Waarom? Bijna niemand kent je (ik tenminste niet)quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:14 schreef Pluto_Nium het volgende:
Zet mij de volgende keer ook maar in de TT![]()
je kent me welquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waarom? Bijna niemand kent je (ik tenminste niet) [afbeelding]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:17 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ja, nu komen er nog meer noobs en wannabe's
Ik hoop niet dat jij mij ook onder die groep users schaart. Ik ben heul bekend hier: dusquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:17 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ja, nu komen er nog meer noobs en wannabe's
Sinds wanneer zijn mods toffe users?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ja kanker! Jullie hebben de toffe users weggejaagd.
Met je 6-cijferige useridquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij mij ook onder die groep users schaart. Ik ben heul bekend hier: dus
Wat heb je nou aan een bepatih of hoe die ook mag heten, ik ben er toch?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ja kanker! Jullie hebben de toffe users weggejaagd.
WAT DOE JE!quote:
Kuch.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij bent een lekker wijf. Die horen er óók tussen. Ben ik ook niet. Dus vandaar.
Dat scheelt idd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:19 schreef Stofje het volgende:
PI-dchtheid blijft intact.
bijna Niemand is toffer dan Bupatihquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:20 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een bepatih of hoe die ook mag heten, ik ben er toch?![]()
Gadverdamme man, modjes inlikken dat is echt zo 2005quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
bijna Niemand is toffer dan Bupatih
Dat wordt gevraagd!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
WAT DOE JE!![]()
Dat spul is wel zooo ontzettend lekker, en ik heb net al 2 topics doorgelezen waarvan ik ontzettend zin in kibbeling en Taksi kreeg. Ben & Jerrys is echt heilig. Fish FoodChocolate Fudge Brownie
Cookie Dough
![]()
En terecht.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:22 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Jij hebt yvonne geďnfecteerd
Het is niet eens een poging tot inlikken: dat vond ik ook al voor ie mod werd beste -Beer-quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:23 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Gadverdamme man, modjes inlikken dat is echt zo 2005![]()
Oeh.quote:
Oh.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is niet eens een poging tot inlikken: dat vond ik ook al voor ie mod werd beste -Beer-
Ik zou het zo snel niet weten. Zal wel een of andere kloon zijn van een crewlid dan ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Nee dat dan weer net niet![]()
maar denk maar ff verder![]()
Inso. Lekkere vrouw van me. Jij verdween uit het topic, alszijnde een lieftallig musje van een prachtig mooie tak. Ik verwachtte je niet meer terug -de tak zuchtte diep. Maar je bent terug. Voor even, voor lang, het is om het even. De blaadjes groeien aan de tak. De liefallige mus is terug. Inso. Een fenomeen.quote:
Huismerkquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:24 schreef NJ het volgende:
[..]
Oeh.
Van de zomer op Mallorca hadden ze aldaar een huismerk van die potten. Twee euro per stuk.
De laatste acht dagen at ik een pot per dag..
Maak een bundel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Inso. Lekkere vrouw van me. Jij verdween uit het topic, alszijnde een lieftallig musje van een prachtig mooie tak. Ik verwachtte je niet meer terug -de tak zuchtte diep. Maar je bent terug. Voor even, voor lang, het is om het even. De blaadjes groeien aan de tak. De liefallige mus is terug. Inso. Een fenomeen.
Ode aan Inso: mooi en quotewaardig!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Inso. Lekkere vrouw van me. Jij verdween uit het topic, alszijnde een lieftallig musje van een prachtig mooie tak. Ik verwachtte je niet meer terug -de tak zuchtte diep. Maar je bent terug. Voor even, voor lang, het is om het even. De blaadjes groeien aan de tak. De liefallige mus is terug. Inso. Een fenomeen.
Normaal zeg ik "Inderdaad", maar in dit geval proefde ik geen verschil met de Ben en Jerry's die ernaast lag.quote:
Ik moest even f2f met iemand praten. Zonder toetsenbord. Enzo. En je bent zelf een mus.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het verhaal achter die :8 is me even ontgaan, ook al heb ik dat topic gelezenquote:
Oké, ik geloof je.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Normaal zeg ik "Inderdaad", maar in dit geval proefde ik geen verschil met de Ben en Jerry's die ernaast lag.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik moest even f2f met iemand praten. Zonder toetsenbord. Enzo. En je bent zelf een mus.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:02 schreef Insomaniac het volgende:
ZE HEBBE EEN MOD GEVONDE MET GEVOEL VOOR HUMOR EN INTELLEGENSIE!
Stofje, ik ben blij met deze keuze, ik hoop dat je je draai weet te vinden en dat het modden in ONZ dra je tweede natuur wordt. Mijn zegen heb je in elk geval..
.
Ik zie nu dingen die ik liever niet had gezien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]. Een hoogtepunt. Ik ejaculeerde ruim een half uur. Met een uur nadruppelen erachter aan.
Toe maar! Hij wel!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]. Een hoogtepunt. Ik ejaculeerde ruim een half uur. Met een uur nadruppelen erachter aan.
Multifunctionele smiley.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het verhaal achter die :8 is me even ontgaan, ook al heb ik dat topic gelezen
Sorry. Het staat in c:\mijn documenten\fok\quotesvanmensendieikheelerghooghebzittenenquotesdieiknogkangebruikentegenbepaaldeusers.doc.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zie nu dingen die ik liever niet had gezien.
Quotes opslaan in een word documentquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sorry. Het staat in c:\mijn documenten\fok\quotesvanmensendieikheelerghooghebzittenenquotesdieiknogkangebruikentegenbepaaldeusers.doc.
Wacht maar, na 12en verander ik in een verschrikkelijke kutuser die iedereen ziektes toewenst enzo.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:32 schreef Shirley het volgende:
Het slijmgehalte ligt wel hoog hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |