Hmm, al had ik je achteraf wel willen nomineren eigelijk. Samen met die andere van DIG, hoe-heet-ie.quote:
Die staat bij mij op nummer 3quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hmm, al had ik je achteraf wel willen nomineren eigelijk. Samen met die andere van DIG, hoe-heet-ie.
Die dyslect die overal zomaar slotjes op gooit...verdomme, hoe heet-ie!
Dat was wel een aardig geintje, evenals Conflict.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:05 schreef Triangeljosti het volgende:
Ik vond trouwens kastanova een erg dubieuze mod...
Maar wel passend bij het forum natuurlijk. Een vlag op een modderschuit is toch ook geen gezicht?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:47 schreef Quara het volgende:
Brechtje! Want die is zooo vaak aanwezig.
Enne IJsmeis do'h...
amornl87 goed zoeken met google ofzo... hij staat vast nog wel ergens.
Nee, maar een drol erop gaat wat ver, niet?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar wel passend bij het forum natuurlijk. Een vlag op een modderschuit is toch ook geen gezicht?
Nee iets anders, die kneus vindt dat we een stelletje pedo's zijn als we naar ijsmeis googlenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:09 schreef veldmuis het volgende:
Het is verboden te zeggen dat je ijsmeis een kutmod vind?
Censuur op Fok?
Je bent gewoon de eerste die drie mods noemt.quote:
Geqxon.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben de enige die er drie kent die er niet meer zijn.
dacht het niet.quote:
Je vergat trouwens David Letterman en ElizabethR.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben de enige die er drie kent die er niet meer zijn.
SunChaser was hem al voor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Je bent gewoon de eerste die drie mods noemt..
Owjaquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan mag jij zeggen waar calvobbes moderator van is geweest.
Die kunnen niet tippen aan Sphere. Ik zat wel aan DL te denken trouwens.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Je vergat trouwens David Letterman en ElizabethR.
GC dus.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan mag jij zeggen waar calvobbes moderator van is geweest.
NJ, NJ. NJ.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef NJ het volgende:
Ontopic, bitte.
De mensen die een paar posts missen snappen het wel.
Net zo triest iddquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar wel passend bij het forum natuurlijk. Een vlag op een modderschuit is toch ook geen gezicht?
Nou ja zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, maar een drol erop gaat wat ver, niet?
Altijd wat te klagen, die users van Klaagbaak.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Nitrane het volgende:
Tha_T, The_Terminator, Buzzer
KLB mods
* QyRoZ.en.Anthraxx *quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Nitrane het volgende:
KLB mods
Je hebt een bruin hoofdquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kweet niet echt.... de meeste mods zijn lief.... eigenlijk allemaal wel
nee ik ben het niet altijd met ze eens. maar vind ze meestal best aardigquote:
Dat brengt me op een eerdere briljante post mijnerzijds.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:19 schreef Quara het volgende:
[..]
Net zo triest idd
Sommigen gooien ook een topic opslot omdat ze het niet volgens hun denken vinden verlopen, wahahahaaaaahaha triest
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
Om de admins voortdurend in te prenten welke hoogstaande normen zij in acht dienen te nemen stel ik voor om art. 1 lid 1 Wetboek van strafrecht (het nulla poena beginsel) in de topictitel te zetten:
Geen feit is strafbaar dan uit kracht van een daaraan voorafgegane wettelijke strafbepaling.
Daar sluit ik mij volledig bij aanquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
Geen feit is strafbaar dan uit kracht van een daaraan voorafgegane wettelijke strafbepaling.
Al ging je ertegenin, een wet past zich echt niet voor jou aanquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:35 schreef Quara het volgende:
[..]
Daar sluit ik mij volledig bij aan
Voor mij wel hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Al ging je ertegenin, een wet past zich echt niet voor jou aan.
Het is een kangeroe!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
NAAR EN NIET NA, DOMME KOE! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die newbies kennen je gewoon niet Swets.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben gewoon niet genoemd!
Ik ben redelijk incognito tegenwoordigquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Die newbies kennen je gewoon niet Swets.
En het is niet langer zo dat 90% van je posts bestaat uit "Kuttopic, slotje". Ik denk dat dat ook helpt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben redelijk incognito tegenwoordig
Denk jij dat? Knap.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:52 schreef NJ het volgende:
[..]
En het is niet langer zo dat 90% van je posts bestaat uit "Kuttopic, slotje". Ik denk dat dat ook helpt.
Hoho, mijn sluitposts waren meestal zoiets als 'Verregaande nixerigheid'quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:52 schreef NJ het volgende:
[..]
En het is niet langer zo dat 90% van je posts bestaat uit "Kuttopic, slotje". Ik denk dat dat ook helpt.
Ohja! Die was van jou!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoho, mijn sluitposts waren meestal zoiets als 'Verregaande nixerigheid'
Heb je geen MSN ofzo? Postduif, ICQ, je kent het rijtje wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Ohja! Die was van jou!
Ik had twee maanden terug ruzie met een docent toen ik zijn college als zodanig bestempelde en ik vroeg me eigenlijk af hoe ik daar ook alweer op kwam..
Je had hem moeten vertellen dat verregaande nixerigheid nog altijd beter is als 'bagger, optiefen'.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Ohja! Die was van jou!
Ik had twee maanden terug ruzie met een docent toen ik zijn college als zodanig bestempelde en ik vroeg me eigenlijk af hoe ik daar ook alweer op kwam..
Het zijn gewoon newbiesquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben gewoon niet genoemd!
Whehehe.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je had hem moeten vertellen dat verregaande nixerigheid nog altijd beter is als 'bagger, optiefen'.
"Koop een dagboek"quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoho, mijn sluitposts waren meestal zoiets als 'Verregaande nixerigheid'
jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:02 schreef Godlike02 het volgende:
Maar gaat iemand nog drie namen noemen?![]()
Het gaat nu weer zo een blauw kliekjes topic worden![]()
Wil je graag dat ik je noem dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:02 schreef Godlike02 het volgende:
Maar gaat iemand nog drie namen noemen?![]()
Het gaat nu weer zo een blauw kliekjes topic worden![]()
Dat moet een geintje zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sphere
David Letterman
Zodiakk
Prrrrrrrrrrrridemeid
ElizabethR
Gellarboy
en CumshotV
Ja!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:18 schreef The_Terminator het volgende:
En, ben ik al door de stront getrokken? Heb geen zin het hele topic door te lezen namelijk![]()
Die heeft gewoon een hekel aan KLB mods in het algemeenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:21 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja!![]()
Top 3 slechtste moderators ooit
Toch word je door het slijk gehaald.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een hekel aan KLB mods in het algemeen![]()
Ze heette geloof ik anders jaquote:
Cosmic-V.quote:
ik welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:09 schreef The_Terminator het volgende:
Ook werkelijk niemand die er een motivatie aan toevoegd
Whaha iddquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:28 schreef Extremini het volgende:
om nog maar te zwijgen over haar reply's (wat ook eindigt met !)
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:30 schreef skippy22 het volgende:
1 Conflict Een erg raar wazig figuur dat zomaar van alles op slot deed
Dat is ie nog steedsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:18 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik ben alweer zoveel mods vergeten zeg... maar Static moet idd ook erg zijn geweest.
Hoe vreemdquote:
Onderbouwing?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:10 schreef JohanV. het volgende:
1. Klowjow toen ie nog mod was.
2. Buzzer
3. Static
Voor de schermen heb ik weinig ervaring met hem, maar achter de schermen staat hij niet al te hoog in mijn vaandel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:36 schreef ijsmeis het volgende:
Geqxon vond ik een slechte mod. Zowel voor als achter de schermen.
Zijn houding en gedrag t.o.v. andere crewleden stond mij niet aan. Het een en ander houdt waarschijnlijk wel verband met zijn leeftijd, maar toch zijn er ook van zijn leeftijd die wel op een normale manier kunnen communiceren.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:44 schreef XiChico het volgende:
Wat heeft die geqxon gedaan dan? Zag merderet topics over hem.
We vinden jou lief zo te zienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hoe vreemd
Editten ze teveel van je posts?
Lekken!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:47 schreef ijsmeis het volgende:
En hij probeerde mensen nogal gauw een ban aan te smeren. Mensen die hij niet mocht.
Zo kwam het in ieder geval over.
Wie hebben daar kort gezeten?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:57 schreef blieblie het volgende:
Misschien kan Arcee een lijstje maken van moderators die het kortst moderator zijn geweest?
Dan nomineer ik daar iig de top 10 van. (De lijst zal wel voornamelijk bestaan uit moderaars die ooit B&H, US of welke variant op dat forum ook zijn geweest).
Van die lui die gaan modereren om een kleurtje stoer is, je dan notes kan lezen etc. om er vervolgens achter te komen dat er toch wel veel tijd zit in modereren..
Iemand anders merkte dat net ook al op.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:14 schreef Godlike02 het volgende:
Is dit nou typisch Fok?
Dat het slechste mod topic veel beter loopt dan het beste mod topic?
Ja hallo, eerst klagen dat je nog niet in het lijstje staat, dan komt je naam voor en dan wil je een onderbouwing.quote:
Ik dacht dat je toch wel lang genoeg hier rondliep om dat te weten. Of was het een retorische vraag?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:14 schreef Godlike02 het volgende:
Is dit nou typisch Fok?
Lees ik weer niet goed genoegquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iemand anders merkte dat net ook al op.
Whehehehequote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Een spiegel voor de usertjes houden zodat ze er eens over na kunnen denken![]()
Yeah Right!![]()
Ik vind dat vrij logischquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:14 schreef Godlike02 het volgende:
Is dit nou typisch Fok?
Dubbeldrank was een SA, kutnewbie.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:05 schreef Sidekick het volgende:
Golfer
Dubbeldrank
De rest op een gedeeld derde plaats.
blijf je bezig ? kappen nou met je gezuigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:10 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Oy!
waar is buzzer in dit lijstje
-2 Voorspelbaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dubbeldrank was een SA, kutnewbie. [afbeelding]
Invergelijking tot jou is buzzer de beste moderator van heel internetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:10 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Oy!
waar is buzzer in dit lijstje
Jij bent allang vergetenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef zwaaibaai het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk niet genoemd? Of hoor ik nu tot de zombie-kliek?![]()
Kutnewbies![]()
Wees blij dat hij dat niet is!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:54 schreef Havoc het volgende:
[..]
Invergelijking tot jou is buzzer de beste moderator van heel internet.
Ik wil je best noemen hoorquote:
Hou eens op jankbak...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:11 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Wees blij dat hij dat niet is!
www.fok.nl
"Je hebt niet de rechten om deze pagina te bekijken"
"Deze pagina is gesloten"
"www.voetbal.nl is gesloten omdat men teveel op de man af speelde"
Damn wat ben jij een triest figuur, get a life.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:11 schreef Wiebelkont het volgende:
afzeiken....
Eensch, vooral die Brechtje mag van mij ophoepelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:17 schreef RemcoW85 het volgende:
edit
Volgens mij vertonen mijn blauwe periode, en die van buzzer, enkele gelijkenissen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:17 schreef RemcoW85 het volgende:
zulke dingen post je niet als crew zijnde
- edit - laat maar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:17 schreef RemcoW85 het volgende:
zulke dingen post je niet als crew zijnde
Nou, dat valt me nog reuze meequote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Nitrane het volgende:
KLB mods
Ik denk dat t0n wel in aanmerking komt. (B&H)quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:57 schreef blieblie het volgende:
Misschien kan Arcee een lijstje maken van moderators die het kortst moderator zijn geweest?
Ik nog niet. Ik ben kennelijk onopvallend.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:40 schreef Bupatih het volgende:
2 keer genoemd!
Een keer doorXebro
en een keer door een kutkloon.
Goed hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:49 schreef Quara het volgende:
[..]
We vinden jou lief zo te zienJe bent nog nergens genoemd
Waar denk je dat dit topic over gaat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:13 schreef Geqxon het volgende:
Mag ik hier gewoon vrijuit zeggen welke moderators ik het slechte ooit vind? Zonder consequenties?
Boe.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben bang
Of voor fotosoeps met jouw smoel erinquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben bang voor vervolging.
Wil je die rar nog hebben?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:20 schreef Falco het volgende:
[..]
Of voor fotosoeps met jouw smoel erin?
Tenzij het over buzzer gaat natuurlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:13 schreef Geqxon het volgende:
Mag ik hier gewoon vrijuit zeggen welke moderators ik het slechte ooit vind? Zonder consequenties?
Die is in ieder geval wel heel berekenbaar, dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tenzij het over buzzer gaat natuurlijk.
dat ligt er maar net aanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:13 schreef Geqxon het volgende:
Komt dat lijstje nog! Of hoe zit datquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, jij past beter op de tegenovergestelde lijst
Ik ben Litso.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
1 notering pas. Van een kloon waarvan ik het orgineel niet ken nogwel.![]()
Jankerd, we heten niet allemaal Gekson.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben bang voor vervolging.
Hij houdt misschien gewoon niet van toernooien en top 3's!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jankerd, we heten niet allemaal Gekson.
ik vind je een lieve moppermod hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jankerd, we heten niet allemaal Gekson.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Buzzer op 1!
Ik merk hetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, jij past beter op de tegenovergestelde lijst
Slaar was ooit een van de betere mods.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:14 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil Slarioux nomineren als slechtste mod ooit! Onderbouwing? Hij kon zijn gelijk niet halen en lulde zich vast en smeerde me mijn 1e (en enige) note aan.
De rest, tsja ik zie pluspunten en minpunten. Neem nou Lupa en Alicey, vreemde vogels maar toch ergens waardeer ik ze wel. Dus geen commentaar verder....
hoezo eigenlijk?quote:
Wij krijgen ook de meeste kliko's over ons heen, inclusief inhoud.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:20 schreef Scorpie het volgende:
Eensch, vooral die Brechtje mag van mij ophoepelen.
BrightEyes en Stofje vallen wel mee. Drugshond en Mutant01 vind ik erger.
Oldenzaaltjuh!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:57 schreef blieblie het volgende:
Dan nomineer ik daar iig de top 10 van. (De lijst zal wel voornamelijk bestaan uit moderaars die ooit B&H, US of welke variant op dat forum ook zijn geweest).
Van die lui die gaan modereren om een kleurtje stoer is, je dan notes kan lezen etc. om er vervolgens achter te komen dat er toch wel veel tijd zit in modereren..
quote:Het lijkt nu wel een beetje een klucht, maar Oldenzaaltjuh heeft na een kleine week te kennen gegeven dat het modereren hem toch wat tegenvalt qua tijd, en hij wil dan ook weer graag user worden.
Kan natuurlijk een keer gebeuren en we hebben nog altijd liever dat iemand dat dan ook zo snel mogelijk kenbaar maakt dan met tegenzin te blijven doormodde(re)n.
We bedanken Oldenzaaltjuh voor de moeite om het iig te proberen en zullen op korte termijn een andere oplossing zoeken.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:57 schreef pberends het volgende:
Buup is een van de beste.
Als jullie dat niet vinden zijn jullie jaloers op z'n lekker kontje.
Nou ga je te ver hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:22 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb even admins toegevoegd in de tt voor onze lemming vrienden
Geen dank he!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wij krijgen ook de meeste kliko's over ons heen, inclusief inhoud.![]()
Bedankt voor de eervolle vermelding.![]()
ff op jouw naam klikken![]()
Begin er een zo ik zo zeggenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:58 schreef Drugshond het volgende:
Ik mis eigenlijk nog een soortgelijk topic maar dan achter de schermen.
Zodat we empirisch de resultaten kunnen vergelijken.
je kan t topic ook naar achteren schoppenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:22 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb even admins toegevoegd in de tt voor onze lemming vrienden
Hou je mond over Lupaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:26 schreef LENUS het volgende:
Lupa_Solitaria: gewoon een vervelend figuur
Omdat iedereen zo gehecht is aan de mening van de usersquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je kan t topic ook naar achteren schoppen
zitten toch bijna alleen blauwen in
Doe eens niet zo debiel jezelf verheven voelen enzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omdat iedereen zo gehecht is aan de mening van de users![]()
Top 3 Beste moderators ooitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:05 schreef TC03 het volgende:
1. Buzzer
2. Yvonne
3. Nikky
Gersheid zelve: Butipahtoipih en Stofje.
Je hebt wel lef om als mod in een topic als dit te posten!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef NJ het volgende:
Ontopic, bitte.
Al eens gehoord van sarcasme en PI's ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo debiel jezelf verheven voelen enzo.
Nou,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
Al eens gehoord van sarcasme en PI's ?
Eigenlijk best balenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou, [afbeelding] is anders geen posticon om duidelijk te maken dat je sarcastisch bent of iets in die richting.
niet alleen jijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
Eigenlijk best balen
Ik ben voor deals PI
I second thatquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:31 schreef Paltos het volgende:
Bupatih.
Hee, ik heb jou genoemd, aanbid mij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:38 schreef Marble het volgende:
No Nick, Seborik en static.
Hé, dat rijmt.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:25 schreef rashudo het volgende:
Lord_Vetinari (hele rare meningen)
ik had haar naam hier wel vaker verwacht, maar kennelijk was die kudde best grootquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:21 schreef xman het volgende:
Inso wat een kut moderator was dat. Samen met haar kudde volgelingen was ze niet te stoppen. Liet alles open wat door haar en haar kudde goedbevonden werd, maar sloot de rest.
Onzin werd opeens niet leuk meer. Gelukkig is dat nu weer goedgekomen allemaal.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
't lijkt mij dat als je hier je top 3 opgeeft je direct op de blacklist van de betreffende mod komt... maw: je bent vanaf nu altijd de pisang........
Met 200 keuzes er in?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:29 schreef B_BOY het volgende:
moet hier eik geen poll bij dit topic?
"Bush en Hitler zijn alle twee misdadigers, en er is geen gradatie in misdadigheid.'quote:
Hoezo ben ik niet liev? Tegen bagger ben ik inderdaad niet liev nee, maar kan me verder niet herinneren dat ik hier ooit onaardig tegen iemand gedaan hebquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:25 schreef rashudo het volgende:
Lord_Vetinari (hele rare meningen)
The_Terminator (gewoon niet liev)
Renesite (supervage gast)
Als het een goede mod is, niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
't lijkt mij dat als je hier je top 3 opgeeft je direct op de blacklist van de betreffende mod komt... maw: je bent vanaf nu altijd de pisang........
Voor een 15 jarige knul ben je gwoon brutaal....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:36 schreef The_Terminator het volgende:
Hoezo ben ik niet liev? Tegen bagger ben ik inderdaad niet liev nee, maar kan me verder niet herinneren dat ik hier ooit onaardig tegen iemand gedaan heb![]()
Ik ben geen 15, maar 21. Dus ik mag brutaal zijn tegen recalcitrante knulletjes als jijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voor een 15 jarige knul ben je gwoon brutaal....![]()
Kijk kijk, dat bedoel ik nouquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:43 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ben 15. Dus ik mag brutaal zijn tegen recalcitrante volwassenen als jij![]()
Cumshot-Vquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:51 schreef Dagonet het volgende:
Dr.Flash, Sphere, Cumsick-V
Ik wil deze even quoten voor buzzer hem wijzigt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:51 schreef Dagonet het volgende:
Dr.Flash, Sphere, Cumsick-V
Ja, volgende week zijn de functioneringsgesprekken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:53 schreef B_BOY het volgende:
word mods eik wel es bekekeken door hogere mensen ofzo..
om te kijken of ze hun werk wel goed doen....
??
Whatever, dat menspersoon, wandelend stuk falende therapie.quote:
Het eerste heb ik gezegd, het tweede niet. Ik wil het je best nog eens uitleggen, hoor, maar niet hier.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:40 schreef Murray het volgende:
[..]
"Bush en Hitler zijn alle twee misdadigers, en er is geen gradatie in misdadigheid.'
Goeie vergelijking hoor!
Dat was hem inderdaad..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het eerste heb ik gezegd, het tweede niet. Ik wil het je best nog eens uitleggen, hoor, maar niet hier.![]()
Die had ik al uit m'n geheugen geschrapt. Met beits.quote:
ik ook, ik ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die had ik al uit m'n geheugen geschrapt. Met beits.
Eens zien wat ik kan doenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ook, ik ook
maar niet uit mijn notes.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het eerste heb ik gezegd, het tweede niet.
Ja ok, daarmee wilde je natuurlijk zeggen dat die gradatie er wel is, hoe heb ik dat zo verkeerd kunnen opvatten zeg.quote:Op zondag 20 november 2005 15:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee. Moet dat dan? is er een gradatie in misdadigheid? Het is oke om landen binnen te vallen zolang je geen genocide pleegt? Overigens, als ze lang genoeg in Irak blijven gaan er wel een paar miljoenb Irakezen aan hoor
Hmm, laat ik die derde plaats eens wat specifieker maken:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:05 schreef Sidekick het volgende:
Golfer
Dubbeldrank
De rest op een gedeeld derde plaats.
Okéquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef NJ het volgende:
Ontopic, bitte.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:26 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Oké
Jou vind ik een hondelul omdat je op goeie topics slotjes gooit omdat het volgens jou persoonlijk mening blijkbaar een kuttopic is... (terwijl andere mods wel gewoon meeposten en het geen slotje waardig vinden).. ik ga geen voorbeelden geven.. is het zoeken niet waard...
verder heb ik niet veel te klagen over andere mods..
duzz... NJ
[afbeelding]
ps. niet persoonlijk bedoeld![]()
Ze leren het welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:36 schreef NJ het volgende:
Tof.
Drie nominaties en dan ook nog alledrie met onderbouwing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |