Cosmic-V.quote:
ik welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:09 schreef The_Terminator het volgende:
Ook werkelijk niemand die er een motivatie aan toevoegd
Whaha iddquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:28 schreef Extremini het volgende:
om nog maar te zwijgen over haar reply's (wat ook eindigt met !)
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:30 schreef skippy22 het volgende:
1 Conflict Een erg raar wazig figuur dat zomaar van alles op slot deed
Dat is ie nog steedsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:18 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik ben alweer zoveel mods vergeten zeg... maar Static moet idd ook erg zijn geweest.
Hoe vreemdquote:
Onderbouwing?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:10 schreef JohanV. het volgende:
1. Klowjow toen ie nog mod was.
2. Buzzer
3. Static
Voor de schermen heb ik weinig ervaring met hem, maar achter de schermen staat hij niet al te hoog in mijn vaandel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:36 schreef ijsmeis het volgende:
Geqxon vond ik een slechte mod. Zowel voor als achter de schermen.
Zijn houding en gedrag t.o.v. andere crewleden stond mij niet aan. Het een en ander houdt waarschijnlijk wel verband met zijn leeftijd, maar toch zijn er ook van zijn leeftijd die wel op een normale manier kunnen communiceren.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:44 schreef XiChico het volgende:
Wat heeft die geqxon gedaan dan? Zag merderet topics over hem.
We vinden jou lief zo te zienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hoe vreemd
Editten ze teveel van je posts?
Lekken!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:47 schreef ijsmeis het volgende:
En hij probeerde mensen nogal gauw een ban aan te smeren. Mensen die hij niet mocht.
Zo kwam het in ieder geval over.
Wie hebben daar kort gezeten?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:57 schreef blieblie het volgende:
Misschien kan Arcee een lijstje maken van moderators die het kortst moderator zijn geweest?
Dan nomineer ik daar iig de top 10 van. (De lijst zal wel voornamelijk bestaan uit moderaars die ooit B&H, US of welke variant op dat forum ook zijn geweest).
Van die lui die gaan modereren om een kleurtje stoer is, je dan notes kan lezen etc. om er vervolgens achter te komen dat er toch wel veel tijd zit in modereren..
Iemand anders merkte dat net ook al op.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:14 schreef Godlike02 het volgende:
Is dit nou typisch Fok?
Dat het slechste mod topic veel beter loopt dan het beste mod topic?
Ja hallo, eerst klagen dat je nog niet in het lijstje staat, dan komt je naam voor en dan wil je een onderbouwing.quote:
Ik dacht dat je toch wel lang genoeg hier rondliep om dat te weten. Of was het een retorische vraag?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:14 schreef Godlike02 het volgende:
Is dit nou typisch Fok?
Lees ik weer niet goed genoegquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iemand anders merkte dat net ook al op.
Whehehehequote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Een spiegel voor de usertjes houden zodat ze er eens over na kunnen denken![]()
Yeah Right!![]()
Ik vind dat vrij logischquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:14 schreef Godlike02 het volgende:
Is dit nou typisch Fok?
Dubbeldrank was een SA, kutnewbie.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:05 schreef Sidekick het volgende:
Golfer
Dubbeldrank
De rest op een gedeeld derde plaats.
blijf je bezig ? kappen nou met je gezuigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:10 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Oy!
waar is buzzer in dit lijstje
-2 Voorspelbaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dubbeldrank was een SA, kutnewbie. [afbeelding]
Invergelijking tot jou is buzzer de beste moderator van heel internetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:10 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Oy!
waar is buzzer in dit lijstje
Jij bent allang vergetenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef zwaaibaai het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk niet genoemd? Of hoor ik nu tot de zombie-kliek?![]()
Kutnewbies![]()
Wees blij dat hij dat niet is!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:54 schreef Havoc het volgende:
[..]
Invergelijking tot jou is buzzer de beste moderator van heel internet.
Ik wil je best noemen hoorquote:
Hou eens op jankbak...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:11 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Wees blij dat hij dat niet is!
www.fok.nl
"Je hebt niet de rechten om deze pagina te bekijken"
"Deze pagina is gesloten"
"www.voetbal.nl is gesloten omdat men teveel op de man af speelde"
Damn wat ben jij een triest figuur, get a life.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:11 schreef Wiebelkont het volgende:
afzeiken....
Eensch, vooral die Brechtje mag van mij ophoepelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:17 schreef RemcoW85 het volgende:
edit
Volgens mij vertonen mijn blauwe periode, en die van buzzer, enkele gelijkenissen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:17 schreef RemcoW85 het volgende:
zulke dingen post je niet als crew zijnde
- edit - laat maar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:17 schreef RemcoW85 het volgende:
zulke dingen post je niet als crew zijnde
Nou, dat valt me nog reuze meequote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Nitrane het volgende:
Tha_T, The_Terminator, Buzzer
KLB mods
Ik denk dat t0n wel in aanmerking komt. (B&H)quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:57 schreef blieblie het volgende:
Misschien kan Arcee een lijstje maken van moderators die het kortst moderator zijn geweest?
Ik nog niet. Ik ben kennelijk onopvallend.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:40 schreef Bupatih het volgende:
2 keer genoemd!
Een keer doorXebro
en een keer door een kutkloon.
Goed hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:49 schreef Quara het volgende:
[..]
We vinden jou lief zo te zienJe bent nog nergens genoemd
Waar denk je dat dit topic over gaat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:13 schreef Geqxon het volgende:
Mag ik hier gewoon vrijuit zeggen welke moderators ik het slechte ooit vind? Zonder consequenties?
Boe.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben bang
Of voor fotosoeps met jouw smoel erinquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben bang voor vervolging.
Wil je die rar nog hebben?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:20 schreef Falco het volgende:
[..]
Of voor fotosoeps met jouw smoel erin?
Tenzij het over buzzer gaat natuurlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:13 schreef Geqxon het volgende:
Mag ik hier gewoon vrijuit zeggen welke moderators ik het slechte ooit vind? Zonder consequenties?
Die is in ieder geval wel heel berekenbaar, dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tenzij het over buzzer gaat natuurlijk.
dat ligt er maar net aanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:13 schreef Geqxon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |