quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiii Cuall![]()
Wat is er allemaal aan de hand? Is Viool zo bang voor de komst van R. H. dat ze zelf gaat?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:37 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
[afbeelding]
Henk doet wel meer foute uitsprakenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Henk over zijn tientjesaktie: "Een heleboel mensen zijn oliedom...."
dat moet je maar zeggen voor tegen de bereidwillige mensen die willen storten.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:37 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:42 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, Viola miste spullen en ze dacht dat die nog in haar koffer zaten
![]()
Je hebt helemaal gelijk bedankt voor de informatiequote:Op donderdag 26 januari 2006 11:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sorry zou het ook graag anders zien.
Maar is anders zo zielig voor de mensen die de vlag gaan uithangen en polonaise gaan lopen.
Heb je nu nog niet begrepen dat je er niet in komt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
FB
Ben je de capkelder aan het opruimen voor zaterdag, zit niet graag in de rotzooi![]()
Ha Regenworm... jij wilde komen, dus zal je je enigzins moeten aanpassen natuurlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
FB
Ben je de capkelder aan het opruimen voor zaterdag, zit niet graag in de rotzooi![]()
Mag op de plaats van Muerte zitten, trouwens als ex-barman heb ik wel de sleutelquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:44 schreef frizti het volgende:
[..]
Heb je nu nog niet begrepen dat je er niet in komt?
Ik vind het toch vreemd dat ze haar kleding en allerlei andere dingen heeft ingepakt alleen omdat ze iets kwijt was.quote:
Misschien ruilt ze ze in voor andere kleren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:46 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik vind het toch vreemd dat ze haar kleding en allerlei andere dingen heeft ingepakt alleen omdat ze iets kwijt was.
Heel Henk is gewoon foutquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Henk doet wel meer foute uitspraken![]()
........véél foute uitspraken![]()
We hebben het wel over Viola hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:46 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik vind het toch vreemd dat ze haar kleding en allerlei andere dingen heeft ingepakt alleen omdat ze iets kwijt was.
quote:
Maar we zien er verder ook geen beelden meer van, blijf het vreemd vinden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien ruilt ze ze in voor andere kleren.
Ze is gek dus alles kan![]()
dat is mooi maar waarom wordt er zo moeilijk overgedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Regenworm... jij wilde komen, dus zal je je enigzins moeten aanpassen natuurlijk![]()
Maar als Muerte er echt niet is zaterdag, kan je op zijn plek gaan zitten. Zijn capplek is nog enigzins opgeruimd
Dat wel natuurlijk, maar ik blijf hier toch nog maar even zitten met mijn duim in de aanslag.quote:
you got evictedquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat is mooi maar waarom wordt er zo moeilijk overgedaan.
Bij BB5 heb ik erg veel caps gemaakt en nou is er geen vaste plaatsje meer in de kelder voor mij![]()
![]()
Als iedereen er maar vrijwillig uit gaat hoeven de mensen ook niet te SMS-en. Dus die inkomsten komen niet binnen. Ik weet niet of die SMS inkomsten voor Mapa Mondo zijn, anders is dat zonde.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Maar we zien er verder ook geen beelden meer van, blijf het vreemd vinden.
misschien appel taartjes aan het verkopenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:49 schreef cuall het volgende:
Waar zijn John en Bart eigenlijk, die heb ik nog niet gezien?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bij BB5 heb ik erg veel caps gemaakt en nou is er geen vaste plaatsje meer in de kelder voor mij![]()
![]()
Die slapen die hebben de hele nacht doorgewerkt om de appeltaarten op tijd af te krijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:49 schreef cuall het volgende:
Om 12 uur is er een vergadering.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Maar we zien er verder ook geen beelden meer van, blijf het vreemd vinden.
Bart zei vannacht tegen de taartbakker dat er heus wel plekken zijn in het huis... waar camera's ze niet konden volgen. Hij wou niet zeggen welke plekken. Dus misschien zitten ze daarquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:49 schreef cuall het volgende:
Ik doe helemaal niet moeilijk, heb je zelfs mijn plaats aangeboden en mocht ik toch tijd hebben werk ik wel vanuit huis.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
Die slapen die hebben de hele nacht doorgewerkt om de appeltaarten op tijd af te krijgen.
dank je lieverdquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:50 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Wormpje, van mij mag je cappen hoor
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet moeilijk, heb je zelfs mijn plaats aangeboden en mocht ik toch tijd hebben werk ik wel vanuit huis.![]()
Het was volgens mij al 8 uur geweest toen John pas ging slapen, de taarten zouden namelijk om 10 uur al worden opgehaald.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, dan mogen ze wel even lekker uitslapen
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:55 schreef Foreverblue het volgende:
Henk: Haai Dave... jullie hebben geen nieuwe manager nodig... maar een psygoloog nodig
We zullen wel zien wat er gaat gebeuren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Om 12 uur is er een vergadering.
Maar het lijkt me stug dat ze stoppen,ze zijn nog steeds aan het plannen voor andere dagen.
Ik vind Henk echt een kwal van de bovenste plank, maar zijn actie via internet en de hotelzakjes, zijn zeker waardevol te noemen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
We zullen wel zien wat er gaat gebeuren.
Maar er is deze week erg weinig gebeurt voor MM
En dat neem ik HENK erg kwalijk![]()
![]()
![]()
ik neem het hem ook kwalijk, ik ga morgen tegen hem stemmenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
We zullen wel zien wat er gaat gebeuren.
Maar er is deze week erg weinig gebeurt voor MM
En dat neem ik HENK erg kwalijk![]()
![]()
![]()
Hmmmmmmmm de laatste taarten waren anders om een uur of 2 klaarquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
Die slapen die hebben de hele nacht doorgewerkt om de appeltaarten op tijd af te krijgen.
Ze hadden trekquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:00 schreef Athalon het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm de laatste taarten waren anders om een uur of 2 klaar![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik neem het hem ook kwalijk, ik ga morgen tegen hem stemmen![]()
Vanuit HBB moet de actie worden uitgedragen, en dat gebeurt nu niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind Henk echt een kwal van de bovenste plank, maar zijn actie via internet en de hotelzakjes, zijn zeker waardevol te noemen.
Binnen HBB heeft hij deze week, duidelijk onvoldoende gepresteerd
![]()
Er waren nog wat stukken taart en die hebben ze in het batterijen vak geschoven waar de cameraploeg erbij konquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vanuit HBB moet de actie worden uitgedragen, en dat gebeurt nu niet.
Ik hoop echt dat de stekker ere nog niet uit gaat, ik wil Frans graag in het huis zien![]()
Maar toen moesten er nog een heleboel worden afgebakken, ze hebben 2 ovens waar elk 1 taart in kan en het bakken duurde per keer 45 minuten, ze waren echt pas na achten klaar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:00 schreef Athalon het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm de laatste taarten waren anders om een uur of 2 klaardaarna hebben ze de cameramannen nog ff wat stukken taart gegeven
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |