quote:
Dat zou je denken van wel he?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat behoeft toch helemaal geen onderbouwing? Het is toch evident?
ff wachten op de verbeterde versie van XcUZ_Mequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:11 schreef _Denker het volgende:
Gaan we alvast aftellen?
TS heeft nergens een punt. Als je met zn allen lekker een 'dampie' gaat doen in een auto aan de openbare weg, en één heeft een bivakmuts op, dan kan je verwachten dat je daar problemen mee gaat krijgen. Zeker zoals TS beschrijft met het dragen van de bivakmuts en de persoon die gaat bellen. Als je dan óók nog eens een grote bek gaat geven, tja, dan pak je de zaken niet aan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:10 schreef Frollo het volgende:
TS schrijft het misschien niet heel erg elegant op, maar hij heeft ergens wel een punt.
De politie had ook gewoon 'prettige avond verder, jongens' kunnen zeggen zodra duidelijk was dat er niets aan de hand was.
En als hij wél punten had gebruikt, was het geheel vast beter te lezen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:14 schreef rob_de_rechter het volgende:
[..]
TS heeft nergens een punt.
Inderdaad. Over de zinsbouw en interpunctie heb ik m'n mond maar gehouden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:15 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
En als hij wél punten had gebruikt, was het geheel vast beter te lezen.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
ff wachten op de verbeterde versie van XcUZ_MeOh, die is er al!
Ik vond het een mooi verhaal! Het tenenkrommende taalgebruik daargelaten.
Als je nou schrijft dat jij en die mooie politie agente, die ene die je zo hard voeljeerde, verliefd worden kan je meedingen naar de prijs op de FP!![]()
Och toe, hou je vooral niet inquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad. Over de zinsbouw en interpunctie heb ik m'n mond maar gehouden.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:10 schreef beestjuh het volgende:
Ik heb het niet helemaal gelezen, maar ik denk dat het de spellingspolitie was. In dat geval was het terecht, hadden ze je zelfs nog wel wat harder aan mogen pakken!
Nee, ik heb dat drama al een keer door moeten worstelen, een compleet herschreven versie laat ik over aan een anderquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:17 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Och toe, hou je vooral niet in
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
A. Je bent een sukkel.
B. Je spellingscontrole is stuk.
C. Je bent gewoon een sukkel.
kijk ik zal wel toegeven het is niet helemaal ABN oke en ik ben ook nooit echt goed geweest in de Nederlandse spellingquote:
Ik woon in de Rijnmond-regio, maar bedankt voor de suggestiequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:29 schreef cyril_D-H het volgende:
[..]
maar aan het gene wat jij nu aangeeft kan ik opmaken dat jij echt een hele goede ben voor de "spellingspolitie haaglanden " wand mierenneuken ben je anders aardig goed in en daar draait toch alles om bij de politie buiten de taken die ze eigelijk moeten doen
Zijquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Noem je dat mierenneuken?Ze heeft alleen de olifanten eruit gehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |