Heb je hem al wel gebruikt dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:53 schreef Fatality het volgende:
he ik heb van die gelwaxtoelie gehaald van de hema..
maar welke toverfee heeft die barbieglitters erin gestopt?
Schijn bedriegt...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:53 schreef Fatality het volgende:
he ik heb van die gelwaxtoelie gehaald van de hema..
maar welke toverfee heeft die barbieglitters erin gestopt?
Ik ben toch even gaan kijken.quote:
Daarom zeg ik schijn bedriegt. De glitters hebben géén effect, don't worry.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:06 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik ben toch even gaan kijken.En damn, ja! Ineens glitters in de nieuwe gelwax meuk. Ik gebruik de oude nog. Maar heeft het nu inderdaad geen effect?
beetje hockeykop-achtig.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:51 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin/tijd de OP foto aan te passen. Wellicht heeft iemand anders een leuk idee?
Dit wil ik in ieder geval:
[afbeelding]
[afbeelding]
ja maar dat heb je al snel metquote:
En je baard is er af. Dat zal je chickie niet zo leuk vinden he?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:44 schreef Kluupkluup het volgende:
net voordat ik naar de kapper ging:
[afbeelding]
Nu zit het weer zo zoals in de OP..
Moest echt wel weer een keer..
hehe.. nee, maar moest van m'n andere chickie, anders wilde ze niet met me uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:45 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
En je baard is er af. Dat zal je chickie niet zo leuk vinden he?
Je hebt een hele kippenhok?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:51 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
hehe.. nee, maar moest van m'n andere chickie, anders wilde ze niet met me uit![]()
![]()
Aardig van je, en dat terwijl je de hele bende hier het liefst met kort haar zou zienquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:37 schreef schatje het volgende:
Ik heb de foto van Guusie even aangepast.
Zoals je haar zit op foto van 05/02 uit je fotoboek is het toch erg oké? Prima nonchalant lijtk me.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:29 schreef Guusie het volgende:
Aight!
Ik wil ook langer haar!
Maar ik heb dus geeen idee of het bij mij leuk zou kunnen..
Mijn haar valt niet naar achter volgens mijn moeder! Heb ik nu een probleem? Ik wil namelijk af van mijn gel, of in ieder geval veel minder gel gaan gebruiken omdat ik het gewoon niet lekker vind zitten. Ik wil het heerlijk los! Ik mijn fotoboek staat 1 foto uit tanzania, daar kan je zien hoe mijn haar "valt" weet iemand een leuke coup? ook passend bij mijn kleding style "preppy"
[[url=http://img24.imagevenue.com/loc1/th_7fd99_DSC_1257.JPG]afbeelding][/URL]
Even een zeer brakke pic!
Niet met zo'n domme gebruikersnaam.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Schubbekut het volgende:
nouja er zijn genoeg vrouwen met kort haar of halflang... ik heb haar net over mijn schouders maar ik wil het lang(er) ... telt dat ?
Je zal wel gelijk hebben denk ik, kwestie van doorbijten dan maar...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:16 schreef LedZep het volgende:
Ik heb de afgelopen maanden heel wat style problemen gehad (klitten / totaal niet zittend / alle kanten op etc) en in de afgelopen jaren ben ik door diezelfde dingen ook steeds gestopt met laten groeien maar nu ben ik er eindelijk doorheen en valt het best goed. Hoef alleen maar even de kam erdoorheen te gooien en het zit prima (lengte: voor tot neus / mond, achter: mat eraf gehaald). 't Zijn toch die periodes idd.
Bedankt, maar ik heb het nooit zo zittenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zoals je haar zit op foto van 05/02 uit je fotoboek is het toch erg oké? Prima nonchalant lijtk me.
Wat is 't probleem dan? Je wilt van de gel af, en het blijkt nog prima te zitten ook zo zonder gel!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:09 schreef Guusie het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik heb het nooit zo zittenwas alleen omdat ik daar in tanzania geen gel had
![]()
ik heb ook het idee dat ik er nu met de glitters er meer van nodig heb dan van de vorige gelwax. ik smeer het in handdoeknat haar trouwens. wat ook wel wil helpen is het verwarmen met een aansteker. werkt echtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:30 schreef Jurrio het volgende:
Nog ff over die gelwax....ik heb het gevoel dat ik er veel te veel van in mijn haar moet doen om het goed verdeeld te krijgen (helemaal als je lang haar hebt, dat zouden jullie toch allemaal moeten hebben)....
Inwrijven/verdelen in/over de handen doe ik wel, maar moet het dan nog warm worden ofzo? Of met water aanlengen? Of eerst m'n haar iets natter maken?
'T zit nu wel redelijk op zich, maar in het begin (toen er blijkbaar niet genoeg inzat) was het nogal pluizig..
Iemand een tip?
Je haar of de gelwax?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:42 schreef Whoho het volgende:
[..]
ik heb ook het idee dat ik er nu met de glitters er meer van nodig heb dan van de vorige gelwax. ik smeer het in handdoeknat haar trouwens. wat ook wel wil helpen is het verwarmen met een aansteker. werkt echt![]()
het is serieus bedoeld en dus je gelwaxquote:
het verwarmen ervan zorgt idd voor meer soepelheid.. hoeft niet persé met aansteker kan ook flink wrijven met je handen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:50 schreef Whoho het volgende:
[..]
het is serieus bedoeld en dus je gelwax
ik laat het dekseltje er altijd vanaf namelijk en dan wordt het aan de rand hard en daarom ben ik erop gekomen het te smelten met een aansteker![]()
heeft bij niet het gewenste effect. ook bij wax niet trouwens.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:01 schreef Fatality het volgende:
[..]
het verwarmen ervan zorgt idd voor meer soepelheid.. hoeft niet persé met aansteker kan ook flink wrijven met je handen.
Daar heb ik dus echt geen tijd voor elke dag... O ja, ik heb dus de shaper van andrelon gekocht, hoe zijn julllie ervaringen daarmee?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:02 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mijn haar zit een stuk beter als ik 's ochtends een halfuur m'n haar laat opdrogen in een 'tulband'.
Heb ik ook niet elke dag tijd voor, maar ik sta doorgaans te vroeg op. M'n haar zit dan ook lang niet iedere dag zoals gewenstquote:Op zondag 29 januari 2006 09:31 schreef Samson het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt geen tijd voor elke dag... O ja, ik heb dus de shaper van andrelon gekocht, hoe zijn julllie ervaringen daarmee?
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:16 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik smeer er gewoon goedkope gele gel in uit zo'n grote pot, maar ik was mijn haar wel elke dag met shampoo.
Dat heb ik ook wel...mijn hoofd wordt dan 1 grote pluizenbolquote:Als mijn haar opgedroogd is na het wassen is het pluizig met veel slag er in en zit het dus voor geen meter.
Hmm...ik denk dat ik dan ook maar weer eens overstap op de Aqua gelwax van Andrelon...en zal vanaf nu mijn haar niet meer elke dag met shampoo wassen.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:59 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Dat deed ik dus eerst ook, maar ben nu overgestapt op de gelwax. Moet er nog even aan wennen, maar bevalt tot nu toe wel goed. Elke dag shampoo moet je dus echt niet doen! Is echt slecht voor je haar, omdat het dan zijn natuurlijke balans niet terugkrijgt. 2 à 3 keer shampoo per week is meer dan genoeg.
[..]
Dat heb ik ook wel...mijn hoofd wordt dan 1 grote pluizenbolen dat probeer ik dus te voorkomen door de wax erin te smeren als het nog een klein beetje nat is.
harder wrijven pussyquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:39 schreef Whoho het volgende:
[..]
heeft bij niet het gewenste effect. ook bij wax niet trouwens.
ziet er goed uit. zo wil ik in de de toekomst ook nog eens gaan dragen. wel je sikje wegscherenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef Dionydos1 het volgende:
Ik ben ook alweer tijdje aan 't groeien.
September vorig jaar was het kort.. nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
Streven, haar zoals Peter Facinelli (aka Van Strummer in Fastlane).
