Ik had niet gemailed lulhannes.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:51 schreef Dagonet het volgende:
Jouw solli viel inderdaad net buiten de boot.
Op F&F misschienquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik had niet gemailed lulhannes.. Anders was ik nu natuurlijk al lang en breed blauw.
Stofje!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:18 schreef Doodmetaal het volgende:
wie?
wat? wie?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:19 schreef Thieske het volgende:
[..]
Stofje!
De overbekende Stofje!
De man uit Breda met de lekkerste worstenbroodjes.
Nee dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:19 schreef Thieske het volgende:
[..]
Stofje!
De overbekende Stofje!
De man uit Breda met de lekkerste worstenbroodjes.
Nee. Daarvoor moet je in feedback wezen Schwanz.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:09 schreef Zwansen het volgende:
Oh is dit het wederkerende ex-crew huilie topic?
hoi chickiequote:Op vrijdag 18 november 2005 19:22 schreef Stofje het volgende:
Blauw. Mooi. Dank je wel. Ik beloof een toffe mod te zijn.
![]()
begin maar met het bannen van andere modsquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:22 schreef Stofje het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:36 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
JIJ NIET KLOOTZAK SUKKEL JESUS :S:S:S
Deze houdt het net zo lang vol als een willekeurig persoon bij Silmarwen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:50 schreef ShaoliN het volgende:
Ik ben blij dat ze deze keer niet voor een nietszeggende teringnewbie of kloon gekozen hebben.
Ik denk dat ik een hit ga worden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:50 schreef ShaoliN het volgende:
Ik ben blij dat ze deze keer niet voor een nietszeggende teringnewbie of kloon gekozen hebben.
* Gloeidoos noteertquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:22 schreef Stofje het volgende:
![]()
Een donderslag bij heldere hemel. Of een zonnestraal tijdens een onweersbui. Eén van de twee in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:03 schreef Intxaurraga het volgende:
"Verrassend". Succes man.
Doe allebei maar. Terwijl het in Keulen donderde. Maar dat zal er wel niks mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een donderslag bij heldere hemel. Of een zonnestraal tijdens een onweersbui. Eén van de twee in ieder geval.
Logs nakijkt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |