Relnichtquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik jouw MSN nou?![]()
Umn, in de pruimentijd?quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik jouw MSN nou?![]()
Nee, mensen hebben een invite nodig om jou te kunnen downloaden.quote:
MSN'en Henk?quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:59 schreef henk.jansen het volgende:
Geen prive chats meer onderling, krijg je alleen maar geouwehoer van
Zeg dat nou nietquote:
Vrijdag, pruimendag?quote:
Toch mis ik je wel op MSN Morwen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 05:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet![]()
*wacht geduldig alle opmerkingen af....taptap
Tegen die tijd ben ik alweer veroudert en wil niemand mij meerquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, mensen hebben een invite nodig om jou te kunnen downloaden.
Doka kloon?quote:Op donderdag 26 januari 2006 05:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vrijdag, pruimendag?![]()
Ah, toe, please, mag ik alsje alsje alsjeblieft je MSN?![]()
Melke, mijn liev etc.
Aaah loop ik hier een blauwtjequote:Op donderdag 26 januari 2006 05:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Helaas Melke, daar doe ik niet aan![]()
![]()
Daaaaaaaaar gaaaaaat ie, en zo'n schoonheid heb ik nooit gezienquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ben net geweest, ga nu lekker slapen![]()
![]()
![]()
Hoe kan ik melke voor me winnen, morwen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 05:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet![]()
*wacht geduldig alle opmerkingen af....taptap
Ik hang mezelf liever op aan een hoge boom, nakend terwijl Hepi en Hepi mij tegemoet jodelenquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:03 schreef melke het volgende:
[..]
Toch mis ik je wel op MSN Morwen...![]()
Hoe liefquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik hang mezelf liever op aan een hoge boom, nakend terwijl Hepi en Hepi mij tegemoet jodelen![]()
Niks persoonlijks overigens![]()
melke zit veilig onder mijn vleugelsquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe kan ik melke voor me winnen, morwen?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 05:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
melke zit veilig onder mijn vleugelsEn jij hebt al een multilinguistische muts, dus zeik maar tegen een boom ofzo
![]()
![]()
Ja en ja, op de een of andere manierquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:14 schreef melke het volgende:
Is Lizzy nou echt kwaad weg gegaan? Kwam dat nou door mij of niet?
Nee, dat kan niet, want dat wil ik nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
maar, maar, kan ik dan geen internetrelatie met webcamsex met melke beginnen? Da's toch heel modern?![]()
Of door PC Eend, die was ook opeens pissedquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja en ja, op de een of andere manier
Voor zover ik haar 'ken" heeft ze een heel sterk rechtvaardigheidsgevoel. En dat werd wat op de proef gesteld, maar ik kan niet voor haar spreken en ik hoop dat ze er morgen gewoon weer isquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:14 schreef melke het volgende:
Is Lizzy nou echt kwaad weg gegaan? Kwam dat nou door mij of niet?
Aha! We hebben een alibiquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:16 schreef melke het volgende:
[..]
Of door PC Eend, die was ook opeens pissed
Het was niet 1 iemand of 1 ding, denk ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:16 schreef melke het volgende:
[..]
Of door PC Eend, die was ook opeens pissed
Holistischquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het was niet 1 iemand of 1 ding, denk ik![]()
Is Henk Krol alweer wakker danquote:
Ja, ik vrees het ook.quote:Op donderdag 26 januari 2006 05:28 schreef Stereotomy het volgende:
Peter heb je een stalker, jongen?
Vind ik leuk voor je, echt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 05:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik vrees het ook.
Ik ga binnenkort lekker chatten met Tan
Een meet en greet met de fanclub, zou idd leuk zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:32 schreef Stereotomy het volgende:
Vind ik leuk voor je, echt.
Zit er nog een kans in dat je haar kunt ontmoeten?
Ik hoop niet dat ze net bij alle andere feestjes dan verstek laat gaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 05:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een meet en greet met de fanclub, zou idd leuk zijn
Maakt niet zoveel uit he, Tan is mooi zoals ze isquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop niet dat ze net bij alle andere feestjes dan verstek laat gaan.
Enne, lang haar of kort haar voor Tanja?
Umn, geen leven?quote:Op donderdag 26 januari 2006 05:50 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel spannend, dat wachten op de kijkcijfers van gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |