Over selectief lezen gesprokenquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
kind over mij wordt niet zoveel gezegd alleen dat ik geen leven heb en dat beaam ik
Dag kanjerquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
en nu ben ik er echt klaar mee! dag vogels, dag bloemen dag kinderen![]()
Dat weet jij niet, jij slaapt altijdquote:
In Godesnaam niet zeg, we hebben Henk en Viola alquote:
Morwen, ik vind je keilief, maar wat ik soms lees in de HVJJN topics schrik ik echt van je.quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat weet jij niet, jij slaapt altijd![]()
Volgens Doka kan ie me zien zitten via zijn icoon, is dat bij iedereen zoquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
In Godesnaam niet zeg, we hebben Henk en Viola al![]()
Iemand moet je aanvallen/becommentarieren in het desbetreffende topic en niet hierquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Morwen, ik vind je keilief, maar wat ik soms lees in de HVJJN topics schrik ik echt van je.Ik hoop dat alles daar gewoon wat deprimerender in beschreven wordt (denk het wel, ook de reden waarom ik daar nooit meer post
) maar: je bent een geweldig vrouwtje.
Echt
![]()
Dat is bij iedereen zoquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens Doka kan ie me zien zitten via zijn icoon, is dat bij iedereen zo![]()
*haalt vinger uit neus![]()
Oeh, een stalkerquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Morwen, ik vind je keilief, maar wat ik soms lees in de HVJJN topics schrik ik echt van je.Ik hoop dat alles daar gewoon wat deprimerender in beschreven wordt (denk het wel, ook de reden waarom ik daar nooit meer post
) maar: je bent een geweldig vrouwtje.
Echt
![]()
Jawel. Dit is slow-chat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Iemand moet je aanvallen/becommentarieren in het desbetreffende topic en niet hier![]()
Ohquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jawel. Dit is slow-chat.
Geen commentaar op de streamverslagen
En Morwen en ik hebben speciale band, enzo
Stereo gaat mijn Bio schrijven dus dat mag hijquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Iemand moet je aanvallen/becommentarieren in het desbetreffende topic en niet hier![]()
Mijn eerste topic op fok was hoe mijn toemalige nieuwe vlam (inmiddels vriendin) me helemaal het behang opjjoeg omdat ze altijd offline ging op MSN als ik net een berichtje wilde sturen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stereo gaat mijn Bio schrijven dus dat mag hijEn ik ben niet beschaamd om mijn gevoelens te tonen, lijkt mij menselijk en fijn om te lezen voor een ander die dat misschien niet durft
![]()
Ik durf het niet eens te lezenquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stereo gaat mijn Bio schrijven dus dat mag hijEn ik ben niet beschaamd om mijn gevoelens te tonen, lijkt mij menselijk en fijn om te lezen voor een ander die dat misschien niet durft
![]()
A, ok en ik zat ook vast wel in dat topicquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn eerste topic op fok was hoe mijn toemalige nieuwe vlam (inmiddels vriendin) me helemaal het behang opjjoeg omdat ze altijd offline ging op MSN als ik net een berichtje wilde sturen.
quote:
oeh, dat verandert de zaak....quote:
Hoe hoe voel hummie je je je Mu?quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
oeh, dat verandert de zaak....
WTF is HHVHJJJM?
Kusjequote:Op donderdag 26 januari 2006 04:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik ga weer naar mijn ouwe sjet en ben nu echt klaar hier, ik ga nog wel meelezen als ik de tijd wil makenWas me een waar genoegen en ik ben het niet me mannetje
![]()
Dizzyyyy, neeeee, waar ga je heen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik ga weer naar mijn ouwe sjet en ben nu echt klaar hier, ik ga nog wel meelezen als ik de tijd wil makenWas me een waar genoegen en ik ben het niet me mannetje
![]()
Dat is een zeer interessante vraagquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe hoe voel hummie je je je Mu?
Way smarter than we are.quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dizzyyyy, neeeee, waar ga je heen?![]()
Hebben we weer een 'scanmannetje'?quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Dama queenquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Dag boeffiequote:Op donderdag 26 januari 2006 04:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Dizzy is leuk en zij mag niet weggaan. Wat wordt er in Godsnaam besproken op MSN en ICQ en IRC?quote:
Ik heb het anders helemaal gehad met dat wijfquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:45 schreef melke het volgende:
[..]
Dama queenStel je niet zo aan en blijf gewoon hier. Genoeg mensen die je leuk vind en die jou ook leuk vinden.
Eh, ik was de dramaqueenquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:45 schreef melke het volgende:
[..]
Dama queenStel je niet zo aan en blijf gewoon hier. Genoeg mensen die je leuk vind en die jou ook leuk vinden.
Serieus? Ik dacht dat jullie vrienden waren?quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het anders helemaal gehad met dat wijf![]()
Schrijf nou ook dat je het echt meent of nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het anders helemaal gehad met dat wijf![]()
Jij bent sowieso een queen, met of zonder dramaquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Eh, ik was de dramaqueenEn ja, dat klopt
![]()
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:48 schreef melke het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat jullie vrienden waren?
Het verhaal van het korte lontje bij jouquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Maar zij is in staat dat in 1 avond te verpesten![]()
Ik heb nog eens terug gelezen maar volgens mij mis ik toch iets hoor. MSN ruzie?quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Maar zij is in staat dat in 1 avond te verpesten![]()
Thanx.....denk ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:49 schreef melke het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een queen, met of zonder drama![]()
Wanneer krijg ik jouw MSN nou?quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:52 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb nog eens terug gelezen maar volgens mij mis ik toch iets hoor. MSN ruzie?![]()
Blijkbaarquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:52 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb nog eens terug gelezen maar volgens mij mis ik toch iets hoor. MSN ruzie?![]()
Jij ook altijd met je commentaar op mijquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het verhaal van het korte lontje bij jou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |