Zal me niks verbazen als Dries nog in dat hotel gaat wonen.quote:
wie nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als Dries nog in dat hotel gaat wonen.
Die vent verkoopt zijn schoonmoeder nog als ie maar op de tv komt.
Ja hoor je mag dit hier posten, misschien moet je het ook even hier neerzetten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:11 schreef rooie3 het volgende:
Dit vond ik op Gert zijn site.
Weet niet of ik zoiets eigelijk hier mag neerzetten maar dat hoor ik dan wel.
Reactie van De Webmaster
Gert had diverse plannen die dikwijls naar de prullenbak werden verwezen. Ook had hij een Hollandse avond georganiseerd wat tot TWEE keer werd afgeblazen en Gert dus ook voor de tweede keer alle artiesten moest afbellen.
Ook werd hem op slinkse wijze zijn rol in de keuken afgenomen, en werd hij diverse keren geboycot.
Ook heeft Gert een lied geschreven voor het Mappa Mondo Huis ( wat je hier op de site kunt horen )dit zou op CD uitgebracht worden en de opbrengst zou dan naar het Rode Kruis gaan.
Alleen heeft het Rode Kruis hiertegen bezwaar gemaakt omdat zij het " copyright " zouden hebben op de naam " Mappa Mondo " en ze hebben Gert dus verboden om er verder ook maar iets mee te doen.
Bovendien zou alles op sjiek moeten gaan, en wilden ze de " gewone man " liever niet ontvangen in het Hotel, iets waar Gert het ook niet mee eens was.
Gert zag het dus niet meer zitten, en heeft zijn biezen gepakt.
Ik heb het daar gepostquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor je mag dit hier posten, misschien moet je het ook even hier neerzetten.
Het lijkt haast dat het rode kruis zijn neus ophaalt voor het gewone volk, dat vind ik wel kwalijkl hoor![]()
Ik hoop eigenlijk dat het R.Kruis vrijdag de stekker uit trekt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als Dries nog in dat hotel gaat wonen.
Die vent verkoopt zijn schoonmoeder nog als ie maar op de tv komt.
Dat was toch die bolle jongen,was toen ook wat mee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Dario, dat is toch ook een ex-BB bewoner?![]()
Talpa zelf maakt er een zooitje van.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij zijn wij weer te kritisch. Zal me niets verwonderen als de stekker er uit gaat, dat wij van FOK! de schuld krijgen...
Nee, Het Rode Kruis is okequote:Op donderdag 26 januari 2006 11:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor je mag dit hier posten, misschien moet je het ook even hier neerzetten.
Het lijkt haast dat het rode kruis zijn neus ophaalt voor het gewone volk, dat vind ik wel kwalijkl hoor![]()
neem je dat nou zelf serieus, als Gert Mappa Mondo niet eens in een liedje mag gebruiken wat daarbij nog ten goede komt aan het Rode Kruis kunnen ze niet veel goeds meer doen bij mij!quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, Het Rode Kruis is okehet is de schuld van Talpa en Endemol Henk Viola.
Het Rode kruis kan hier niks aan doen
Ik kan daar niet zo wakker van liggen wil de discussie met Hummie wel aangaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij zijn wij weer te kritisch. Zal me niets verwonderen als de stekker er uit gaat, dat wij van FOK! de schuld krijgen...
http://www.dario.nl/quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Dario, dat is toch ook een ex-BB bewoner?![]()
Was dat maar waar,haar inbreng is gewoon nul komma nul.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lijkt wel of ze echt gaat vertrekken
Ja, dat snap ik ook niet hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
neem je dat nou zelf serieus, als Gert Mappa Mondo niet eens in een liedje mag gebruiken wat daarbij nog ten goede komt aan het Rode Kruis kunnen ze niet veel goeds meer doen bij mij!
Er zal wel een reden voor zijn alleen weten wij die niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
neem je dat nou zelf serieus, als Gert Mappa Mondo niet eens in een liedje mag gebruiken wat daarbij nog ten goede komt aan het Rode Kruis kunnen ze niet veel goeds meer doen bij mij!
heel misschien Violaquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:25 schreef Athalon het volgende:
Wie gaat er vertrekken ?
Ze was een hele koffer kwijt gisteravond.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:26 schreef Mabelle het volgende:
Waar is iedereenen Viola lijkt in te pakken... Bonnie vroeg net of ze haar koffer heeft gekregen. Heb ik weer wat gemist?
Goedemorgen btw![]()
Dan wordt het helemaal stilquote:
Zie hierbovenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Het schoot me net te binnen, die BB bewoners was Darius
Viooltje ook,ze doet echt helemaal niks.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:31 schreef cuall het volgende:
[..]
, ik ben wat traag op de vroege morgen
![]()
Ik denk dat je ze nu ziet vliegen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:34 schreef regenworm het volgende:
Viola is de enige die haar koffer pakt
Dus die vertrekt waarschijnlijk wil Endemol andere bewoners in huis of het einde is zicht
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee, je hebt mijn hele dag verpestquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze nu ziet vliegen.
Viool is alles aan het reorganiseren omdat ze een koffer nog niet had gekregen.
Ze kwam er achter omdat ze haar tandenborstellaaier niet had.
Hai FBquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:37 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
[afbeelding]
Hoiiiiiiiiii Cuallquote:
Goedemorgen FB.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:37 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
[afbeelding]
henk heeft al heel vaak domme uitspraken gedaan,wat dacht je van 15 eurostinkers tegen de mensen die bingo kwamen spelen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Henk over zijn tientjesaktie: "Een heleboel mensen zijn oliedom...."
dat moet je maar zeggen voor tegen de bereidwillige mensen die willen storten.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Henk over zijn tientjesaktie: "Een heleboel mensen zijn oliedom...."
dat moet je maar zeggen voor tegen de bereidwillige mensen die willen storten.
I did it.... myyyyyyyyyyyyyyy wayquote:
Sorry zou het ook graag anders zien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee, je hebt mijn hele dag verpest![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |