Dit wordt een gedoogde reeks. Consequentie is ook een pré.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef tho_Omas het volgende:
Consequentie ten voete uit.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef Stofje het volgende:
Yep. Stante pede. Of zoiets. Even TT-fix, die Breezer-naam ertussen kostte me nogal moeite.
Sluit het HBB forum en vervangt het voor CSQ.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit wordt een gedoogde reeks. Consequentie is ook een pré.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit wordt een gedoogde reeks. INConsequentie is ook een pré.
Ik weet hetquote:
Vast op een Pools meisje!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef Stofje het volgende:
Ik mis Pool een beetje, de laatste tijd. Is ie verliefd of zo?
Tegenpoolen trekken elkaar aanquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Vast op een Pools meisje!!!:D!!!11!!
* Chriz2k meldt zich.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Stofje het volgende:
Damned. Dankzij FOK kom ik terecht op een pedofiliesite mét plaatjes en filmpjes.
Hoe krijg je dát nou weer voor elkaar?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Stofje het volgende:
Damned. Dankzij FOK kom ik terecht op een pedofiliesite mét plaatjes en filmpjes.
Er loopt ergens een topic met als TT: "beetje raar forum dit".quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Hoe krijg je dát nou weer voor elkaar?
Ik dacht eerst op een soort Tina-forum te zijn beland, gezien het beperkte kleurenspectrum.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:25 schreef Stofje het volgende:
Wel geklikt en uit pure nieuwsgierigheid een paar topics doorgekeken. Zieke geesten, "dat kind heeft echt van die lekker kleine tietjes, heerlijk strak, ik ben verliefd". Ze menen het, dat maakt het echt ernstig.
Dankje. Nu weet ik tenminste 100% zeker dat ik niet ga klikken op dat linkjequote:Op donderdag 26 januari 2006 22:25 schreef Stofje het volgende:
Wel geklikt en uit pure nieuwsgierigheid een paar topics doorgekeken. Zieke geesten, "dat kind heeft echt van die lekker kleine tietjes, heerlijk strak, ik ben verliefd". Ze menen het, dat maakt het echt ernstig.
Jij bent ook überquote:
Toffe user. Alle 563.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:37 schreef Slarioux het volgende:
Die LitsoZixsMobsceneGollemthe900skate_pietMrMansonDonnie.Darko toch. Zo snel al een naamtopic.
Ik heb me er bij neder gelegd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:41 schreef Stofje het volgende:
En nog kwalitatief ook hè. Dat maakt het extra verwarrend.
Het is een slowchat. Maar dan kwalitatief. Een goede slowchat. Met louter toffe users + linksgetekende.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:42 schreef Maisnon het volgende:
heeft iemand Tom Tom gezien, ik ben namelijk de weg kwijt met dit topic![]()
Ode aan de :8 smiley.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:43 schreef Donnie.Darko het volgende:
Sorry, ik was even weg. Een goed topic aan het maken.
Mag ik dan ook hier posten?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Met louter toffe users + linksgetekende.
En nu ben je een Bredase kwaliteitsuser. De combinatie "Breda" en "kwaliteit" komt zelden voor. Dat is heel bijzonder.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:44 schreef JDude het volgende:
PI's.
Ik lach nog steeds om mijn posts van voor de zomer, toen ik nog een niet-PI-gebruikende heiden was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |