modjes inlikken dat is echt zo 2005![]()
Oeh.quote:
Oh.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is niet eens een poging tot inlikken: dat vond ik ook al voor ie mod werd beste -Beer-
Ik zou het zo snel niet weten. Zal wel een of andere kloon zijn van een crewlid dan ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Nee dat dan weer net niet![]()
maar denk maar ff verder![]()
Inso. Lekkere vrouw van me. Jij verdween uit het topic, alszijnde een lieftallig musje van een prachtig mooie tak. Ik verwachtte je niet meer terug -de tak zuchtte diep. Maar je bent terug. Voor even, voor lang, het is om het even. De blaadjes groeien aan de tak. De liefallige mus is terug. Inso. Een fenomeen.quote:
Huismerkquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:24 schreef NJ het volgende:
[..]
Oeh.
Van de zomer op Mallorca hadden ze aldaar een huismerk van die potten. Twee euro per stuk.
De laatste acht dagen at ik een pot per dag..
Maak een bundel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Inso. Lekkere vrouw van me. Jij verdween uit het topic, alszijnde een lieftallig musje van een prachtig mooie tak. Ik verwachtte je niet meer terug -de tak zuchtte diep. Maar je bent terug. Voor even, voor lang, het is om het even. De blaadjes groeien aan de tak. De liefallige mus is terug. Inso. Een fenomeen.
Ode aan Inso: mooi en quotewaardig!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Inso. Lekkere vrouw van me. Jij verdween uit het topic, alszijnde een lieftallig musje van een prachtig mooie tak. Ik verwachtte je niet meer terug -de tak zuchtte diep. Maar je bent terug. Voor even, voor lang, het is om het even. De blaadjes groeien aan de tak. De liefallige mus is terug. Inso. Een fenomeen.
Normaal zeg ik "Inderdaad", maar in dit geval proefde ik geen verschil met de Ben en Jerry's die ernaast lag.quote:
Ik moest even f2f met iemand praten. Zonder toetsenbord. Enzo. En je bent zelf een mus.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het verhaal achter die :8 is me even ontgaan, ook al heb ik dat topic gelezenquote:
Oké, ik geloof je.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Normaal zeg ik "Inderdaad", maar in dit geval proefde ik geen verschil met de Ben en Jerry's die ernaast lag.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik moest even f2f met iemand praten. Zonder toetsenbord. Enzo. En je bent zelf een mus.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:02 schreef Insomaniac het volgende:
ZE HEBBE EEN MOD GEVONDE MET GEVOEL VOOR HUMOR EN INTELLEGENSIE!
Stofje, ik ben blij met deze keuze, ik hoop dat je je draai weet te vinden en dat het modden in ONZ dra je tweede natuur wordt. Mijn zegen heb je in elk geval..
.
Ik zie nu dingen die ik liever niet had gezien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]. Een hoogtepunt. Ik ejaculeerde ruim een half uur. Met een uur nadruppelen erachter aan.
Toe maar! Hij wel!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]. Een hoogtepunt. Ik ejaculeerde ruim een half uur. Met een uur nadruppelen erachter aan.
Multifunctionele smiley.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het verhaal achter die :8 is me even ontgaan, ook al heb ik dat topic gelezen
Sorry. Het staat in c:\mijn documenten\fok\quotesvanmensendieikheelerghooghebzittenenquotesdieiknogkangebruikentegenbepaaldeusers.doc.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zie nu dingen die ik liever niet had gezien.
Quotes opslaan in een word documentquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sorry. Het staat in c:\mijn documenten\fok\quotesvanmensendieikheelerghooghebzittenenquotesdieiknogkangebruikentegenbepaaldeusers.doc.
Wacht maar, na 12en verander ik in een verschrikkelijke kutuser die iedereen ziektes toewenst enzo.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:32 schreef Shirley het volgende:
Het slijmgehalte ligt wel hoog hier.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:32 schreef Shirley het volgende:
Het slijmgehalte ligt wel hoog hier.
http://weblog.fok.nl/blog/6674quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sorry. Het staat in c:\mijn documenten\fok\quotesvanmensendieikheelerghooghebzittenenquotesdieiknogkangebruikentegenbepaaldeusers.doc.
Nee hij doet t nogquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
http://weblog.fok.nl/blog/6674
Daar moest ik opeens aan denken.. IK hoop voor je dat de links dood zijn.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
http://weblog.fok.nl/blog/6674
Daar moest ik opeens aan denken.. IK hoop voor je dat de links dood zijn.
Fascinatie?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zag het al. Toch wéér kijken..
Dat was volgens mij al algemeen bekend hierquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben vrij masochistisch ingesteld. Blijkt.
Tof! Ik kan niet wachten!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wacht maar, na 12en verander ik in een verschrikkelijke kutuser die iedereen ziektes toewenst enzo.
Neen. Dat ligt aan jou.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
Is fok bij jullie ook zo kanker sloom?
Nee, wel tering langzaam.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
Is fok bij jullie ook zo kanker sloom?
Bij tijd en wijlen. Zelfs jij hebt goede periodes.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:46 schreef Stofje het volgende:
Wat ben ik een verschrikkelijke kutmod.
Is dat zelfkennis of vissen naar complimentjes?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:46 schreef Stofje het volgende:
Ik ook niet namelijk...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:46 schreef NJ het volgende:
Nergens last van.
Dat is inherent aan de functie.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:46 schreef Stofje het volgende:
Nee. Ja. Nee. Ja.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Is dat zelfkennis of vissen naar complimentjes?
Que?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:52 schreef Donnie.Darko het volgende:
Godver.
OMG!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:54 schreef Falco het volgende:
Hallo, wat zijn er veel baggertopics vanavond!
Open er een topic over..quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:54 schreef Falco het volgende:
Hallo, wat zijn er veel baggertopics vanavond!
Hoezo?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:55 schreef cerror het volgende:
Stofje! discriminazi dat je bent.
Ik hou wijselijk m'n mond en wacht gespannen af tot na twaalven.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee. Ja. Nee. Ja.
Beide is het eigenlijk wel goed in dit geval.
Die TT!quote:
Gedaan!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Open er een topic over..
Ik ben weg trouwens.
Afwezig in het vorige deeltje. Ja, dit is deel twee van een reekschquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Die TT!
Een beetje arisch gedrag húh, wat is er mis met bijvoorbeeld Renmaestro of moi?
Reeksen mogen nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Afwezig in het vorige deeltje. Ja, dit is deel twee van een reeksch.
Mmmm, ik zie het dit keer door mijn geniaal-creatieve vingers.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Huilie. :8quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Die TT!
Een beetje arisch gedrag húh, wat is er mis met bijvoorbeeld Renmaestro of moi?
Renmaestro post wel in het vorige deel. Of die muffe Romeinse kloon.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, Limburg is voor seriepedoseksuelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geen nieuwe reeksen jong.. dan ook mooi de Limburg reeks terug !
deze staat er zo nie meerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niks geen limburg reeks! :8quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Denk even na!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar slaat dat post verwijderen op
Waar is die PI ménquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar slaat dat post verwijderen op
Dat is heel fout.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn fout
Ik doe dat nooit
Nou...je stelt me teleur.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:08 schreef Stofje het volgende:
Ik ga slapen, lieve mensen. Ik hou van jullie.
kusjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:08 schreef Stofje het volgende:
Ik ga slapen, lieve mensen. Ik hou van jullie.
#%^@%$@!#%^@#%$#@$$@^T#$%$#quote:
Toch goed geprobeerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
#%^@%$@!#%^@#%$#@$$@^T#$%$#
Kut. Fok censureert het automatisch.
ik durf het niet. Ik ben way too lief. Een mietje. Een lamzak. En zo.
Ja, verbaast me eigenlijk niks met zo'n suffe nick. Ik was ook al verrast over je leeftijd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bij mijn censureert Fok! niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zoek je nu ruzie? Kutwijf. Greppelkut. Waardeloze, nietszeggende pokkesnol.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, verbaast me eigenlijk niks met zo'n suffe nick. Ik was ook al verrast over je leeftijd.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zoek je nu ruzie? Kutwijf. Greppelkut. Waardeloze, nietszeggende pokkesnol.
Precies zeg het haar maar !quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zoek je nu ruzie? Kutwijf. Greppelkut. Waardeloze, nietszeggende pokkesnol.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kusjes,
Stofje.
Dat ontbrak er nog aan. Sorry hoor!![]()
doe leif tegen stofjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:25 schreef Shirley het volgende:
[..]Bij deze benoem ik je tot meest sullige mod van 2006.
Oef! Het topic neemt een onverwachte wending voor Stofje!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bij deze benoem ik je tot meest sullige mod van 2006.
wiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die heeft zichzelf vandaag belachelijk gemaakt in FB
fixedquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Jij vergeet de PI
BeF R.I.P.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Nieuwe BEF hier ? niemand is @ bef
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yup, dat zeg ik toch?
Kan iemand deze kloon bannen :?
Best veel posts te gaan nog.quote:
Ga je vandaag voor de 1000+ ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Best veel posts te gaan nog.
Iemand anders die kan helpen?
Kost me m'n baan hier als het niet lukt![]()
Ben jij hetero dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die is de andere kant op
BeF wannabe'squote:
Sommige modjes zijn TOF!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:58 schreef paultjuhhh het volgende:
gezellig tussen de mods
volgens mij is dit gewoon een veel stoerdere slowchat!quote:
Mods zijn je beste vriendenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:58 schreef paultjuhhh het volgende:
gezellig tussen de mods
Beiden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:07 schreef mcDavid het volgende:
hey
draait Fok! nou, of komt dat door het bier?
Door middel van een Djquote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok.
maar hoe krijgt Fok! dan voor elkaar dat mijn toetsenbord ook draait?
Door middel van een DJ.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok.
maar hoe krijgt Fok! dan voor elkaar dat mijn toetsenbord ook draait?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |