Oei, Manu is dat niet al de tweede keer deze week? Zal je werkgever niet zo leuk vinden denk ik, maar ja ziek is ziek.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:50 schreef Manu82 het volgende:
ik heb me gvd maar weer eens ziekgemeld
Ook goeiemorgen zeg!quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:50 schreef Manu82 het volgende:
ik heb me gvd maar weer eens ziekgemeld
Erg jammer inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:50 schreef melke het volgende:
[..]
Ach ja, niet iedereen is hetzelfde he. Ruzie's, zonde eigenlijk..
Goedemorgen DaMook en om meteen even te reageren op je volgende post, ik heb absoluut geen verstand van automobielen.quote:
Ja, is 2e keer deze week in m'n 2e week. Baalde er vanmorgen ook van en wilde echt gaan, maar het lukt gewoon even niet en voel me al de hele week kut, oververmoeid en misselijk en als ik ziek ben ben ik ziek denk ik dan!quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:52 schreef Muerte het volgende:
[..]
Oei, Manu is dat niet al de tweede keer deze week? Zal je werkgever niet zo leuk vinden denk ik, maar ja ziek is ziek.
Zo voel ik me ook. Honger maar krijg geen hap door m'n keelquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, is 2e keer deze week in m'n 2e week. Baalde er vanmorgen ook van en wilde echt gaan, maar het lukt gewoon even niet en voel me al de hele week kut, oververmoeid en misselijk en als ik ziek ben ben ik ziek denk ik dan!
Is wel erg vervelend voor je, toch meer rust nemen misschien, maar in elk geval wens ik je beterschap.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, is 2e keer deze week in m'n 2e week. Baalde er vanmorgen ook van en wilde echt gaan, maar het lukt gewoon even niet en voel me al de hele week kut, oververmoeid en misselijk en als ik ziek ben ben ik ziek denk ik dan!
Goedemorgen Peter, oude ramptoerist.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:56 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, erg hinderlijk zo`n verkoudheid, was al om 0500 op![]()
Eerst maar eens mijn nieuwsgierigheid bevredigen door de laatste pagina`s van het vorige topic te lezen![]()
ja, ik zit te twijfelen of ik zo een slaappil neem of vanavond gewoon heel vroeg.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:57 schreef Muerte het volgende:
[..]
Is wel erg vervelend voor je, toch meer rust nemen misschien, maar in elk geval wens ik je beterschap.
Ik ga voor vanavond en heel vroegquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, ik zit te twijfelen of ik zo een slaappil neem of vanavond gewoon heel vroeg.
Ik zou je in ieder geval willen adviseren geen middagdutje te doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:58 schreef Manu82 het volgende:
ja, ik zit te twijfelen of ik zo een slaappil neem of vanavond gewoon heel vroeg.
Andere mischien welquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemorgen DaMook en om meteen even te reageren op je volgende post, ik heb absoluut geen verstand van automobielen.![]()
ja, daarom zit ik ook te twijfelen, denk dat ik dus voor vanavond heel vroeg ga!quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou je in ieder geval willen adviseren geen middagdutje te doen![]()
Dat is (bij mij althans) funest voor een nachtrust
quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:
En hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou je in ieder geval willen adviseren geen middagdutje te doen![]()
Dat is (bij mij althans) funest voor een nachtrust
als ze fransie weg gaan stemmen zal ik haar eens even wegstemmenquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:11 schreef Peter6000 het volgende:
Bonnie constateert dat de huidige groep bij elkaar kan blijven, als ze telkens de nieuwe bewoners wegstemmen
Goedemorgen, die rust zal helaas niet lang meer duren denk ik.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:14 schreef rooie3 het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Rustig op de streams zo zonder Henkie Penkie en Viool![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:14 schreef rooie3 het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Rustig op de streams zo zonder Henkie Penkie en Viool![]()
Fransje zal wel niet blijven slapenquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als ze fransie weg gaan stemmen zal ik haar eens even wegstemmen
Denk het ook niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:15 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemorgen, die rust zal helaas niet lang meer duren denk ik.
Goedemorgen.quote:
Welterusten DaMook, tot later.quote:
Goedemorgen.quote:
Bart en John slapen nu na een nachtje taartenbakken, vraag me af of ze op tijd wakker zijn voor de vergadering van Henk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:33 schreef Jumparound het volgende:
oh, jammer... had bart wel een rustig dagje gewenst
huh, invites voor msn8? of ben ik scheel?
Heeft Viool ook taarten gebakkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Bart en John slapen nu na een nachtje taartenbakken, vraag me af of ze op tijd wakker zijn voor de vergadering van Henk.
(die invites begrijp ik ook niet, ligt dus niet aan jou.)
quote:
Die wordt nooit moe van eten en drinken.quote:
Gebruik msn 8 al een tijdje maar heb de invite van MSquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:33 schreef Jumparound het volgende:
oh, jammer... had bart wel een rustig dagje gewenst
huh, invites voor msn8? of ben ik scheel?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:41 schreef Muerte het volgende:
[..]
Die wordt nooit moe van eten en drinken.
en terecht, wie wil die man nou zien ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:45 schreef rooie3 het volgende:
Nou gaat lekker Henkie Penkie 5 minuten binnen en hoppa de tuin.
Snap echt niet dat die andere daar niks van zeggen hoor,ze loopt alleen maar te vreten en beetje stoelen aan te schuiven.quote:
Ongeloofelijk he, komt even na vijven haar bed uitgerold omdat ze had gedroomd, pakt appeltaart en ice tea en voert meteen het hoogste woord, terwijl Bart en John de hele nacht hadden doorgewerkt en volgens mij niet op het gekwek van Viola zaten te wachten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap echt niet dat die andere daar niks van zeggen hoor,ze loopt alleen maar te vreten en beetje stoelen aan te schuiven.
Vind het rode kruis aardig dom hoor,je weet toch als je het verbind met BB dat het plat word.quote:
En waar is ze nu danquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ongeloofelijk he, komt even na vijven haar bed uitgerold omdat ze had gedroomd, pakt appeltaart en ice tea en voert meteen het hoogste woord, terwijl Bart en John de hele nacht hadden doorgewerkt en volgens mij niet op het gekwek van Viola zaten te wachten.
Badkamer, ze is vrij laat gewekt en heeft toch haar tijd nodig om haar toilet te maken.quote:
Raar dat het verplaatst is,er komen toch nieuwe.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:57 schreef Peter6000 het volgende:
Henk praat eroverheen, dat de uitzending van morgenavond NIET doorgaat, maar verplaatst is naar maandag
quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:57 schreef Peter6000 het volgende:
Henk praat eroverheen, dat de uitzending van morgenavond NIET doorgaat, maar verplaatst is naar maandag
Ik snap het niet waarom moeten mensen als ze in huis zijn een zonnebril dragenquote:
Is voor de droge lucht zegt Vioolquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:15 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ik snap het niet waarom moeten mensen als ze in huis zijn een zonnebril dragenBovendien het is winter (jah het sneeuwt hier zelfs)
Sommigen hebben last van het felle licht in het hotel en dimmen of gedeeltelijk uitschakelen kan niet omdat anders de beelden van de camera's te donker worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:15 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ik snap het niet waarom moeten mensen als ze in huis zijn een zonnebril dragenBovendien het is winter (jah het sneeuwt hier zelfs)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |