TS, zoek deze toets:quote:
zou het , nou ik zal het doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
TS, zoek deze toets: [afbeelding] eens op je toetsenbord en druk die zo nu en dan eens in. Het maakt je woordenbrij wat leesbaarder.
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:28 schreef cyril_D-H het volgende:
[..]
zou het , nou ik zal het doen
bedankt voor de tip![]()
kijk eindelijk iemand die me begrijptquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:01 schreef Omkron het volgende:
Ik heb het even voor de helft gelezen.. en heb er ook ervaringen mee.. met het dreigen van de cel.. maar ik ga altijd mee.. ik laat met niet op deze manier chanteren.
Nationale onbudsman klacht indienen. Blowen in een auto is niet strafbaar, bivakmutsen volgens mij ook niet.
Je bent énkel verplicht om je naam op te geven. Meer info hoeft niet!
Jij wel voor hun wou je zeggen, met je joden.quote:Die joden zijn nog een partij onbeschoft ook en enig respect kunne ze ook niet voor je op brengen
Ja! Schrijf eens een briefje TS!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:12 schreef Omkron het volgende:
en TS.. alsjeblieft.. dien een klacht in bij de nationale ombudsman..
Altijdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:33 schreef rob_de_rechter het volgende:
[..]
jij wil weer wat te herschrijven hebben?
over drugs gesproken , je komt toch uit Brabant .quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:49 schreef GekkeMat het volgende:
Vaag vermoeden: Je bent een standaard ADO supporter ..
Jezus man blijf eens van die drugs af ! Mijn ogen doen er zeer van en ik ben heel wat gewend ( kom uit brabant).
je bent zoals eerder vermeld: een sukkel!
Doe leukquote:
Ja hoor, en 60% van z'n leeftijdsgenoten samen met hemquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:23 schreef Nawien het volgende:
Deze beste kerel heeft dyslectie, dus vandaar![]()
Ah.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:24 schreef Nawien het volgende:
Sterker nog, ik zat ook in de auto toen die vrouwlijke jodin handtastelijk begon te doen![]()
Dan weet hij die dyslexie niet zo goed te faken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:23 schreef Nawien het volgende:
Doe leuk![]()
Deze beste kerel heeft dyslectie, dus vandaar![]()
Voordat mensen komen vragen hoe ik dit weet:
Ik heb een glazen bol, duhh, nee ik ken em dus
![]()
Hahah, doe alsof je er "verstand" van hebt hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan weet hij die dyslexie niet zo goed te faken.Negen van de tien fouten die hij maakt zijn *geen* dyslexiefouten. Dyslexie heeft iets te maken met verklanking en niks met het simpelweg negeren van iedere denkbare taalregel. Sterker nog, dyslecten maken doorgaans weinig fouten in regelgebonden taalverschijnselen.
Kortom, TS is behalve dyslectisch (als hij dat al is) ook gewoon lui.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |