Dan zouden ze bij elke tv show dat toch moetenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Sommigen hebben last van het felle licht in het hotel en dimmen of gedeeltelijk uitschakelen kan niet omdat anders de beelden van de camera's te donker worden.
Maar die duren maar een paar uur, deze mensen leven / wonen 24/7 onder felle spots en flinke Tl bakken, kan me voorstellen dat sommigen daar inderdaad wat problemen door krijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:22 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dan zouden ze bij elke tv show dat toch moeten![]()
Kan me er wel iets bij voorstellen maar zo'n zonnebril geeft me altijd het nare gevoel dat mensen iets te verbergen hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:25 schreef Muerte het volgende:
[..]
Maar die duren maar een paar uur, deze mensen leven / wonen 24/7 onder felle spots en flinke Tl bakken, kan me voorstellen dat sommigen daar inderdaad wat problemen door krijgen.
Klopt, de geur van vers gebakken appeltaart stimuleerde haar bodemloze maag en hield haar uit de slaap,quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:27 schreef rooie3 het volgende:
Viool moet rustig opstarten vandaag,ze had last van de taartenbakkers![]()
Dat wel een beetje, maar Bart en Bonnie dragen bijna altijd een pet met een klep en Monique en Viola vaak een zonnebril, dus volgens mij doen ze het echt om hun ogen te beschermen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:29 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen maar zo'n zonnebril geeft me altijd het nare gevoel dat mensen iets te verbergen hebben![]()
Ja, die belachelijke kop van drquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:29 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen maar zo'n zonnebril geeft me altijd het nare gevoel dat mensen iets te verbergen hebben![]()
Had je haar bij die bingo niet effe kunnen teckelenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ja, die belachelijke kop van dr
Dan stel ik toch voor om de bril te vervangen voor een ski masker, lijkt me veel effectiever.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ja, die belachelijke kop van dr
Bart is gewoon een zwerverquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat wel een beetje, maar Bart en Bonnie dragen bijna altijd een pet met een klep en Monique en Viola vaak een zonnebril, dus volgens mij doen ze het echt om hun ogen te beschermen.
Ik geef toe dat het dragen van een zonnebril binnenshuis wel wat vreemd over komt.
Zo is al zijn geld dan al opquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:35 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Bart is gewoon een zwerver
Die kan geen zonnebril betalen
Dan verkoopt hij maar zijn 2 tv's die stof staan te happen op zijn zolder.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:35 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Bart is gewoon een zwerver
Die kan geen zonnebril betalen
Je bedoelt haar eigen wereld?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:43 schreef rooie3 het volgende:
Die Viool spoort echt niet,ze probeert contact te leggen met de andere wereld.
Ze had beter een blauwe jurk kunnen aan doen![]()
Het is dat Dombo het olifantje lief is... Kzou anders haast denken dat het familie isquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:43 schreef Inca het volgende:
Ze gaat weer One Day I Fly Away doen in de tuin
Hallo iedereen die binnenkomtquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:44 schreef frizti het volgende:
Goedensmorgens deze morgen.
Goedemorgen frizti.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:44 schreef frizti het volgende:
Goedensmorgens deze morgen.
Dacht dat ze Jomanda na aan het doen wasquote:
Live is nu maandagquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:46 schreef frizti het volgende:
Als de live-uitzending van vrijdag niet doorgaat, kan dat in mijn mening maar een ding betekenen: einde HBB.
Goedemorgen.quote:
Ja snap er ook niks van,maar Henk gaat in ieder geval morgen weg.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:51 schreef Inca het volgende:
[..]
Hoezo maandag moeten we dit weekend nog tegen Henkie aanloeren dan?
Goedemorgenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:54 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Hier kun je de uitzending van gisteren op RTL Boulevard zien
Goedemorgen cuall.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:54 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Morgenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:54 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
goedemorgenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:54 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Was het maar waar, hadden wij ook nog even kunnen genieten van de beelden die dat had opgeleverd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:00 schreef cuall het volgende:
Hebben ze Viola naar buiten gestuurd?
Ze hadden toch kunnen weten dat het geen educatief programma zou wordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:01 schreef Manu82 het volgende:
snap ook niet dat het Rode Kruis er zelf geld in pompt
Ja, beetje kortzichtig gedacht van het Rode Kruis.Ze vinden het te platquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze hadden toch kunnen weten dat het geen educatief programma zou worden
Talpa zelf maakt het plat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, beetje kortzichtig gedacht van het Rode Kruis.Ze vinden het te plat![]()
Ik moest wel lachen om de aankondiging, In het kruis getast![]()
Ik snap echt niet waarom het Rode Kruis mee doet aan zo'n programma als ze niet in het lied gebruikt willen worden....quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:11 schreef rooie3 het volgende:
Dit vond ik op Gert zijn site.
Weet niet of ik zoiets eigelijk hier mag neerzetten maar dat hoor ik dan wel.
Reactie van De Webmaster
Gert had diverse plannen die dikwijls naar de prullenbak werden verwezen. Ook had hij een Hollandse avond georganiseerd wat tot TWEE keer werd afgeblazen en Gert dus ook voor de tweede keer alle artiesten moest afbellen.
Ook werd hem op slinkse wijze zijn rol in de keuken afgenomen, en werd hij diverse keren geboycot.
Ook heeft Gert een lied geschreven voor het Mappa Mondo Huis ( wat je hier op de site kunt horen )dit zou op CD uitgebracht worden en de opbrengst zou dan naar het Rode Kruis gaan.
Alleen heeft het Rode Kruis hiertegen bezwaar gemaakt omdat zij het " copyright " zouden hebben op de naam " Mappa Mondo " en ze hebben Gert dus verboden om er verder ook maar iets mee te doen.
Bovendien zou alles op sjiek moeten gaan, en wilden ze de " gewone man " liever niet ontvangen in het Hotel, iets waar Gert het ook niet mee eens was.
Gert zag het dus niet meer zitten, en heeft zijn biezen gepakt.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:11 schreef rooie3 het volgende:
Dit vond ik op Gert zijn site.
Weet niet of ik zoiets eigelijk hier mag neerzetten maar dat hoor ik dan wel.
Reactie van De Webmaster
Gert had diverse plannen die dikwijls naar de prullenbak werden verwezen. Ook had hij een Hollandse avond georganiseerd wat tot TWEE keer werd afgeblazen en Gert dus ook voor de tweede keer alle artiesten moest afbellen.
Ook werd hem op slinkse wijze zijn rol in de keuken afgenomen, en werd hij diverse keren geboycot.
Ook heeft Gert een lied geschreven voor het Mappa Mondo Huis ( wat je hier op de site kunt horen )dit zou op CD uitgebracht worden en de opbrengst zou dan naar het Rode Kruis gaan.
Alleen heeft het Rode Kruis hiertegen bezwaar gemaakt omdat zij het " copyright " zouden hebben op de naam " Mappa Mondo " en ze hebben Gert dus verboden om er verder ook maar iets mee te doen.
Bovendien zou alles op sjiek moeten gaan, en wilden ze de " gewone man " liever niet ontvangen in het Hotel, iets waar Gert het ook niet mee eens was.
Gert zag het dus niet meer zitten, en heeft zijn biezen gepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |