quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
A. Je bent een sukkel.
....
C. Je bent gewoon een sukkel.
Volgens mij is het officieel verboden bij de wet om onherkenbaar over straat te gaan, daarom is die hele discussie over burqa's bezig.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:59 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Is een bivakmuts verboden ?
Lijkt mij niet toch, het is gewoon een stuk stof dat je over je hoofd trekt. Een sjaal + muts komt op hetzelde neer![]()
Dus je weet het niet eens zeker? Amateurquote:Op zondag 29 januari 2006 19:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik ben bang dat dat wel meevalt
Wel raar een vriend van me had laatst nog eentje gekocht op de markt. Nou is de markt niet zo 'officieel' maar volgens mij verkochten ze het vroeger ook bij de Dump.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:55 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Volgens mij is het officieel verboden bij de wet om onherkenbaar over straat te gaan, daarom is die hele discussie over burqa's bezig.
Bivakmutsen mag je dus eigenlijk ook niet dragen.
Waarom worden die tientallen mensen in de stad dan niet aangehouden met en muts op hun hoofd en sjaal tot over hun neus al het vriestquote:Op zondag 29 januari 2006 16:55 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Volgens mij is het officieel verboden bij de wet om onherkenbaar over straat te gaan, daarom is die hele discussie over burqa's bezig.
Bivakmutsen mag je dus eigenlijk ook niet dragen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |