knopje zodat je niet 2x achter elkaar post in hetzelfde topic. Topic-kicken binnen 24-uur is niet cool
at random? je kan toch ook elke pagina wisselen van naam? maak je altijd wel een gefrustreerd rukkertje blij!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:36 schreef Dagonet het volgende:
Volstrekt willekeurig.
Als ik er tijd voor zou nemen zou ik het elke minuut van naam kunnen veranderen natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
at random? je kan toch ook elke pagina wisselen van naam? maak je altijd wel een gefrustreerd rukkertje blij!![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als ik er tijd voor zou nemen zou ik het elke minuut van naam kunnen veranderen natuurlijk.
Hey, het ding komt in míjn AT hoor, niet de jouwe.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:38 schreef Falco het volgende:
Ik had een betere TT verwacht van je Dagonet!
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey, het ding komt in míjn AT hoor, niet de jouwe..
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey, het ding komt in míjn AT hoor, niet de jouwe..
*Vastlegt voor het nageslacht*quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Een MED zonder Dribbel
(goeie voornemens ende zo)
Inderdaad, niet erg fantasievol...quote:Op woensdag 5 april 2006 21:31 schreef iamredleader het volgende:
Bah, wat origineel die nieuwe.
Komt er dan niet weer een met leuke TT?
Te laat.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:40 schreef Gitanki het volgende:
Banmeldtopic - om de electriciteitcentrales te sparen
Die is goed!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:04 schreef tonks het volgende:
Banmeldtopic: And I will execute great vengeance upon them with furious rebukes; and they shall know that I am the LORD, when I shall lay my vengeance upon them
Dan zou ik eerder zeggen: Banmeldtopic - Send in the kloons.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:59 schreef cerror het volgende:
Banmeldtopic - Wie zien we terug als kloon?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |