Relnichtquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik jouw MSN nou?![]()
Umn, in de pruimentijd?quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik jouw MSN nou?![]()
Nee, mensen hebben een invite nodig om jou te kunnen downloaden.quote:
MSN'en Henk?quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:59 schreef henk.jansen het volgende:
Geen prive chats meer onderling, krijg je alleen maar geouwehoer van
Zeg dat nou nietquote:
Vrijdag, pruimendag?quote:
Toch mis ik je wel op MSN Morwen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 05:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet![]()
*wacht geduldig alle opmerkingen af....taptap
Tegen die tijd ben ik alweer veroudert en wil niemand mij meerquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, mensen hebben een invite nodig om jou te kunnen downloaden.
Doka kloon?quote:Op donderdag 26 januari 2006 05:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vrijdag, pruimendag?![]()
Ah, toe, please, mag ik alsje alsje alsjeblieft je MSN?![]()
Melke, mijn liev etc.
Aaah loop ik hier een blauwtjequote:Op donderdag 26 januari 2006 05:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Helaas Melke, daar doe ik niet aan![]()
![]()
Daaaaaaaaar gaaaaaat ie, en zo'n schoonheid heb ik nooit gezienquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ben net geweest, ga nu lekker slapen![]()
![]()
![]()
Hoe kan ik melke voor me winnen, morwen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 05:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet![]()
*wacht geduldig alle opmerkingen af....taptap
Ik hang mezelf liever op aan een hoge boom, nakend terwijl Hepi en Hepi mij tegemoet jodelenquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:03 schreef melke het volgende:
[..]
Toch mis ik je wel op MSN Morwen...![]()
Hoe liefquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik hang mezelf liever op aan een hoge boom, nakend terwijl Hepi en Hepi mij tegemoet jodelen![]()
Niks persoonlijks overigens![]()
melke zit veilig onder mijn vleugelsquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe kan ik melke voor me winnen, morwen?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 05:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
melke zit veilig onder mijn vleugelsEn jij hebt al een multilinguistische muts, dus zeik maar tegen een boom ofzo
![]()
![]()
Ja en ja, op de een of andere manierquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:14 schreef melke het volgende:
Is Lizzy nou echt kwaad weg gegaan? Kwam dat nou door mij of niet?
Nee, dat kan niet, want dat wil ik nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
maar, maar, kan ik dan geen internetrelatie met webcamsex met melke beginnen? Da's toch heel modern?![]()
Of door PC Eend, die was ook opeens pissedquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja en ja, op de een of andere manier
Voor zover ik haar 'ken" heeft ze een heel sterk rechtvaardigheidsgevoel. En dat werd wat op de proef gesteld, maar ik kan niet voor haar spreken en ik hoop dat ze er morgen gewoon weer isquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:14 schreef melke het volgende:
Is Lizzy nou echt kwaad weg gegaan? Kwam dat nou door mij of niet?
Aha! We hebben een alibiquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:16 schreef melke het volgende:
[..]
Of door PC Eend, die was ook opeens pissed
Het was niet 1 iemand of 1 ding, denk ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:16 schreef melke het volgende:
[..]
Of door PC Eend, die was ook opeens pissed
Holistischquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het was niet 1 iemand of 1 ding, denk ik![]()
Is Henk Krol alweer wakker danquote:
Ja, ik vrees het ook.quote:Op donderdag 26 januari 2006 05:28 schreef Stereotomy het volgende:
Peter heb je een stalker, jongen?
Vind ik leuk voor je, echt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 05:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik vrees het ook.
Ik ga binnenkort lekker chatten met Tan
Een meet en greet met de fanclub, zou idd leuk zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:32 schreef Stereotomy het volgende:
Vind ik leuk voor je, echt.
Zit er nog een kans in dat je haar kunt ontmoeten?
Ik hoop niet dat ze net bij alle andere feestjes dan verstek laat gaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 05:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een meet en greet met de fanclub, zou idd leuk zijn
Maakt niet zoveel uit he, Tan is mooi zoals ze isquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop niet dat ze net bij alle andere feestjes dan verstek laat gaan.
Enne, lang haar of kort haar voor Tanja?
Umn, geen leven?quote:Op donderdag 26 januari 2006 05:50 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel spannend, dat wachten op de kijkcijfers van gisteren
Peter, ik kon niet goed uit de foto opmaken van je CU2 site: heb je nou wel je haar in een staart of niet?quote:Op donderdag 26 januari 2006 05:50 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel spannend, dat wachten op de kijkcijfers van gisteren
Ik heb een staart iddquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Peter, ik kon niet goed uit de foto opmaken van je CU2 site: heb je nou wel je haar in een staart of niet?
Zie je welquote:Op donderdag 26 januari 2006 06:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb een staart idd![]()
en beginnende kaalheid op mijn kruin, maar daar hebben we het nu niet over
Zou ik eraf kunnen halen hoor, maar ben wel gehecht aan mijn staartjequote:Op donderdag 26 januari 2006 06:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zie je wel![]()
Staat je overigens niet echt goed, moet ik wel zeggenmaargoed, die staart zit er, niks aan te doen.
![]()
Overigens heb ik ook een Frans balkon. Dus we hebben wel iets met elkaar gemeen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 06:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou ik eraf kunnen halen hoor, maar ben wel gehecht aan mijn staartje
Hoedemorgen Manuquote:Op donderdag 26 januari 2006 07:50 schreef Manu82 het volgende:
goedemorgen
Goedemorgen Melke.quote:
Zeker weten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:37 schreef melke het volgende:
Ziet er lekker uit die taarten
Uitstekend, dank je.quote:
Ik heb geen eens geslapen.. Krijg geen oog dicht, klaar wakker!quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Uitstekend, dank je.
Was vanochtend erg vroeg op en heb hier even meegelezen, vond het niet echt gezellig en daarom maar niet mee gepost.
Ik zou zeggen trek je niet al teveel aan al dat gezeur en blijf lekker jezelf.![]()
Laatste pagina's van het vorige topic.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:46 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb geen eens geslapen.. Krijg geen oog dicht, klaar wakker!![]()
![]()
Hoe bedoel je trouwens gezeur?
Ik blijf zeker mezelf. Ik ben wie ik ben, dat heeft iedereen maar de accepteren he!![]()
Ach ja, niet iedereen is hetzelfde he. Ruzie's, zonde eigenlijk..quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Laatste pagina's van het vorige topic.
Oei, Manu is dat niet al de tweede keer deze week? Zal je werkgever niet zo leuk vinden denk ik, maar ja ziek is ziek.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:50 schreef Manu82 het volgende:
ik heb me gvd maar weer eens ziekgemeld
Ook goeiemorgen zeg!quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:50 schreef Manu82 het volgende:
ik heb me gvd maar weer eens ziekgemeld
Erg jammer inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:50 schreef melke het volgende:
[..]
Ach ja, niet iedereen is hetzelfde he. Ruzie's, zonde eigenlijk..
Goedemorgen DaMook en om meteen even te reageren op je volgende post, ik heb absoluut geen verstand van automobielen.quote:
Ja, is 2e keer deze week in m'n 2e week. Baalde er vanmorgen ook van en wilde echt gaan, maar het lukt gewoon even niet en voel me al de hele week kut, oververmoeid en misselijk en als ik ziek ben ben ik ziek denk ik dan!quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:52 schreef Muerte het volgende:
[..]
Oei, Manu is dat niet al de tweede keer deze week? Zal je werkgever niet zo leuk vinden denk ik, maar ja ziek is ziek.
Zo voel ik me ook. Honger maar krijg geen hap door m'n keelquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, is 2e keer deze week in m'n 2e week. Baalde er vanmorgen ook van en wilde echt gaan, maar het lukt gewoon even niet en voel me al de hele week kut, oververmoeid en misselijk en als ik ziek ben ben ik ziek denk ik dan!
Is wel erg vervelend voor je, toch meer rust nemen misschien, maar in elk geval wens ik je beterschap.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, is 2e keer deze week in m'n 2e week. Baalde er vanmorgen ook van en wilde echt gaan, maar het lukt gewoon even niet en voel me al de hele week kut, oververmoeid en misselijk en als ik ziek ben ben ik ziek denk ik dan!
Goedemorgen Peter, oude ramptoerist.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:56 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, erg hinderlijk zo`n verkoudheid, was al om 0500 op![]()
Eerst maar eens mijn nieuwsgierigheid bevredigen door de laatste pagina`s van het vorige topic te lezen![]()
ja, ik zit te twijfelen of ik zo een slaappil neem of vanavond gewoon heel vroeg.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:57 schreef Muerte het volgende:
[..]
Is wel erg vervelend voor je, toch meer rust nemen misschien, maar in elk geval wens ik je beterschap.
Ik ga voor vanavond en heel vroegquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, ik zit te twijfelen of ik zo een slaappil neem of vanavond gewoon heel vroeg.
Ik zou je in ieder geval willen adviseren geen middagdutje te doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:58 schreef Manu82 het volgende:
ja, ik zit te twijfelen of ik zo een slaappil neem of vanavond gewoon heel vroeg.
Andere mischien welquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemorgen DaMook en om meteen even te reageren op je volgende post, ik heb absoluut geen verstand van automobielen.![]()
ja, daarom zit ik ook te twijfelen, denk dat ik dus voor vanavond heel vroeg ga!quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou je in ieder geval willen adviseren geen middagdutje te doen![]()
Dat is (bij mij althans) funest voor een nachtrust
quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:
En hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou je in ieder geval willen adviseren geen middagdutje te doen![]()
Dat is (bij mij althans) funest voor een nachtrust
als ze fransie weg gaan stemmen zal ik haar eens even wegstemmenquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:11 schreef Peter6000 het volgende:
Bonnie constateert dat de huidige groep bij elkaar kan blijven, als ze telkens de nieuwe bewoners wegstemmen
Goedemorgen, die rust zal helaas niet lang meer duren denk ik.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:14 schreef rooie3 het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Rustig op de streams zo zonder Henkie Penkie en Viool![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:14 schreef rooie3 het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Rustig op de streams zo zonder Henkie Penkie en Viool![]()
Fransje zal wel niet blijven slapenquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als ze fransie weg gaan stemmen zal ik haar eens even wegstemmen
Denk het ook niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:15 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemorgen, die rust zal helaas niet lang meer duren denk ik.
Goedemorgen.quote:
Welterusten DaMook, tot later.quote:
Goedemorgen.quote:
Bart en John slapen nu na een nachtje taartenbakken, vraag me af of ze op tijd wakker zijn voor de vergadering van Henk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:33 schreef Jumparound het volgende:
oh, jammer... had bart wel een rustig dagje gewenst
huh, invites voor msn8? of ben ik scheel?
Heeft Viool ook taarten gebakkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Bart en John slapen nu na een nachtje taartenbakken, vraag me af of ze op tijd wakker zijn voor de vergadering van Henk.
(die invites begrijp ik ook niet, ligt dus niet aan jou.)
quote:
Die wordt nooit moe van eten en drinken.quote:
Gebruik msn 8 al een tijdje maar heb de invite van MSquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:33 schreef Jumparound het volgende:
oh, jammer... had bart wel een rustig dagje gewenst
huh, invites voor msn8? of ben ik scheel?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:41 schreef Muerte het volgende:
[..]
Die wordt nooit moe van eten en drinken.
en terecht, wie wil die man nou zien ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:45 schreef rooie3 het volgende:
Nou gaat lekker Henkie Penkie 5 minuten binnen en hoppa de tuin.
Snap echt niet dat die andere daar niks van zeggen hoor,ze loopt alleen maar te vreten en beetje stoelen aan te schuiven.quote:
Ongeloofelijk he, komt even na vijven haar bed uitgerold omdat ze had gedroomd, pakt appeltaart en ice tea en voert meteen het hoogste woord, terwijl Bart en John de hele nacht hadden doorgewerkt en volgens mij niet op het gekwek van Viola zaten te wachten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap echt niet dat die andere daar niks van zeggen hoor,ze loopt alleen maar te vreten en beetje stoelen aan te schuiven.
Vind het rode kruis aardig dom hoor,je weet toch als je het verbind met BB dat het plat word.quote:
En waar is ze nu danquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ongeloofelijk he, komt even na vijven haar bed uitgerold omdat ze had gedroomd, pakt appeltaart en ice tea en voert meteen het hoogste woord, terwijl Bart en John de hele nacht hadden doorgewerkt en volgens mij niet op het gekwek van Viola zaten te wachten.
Badkamer, ze is vrij laat gewekt en heeft toch haar tijd nodig om haar toilet te maken.quote:
Raar dat het verplaatst is,er komen toch nieuwe.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:57 schreef Peter6000 het volgende:
Henk praat eroverheen, dat de uitzending van morgenavond NIET doorgaat, maar verplaatst is naar maandag
quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:57 schreef Peter6000 het volgende:
Henk praat eroverheen, dat de uitzending van morgenavond NIET doorgaat, maar verplaatst is naar maandag
Ik snap het niet waarom moeten mensen als ze in huis zijn een zonnebril dragenquote:
Is voor de droge lucht zegt Vioolquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:15 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ik snap het niet waarom moeten mensen als ze in huis zijn een zonnebril dragenBovendien het is winter (jah het sneeuwt hier zelfs)
Sommigen hebben last van het felle licht in het hotel en dimmen of gedeeltelijk uitschakelen kan niet omdat anders de beelden van de camera's te donker worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:15 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ik snap het niet waarom moeten mensen als ze in huis zijn een zonnebril dragenBovendien het is winter (jah het sneeuwt hier zelfs)
Dan zouden ze bij elke tv show dat toch moetenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Sommigen hebben last van het felle licht in het hotel en dimmen of gedeeltelijk uitschakelen kan niet omdat anders de beelden van de camera's te donker worden.
Maar die duren maar een paar uur, deze mensen leven / wonen 24/7 onder felle spots en flinke Tl bakken, kan me voorstellen dat sommigen daar inderdaad wat problemen door krijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:22 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dan zouden ze bij elke tv show dat toch moeten![]()
Kan me er wel iets bij voorstellen maar zo'n zonnebril geeft me altijd het nare gevoel dat mensen iets te verbergen hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:25 schreef Muerte het volgende:
[..]
Maar die duren maar een paar uur, deze mensen leven / wonen 24/7 onder felle spots en flinke Tl bakken, kan me voorstellen dat sommigen daar inderdaad wat problemen door krijgen.
Klopt, de geur van vers gebakken appeltaart stimuleerde haar bodemloze maag en hield haar uit de slaap,quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:27 schreef rooie3 het volgende:
Viool moet rustig opstarten vandaag,ze had last van de taartenbakkers![]()
Dat wel een beetje, maar Bart en Bonnie dragen bijna altijd een pet met een klep en Monique en Viola vaak een zonnebril, dus volgens mij doen ze het echt om hun ogen te beschermen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:29 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen maar zo'n zonnebril geeft me altijd het nare gevoel dat mensen iets te verbergen hebben![]()
Ja, die belachelijke kop van drquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:29 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen maar zo'n zonnebril geeft me altijd het nare gevoel dat mensen iets te verbergen hebben![]()
Had je haar bij die bingo niet effe kunnen teckelenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ja, die belachelijke kop van dr
Dan stel ik toch voor om de bril te vervangen voor een ski masker, lijkt me veel effectiever.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ja, die belachelijke kop van dr
Bart is gewoon een zwerverquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat wel een beetje, maar Bart en Bonnie dragen bijna altijd een pet met een klep en Monique en Viola vaak een zonnebril, dus volgens mij doen ze het echt om hun ogen te beschermen.
Ik geef toe dat het dragen van een zonnebril binnenshuis wel wat vreemd over komt.
Zo is al zijn geld dan al opquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:35 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Bart is gewoon een zwerver
Die kan geen zonnebril betalen
Dan verkoopt hij maar zijn 2 tv's die stof staan te happen op zijn zolder.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:35 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Bart is gewoon een zwerver
Die kan geen zonnebril betalen
Je bedoelt haar eigen wereld?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:43 schreef rooie3 het volgende:
Die Viool spoort echt niet,ze probeert contact te leggen met de andere wereld.
Ze had beter een blauwe jurk kunnen aan doen![]()
Het is dat Dombo het olifantje lief is... Kzou anders haast denken dat het familie isquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:43 schreef Inca het volgende:
Ze gaat weer One Day I Fly Away doen in de tuin
Hallo iedereen die binnenkomtquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:44 schreef frizti het volgende:
Goedensmorgens deze morgen.
Goedemorgen frizti.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:44 schreef frizti het volgende:
Goedensmorgens deze morgen.
Dacht dat ze Jomanda na aan het doen wasquote:
Live is nu maandagquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:46 schreef frizti het volgende:
Als de live-uitzending van vrijdag niet doorgaat, kan dat in mijn mening maar een ding betekenen: einde HBB.
Goedemorgen.quote:
Ja snap er ook niks van,maar Henk gaat in ieder geval morgen weg.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:51 schreef Inca het volgende:
[..]
Hoezo maandag moeten we dit weekend nog tegen Henkie aanloeren dan?
Goedemorgenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:54 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Hier kun je de uitzending van gisteren op RTL Boulevard zien
Goedemorgen cuall.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:54 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Morgenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:54 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
goedemorgenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:54 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Was het maar waar, hadden wij ook nog even kunnen genieten van de beelden die dat had opgeleverd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:00 schreef cuall het volgende:
Hebben ze Viola naar buiten gestuurd?
Ze hadden toch kunnen weten dat het geen educatief programma zou wordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:01 schreef Manu82 het volgende:
snap ook niet dat het Rode Kruis er zelf geld in pompt
Ja, beetje kortzichtig gedacht van het Rode Kruis.Ze vinden het te platquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze hadden toch kunnen weten dat het geen educatief programma zou worden
Talpa zelf maakt het plat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, beetje kortzichtig gedacht van het Rode Kruis.Ze vinden het te plat![]()
Ik moest wel lachen om de aankondiging, In het kruis getast![]()
Ik snap echt niet waarom het Rode Kruis mee doet aan zo'n programma als ze niet in het lied gebruikt willen worden....quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:11 schreef rooie3 het volgende:
Dit vond ik op Gert zijn site.
Weet niet of ik zoiets eigelijk hier mag neerzetten maar dat hoor ik dan wel.
Reactie van De Webmaster
Gert had diverse plannen die dikwijls naar de prullenbak werden verwezen. Ook had hij een Hollandse avond georganiseerd wat tot TWEE keer werd afgeblazen en Gert dus ook voor de tweede keer alle artiesten moest afbellen.
Ook werd hem op slinkse wijze zijn rol in de keuken afgenomen, en werd hij diverse keren geboycot.
Ook heeft Gert een lied geschreven voor het Mappa Mondo Huis ( wat je hier op de site kunt horen )dit zou op CD uitgebracht worden en de opbrengst zou dan naar het Rode Kruis gaan.
Alleen heeft het Rode Kruis hiertegen bezwaar gemaakt omdat zij het " copyright " zouden hebben op de naam " Mappa Mondo " en ze hebben Gert dus verboden om er verder ook maar iets mee te doen.
Bovendien zou alles op sjiek moeten gaan, en wilden ze de " gewone man " liever niet ontvangen in het Hotel, iets waar Gert het ook niet mee eens was.
Gert zag het dus niet meer zitten, en heeft zijn biezen gepakt.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:11 schreef rooie3 het volgende:
Reactie van De Webmaster
Gert had diverse plannen die dikwijls naar de prullenbak werden verwezen. Ook had hij een Hollandse avond georganiseerd wat tot TWEE keer werd afgeblazen en Gert dus ook voor de tweede keer alle artiesten moest afbellen.
Ook werd hem op slinkse wijze zijn rol in de keuken afgenomen, en werd hij diverse keren geboycot.
Ook heeft Gert een lied geschreven voor het Mappa Mondo Huis ( wat je hier op de site kunt horen )dit zou op CD uitgebracht worden en de opbrengst zou dan naar het Rode Kruis gaan.
Alleen heeft het Rode Kruis hiertegen bezwaar gemaakt omdat zij het " copyright " zouden hebben op de naam " Mappa Mondo " en ze hebben Gert dus verboden om er verder ook maar iets mee te doen.
Bovendien zou alles op sjiek moeten gaan, en wilden ze de " gewone man " liever niet ontvangen in het Hotel, iets waar Gert het ook niet mee eens was.
Zal me niks verbazen als Dries nog in dat hotel gaat wonen.quote:
wie nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als Dries nog in dat hotel gaat wonen.
Die vent verkoopt zijn schoonmoeder nog als ie maar op de tv komt.
Ja hoor je mag dit hier posten, misschien moet je het ook even hier neerzetten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:11 schreef rooie3 het volgende:
Reactie van De Webmaster
Ik heb het daar gepostquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor je mag dit hier posten, misschien moet je het ook even hier neerzetten.
Het lijkt haast dat het rode kruis zijn neus ophaalt voor het gewone volk, dat vind ik wel kwalijkl hoor![]()
Ik hoop eigenlijk dat het R.Kruis vrijdag de stekker uit trekt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als Dries nog in dat hotel gaat wonen.
Die vent verkoopt zijn schoonmoeder nog als ie maar op de tv komt.
Dat was toch die bolle jongen,was toen ook wat mee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Dario, dat is toch ook een ex-BB bewoner?![]()
Talpa zelf maakt er een zooitje van.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij zijn wij weer te kritisch. Zal me niets verwonderen als de stekker er uit gaat, dat wij van FOK! de schuld krijgen...
Nee, Het Rode Kruis is okequote:Op donderdag 26 januari 2006 11:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor je mag dit hier posten, misschien moet je het ook even hier neerzetten.
Het lijkt haast dat het rode kruis zijn neus ophaalt voor het gewone volk, dat vind ik wel kwalijkl hoor![]()
neem je dat nou zelf serieus, als Gert Mappa Mondo niet eens in een liedje mag gebruiken wat daarbij nog ten goede komt aan het Rode Kruis kunnen ze niet veel goeds meer doen bij mij!quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, Het Rode Kruis is okehet is de schuld van Talpa en Endemol Henk Viola.
Het Rode kruis kan hier niks aan doen
Ik kan daar niet zo wakker van liggen wil de discussie met Hummie wel aangaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij zijn wij weer te kritisch. Zal me niets verwonderen als de stekker er uit gaat, dat wij van FOK! de schuld krijgen...
http://www.dario.nl/quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Dario, dat is toch ook een ex-BB bewoner?![]()
Was dat maar waar,haar inbreng is gewoon nul komma nul.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lijkt wel of ze echt gaat vertrekken
Ja, dat snap ik ook niet hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
neem je dat nou zelf serieus, als Gert Mappa Mondo niet eens in een liedje mag gebruiken wat daarbij nog ten goede komt aan het Rode Kruis kunnen ze niet veel goeds meer doen bij mij!
Er zal wel een reden voor zijn alleen weten wij die niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
neem je dat nou zelf serieus, als Gert Mappa Mondo niet eens in een liedje mag gebruiken wat daarbij nog ten goede komt aan het Rode Kruis kunnen ze niet veel goeds meer doen bij mij!
heel misschien Violaquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:25 schreef Athalon het volgende:
Wie gaat er vertrekken ?
Ze was een hele koffer kwijt gisteravond.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:26 schreef Mabelle het volgende:
Waar is iedereenen Viola lijkt in te pakken... Bonnie vroeg net of ze haar koffer heeft gekregen. Heb ik weer wat gemist?
Goedemorgen btw![]()
Dan wordt het helemaal stilquote:
Zie hierbovenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Het schoot me net te binnen, die BB bewoners was Darius
Viooltje ook,ze doet echt helemaal niks.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:31 schreef cuall het volgende:
[..]
, ik ben wat traag op de vroege morgen
![]()
Ik denk dat je ze nu ziet vliegen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:34 schreef regenworm het volgende:
Viola is de enige die haar koffer pakt
Dus die vertrekt waarschijnlijk wil Endemol andere bewoners in huis of het einde is zicht
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee, je hebt mijn hele dag verpestquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze nu ziet vliegen.
Viool is alles aan het reorganiseren omdat ze een koffer nog niet had gekregen.
Ze kwam er achter omdat ze haar tandenborstellaaier niet had.
Hai FBquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:37 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
[afbeelding]
Hoiiiiiiiiii Cuallquote:
Goedemorgen FB.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:37 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
[afbeelding]
henk heeft al heel vaak domme uitspraken gedaan,wat dacht je van 15 eurostinkers tegen de mensen die bingo kwamen spelen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Henk over zijn tientjesaktie: "Een heleboel mensen zijn oliedom...."
dat moet je maar zeggen voor tegen de bereidwillige mensen die willen storten.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
I did it.... myyyyyyyyyyyyyyy wayquote:
Sorry zou het ook graag anders zien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee, je hebt mijn hele dag verpest![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiii Cuall![]()
Wat is er allemaal aan de hand? Is Viool zo bang voor de komst van R. H. dat ze zelf gaat?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:37 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
[afbeelding]
Henk doet wel meer foute uitsprakenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:37 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:42 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, Viola miste spullen en ze dacht dat die nog in haar koffer zaten
![]()
Je hebt helemaal gelijk bedankt voor de informatiequote:Op donderdag 26 januari 2006 11:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sorry zou het ook graag anders zien.
Maar is anders zo zielig voor de mensen die de vlag gaan uithangen en polonaise gaan lopen.
Heb je nu nog niet begrepen dat je er niet in komt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
FB
Ben je de capkelder aan het opruimen voor zaterdag, zit niet graag in de rotzooi![]()
Ha Regenworm... jij wilde komen, dus zal je je enigzins moeten aanpassen natuurlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
FB
Ben je de capkelder aan het opruimen voor zaterdag, zit niet graag in de rotzooi![]()
Mag op de plaats van Muerte zitten, trouwens als ex-barman heb ik wel de sleutelquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:44 schreef frizti het volgende:
[..]
Heb je nu nog niet begrepen dat je er niet in komt?
Ik vind het toch vreemd dat ze haar kleding en allerlei andere dingen heeft ingepakt alleen omdat ze iets kwijt was.quote:
Misschien ruilt ze ze in voor andere kleren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:46 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik vind het toch vreemd dat ze haar kleding en allerlei andere dingen heeft ingepakt alleen omdat ze iets kwijt was.
Heel Henk is gewoon foutquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Henk doet wel meer foute uitspraken![]()
........véél foute uitspraken![]()
We hebben het wel over Viola hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:46 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik vind het toch vreemd dat ze haar kleding en allerlei andere dingen heeft ingepakt alleen omdat ze iets kwijt was.
quote:
Maar we zien er verder ook geen beelden meer van, blijf het vreemd vinden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien ruilt ze ze in voor andere kleren.
Ze is gek dus alles kan![]()
dat is mooi maar waarom wordt er zo moeilijk overgedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Regenworm... jij wilde komen, dus zal je je enigzins moeten aanpassen natuurlijk![]()
Maar als Muerte er echt niet is zaterdag, kan je op zijn plek gaan zitten. Zijn capplek is nog enigzins opgeruimd
Dat wel natuurlijk, maar ik blijf hier toch nog maar even zitten met mijn duim in de aanslag.quote:
you got evictedquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat is mooi maar waarom wordt er zo moeilijk overgedaan.
Bij BB5 heb ik erg veel caps gemaakt en nou is er geen vaste plaatsje meer in de kelder voor mij![]()
![]()
Als iedereen er maar vrijwillig uit gaat hoeven de mensen ook niet te SMS-en. Dus die inkomsten komen niet binnen. Ik weet niet of die SMS inkomsten voor Mapa Mondo zijn, anders is dat zonde.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Maar we zien er verder ook geen beelden meer van, blijf het vreemd vinden.
misschien appel taartjes aan het verkopenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:49 schreef cuall het volgende:
Waar zijn John en Bart eigenlijk, die heb ik nog niet gezien?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bij BB5 heb ik erg veel caps gemaakt en nou is er geen vaste plaatsje meer in de kelder voor mij![]()
![]()
Die slapen die hebben de hele nacht doorgewerkt om de appeltaarten op tijd af te krijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:49 schreef cuall het volgende:
Om 12 uur is er een vergadering.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Maar we zien er verder ook geen beelden meer van, blijf het vreemd vinden.
Bart zei vannacht tegen de taartbakker dat er heus wel plekken zijn in het huis... waar camera's ze niet konden volgen. Hij wou niet zeggen welke plekken. Dus misschien zitten ze daarquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:49 schreef cuall het volgende:
Ik doe helemaal niet moeilijk, heb je zelfs mijn plaats aangeboden en mocht ik toch tijd hebben werk ik wel vanuit huis.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
Die slapen die hebben de hele nacht doorgewerkt om de appeltaarten op tijd af te krijgen.
dank je lieverdquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:50 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Wormpje, van mij mag je cappen hoor
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet moeilijk, heb je zelfs mijn plaats aangeboden en mocht ik toch tijd hebben werk ik wel vanuit huis.![]()
Het was volgens mij al 8 uur geweest toen John pas ging slapen, de taarten zouden namelijk om 10 uur al worden opgehaald.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, dan mogen ze wel even lekker uitslapen
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:55 schreef Foreverblue het volgende:
Henk: Haai Dave... jullie hebben geen nieuwe manager nodig... maar een psygoloog nodig
We zullen wel zien wat er gaat gebeuren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Om 12 uur is er een vergadering.
Maar het lijkt me stug dat ze stoppen,ze zijn nog steeds aan het plannen voor andere dagen.
Ik vind Henk echt een kwal van de bovenste plank, maar zijn actie via internet en de hotelzakjes, zijn zeker waardevol te noemen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
We zullen wel zien wat er gaat gebeuren.
Maar er is deze week erg weinig gebeurt voor MM
En dat neem ik HENK erg kwalijk![]()
![]()
![]()
ik neem het hem ook kwalijk, ik ga morgen tegen hem stemmenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
We zullen wel zien wat er gaat gebeuren.
Maar er is deze week erg weinig gebeurt voor MM
En dat neem ik HENK erg kwalijk![]()
![]()
![]()
Hmmmmmmmm de laatste taarten waren anders om een uur of 2 klaarquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
Die slapen die hebben de hele nacht doorgewerkt om de appeltaarten op tijd af te krijgen.
Ze hadden trekquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:00 schreef Athalon het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm de laatste taarten waren anders om een uur of 2 klaar![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik neem het hem ook kwalijk, ik ga morgen tegen hem stemmen![]()
Vanuit HBB moet de actie worden uitgedragen, en dat gebeurt nu niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind Henk echt een kwal van de bovenste plank, maar zijn actie via internet en de hotelzakjes, zijn zeker waardevol te noemen.
Binnen HBB heeft hij deze week, duidelijk onvoldoende gepresteerd
![]()
Er waren nog wat stukken taart en die hebben ze in het batterijen vak geschoven waar de cameraploeg erbij konquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vanuit HBB moet de actie worden uitgedragen, en dat gebeurt nu niet.
Ik hoop echt dat de stekker ere nog niet uit gaat, ik wil Frans graag in het huis zien![]()
Maar toen moesten er nog een heleboel worden afgebakken, ze hebben 2 ovens waar elk 1 taart in kan en het bakken duurde per keer 45 minuten, ze waren echt pas na achten klaar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:00 schreef Athalon het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm de laatste taarten waren anders om een uur of 2 klaardaarna hebben ze de cameramannen nog ff wat stukken taart gegeven
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |