hoezo eigenlijk?quote:
Wij krijgen ook de meeste kliko's over ons heen, inclusief inhoud.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:20 schreef Scorpie het volgende:
Eensch, vooral die Brechtje mag van mij ophoepelen.
BrightEyes en Stofje vallen wel mee. Drugshond en Mutant01 vind ik erger.
Oldenzaaltjuh!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:57 schreef blieblie het volgende:
Misschien kan Arcee een lijstje maken van moderators die het kortst moderator zijn geweest?
Dan nomineer ik daar iig de top 10 van. (De lijst zal wel voornamelijk bestaan uit moderaars die ooit B&H, US of welke variant op dat forum ook zijn geweest).
Van die lui die gaan modereren om een kleurtje stoer is, je dan notes kan lezen etc. om er vervolgens achter te komen dat er toch wel veel tijd zit in modereren..
quote:Het lijkt nu wel een beetje een klucht, maar Oldenzaaltjuh heeft na een kleine week te kennen gegeven dat het modereren hem toch wat tegenvalt qua tijd, en hij wil dan ook weer graag user worden.
Kan natuurlijk een keer gebeuren en we hebben nog altijd liever dat iemand dat dan ook zo snel mogelijk kenbaar maakt dan met tegenzin te blijven doormodde(re)n.
We bedanken Oldenzaaltjuh voor de moeite om het iig te proberen en zullen op korte termijn een andere oplossing zoeken.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:57 schreef pberends het volgende:
Buup is een van de beste.
Als jullie dat niet vinden zijn jullie jaloers op z'n lekker kontje.
Nou ga je te ver hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:22 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb even admins toegevoegd in de tt voor onze lemming vrienden
Geen dank he!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wij krijgen ook de meeste kliko's over ons heen, inclusief inhoud.![]()
Bedankt voor de eervolle vermelding.![]()
ff op jouw naam klikken![]()
Begin er een zo ik zo zeggenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:58 schreef Drugshond het volgende:
Ik mis eigenlijk nog een soortgelijk topic maar dan achter de schermen.
Zodat we empirisch de resultaten kunnen vergelijken.
je kan t topic ook naar achteren schoppenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:22 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb even admins toegevoegd in de tt voor onze lemming vrienden
Hou je mond over Lupaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:26 schreef LENUS het volgende:
Lupa_Solitaria: gewoon een vervelend figuur
Omdat iedereen zo gehecht is aan de mening van de usersquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je kan t topic ook naar achteren schoppen
zitten toch bijna alleen blauwen in
Doe eens niet zo debiel jezelf verheven voelen enzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omdat iedereen zo gehecht is aan de mening van de users![]()
Top 3 Beste moderators ooitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:05 schreef TC03 het volgende:
1. Buzzer
2. Yvonne
3. Nikky
Gersheid zelve: Butipahtoipih en Stofje.
Je hebt wel lef om als mod in een topic als dit te posten!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef NJ het volgende:
Ontopic, bitte.
De mensen die een paar posts missen snappen het wel.
Al eens gehoord van sarcasme en PI's ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo debiel jezelf verheven voelen enzo.
Nou,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
Al eens gehoord van sarcasme en PI's ?
Eigenlijk best balenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou, [afbeelding] is anders geen posticon om duidelijk te maken dat je sarcastisch bent of iets in die richting.
niet alleen jijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
Eigenlijk best balen
Ik ben voor deals PI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |