abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34484116
Gvd denk je na een dag hard werken lekker met je vrienden een dampie te roken

Komt de politie je halen en nog wel met een man of 8 + motor jood
Die joden zijn nog een partij onbeschoft ook en enig respect kunne ze ook niet voor je op brengen
En provoceren zijn ze al helemaal super goed in dus ik begrijp best dat die kut politie zo nu en dan lekker hard in elkaar getrimd word en meelijden heb ik egt niet voor zo`n agent al slaan ze hem dood lekker boeiend dan hang ik de vlag buiten

Het ging als volgt

Ik was al een tijdje thuis van werk en ik had wel trek ik een blowtje
Ik belde een vriend van me op die toevallig in de buurt was en er waren nog 2 andere vrienden bij ze waren bij de domino’s pizza aan het eeten vlak bij me huis dus ik besloot er heen te lopen het was vrij koud dus ik dacht ik doe me ado sjaaltje om en een muts op allen toen zag ik me bivakmuts ligge die ik vroeger is bij de legerdump had gekocht en ik dacht laat ik die op rollen en op zette is lekker warm afijn ik die muts opgerold op gezet en ik ging naar me vrienden nou ja niks aan de hand ik maakte een geintje door die muts over me hooft te trekken nou ja alles leuk ik stapte in de auto en toen de pizza op was reden we weg

Na een kleinstukje rijden parkeerde we op een parkeerplaats die een beetje tussen huiszen lag
Het was er lekker rustig dus je het was smoke tijd nou ja de wiet werd gekruimeld de tip gerold
Na alle voorbereidingen werd hij getwist en toen uiteraard opgestoken
Nou we waren lekker een het smoken bivis and buthead aan het kijken op de flaptop
Nou na het kijken draaide we er nog een , en ik mijn stonedheid trek ik die muts over me hooft

Op dat moment ging het mis er kwam een auto aan die naast ons parkeerde maar ja ik had die muts nog op en ik zag die vent al naar ze tel grijpen dus ik kijk hem zo aan maar ja belle deed hij niet maar ik had wel zo`n vermoeden wat hij ging doen maar ja schijt daar aan en verder chille TOT er ineens een lichtje ging branden en nog een en nog een het waren maclights toen was het gelijk duidelijk politie kut we waren stoned ( ook de bestuurder ) de auto stond blauw en die muts dus
De deuren gingen open ik werd er min of meer uitgetrokken “handen tegen de auto ,heb je scherpen voorwerpen bij je “ werd er gezegd “ benen uit elkaar “ we werden gevoeljeerd , de auto werd door zocht
Nou ja er werd niks gevonden alleen die muts “ van wie is die muts “ uh van mij zij ik maar
“mooi jij gaat mee naar het bureau “ uh ik nou ik denk het niet zij ik maar ik kreeg geen antwoord
ik haalden me handen van de auto en kreeg zo wat een doodslag van dat takkewijf
schreeuwen zijn ze overgens ook heel goed in maar ja ik heb daar dus een half uur in de hoeren vries kou met me handen tegen die auto gestaan die er zowat afvroren na dat ze alles van me hadden genoteerd mocht ik me handen van die auto halen
toen kreeg ik de keuze om de muts :
1) of vrijwillig af te geven dan zou die vernietigd worden zonder gevolg
2) hem niet te geven en mee naar het bureau waar de muts in beslaag genomen zou worden en vernietigd en ik had dan een nacht moeten zitte en dan zou “oomagent “ me wel effe uit legge wat je met zo`n ding kan en waarom die verboden is

nou ik heb maar voor 1 gekozen wand ja die nacht zag ik ook niet echt zitte
ik ben daar na nog met die vent in discussie gegaan maar ja telkens als het hem te moeilijk werd dan viel hij terug op het feit dat hij me als nog mee kon nemen
tegen zo iemand sta je dus gewoon machteloos en op zijn vraag “mag ik telefoon nummer “ zij ik nee “ wat , nee zij hij waarom niet “ ik zij nou omdat ik niet verplicht ben om mijn nummer te geven ik geef namelijk niet zo maar mijn nummer aan iedereen hij liet zijn over andermans rugge verdiende streepjes zien en zij “zie ik er uit als iedereen “ ik zij nee maar als u mij wil berichten kan dat wand u heeft mijn adres en weer viel de wanker terug op het feit dat hij me op kon pakken en meenemen ik heb mijn nummer vervolgens maar gegeven wand ja anders is het voor mij een nachtje politiecel en ja hoe ga ik dat uit legge op de zaak het is allemaal leuk en aardig maar me baas moet dit echt niet lezen of zo
verder heeft de bestuurder wiens moeder agente is een rijontzegging gehad van 8 uur wegens rijden onder invloed en zijn auto moest binne 30 min weg zijn anders werd er gesleept en zou hij een bon krijgen

nou kan ik me wel indenken dat we niet helemaal legaal bezig waren blowen mag immers niet maar word gedoogt rijden onderinvloed mag ook niet en een bivakmuts mag ook niet maar verder waren we egt helemaal niemand tot last en ja als ik die man was geweest die thuis kwam en ik had een stel gasten in een auto gezien en 1 met een bivak ja ik had ook raar zitte kijken en misschien ook wel de politie gebeld ( alhoewel ik niet zo iemand ben die snel die fuck hufters inlicht )

maar buiten dat keek ik er wel er van op hoe die politie zich gedroeg zo respect loos
kijk dat je in eerste instantie met veel macht over wil komen begrijp ik wel maar als een maal blijkt dat er niks aan de hand is en alles rustig is dan hoef je daar niet met 9 man sterk tegenover 4 stoneden ongewapende gasten te blijven staan te blijven provoceren das onzin laat ze verder gaan met boeven vangen of zo daar bij is het ook wel zo fijn als gewoon met iemand kan communiceren van mens tot mens en niet van politie tot dier of zo wand hoe die vent bleef doen was egt niet normaal alsof ik een terrorist ben die een aanslag wou plegen
ik vind dit eigelijk onacceptabel
ik vind het zeer goed dar er hard word op getreden tegen criminaliteit
maar ik vind ook als blijkt dat er normaal te communiceren valt dat dat ook gedaan moet worden maar zo als deze agenten deden wek je alleen maar agressie op
en das geen goede zaak als agent moet je de situatie wel kunne over zien en daar dan ook naar handelen

maar ja ik heb nu wel genoeg woede er uit getypt als je de tijd heb genomen om het te lezen bedankt daarvoor maar dan zou ik toch wille weten hoe denken jullie nu over de manier waarop de politie handelt ik vind het kortom dom en onbeschoft

en ik weet niet of iemand het hier weet maar ben ik nu egt verplicht om mijn tel nummer te geven nee toch ?
en zou ik dit eventueel kunne aankaarten bij een hoger persoon binnen de politie zo ja bij welke persoon

in ieder geval bedankt voor de aandacht ( het lucht gelukkig wel op dat typen )

gebeurt op 24-1-2006 geschreven op 25-1-2006

maar ja latrazion he mensen
pi_34484169
A. Je bent een sukkel.

B. Je spellingscontrole is stuk.

C. Je bent gewoon een sukkel.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34484346
"gevoeljeerd"

!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34484348
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:49 schreef cyril_D-H het volgende:
Jammer dat ze je niet gearresteerd hebben. En volgende keer moet die politieagente eens harder trappen, want je verdient het
pi_34484423
quote:
verder kwam ik niet........
pi_34484442
A zeker weten
alhoewel C ook mogelijk is
pi_34484525
wat nou een sukkel en wat is er mis met die fucki`n tekst
als je niks zinnigs te zegge hebt zeg dan liever niks of onderbouw je reactie een beetje
pi_34484544
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:01 schreef cyril_D-H het volgende:
als je niks zinnigs te zegge hebt zeg dan liever niks of onderbouw je reactie een beetje
Ok. Je vraagt erom. Momentje.
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:02:23 #9
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_34484555
tja..... Maak de basisschool eens een keertje af. Ga naar een psycholoog en misschien komt het ooit nog eens goed?
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:03:23 #10
92279 N.icka
Windforce 11
pi_34484584
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
A. Je bent een sukkel.

Ik ga voor C
pi_34484595
Voeljeren is zeker een erg mooi woord !
We'll keep on whispering our mantras.
pi_34484610
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

!
pi_34484633
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

ja hoor
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:04:50 #14
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_34484651
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:01 schreef cyril_D-H het volgende:
Dat behoeft toch helemaal geen onderbouwing? Het is toch evident?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_34484733
TS: je bent een sukkel!
Love me, Hate me.
Mijn doel hier is vrienden krijgen.
pi_34484740
quote:

Het was er lekker rustig, dus je het was smoke tijd,
Nou ja de wiet werd gekruimeld, de tip gerold
Na alle voorbereidingen werd hij getwist en toen uiteraard opgestoken
Nou we waren lekker een het smoken
Ik zou Ali B. of die 2 blanke wappers uit Diemen-Zuid ff bellen.

Ik zie er wel toekomst in.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_34484838
na afloop ff een jointje gerookt maar?
going no where fast.
www.outlawz.nl nu ook met paypal!!
Nieuwe website voorlopig nog op www.gamesdiscount.nl
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:10:17 #18
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_34484844
TS schrijft het misschien niet heel erg elegant op, maar hij heeft ergens wel een punt.
De politie had ook gewoon 'prettige avond verder, jongens' kunnen zeggen zodra duidelijk was dat er niets aan de hand was.
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:10:51 #19
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_34484861
Ik heb het niet helemaal gelezen, maar ik denk dat het de spellingspolitie was. In dat geval was het terecht, hadden ze je zelfs nog wel wat harder aan mogen pakken!
power to the people
pi_34484872
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:07 schreef Calella het volgende:

[..]

Ik zou Ali B. of die 2 blanke wappers uit Diemen-Zuid [afbeelding] ff bellen.

Ik zie er wel toekomst in.
zou je denken ik denk zelf namelijk van niet
pi_34484875
Ik heb nooit problemen als ik mijn bivakmuts op heb
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_34484881
Gaan we alvast aftellen?
pi_34484896
TVP In afwachting van de uitleg van Xquz
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:11:56 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34484905
quote:

kunne
op brengen
word
meelijden
egt
eeten
me huis
me ado sjaaltje
me bivakmuts ligge
die ik vroeger is bij de legerdump had gekocht
op zette
me hooft
parkeerde we
huiszen
we waren lekker een het smoken bivis and buthead
draaide we
me hooft
belle
scherpen voorwerpen
gevoeljeerd ,
door zocht
zij ik maar
zij ik
ik haalden
overgens
oed
hoeren vries kou
me handen
in beslaag genomen
zitte
uit legge
zitte
zij ik nee
nee zij hij
ik zij nou
rugge
en zij
ik zij nee
wand u heeft
wand ja anders
uit legge
me baas
word gedoogt
egt
zitte kijken
respect loos
een maal
4 stoneden ongewapende gasten
wand
egt
eigelijk
dar er hard word op getreden
kunne
wille
egt
Daarom.
pi_34484920
pi_34484922
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:11 schreef cyril_D-H het volgende:

[..]

zou je denken
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:12:26 #27
57050 Radiohost
Typische radionerd
pi_34484931
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:04 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dat behoeft toch helemaal geen onderbouwing? Het is toch evident?
Dat zou je denken van wel he?
"Meneer had mayonaise besteld?"
pi_34484959
Oh, het is een ADO-supporter. Vandaar.
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:13:43 #29
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_34484975
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:11 schreef _Denker het volgende:
Gaan we alvast aftellen?
ff wachten op de verbeterde versie van XcUZ_Me

Ik vond het een mooi verhaal! Het tenenkrommende taalgebruik daargelaten.

Als je nou schrijft dat jij en die mooie politie agente, die ene die je zo hard voeljeerde, verliefd worden kan je meedingen naar de prijs op de FP!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_34485001
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:10 schreef Frollo het volgende:
TS schrijft het misschien niet heel erg elegant op, maar hij heeft ergens wel een punt.
De politie had ook gewoon 'prettige avond verder, jongens' kunnen zeggen zodra duidelijk was dat er niets aan de hand was.
TS heeft nergens een punt. Als je met zn allen lekker een 'dampie' gaat doen in een auto aan de openbare weg, en één heeft een bivakmuts op, dan kan je verwachten dat je daar problemen mee gaat krijgen. Zeker zoals TS beschrijft met het dragen van de bivakmuts en de persoon die gaat bellen. Als je dan óók nog eens een grote bek gaat geven, tja, dan pak je de zaken niet aan.

TS had een punt gehad als die uit zn woning getrokken was omdat ie daar wat zat te roken. Aan de openbare weg moet je dit soort geintjes niet uithalen.

Daarbij blijft TS een sukkel.

:Rhada:
Love me, Hate me.
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:14:13 #31
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_34485004
Als je dit soort topics opent vraag je erom
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_34485006
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Daarom.
Kees!

!
pi_34485033
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:14 schreef rob_de_rechter het volgende:

[..]

TS heeft nergens een punt.
En als hij wél punten had gebruikt, was het geheel vast beter te lezen.
pi_34485051
quote:
gevoeljeerd
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:15:45 #35
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_34485058
Mooi opstel
Tot zover de kwaliteitspost
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:16:14 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34485072
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:15 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

En als hij wél punten had gebruikt, was het geheel vast beter te lezen.
Inderdaad. Over de zinsbouw en interpunctie heb ik m'n mond maar gehouden.
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:16:47 #37
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_34485089
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:13 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

ff wachten op de verbeterde versie van XcUZ_Me Oh, die is er al!

Ik vond het een mooi verhaal! Het tenenkrommende taalgebruik daargelaten.

Als je nou schrijft dat jij en die mooie politie agente, die ene die je zo hard voeljeerde, verliefd worden kan je meedingen naar de prijs op de FP!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_34485103
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Inderdaad. Over de zinsbouw en interpunctie heb ik m'n mond maar gehouden.
Och toe, hou je vooral niet in
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:17:55 #39
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_34485131
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:10 schreef beestjuh het volgende:
Ik heb het niet helemaal gelezen, maar ik denk dat het de spellingspolitie was. In dat geval was het terecht, hadden ze je zelfs nog wel wat harder aan mogen pakken!
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_34485134
Teringpolitie ook altijd
Laatst zat ik ook lekker een dampie te doen. Kwamen die joden er alweer aan.

Ik greef je groot gelijk, kerel!
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:18:08 #41
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34485141
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:17 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Och toe, hou je vooral niet in
Nee, ik heb dat drama al een keer door moeten worstelen, een compleet herschreven versie laat ik over aan een ander .

M'n ogen kunnen het niet nog een keer verdragen.
pi_34485152
Het is dat ik over 3 kwartier naar huis ga, anders had ik het zelf wel even in goed nederlands herschreven.

Eerst even wat bloed en tranen uit mijn ogen wegvegen
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:21:59 #43
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34485280
quote:
A. Je bent een sukkel.

Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34485531
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Daarom.
kijk ik zal wel toegeven het is niet helemaal ABN oke en ik ben ook nooit echt goed geweest in de Nederlandse spelling
maar aan het gene wat jij nu aangeeft kan ik opmaken dat jij echt een hele goede ben voor de "spellingspolitie haaglanden " wand mierenneuken ben je anders aardig goed in en daar draait toch alles om bij de politie buiten de taken die ze eigelijk moeten doen

http://www.politie-werving.nl/solliciteren/
ik weet alleen niet of ze de afdeling spelling politie wel hebben daar maar ja aders toch gewoon iets anders
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:30:47 #45
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34485595
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:29 schreef cyril_D-H het volgende:

[..]

maar aan het gene wat jij nu aangeeft kan ik opmaken dat jij echt een hele goede ben voor de "spellingspolitie haaglanden " wand mierenneuken ben je anders aardig goed in en daar draait toch alles om bij de politie buiten de taken die ze eigelijk moeten doen
Ik woon in de Rijnmond-regio, maar bedankt voor de suggestie .
pi_34485596
Noem je dat mierenneuken? Ze heeft alleen de olifanten eruit gehaald.
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:31:10 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34485612
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Noem je dat mierenneuken? Ze heeft alleen de olifanten eruit gehaald.
Zij

Oh, je had het al gecorrigeerd
pi_34485616
Misschien is het attenter om de replies fonetisch te plaatsen.
Laatste woorden Voltaire, nadat een priester hem vroeg Satan te verwerpen:
"Nou, nou, mijn beste man, dit is niet het moment om vijanden te maken."
.
pi_34485630
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zij

Oh, je had het al gecorrigeerd
Had 'm al verbeterd.
pi_34485637
Ja dus.
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:32:26 #51
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34485654
pi_34485672
hehehe... TS je bent een loser!
Huh?
pi_34485685
quote:

Potjandrie! Dacht ik toch mooi even na een dag noeste arbeid een wietsigaret met een aantal vrinden te nuttigen! Dat ging mooi niet door!

Daar kwam de politie aan! Zij trachtten mij te arresteren en hadden daar wel acht verbalisanten voor nodig, en dan tel ik die motoragent nog niet eens mee!
Erg aardig waren ze overigens niet. Hun gedragingen getuigden van weinig respect! Daarentegen wisten zij zich wel provocerend te gedragen, dus ik kan mij best indenken dat er sujetten zijn die zich van geweld bedienen tegen die dienaars der wet! Ik heb in zulke gevallen dan ook geen medelijden met die politie-ambtenaren! Zelfs wanneer zulk een politieagent ten gevolge het hem aangedane geweld zou komen te overlijden, zou ik daar vrede mee hebben!

Maar, lieve kinders, wat is er nu gebeurd? Let op, dan zal ik het je vertellen!

Ik was al een tijdje thuis van mijn werk en ik had wel zin in een wietsigaret. Ik telefoneerde naar één mijner kameraden en hij bleek toevallig in de buurt te verblijven. Hij zat vlakbij, met nog twee maten van mij, bij Domino's pizza te eten. Dat is vlak bij mijn huis, dus de keus was snel gemaakt: met de benenwagen ging ik daarheen!

Ik wist alleen dat de vrieskou buiten niet te versmaden was dus ik deed mijn sjaal van de supportersclub van FC. Ado Den Haag om en bedacht me dat ik er beter aan zou doen een muts te dragen. Gelukkig zag ik vrij snel een bivakmuts liggen, welke muts ik gekocht had in een zaak die zich specialiseert in oude legerartikelen. Ik dacht: laat ik die bivakmuts opzetten en daarmee de kou trotseren! Vlug spoedde ik mij naar mijn vrinden. Aldaar aangekomen haalde ik nog een goede wiets uit door mijn bivakmuts geheel over mijn hoofd te trekken, maar voor het overige was er niets aan de hand. Ik stapte bij mijn vrienden in de auto en nadat zij hun maaltijd genuttigd hadden, reden wij weg.

Na een geringe afstand per automobiel afgelegd te hebben, parkeerde de bestuurder het voertuig op een daartoe aangewezen plaats in een woonwijk. Wij genoten allen van de rust die door die plek uitgestraald werd. Vervolgens besloten wij unaniem dat het tijd was om de wietsigaret te gaan roken. Mijn vrinden en ik kruimelden de hasjiesj, rolden de 'tip' en draaiden een mooie wietsigaret. Veel tijd om dit te aanschouwen hadden wij niet, want wij popelden natuurlijk ons product van noeste arbeid aan te steken!

Terwijl de wietsigaret nuttigden, keken wij de MTV-hitserie uit de jaren negentig, 'Beavis and Butthead'. Wij bekeken deze televisie-uitzending via een schootcomputer, alwaar een kopie van de uitzending opgeslagen was. Toen we de aflevering bekeken hadden, draaiden wij nog een wietsigaret. Inmiddels was ik al dusdanig onder invloed dat ik voor de tweede keer die avond mijn bivakmuts volledig over mijn hoofd trok.
Wie doet de rest?
Love me, Hate me.
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:34:42 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34485723
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:33 schreef rob_de_rechter het volgende:

[..]

Wie doet de rest?
Respect!

Ik zal me eens aan het laatste stukje wagen
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:38:43 #55
15967 Frollo
pi_34485853
Hasjies in een wietsigaret?
pi_34485901
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:14 schreef rob_de_rechter het volgende:

[..]

TS heeft nergens een punt. Als je met zn allen lekker een 'dampie' gaat doen in een auto aan de openbare weg, en één heeft een bivakmuts op, dan kan je verwachten dat je daar problemen mee gaat krijgen. Zeker zoals TS beschrijft met het dragen van de bivakmuts en de persoon die gaat bellen. Als je dan óók nog eens een grote bek gaat geven, tja, dan pak je de zaken niet aan.

TS had een punt gehad als die uit zn woning getrokken was omdat ie daar wat zat te roken. Aan de openbare weg moet je dit soort geintjes niet uithalen.

Daarbij blijft TS een sukkel.

:Rhada:
volgens mij heb jij de tekst niet helemaal goed gelezen

"nou kan ik me wel indenken dat we niet helemaal legaal bezig waren blowen mag immers niet maar word gedoogt rijden onderinvloed mag ook niet en een bivakmuts mag ook niet maar verder waren we egt helemaal niemand tot last .............

dus ik heb al toegegeven dat ik fout was maar daarom vond ik wel dat de politie op dat moment anders had moeten handelen

maar ja lees jij de tekst nog maar een keertje goed door dan kun je gelijk de fouten er uit halen en hier effe de "goed" versie plaatsten
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:42:15 #57
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_34485976
Mooi verhaal! Lekker losjes

De politie heeft zelf ook nog wel eens moeite met spellen. Bij een aangifte een paar jaar terug schreven ze Sjapukon in plaats van capuchon
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
pi_34486018
Wat een prachtige herschrijving, Rob.
pi_34486113
Haags topic.
pi_34486268
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:33 schreef rob_de_rechter het volgende:

[..]

Wie doet de rest?
dank je wel rob voor de mooie vertaling
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:53:08 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34486358
quote:

Op dat moment ging het mis. Naast ons parkeerde een auto. De bestuurder van die auto keek naar binnen en ik had nog steeds die muts op! Ik had het idee dat die man mij maar eigenaardig vond en ik vermoedde dat hij wel eens de politie zou kunnen gaan bellen. Ik besloot er echter geen aandacht aan te besteden en ontspande me verder in het gezelschap van mijn vrinden.

Opeens scheen er echter een zaklamp onze auto binnen. Het portier werd opengemaakt en ons werd verzocht het voertuig te verlaten. Er werd ons gevraagd of we soms scherpe voorwerpen bij ons hadden en we moesten onze benen spreiden voor een fouilleeractie. Terwijl we daar zo stonden met onze handen op het dak van de auto, werd deze doorzocht. In de auto werden geen zaken aangetroffen, met uitzondering van die muts.

Er werd gevraagd van wie de betreffende muts was. Ik heb toen toegegeven dat deze mijn eigendom was. Dit was voor de agente voldoende reden om mij te vragen mee te gaan naar het politiebureau. Ik liet nog subtiel weten het daar niet mee eens te zijn, maar de betreffende agente gaf mij geen antwoord meer.

Ik trok vervolgens mijn handen terug van het dak van de auto. Daar de agente daar geen toestemming voor had gegeven, kreeg ik een tik op mijn billetjes terwijl ze haar ongenoegen met een luide stem kenmaar maakte. Ik moet zeggen dat dit vrij onaangenaam was, gezien de lage temperatuur van die nacht. Nadat de agente al mijn gegevens had genoteerd, mocht ik uiteindelijk mijn handen van het dak van de auto halen.

De agente legde mij toen een aantal opties voor waaruit ik kon kiezen:

A. De muts vrijwillig afgeven en ik zou dan vrij zijn om te gaan.
B. De muts niet afgeven en meegaan naar het bureau, alwaar het voorwerp in beslag zou worden genomen en worden vernietigd. Bijkomstig zou ik dan een nacht in de cel moeten doorbrengen en zou de politie me doceren over de verkeerde gebruiksdoeleinden die zo'n muts kan hebben.

Omdat ik zo'n verstandige jongen ben, heb ik uiteraard gekozen voor de eerste optie. Een nacht in de cel zag ik bovendien ook niet zo zitten. Ik heb nog gepoogd de ambtenaar in kwestie te overtuigen van mijn gelijk, maar helaas dit mocht niet meer baten.

De agente vroeg mij om mijn telefoonnummer, maar ik was niet voornemens deze te geven, aangezien ik deze nooit zomaar aan iemand wens op te geven. De agente wist mij er echter van te overtuigen dat zij niet "zomaar iemand" was en na nog wat gekibbel over adresgegevens heb ik uiteindelijk mijn nummer toch maar gegeven. Zou ik dat niet doen, dan werd ik alsnog meegenomen naar het bureau en dat zou ervoor hebben gezorgd dat ik de volgende dag niet op tijd op mijn werk zou kunnen verschijnen!

De bestuurder van de auto heeft een rijontzegging gekregen van acht uren wegens rijden onder invloed. Saillant detail is dat de moeder van de bestuurder als agente werkzaam is! De auto moest worden verplaatst, anders zou deze weg moeten worden gesleept en dat zou verdere kosten met zich meebrengen.
Pfff, iemand puf voor het laatste stuk?
pi_34486411
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Pfff, iemand puf voor het laatste stuk?
Hij kan zo het PV in
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:56:18 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34486454
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:54 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Hij kan zo het PV in
Ik heb het even snel herschreven, er staan ongetwijfeld wel kleine foutjes in, maar het is tenminste leesbaar .
pi_34486504
leuk dat jullle zo'n moeite doen om mijn verhaal leesbaar te maken

ga zo door
  donderdag 26 januari 2006 @ 17:01:10 #65
15967 Frollo
pi_34486607
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:57 schreef cyril_D-H het volgende:
leuk dat jullle zo'n moeite doen om mijn verhaal leesbaar te maken

ga zo door
Een foutloze post!
pi_34486732
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:01 schreef Frollo het volgende:

[..]

Een foutloze post!
ja goed he
pi_34486812
quote:

Komt de politie je halen en nog wel met een man of 8 + motor jood
Die joden zijn nog een partij onbeschoft ook en enig respect kunne ze ook niet voor je op brengen
Mjah.. Als je op die manier over/tegen ze praat kan ik me er iets bij voorstellen.
pi_34486920
quote:
A. Je bent een sukkel.

pi_34486979
ok, voor de liefhebbers de samenvatting:
quote:
we zaten met 4 man in een auto te blowen, voor het huis van een wildvreemde. Ik deed een bivakmuts op.
toen kwam de polite, die zei dat we niet mochten blowen en dat de bivakmuts in beslag genomen zou worden.
maar omdat we nogal moeilijk deden dreigde de politie ons mee te nemen naar het bureau.
toen stopten we maar met moeilijk doen
dreidge, dreeg, droog... nu weet ik het zelf ook ff niet meer
pi_34486991
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

Mjah.. Als je op die manier over/tegen ze praat kan ik me er iets bij voorstellen.
ja dat was het dus niet ik bleef gewoon beleeft tegen ze maar zij waren me aan het uitdagen waardoor ik nogal boos werd maar verder ben ik gewoon netjes gebleven tegen de desbetreffend agenten
pi_34487155
Dus als ik het goed lees heb je een probleem met de kutpolitie die van jou in elkaar getrimd mogen worden, en als er eentje doodgaat mag de vlag uit?
En het probleem is dat je geen respect kreeg van die fuck hufters (waaronder een takkewijf en een motorjood) ?

Foei toch.
Stoute politie.
  Eindredactie Games donderdag 26 januari 2006 @ 17:19:49 #72
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_34487198
samenvatting svp
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 26 januari 2006 @ 17:20:35 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34487227
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:19 schreef donald_dick het volgende:
samenvatting svp
Blijf dan weg, luiwammes
pi_34487244
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:12 schreef mcDavid het volgende:
ok, voor de liefhebbers de samenvatting:
[..]

dreidge, dreeg, droog... nu weet ik het zelf ook ff niet meer
zo komen verhaaltjes dus in de wereld er klopt namelijk weinig van
ik bedoel we wanen niet moeilijk , we stonden niet voor het huis van een ander maar er achter op een parkeerplaats waar het trouwens vrij rustig was het was alleen de besten man die thuiskwam en het moment waarop hij thuis kwam en ik daar zat met die muts op en ja als ik me verplaats in de gedachten van de man begrijp ik best dat hij zo gehandeld heeft maar de manier waar op we werden behandeld was een beetje raar
pi_34487317
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:18 schreef mgerben het volgende:
Dus als ik het goed lees heb je een probleem met de kutpolitie die van jou in elkaar getrimd mogen worden, en als er eentje doodgaat mag de vlag uit?
En het probleem is dat je geen respect kreeg van die fuck hufters (waaronder een takkewijf en een motorjood) ?

Foei toch.
Stoute politie.
niet helemaal maar zo ongeveer
  donderdag 26 januari 2006 @ 17:24:02 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34487347
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:21 schreef cyril_D-H het volgende:

[..]

-verhaal-
TS, zoek deze toets: eens op je toetsenbord en druk die zo nu en dan eens in. Het maakt je woordenbrij wat leesbaarder .
pi_34487501
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]
TS, zoek deze toets: [afbeelding] eens op je toetsenbord en druk die zo nu en dan eens in. Het maakt je woordenbrij wat leesbaarder .
zou het , nou ik zal het doen

bedankt voor de tip
  donderdag 26 januari 2006 @ 17:28:44 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34487517
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:28 schreef cyril_D-H het volgende:

[..]

zou het , nou ik zal het doen

bedankt voor de tip
Graag gedaan hoor
pi_34488417
maar hoe zit het nou met je telefoon nummer , ben ik niet nu verplicht te geven of niet ?
pi_34488581
Ik heb het even voor de helft gelezen.. en heb er ook ervaringen mee.. met het dreigen van de cel.. maar ik ga altijd mee.. ik laat met niet op deze manier chanteren.

Nationale onbudsman klacht indienen. Blowen in een auto is niet strafbaar, bivakmutsen volgens mij ook niet.

Je bent énkel verplicht om je naam op te geven. Meer info hoeft niet!
pi_34489689
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:01 schreef Omkron het volgende:
Ik heb het even voor de helft gelezen.. en heb er ook ervaringen mee.. met het dreigen van de cel.. maar ik ga altijd mee.. ik laat met niet op deze manier chanteren.

Nationale onbudsman klacht indienen. Blowen in een auto is niet strafbaar, bivakmutsen volgens mij ook niet.

Je bent énkel verplicht om je naam op te geven. Meer info hoeft niet!
kijk eindelijk iemand die me begrijpt

en is goed dat ik het weet , volgende keer krijgen ze niks meer van me alleen me ID is genoeg toch
als ze me willen berichten kan dat via de post en daar mij uit
er is alleen een nadeel ze hebben me nummer nu toch al
pi_34489987
Hij en blowen...
en domme andere shit what no-one gives a shit about
JOHNNY HEITINGA
pi_34490538
quote:
Jij wel voor hun wou je zeggen, met je joden.
Ich bin der Führer.
pi_34491140
Dude! je hebt het wereld record "langste zin" verbroken! Gefeliciteerd.
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_34493996
LoL, Cyril_D-H jij kan echt absoluut niet spellen ofzoiets dergelijks. HEbt een taalgebruik van een ADO-supporter die in groep 5 van de basisschool zit.

<No offense>
Maar ik snap je punt, aangezien je naar ik aanneem beleeft hebt gereageerd. Hebben die lange armen van de wet ( of voor de liefhebbers Vuile Kolere MOffen/Joden ) geen enkele reden om zo provocerend /onbeschoft te handelen.
"Not all drugs are good. Some ... are great."
pi_34514477
Overigens mag de politie je niet zomaar staande houden (voor de lol).. ze moeten een reden hebben.. en als je daar naar vraagt MOETEN ze die ook geven!

en TS.. alsjeblieft.. dien een klacht in bij de nationale ombudsman..
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:26:13 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34514907
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:12 schreef Omkron het volgende:

Ja! Schrijf eens een briefje TS!

pi_34515151
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja! Schrijf eens een briefje TS!

jij wil weer wat te herschrijven hebben?
Love me, Hate me.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:34:02 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34515182
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:33 schreef rob_de_rechter het volgende:

[..]

jij wil weer wat te herschrijven hebben?
Altijd

En a good laugh is ook nooit weg
pi_34515731
Vaag vermoeden: Je bent een standaard ADO supporter ..

Jezus man blijf eens van die drugs af ! Mijn ogen doen er zeer van en ik ben heel wat gewend ( kom uit brabant ).

je bent zoals eerder vermeld: een sukkel!
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_34523642
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:49 schreef GekkeMat het volgende:
Vaag vermoeden: Je bent een standaard ADO supporter ..

Jezus man blijf eens van die drugs af ! Mijn ogen doen er zeer van en ik ben heel wat gewend ( kom uit brabant ).

je bent zoals eerder vermeld: een sukkel!
over drugs gesproken , je komt toch uit Brabant .
ik heb gehoord dat er in Brabant nog al wat afgezopen word en jij zal zelf ook wel menig biertje achterover hebben gegooid .
dus blijf zelf is lekker van de drugs af , nu kan je me wel een sukkel vinden maar alcohol valt nog altijd onder de groep van harddrugs dus ouwehoer niet .
als ik een blowtje wil roken moet dat gewoon kunnen en daarbij van alcohol worden mensen hyperactief en bovendien agressief van blowen daar in tegen word je gewoon lekker rustig en iedereen is chil

dus lul niet over drugs als je nog geeneens weet wat het in houd sukkel
pi_34523851
Ts.. laat ze maar lullen.. ik begrijpt je volkomen, en ook met het standpunt qua alcohol ben ik het eens.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:23:23 #93
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_34530735
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
"gevoeljeerd"

!
Doe leuk

Deze beste kerel heeft dyslectie, dus vandaar

Voordat mensen komen vragen hoe ik dit weet:

Ik heb een glazen bol, duhh , nee ik ken em dus
Still Pimpin' .. Ahaaight
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:24:01 #94
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_34530757
Sterker nog, ik zat ook in de auto toen die vrouwlijke jodin handtastelijk begon te doen
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:24:49 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34530791
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:23 schreef Nawien het volgende:

Ja hoor, en 60% van z'n leeftijdsgenoten samen met hem
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:25:05 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34530800
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:24 schreef Nawien het volgende:
Sterker nog, ik zat ook in de auto toen die vrouwlijke jodin handtastelijk begon te doen
Ah.

Never mind
pi_34531150
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:23 schreef Nawien het volgende:
Doe leuk

Voordat mensen komen vragen hoe ik dit weet:

Ik heb een glazen bol, duhh , nee ik ken em dus
Dan weet hij die dyslexie niet zo goed te faken. Negen van de tien fouten die hij maakt zijn *geen* dyslexiefouten. Dyslexie heeft iets te maken met verklanking en niks met het simpelweg negeren van iedere denkbare taalregel. Sterker nog, dyslecten maken doorgaans weinig fouten in regelgebonden taalverschijnselen.

Kortom, TS is behalve dyslectisch (als hij dat al is) ook gewoon lui.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 16:00:22 #98
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_34551813
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dan weet hij die dyslexie niet zo goed te faken. Negen van de tien fouten die hij maakt zijn *geen* dyslexiefouten. Dyslexie heeft iets te maken met verklanking en niks met het simpelweg negeren van iedere denkbare taalregel. Sterker nog, dyslecten maken doorgaans weinig fouten in regelgebonden taalverschijnselen.

Kortom, TS is behalve dyslectisch (als hij dat al is) ook gewoon lui.
Hahah, doe alsof je er "verstand" van hebt hoor
Ik ken em al sinds ik 10 ben en ik ben nu 20. Ik weet echt wel of hij wel of geen dyslectie heeft, in tegenstelling tot jou

En Xcuz-me ofzo, jij bent het niet eens waard om een reactie te krijgen. Om je niet helemaal tekort te doen vermelde ik je naam even
  zaterdag 28 januari 2006 @ 16:03:09 #99
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_34551867
Ik moet Lupa dan wel weer gelijk geven in het feit dat ie lui is. Want dat issie ook .
Maar ik heb voor de 2e keer jouw (lupa) post gelezen. Het klopt wel redelijk wat je zegt. Mensen die dyslectisch zijn denken fonetisch om maar even kort door de bocht te gaan. Foeljeerd is daar een mooi voorbeeld van. Nu weet iedereen dat hij dyslectie heeft en kan je er ook over ophouden
  zaterdag 28 januari 2006 @ 16:13:42 #100
83951 rashudo
project 2501
pi_34552059
Kijk de politie kan je meenemen naar de cel.. maar ziet daar van af als jij medewerking verleent. Als je dat niet doet, tsja dan is er ook geen medelijden meer voor je over.

Als jij per se je telefoonnummer niet wil geven, dan wil oom agent jou ook per se in de cel opsluiten. Je bent zelfs minstens net zo irritant als oom agent, met als enige uitzondering dat oom agent jou niet dood wil zien, en jij hem wel.

Ik stoor me behoorlijk aan die opmerkingen dat de politie hierom maar dood moet gaan en whatnot. Als je het niet eens bent met de voorschriften waar de politie naar handelt, doe er dan eens wat aan. Begin een politieke partij voor rechtvaardigheid, daadkracht en vooruitgang of iets dergelijks.
Their eyes opaque.
pi_34552103
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:13 schreef cyril_D-H het volgende:
ja dat was het dus niet ik bleef gewoon beleeft tegen ze maar zij waren me aan het uitdagen waardoor ik nogal boos werd maar verder ben ik gewoon netjes gebleven tegen de desbetreffend agenten
Je was zo netjes en keurig tegen oom agent:
quote:
op zijn vraag “mag ik telefoon nummer “ zij ik nee
Tijdens een staandehouding (waar hier dus sprake van is) ben je ten alle tijde verplicht om antwoord te geven aan de politie, dus ook je telefoonnummer.
Werk je niet mee kan je inderdaad mee naar het bureau voor een fijne warme overnachting en eventueel een aanklacht van belemmering (en dus een strafblad).
pi_34552282
Op je doodsverwensing na heb je op zich best een punt. De politie trad nogal streng op. Vergeet alleen niet dat je ook niet helemaal zuiver bezig was, en dat politieagenten ook maar mensen zijn. Als ze een dergelijke melding krijgen, en als jij en je vrienden ook niet helemaal meewerken dan kunnen ze nogal fel worden.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 16:53:39 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34553071
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 16:00 schreef Nawien het volgende:

[..]

En Xcuz-me ofzo, jij bent het niet eens waard om een reactie te krijgen. Om je niet helemaal tekort te doen vermelde ik je naam even
Tuurlijk lieverd
  zaterdag 28 januari 2006 @ 17:07:16 #104
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_34553453
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 16:22 schreef Overlast het volgende:
Op je doodsverwensing na heb je op zich best een punt. De politie trad nogal streng op. Vergeet alleen niet dat je ook niet helemaal zuiver bezig was, en dat politieagenten ook maar mensen zijn. Als ze een dergelijke melding krijgen, en als jij en je vrienden ook niet helemaal meewerken dan kunnen ze nogal fel worden.

Daarnaast is het natuurlijk gewoon vreselijk stom om met een bivakmuts in een auto te gaan zitten. Of het nu mag of niet.
Vampire Romance O+
pi_34553457
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 16:15 schreef Magic-IRC het volgende:

[..]

Je was zo netjes en keurig tegen oom agent:
[..]

Tijdens een staandehouding (waar hier dus sprake van is) ben je ten alle tijde verplicht om antwoord te geven aan de politie, dus ook je telefoonnummer.
Pertinent onjuist! .. ze zullen je dan wel meenemen echter.. om verder onderzoek te plegen.. maar strafbaar (en dus verplicht) ben je zeer zeker niet!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 17:09:01 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34553500
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:07 schreef Omkron het volgende:

[..]

Pertinent onjuist! .. ze zullen je dan wel meenemen echter.. om verder onderzoek te plegen.. maar strafbaar (en dus verplicht) ben je zeer zeker niet!
Je bent wel strafbaar, want je belemmert / hindert de rechtsgang en daar bestaan hele leuke bekeuringen voor. Als een agent je iets vórdert, ben je verplicht om mee te werken. Doe je dat niet, dan ben je strafbaar.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 17:09:09 #107
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_34553503
Ik had die Maglite graag uit je schedel zien steken, TS.
Ik ga naar huis.
pi_34553542
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je bent wel strafbaar, want je belemmert / hindert de rechtsgang en daar bestaan hele leuke bekeuringen voor. Als een agent je iets vórdert, ben je verplicht om mee te werken. Doe je dat niet, dan ben je strafbaar.
Je bent toch niet verplicht om aan je eigen veroordeling mee te werken..?
pi_34553551
met een bivakmuts op in de auto zitten dan vraag je erom
  zaterdag 28 januari 2006 @ 17:11:44 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34553584
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:10 schreef Omkron het volgende:

[..]

Je bent toch niet verplicht om aan je eigen veroordeling mee te werken..?
Wie heeft het over een veroordeling? Is de rechtszaak al gaande dan? Je bent verplicht om mee te werken aan het soepele verloop van de rechtsgang en als je dat niet doet, kan je sancties verwachten.
pi_34553638
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wie heeft het over een veroordeling? Is de rechtszaak al gaande dan? Je bent verplicht om mee te werken aan het soepele verloop van de rechtsgang en als je dat niet doet, kan je sancties verwachten.
En hoe zie jij het recht om geen verklaring af te geven als je in de cel zit? Want daar hoeft je niet aan mee te werken. Je belemmert het soepele verloop.. maar is toch niet strafbaar.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 17:19:49 #112
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34553842
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:13 schreef Omkron het volgende:

[..]

En hoe zie jij het recht om geen verklaring af te geven als je in de cel zit? Want daar hoeft je niet aan mee te werken. Je belemmert het soepele verloop.. maar is toch niet strafbaar.
Je hebt nou eenmaal het recht om te zwijgen, dat klopt. Maar google maar eens, je kan serieus veroordeeld worden voor belemmering van de rechtsgang. Als bijvoorbeeld die knakker die muts niet had willen afgeven, zou hij meegenomen zijn naar het bureau onder het conto van belemmering.
pi_34553846
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat een geleuter in de ruimte. Je bent helemaal niet verplicht je tel nr te geven. Ze mogen je niet eens naar je ID vragen aangezien de TS geen strafbaar feit heeft begaan.

Maar ik begrijp precies wat de TS bedoelt. En dan kan je wel gaan zeiken over spelling maar hij heeft wel een punt.
pi_34553913
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 16:15 schreef Magic-IRC het volgende:

Werk je niet mee kan je inderdaad mee naar het bureau voor een fijne warme overnachting en eventueel een aanklacht van belemmering (en dus een strafblad).
Alleen jammer dat ze je niet zomaar mogen arresteren. Is dat even jammer. Het zou een mooie boel worden zeg.
pi_34553949
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je hebt nou eenmaal het recht om te zwijgen, dat klopt. Maar google maar eens, je kan serieus veroordeeld worden voor belemmering van de rechtsgang. Als bijvoorbeeld die knakker die muts niet had willen afgeven, zou hij meegenomen zijn naar het bureau onder het conto van belemmering.
Hallo.. jij had het over 'antwoord te geven aan de politie, dus ook je telefoonnummer.'.. en dat hoeft dus niet!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 17:24:23 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34553992
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:19 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Wat een geleuter in de ruimte. Je bent helemaal niet verplicht je tel nr te geven. Ze mogen je niet eens naar je ID vragen aangezien de TS geen strafbaar feit heeft begaan.

Maar ik begrijp precies wat de TS bedoelt. En dan kan je wel gaan zeiken over spelling maar hij heeft wel een punt.
Ik weet niet wanneer je voor het laatst naar het nieuws hebt gekeken of een krant hebt gelezen, maar tegenwoordig geldt de algehele identificatieplicht en die brengt met zich mee dat als een agent van mening is dat je je om wát voor reden dan ook verdacht gedraagt, hij je mag vragen naar je identificatiebewijs. Dat je eerst een strafbaar feit moet begaan, voordat hij je naar je ID mag vragen, is volslagen nonsens.
pi_34553999
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:21 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Alleen jammer dat ze je niet zomaar mogen arresteren. Is dat even jammer. Het zou een mooie boel worden zeg.
Zelfs staande houden mag niet zonder enige reden. Vraag dus altijd waarom je staande wordt gehouden.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 17:24:56 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34554008
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:22 schreef Omkron het volgende:

[..]

Hallo.. jij had het over 'antwoord te geven aan de politie, dus ook je telefoonnummer.'.. en dat hoeft dus niet!
Maar dan was 'ie wel meegenomen naar het bureau en dat wilde 'ie niet. Weinig keus dus.
pi_34554079
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:24 schreef Omkron het volgende:

[..]

Zelfs staande houden mag niet zonder enige reden. Vraag dus altijd waarom je staande wordt gehouden.
Bivakmuts. lijkt me logisch
pi_34554121
Ja.. in dit geval wel.. overduidelijk.. maar soms is het niet zo duidelijk.. en worden er mensen 'random' aangehouden cq. staande gehouden.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 18:06:28 #121
83951 rashudo
project 2501
pi_34555272
Kijk als jij op je strepen gaat staan, dan doet die politieagent dat ook. En dat wil je gewoon niet.
Their eyes opaque.
pi_34555762
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 16:22 schreef Overlast het volgende:
Ja kijk dat is het juist ik was meewerkend , en toen die agent naar me nummer vroeg zij ik .
Nee wand ik ben toch niet verplicht mijn nummer te geven en daarbij geef ik me nummer niet zomaar aan iemand die ik niet ken , dat is toch een antwoord.
Het antwoord van hem was , denk je dat ik van de padvinderij ben en liet zijn streepje zien .
Ik dacht egt van , ja en .. wat probeer je duidelijk te maken .
En toen ik zij , u kan me toch berichten via de post .
Zij hij , ik kan je als nog mee nemen naar het bureau

Wat kan ik daar tegen in brengen niks toch , daarom elke keer als hij geen argument meer had fiel hij weer terug op zijn macht

en over die doodsverwensing dat is het niet ,maar ik kan me best indenken dat iemand een keer uit haalt ,dat kan verkeert aflopen .
en door dat ze ons afgelopen keer , maar ook wel in het verleden zo hebben behandeld ter wel er niks aan de hand was ,heb ik dus totaal geen respect meer voor die gasten .
en daarom zal van mij bewijzen van spreken de vlag wel uit mogen

maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet beleeft ben tegen ze , maar respect krijgen ze ook niet van me .
pi_34556323
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:25 schreef cyril_D-H het volgende:

Wat kan ik daar tegen in brengen niks toch , daarom elke keer als hij geen argument meer had fiel hij weer terug op zijn macht
Niet meewerken aan dit soort chantage praktijken.. mij mogen ze altijd meenemen.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 18:49:07 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34556346
Jullie hebben gewoon geen idee hoeveel lol de politie heeft aan types zoals jullie
pi_34556353
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik weet niet wanneer je voor het laatst naar het nieuws hebt gekeken of een krant hebt gelezen, maar tegenwoordig geldt de algehele identificatieplicht en die brengt met zich mee dat als een agent van mening is dat je je om wát voor reden dan ook verdacht gedraagt, hij je mag vragen naar je identificatiebewijs. Dat je eerst een strafbaar feit moet begaan, voordat hij je naar je ID mag vragen, is volslagen nonsens.
oke hij mag misschien me ID vragen aan de hand daar van kan hij me na trekken , dat heeft hij ook gedaan .
dus dan wist hij op dat moment ook dat ik niks op me naam had wand dat heb ik ook niet .
misschien een paar boetes of een aantekening van op straat hangen of groepsvorming maar verder heb ik geen strafblad of zo.
en verder was er niks aan de hand en op het moment dat ze kwamen had ik de muts niet op en gedroeg ik me zelf ook niet verdacht dus die muts hadden ze ook niet mogen afpakken
ze hadden wel een getuigen , dat was die man , maar ik had er vier maar ja ik wist op dat moment ook niet precies hoe het allemaal zat en die agent had gewoon de macht met ze stomme streepje

en verder ik ga niet voor een muts van 5 euro een nacht zitten maar het gaat om het feit dat .......

pi_34556361
jezus zeg, ga terug naar school man.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_34556409
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
Ga je pc repareren..
  zaterdag 28 januari 2006 @ 18:51:15 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34556412
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
Ik denk niet dat er een onderwijsvorm is die voor dit soort types geschikt is MM
pi_34556453
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:51 schreef Omkron het volgende:

[..]

Ga je pc repareren..
ga jij er 1 voor me bouwen?
mijn broertje heeft er geen 1 voor me, dus zit zonder
pi_34556470
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er een onderwijsvorm is die voor dit soort types geschikt is MM
nee, ik ben bang dat je gelijk hebt.
achja.
dromen is altijd mooi..
pi_34556481
Nope mijn aanbod geldt helaas niet meer.. heb het op dit moment razend druk met vanalles..
  zaterdag 28 januari 2006 @ 18:54:21 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34556502
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:53 schreef Omkron het volgende:
Nope mijn aanbod geldt helaas niet meer.. heb het op dit moment razend druk met vanalles..
Ik kán nu iets posten als: "zeker druk met bezwaarschriften en rechtzaken", maar ik zal het maar niet doen
pi_34556515
MIsschien moet je eens volwassen worden.
pi_34556556
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik kán nu iets posten als: "zeker druk met bezwaarschriften en rechtzaken", maar ik zal het maar niet doen
ik heb wat gemist?
pi_34556564
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

bezwaarschriften wel ja.. rechtzaken nog niet.. hoe weet je dat..?
  zaterdag 28 januari 2006 @ 18:56:58 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34556582
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:56 schreef Omkron het volgende:

[..]

bezwaarschriften wel ja.. rechtzaken nog niet.. hoe weet je dat..?
Mja... dit topic gaf me al zo'n donkerbruin vermoeden
pi_34556600
Ik hang ze aan de hoogste boom op allemaal.. ik ga over lijken.. !
  zaterdag 28 januari 2006 @ 18:58:11 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34556612
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:57 schreef Omkron het volgende:
Ik hang ze aan de hoogste boom op allemaal.. ik ga over lijken.. !
Zij ook
  zaterdag 28 januari 2006 @ 19:06:59 #139
124916 sssjibbbe
wederom een bult onzin
pi_34556849
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:12 schreef Omkron het volgende:
Overigens mag de politie je niet zomaar staande houden (voor de lol).. ze moeten een reden hebben.. en als je daar naar vraagt MOETEN ze die ook geven!

Eens, er moet een reden zijn voor de politie om de indentiteitsgegevens te vragen.
Echter is dat in dit geval toegestaan, zelfs bij een bedreiging van de openbare orde kan dat gevraagd worden.
Er staat nergens dat er een strafbaar feit aan vooraf gegaan moet zijn.

Op de opmerking: ze moeten je de reden geven waarom ze naar je id gegevens vragen kan ik alleen maar hard lachen.
Dat is kul eerste klas, je hoort die gewoon te geven en de reden heb je niets mee te maken
pi_34557452
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:39 schreef Bill_Hicks_-Still-Alive-_ het volgende:
LoL, Cyril_D-H jij kan kunt echt absoluut niet spellen of spatie zoiets dergelijks. Je hebt een het taalgebruik van een ADO-supporter die in groep 5 van de basisschool zit.

<No offensce>
Maar ik snap je punt aangezien je naar ik aanneem beleefd hebt gereageerd. Hebben De lange armen van de wet ( of voor de liefhebbers Vuile Kolere MOffen/Joden ) hebben geen enkele reden om zo provocerend /onbeschoft te handelen.
Zomaar een analyse van een willekeurige post waarin de TS op zijn spelling afgerekend wordt.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  zaterdag 28 januari 2006 @ 19:33:59 #141
83951 rashudo
project 2501
pi_34557684
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 19:26 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Zomaar een analyse van een willekeurige post waarin de TS op zijn spelling afgerekend wordt.
Een beetje nederigheid is soms op zijn plaats
Their eyes opaque.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 21:42:11 #142
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_34561704
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 16:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Tuurlijk lieverd
Lieverd?

Backoff biatch, zomaar mij mattie beledigen en mij lieverd noemen
pi_34562070
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:42 schreef Nawien het volgende:

[..]

Lieverd?

Backoff biatch, zomaar mij mattie beledigen en mij lieverd noemen
maarre, ik begrijp dat jullie naar dezelfde school gaan?
gezellig.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 21:57:48 #144
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_34562134
quote:
Ik weet niet wanneer je voor het laatst naar het nieuws hebt gekeken of een krant hebt gelezen, maar tegenwoordig geldt de algehele identificatieplicht
Ken jij het verschil tussen een draagplicht en een identificatieplicht?
Bij de draagplicht ben je verplicht je identificatiebewijs bij je te hebben ongeacht het tijdstip.
Bij de identificatieplicht ben je verplicht je eigen te kunnen legitimeren ongeacht het tijdstip, maar hoef je je identificatiebewijs niet op zak te hebben, dus kan je de agent verzoeken om bijv naar je huis te gaan omdat je daar je legitimatie hebt liggen. Of de agent daarmee instemt is een ander verhaal maar jij blijft iig niet in gebreke omdat je, mits je een identificatiebewijs hebt, je legitimatie thuis heb liggen en je jezelf zodoende kan legitimeren
  zaterdag 28 januari 2006 @ 21:58:27 #145
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_34562158
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:55 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

maarre, ik begrijp dat jullie naar dezelfde school gaan?
gezellig.
Nee niet zelfde school, hij woonde bij mij in de straat
pi_34562178
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:58 schreef Nawien het volgende:

[..]

Nee niet zelfde school, hij woonde bij mij in de straat
oh, dat dacht ik.
niet vanwege een specifieke reden ofzo hoor...
  zaterdag 28 januari 2006 @ 22:01:18 #147
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_34562260
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:58 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

oh, dat dacht ik.
Ja daar ging je de fout al in
pi_34562272
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:58 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

oh, dat dacht ik.
Scherp
pi_34572144
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:57 schreef Nawien het volgende:

Ken jij het verschil tussen een draagplicht en een identificatieplicht?
Bij de draagplicht ben je verplicht je identificatiebewijs bij je te hebben ongeacht het tijdstip.
Bij de identificatieplicht ben je verplicht je eigen te kunnen legitimeren ongeacht het tijdstip, maar hoef je je identificatiebewijs niet op zak te hebben, dus kan je de agent verzoeken om bijv naar je huis te gaan omdat je daar je legitimatie hebt liggen. Of de agent daarmee instemt is een ander verhaal maar jij blijft iig niet in gebreke omdat je, mits je een identificatiebewijs hebt, je legitimatie thuis heb liggen en je jezelf zodoende kan legitimeren
Kan jij het verschil ??
quote:
Identificatieplicht

Identificatieplicht vanaf 14 jaar

De Wet op de uitgebreide identificatieplicht treedt op 1 januari 2005 in werking.Vanaf deze datum moet iedereen in Nederland van 14 jaar en ouder een geldig identiteitsbewijs kunnen tonen als politie of andere toezichthouders daar om vragen. In de praktijk betekent dit dat iedereen van 14 jaar en ouder altijd een geldig identiteitsbewijs bij zich moet dragen.
Het verzoek om identificatie door politie of andere toezichthouder mag niet willekeurig gebeuren. Zij moeten daartoe een reden hebben. Het moet nodig zijn voor de uitvoering van hun taken, bijvoorbeeld voor verkeerstoezicht, hulpverlening, opsporing van strafbare feiten of handhaven van de openbare orde. Er komen geen afzonderlijke controles op het bezit van identiteitsbewijzen.

Wanneer iemand geen geldig identiteitsbewijs kan of wil tonen wanneer politie of toezichouder daar om vragen, kan hij meegenomen worden naar het politiebureau. Daar wordt vervolgens onderzoek gedaan naar zijn identiteit. Ook kan hij bestraft worden met een boete van maximaal 2250 euro. Mensen met de Nederlandse nationaliteit kunnen zich identificeren met het paspoort, het rijbewijs en de Nederlandse identiteitskaart (voorheen Europese identiteitskaart). Vreemdelingen kunnen zich identificeren met een vreemdelingendocument.
  zondag 29 januari 2006 @ 13:38:57 #150
1087 Merisse
broddeltante
pi_34578061
Ik heb het laatste stuk maar even "vertaald"
Alleen de laatste zin "maar ja latrazion he mensen" begrijp ik zelf niet en kan ik dus niet vertalen.
quote:
...............
Ik ben mij er bewust van dat wij niet geheel legaal handelden. Het roken van softdrugs is immers niet toegestaan, evenmin als het besturen van een voertuig onder invloed van alcohol en het dragen van een bivakmuts. Echter voor het overige waren wij niemand tot last. Maar als ik me verplaats in degene die bij zijn thuiskomst ter plekke een voertuig aantrof met daarin een aantal jonge manspersonen, waarvan één uitgedost met een bivakmuts, dan zou ik ook gealarmeerd zijn geweest. Ik had wellicht zelf ook het bevoegd gezag ingelicht. (Alhoewel het voor mij niet gebruikelijk is om deze onsympathieke instantie snel in te schakelen.)

Ons illegaal handelen buiten beschouwing latend heeft het mij onaangenaam getroffen hoe hoogmoedig deze wetsdienaren optraden.
Ik kan mij indenken dat de sterke arm der wet ook als zodanig wil overkomen. Maar indien eenmaal gebleken is dat er er geen sprake is van strafbare feiten dan is het mijns inziens niet noodzakelijk dat negen dienders, vier weerloze, onder invloed verkerende, jongelieden vast blijven houden. Dat is onnodig. Zij hadden beter criminelen kunnen gaan arresteren. Het zou ook aangenaam zijn geweest als wij eerst een gesprek van burger tot burger hadden kunnen hebben en ik niet als crimineel toegesproken was. Ik ben van oordeel dat een bepaalde agent mij zelfs behandelde als terrorist die van plan was een aanslag te gaan plegen
Ik vind dit hele handelen van de politie niet acceptabel.

Ik ben van mening dat het een goede zaak is dat er met ferme hand wordt opgetreden tegen criminaliteit. Maar ik vind ook dat daarbij fatsoenregels in acht genomen dienen te worden. De werkwijze van deze politieagenten wekte echter agressie in de hand. Mijns inziens hadden deze wetsdienaren de onschuldige situatie beter in moeten schatten en ook als zodanig moeten handelen.

Door het hier neertypen heb ik mijn kwaadheid kunnen uiten. Indien u de tijd genomen heeft dit uitvoerige relaas geheel te lezen wil ik u daarvoor bedanken. Graag zou ik uw mening willen hebben over het handelen der wetsdienaren. Mijns inziens was het kortzichtig en onfatsoenlijk.

Kan een van de lezers mij vertellen of ik gehouden ben aan de plicht mij telefoonnummer te verstrekken? Volgens mij is dat niet het geval.
Zou ik dit mogelijk kunnen aangeven bij een hogere instantie binnen de politie en zo ja, bij welke instantie?

Ik dank u voor uw aandacht. Ik voel mij opgelucht dit hier kwijt te gekund te hebben.

Het bovenstaande heeft plaatsgevonden op 24-1-2006 en dit relaas is geschreven op 25-1-2006.
......................

[ Bericht 0% gewijzigd door Merisse op 29-01-2006 14:29:04 ]
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_34578088
quote:
A. Je bent een sukkel.

....

pi_34578852
Is een bivakmuts verboden ?

Lijkt mij niet toch, het is gewoon een stuk stof dat je over je hoofd trekt. Een sjaal + muts komt op hetzelde neer
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --&gt; N2 (g) + 3 I2 (s)
  zondag 29 januari 2006 @ 16:55:51 #153
97079 Jeff89
Conquer All
pi_34585095
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:59 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Is een bivakmuts verboden ?

Lijkt mij niet toch, het is gewoon een stuk stof dat je over je hoofd trekt. Een sjaal + muts komt op hetzelde neer
Volgens mij is het officieel verboden bij de wet om onherkenbaar over straat te gaan, daarom is die hele discussie over burqa's bezig.
Bivakmutsen mag je dus eigenlijk ook niet dragen.
  zondag 29 januari 2006 @ 19:31:50 #154
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_34589973
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:01 schreef Nawien het volgende:

[..]

Ja daar ging je de fout al in
ik ben bang dat dat wel meevalt
pi_34596644
Nou, dat was toch weer een foutloze post van hun kant MissyMirjaM!
  zondag 29 januari 2006 @ 22:46:19 #156
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_34597379
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:31 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ik ben bang dat dat wel meevalt
Dus je weet het niet eens zeker? Amateur
pi_34873731
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:55 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Volgens mij is het officieel verboden bij de wet om onherkenbaar over straat te gaan, daarom is die hele discussie over burqa's bezig.
Wel raar een vriend van me had laatst nog eentje gekocht op de markt. Nou is de markt niet zo 'officieel' maar volgens mij verkochten ze het vroeger ook bij de Dump.
pi_34874048
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:55 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Waarom worden die tientallen mensen in de stad dan niet aangehouden met en muts op hun hoofd en sjaal tot over hun neus al het vriest ? Komt op hetzelfde neer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')