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat probleem heb ik gelukkig niet (meer).. ben paar keer geknipt al.. maar als ik zeg dat er een puntje af moet, knipt ze ook echt maar een puntje d'r af..quote:Op maandag 30 januari 2006 22:32 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
M'n haar moet in m'n gezicht wat korter maar ben bang dat de kapper teveel van de achterkant afknipt
maar jij bent ook makkelijk te imponeren aangezien je 16 bentquote:Op maandag 30 januari 2006 22:29 schreef fs180 het volgende:
vondt het toch aardig hoe je het met baardje had kluup
tis dat ik dus ook 16 ben, anders zou ik denken dat je me met iemand anders verwardquote:Op maandag 30 januari 2006 22:47 schreef Whoho het volgende:
[..]
maar jij bent ook makkelijk te imponeren aangezien je 16 bent
wat heb je fucking lang haar btw
Jij bent er idd al een hele tijd bij. Ik heb trouwens nog een vraag, ik heb mn haarwassen teruggeschroefd van elke dag naar om de dag en dat gaat goed, maar volgens mij doen o.a. jij en een aantal anderen het toch nog minder per week. Wat ik dan nooit begrijp is hoe je er dan nog een beetje mee om kunt gaan als je ook steeds een produkt in je haar smeert. Ik bedoel dan hoor ik steeds dat mensen het gewoon met water uitspoelen, maar daar krijg je bv een wax die je bv de dag ervoor erin hebt gedaan er niet mee uit?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik ben nog aanwezig, (naja, niet vanaf deel 1) en ben wisselend tevreden. Het ligt er met name aan hoeveel zorg ik er aan besteed.
Mja daar heb je wel gelijk in. Ik zit er ook mee. Wax is op vetbasis en kan je niet met water verwijderen (aangezien vet hydrofoob is) en moet je dus met zeep doen. Elke dag zeep is echter ook niet goed voor de natuur van je haar. Wat ik nu doe, is gewoon wel elke dag met water proberen uit te spoelen, voor zover dat mogelijk is.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Jij bent er idd al een hele tijd bij. Ik heb trouwens nog een vraag, ik heb mn haarwassen teruggeschroefd van elke dag naar om de dag en dat gaat goed, maar volgens mij doen o.a. jij en een aantal anderen het toch nog minder per week. Wat ik dan nooit begrijp is hoe je er dan nog een beetje mee om kunt gaan als je ook steeds een produkt in je haar smeert. Ik bedoel dan hoor ik steeds dat mensen het gewoon met water uitspoelen, maar daar krijg je bv een wax die je bv de dag ervoor erin hebt gedaan er niet mee uit?
Bedankt voor jullie reacties, maar wax kam ik dus echt niet uit mn haar, volgens mij kan dat toch helemaal niet? Maar misschien is het zoals Lacoste al zegt, misschien werkt het beter met die gelwax van de hema, die heb ik nog niet geprobeerdquote:Op zondag 12 februari 2006 13:47 schreef MadGuy het volgende:
@ Samson: ik was mijn haar twee keer per week met shampoo. Tenminste, dat probeer ik. Wat ik merk is dat mijn haar een volgende dag wel doffer, minder handelbaar en iets vetter is. Het is dan ook niet met gelwax te redden. Het zit gewoon minder. Daarentegen zit mijn haar wel veel beter als ik met shampoo was, en dat effect zou ik niet bereiken als ik elke dag mijn haar zou wassen.
Het wax kam ik er zo uit, of kan ik met water wegspoelen...
Het is wel een beetje vervelend, eigenlijk.
Bezint eer ge begint is mijn devies dan ookquote:Op maandag 13 februari 2006 00:34 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life heeft toch een beetje spijt gekregen van het bezoek aan de kapper...
www.photobucket.com vind ik zelf wel puik.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:07 schreef ssebass het volgende:
Ik ga deze week maar eens een keer langs de kapper. In de tussentijd is het alweer redelijk kort geweest en nu alweer redelijk lang. Had al een tijdje niet meer gepost. Waar kun je nu plaatjes hosten? Dan kan ik er ook weer even iets opzetten. Moet ik ook weer even een programma vinden om plaatjes te croppen. Altijd fijn om je computer opnieuw te installeren en dan de helft van de programma's vergeten te back-uppen.
Misschien dus even een domme vraag (van een dom persoon), maar ik heb echt het ernstige idee dat het totaal niet opschiet met me haar (in augustus gemilimiterd) en ik het is nog totaal niet enigzins lang. Kan dat te maken hebben met dat ik altijd gelwax/fudge gebruik ?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:58 schreef Coldplaya het volgende:
Hoe langer het haar, hoe beter je op moet passen met vettige producten. Ik ben nu voor de tweede keer bezig en nu ik weinig product gebruik in combinatie met 1 keer wassen per week ben ik al een eind over m'n recordlengte heen.![]()
Wax is sowieso niet iets voor langer haar. Over gelwax ben ik ook niet echt tevreden, het maakt je haar wel degelijk vet. Verder ben je bijna verplicht je haar te wassen wil je het natuurlijk glanzend en handelbaar houden.
Ik zweer bij WetLook Gel van Hegron. Het tart alle ongeschreven wetten, maar dit alternatief van E0,99 bevalt me het beste.
En het groeit bij mij ook nog eens verhoudingswijs heel erg krom?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:50 schreef MadGuy het volgende:
Je haar groeit ook zeer langzaam. En in het winterseizoen sowieso zonodig nog langzamer.
Of tinypic.com. Het kleine zusje van photobucket.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:59 schreef MadGuy het volgende:
[..]
www.photobucket.com vind ik zelf wel puik.
Jij trekt het gewoon met teh claw uit je hoofdquote:Op maandag 13 februari 2006 14:16 schreef fs180 het volgende:
groeit mij opzich wel te snel anders
misschien dat jullie gewoon oud zijn
word haarfilosoofquote:Op maandag 13 februari 2006 01:31 schreef thabit het volgende:
Haar moet lang zijn. De enige juiste lengte van het haar is "lang". Alle andere lengtes zijn inferieur aan de lange lengte. Lang, langer, langst. Hoe langer, hoe beter.
Ik vind kort haar wel zo kunstmatig, zo geforceerd, zo gemaakt, zo mechanisch. Daarom lang haar! Met lang haar ben je een respectabel en volwaardig persoon. Met kort haar ben je eigenlijk niet meer dan een hoop stront.
Mja het was eerst ook te lang, maar een klein matje had nog wel mogen blijven vind ik nuquote:Op maandag 13 februari 2006 08:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Bezint eer ge begint is mijn devies dan ook
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Jij trekt het gewoon met teh claw uit je hoofd
Hoe bedoel je dat het korter mee gaat?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:52 schreef Whoho het volgende:
aangezien ik toch minder te spreken ben over de gelwax van de Hema na de restyling (gaat bij mij stukken korter mee), ga ik nu iets anders proberen; Creamgel (ook Hema)
Vandaag geweest, en de achterkant is met rust gelatenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:42 schreef Dionydos1 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik gelukkig niet (meer).. ben paar keer geknipt al.. maar als ik zeg dat er een puntje af moet, knipt ze ook echt maar een puntje d'r af..
Maar ken het gevoel, been there, done that..![]()
in 2 opzichten eigenlijk. ten eerst heb ik meer nodig om mijn haar in gewenst model te krijgen en ten tweede blijft mijn haar minder lang in model (het vervliegt heel snel)quote:Op maandag 13 februari 2006 21:27 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat het korter mee gaat?
Had ik ook, probeer dan de Polish eens uit van de HEMA. Die werkt bij mij prima. Nadeel: hij is momenteel uit het assortiment gehaald omdat ze nieuwe potjes krijgen e.d. maar in week 9 moet die weer te koop zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:30 schreef Whoho het volgende:
[..]
in 2 opzichten eigenlijk. ten eerst heb ik meer nodig om mijn haar in gewenst model te krijgen en ten tweede blijft mijn haar minder lang in model (het vervliegt heel snel)
Jezus wat prachtig gezegd!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:31 schreef thabit het volgende:
Haar moet lang zijn. De enige juiste lengte van het haar is "lang". Alle andere lengtes zijn inferieur aan de lange lengte. Lang, langer, langst. Hoe langer, hoe beter.
Ik vind kort haar wel zo kunstmatig, zo geforceerd, zo gemaakt, zo mechanisch. Daarom lang haar! Met lang haar ben je een respectabel en volwaardig persoon. Met kort haar ben je eigenlijk niet meer dan een hoop stront.
Laten we het niet hopen zegquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:49 schreef MadGuy het volgende:
@ Fillipe: als die potjes Polish ook vernieuwd worden kun je er donder op zeggen dat ze daar de formule ook iets van aanpassen. Net als met de gelwax.
Ook niet tijdens het stappen als er een of andere lichtspot over je hoofd gaat?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:32 schreef MadGuy het volgende:
Van die glitters zie je geen bal als het in je haar zit, man.![]()
Uithuilerij omdat iemand weer eens gezwicht voor de kapper omdat een tussenfase hem tot waanzin dreef?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:31 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
Jullie zijn al jaren bezig met dit topic en ik zie in de OP, buiten de eerste foto nog geen enkel persoon die zich daadwerkelijk (half)- langharig mag noemen.
Waar vullen jullie die topics in godsnaam mee?
Nah. Triest hoor. Zowiezo moet je je mat nooit laten knippen want dat maakt dat je haar er lang uitzietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:33 schreef LedZep het volgende:
[..]
Uithuilerij omdat iemand weer eens gezwicht voor de kapper omdat een tussenfase hem tot waanzin dreef?
Ik heb mijn mat er enkele weken af laten halen omdat de achterkant veel te lang was in vergelijking met de voorkant. Dat staat ook voor geen meter.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:42 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[..]
Nah. Triest hoor. Zowiezo moet je je mat nooit laten knippen want dat maakt dat je haar er lang uitziet.
Jij en je superieuriteitswaanquote:Op maandag 13 februari 2006 01:31 schreef thabit het volgende:
Volgens mij is er al vele malen bevestigd dat je die glitters inderdaad niet ziet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:21 schreef UnrealMarc het volgende:
dus 'for the record' : die gelwax van de HEMA, je ziet glittertjes in de gel zitten, maar als je het in je haar smeert, dan zie je geen glitters? :p
tof, ik ga het maandag halenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:23 schreef LedZep het volgende:
[..]
Volgens mij is er al vele malen bevestigd dat je die glitters inderdaad niet ziet.
Die foto is van 3/4 jaar geleden oid... Althans, die van mij.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:31 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
Jullie zijn al jaren bezig met dit topic en ik zie in de OP, buiten de eerste foto nog geen enkel persoon die zich daadwerkelijk (half)- langharig mag noemen.
Weet niet, maar lijkt niet echt te kloppen in mijn geval, ik heb nooit gespleten punten en ik droog mn haar altijd met een handdoek (hoe moet je het eigenlijk anders doen???)quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:01 schreef Gjallarhorn het volgende:
-droog je haren niet met een handdoek, krijg je gespleten puntjes van.
-gezond eten. Vitamine C schijnt de haargroei te bevorderen.
Het "Iron Maiden" in je onderschrift doet aan hetzelfde denken... Een fotoboek zonder foto's is ook karig, dus daar kan ik het niet door uitsluiten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:54 schreef Fatality het volgende:
[..]
wow alto-alert..
ik weet niet wat jullie doen maar ik begin vast te rennen!!
ja inderdaad, Ralph Lauren modellen hebben over het algemeen allemaal wel een mooi kapsel.quote:
mischien is geen haar wel ideaal voor hem.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:43 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Ik zie alleen een kikkertje maar die heeft geen haar
Hoe langer het haar wordt, hoe beter het wordt om het haar gewoon droog te deppen in plaats van te wrijven.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:30 schreef Samson het volgende:
[..]
Weet niet, maar lijkt niet echt te kloppen in mijn geval, ik heb nooit gespleten punten en ik droog mn haar altijd met een handdoek (hoe moet je het eigenlijk anders doen???)
en vitamine B is juist goed voor je haar, vitamine C niet echt specifiek voor je haar (maar in het algemeen ook goed natuurlijk)
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Het "Iron Maiden" in je onderschrift doet aan hetzelfde denken... Een fotoboek zonder foto's is ook karig, dus daar kan ik het niet door uitsluiten.
Het beste is om je haar gewoon te laten opdrogen, kost tijd, maar dan blijft het in ieder geval mooi. Ligt er ook aan wat voor handdoek je gebruikt, er zijn speciale haar-handdoeken. Vitamine B is ook zeker goed voor je haar, maar dan vooral voor hoe het eruitziet, vitamine C stimuleert de groei. Ook een regelmatige hoofdmassage stimuleert de groei, daar er talg uit je hoofdhuid komt die je haren lichtvettig maken waardoor het "sneller" groeit. Ik heb zelf ook zelden last van gespleten punten, meeste mensen gaan 1 keer in het halfjaar naar de kapper, ik doe dat ongeveer 1 keer in anderhalf jaar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:30 schreef Samson het volgende:
[..]
Weet niet, maar lijkt niet echt te kloppen in mijn geval, ik heb nooit gespleten punten en ik droog mn haar altijd met een handdoek (hoe moet je het eigenlijk anders doen???)
en vitamine B is juist goed voor je haar, vitamine C niet echt specifiek voor je haar (maar in het algemeen ook goed natuurlijk)
Ik ga rennen van jouw karige humorpeil.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:54 schreef Fatality het volgende:
[..]
wow alto-alert..
ik weet niet wat jullie doen maar ik begin vast te rennen!!
door de wax blijven uitgevallen haren zitten.. als je dan met je hand door je haar gaat neem je al die haren mee.. lijkt het dus opeens heel veelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef Fatality het volgende:
[..]![]()
waar gaat dat toch heen met de wereld.
Ik krijg trouwens haaruitval van dat hema-gelwax goedje.. of ik ben in de rui.
karig?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:02 schreef Gjallarhorn het volgende:
Ik ga rennen van jouw karige humorpeil.
Uhhhhh?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:02 schreef Gjallarhorn het volgende:
[..]
Het beste is om je haar gewoon te laten opdrogen, kost tijd, maar dan blijft het in ieder geval mooi. Ligt er ook aan wat voor handdoek je gebruikt, er zijn speciale haar-handdoeken. Vitamine B is ook zeker goed voor je haar, maar dan vooral voor hoe het eruitziet, vitamine C stimuleert de groei. Ook een regelmatige hoofdmassage stimuleert de groei, daar er talg uit je hoofdhuid komt die je haren lichtvettig maken waardoor het "sneller" groeit. Ik heb zelf ook zelden last van gespleten punten, meeste mensen gaan 1 keer in het halfjaar naar de kapper, ik doe dat ongeveer 1 keer in anderhalf jaar.
[..]
Ik ga rennen van jouw karige humorpeil.
Ik denk dat hij doelt op de groep langharig tuig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:49 schreef Greus het volgende:
[..]
Uhhhhh?![]()
Ik denk dat je met één keer per twee maanden 'n stuk beter zit met je schatting![]()
Aaahjaaa!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:57 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op de groep langharig tuig.
Dat viel mij dus ook al op, maar oké geruststellende post!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
door de wax blijven uitgevallen haren zitten.. als je dan met je hand door je haar gaat neem je al die haren mee.. lijkt het dus opeens heel veel![]()
Ja!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:19 schreef Greus het volgende:
[..]
Aaahjaaa!
Ranslappen zijn 't, allemaal!
ik ga het niet eens proberen uit te leggenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:40 schreef Speth het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad al veel mensen aan het lachen gemaakt.
Ik doel op de doelgroep van dit topic, mensen die hun haren langer willen laten groeien.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:49 schreef Greus het volgende:
[..]
Uhhhhh?![]()
Ik denk dat je met één keer per twee maanden 'n stuk beter zit met je schatting![]()
tss mijn haar is elite, dan is dat nodigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:10 schreef MadGuy het volgende:
Jee. Een langhaarbitchfight!
@ Fatality: gooi je er zoveel van die meuk in dan?
Volgens mij hebben juist mensen met krullen snel last van "pluishaar" en hebben daarom juist vaker stylingproducten nodig om er wat van te makenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:11 schreef MadGuy het volgende:
Aha, maar met krullen is stylingmeuk sowieso lastig, en waarom zou je ook? Met krullen zit je haar veel compacter en is het alleen zaak het in een goede coupe te knippen toch?
zo simpel ligt het niet..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:11 schreef MadGuy het volgende:
Aha, maar met krullen is stylingmeuk sowieso lastig, en waarom zou je ook? Met krullen zit je haar veel compacter en is het alleen zaak het in een goede coupe te knippen toch?
Ik begin er toch wel steeds benieuwder naar te worden.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:28 schreef Summerteeth het volgende:
Ik ben weer eens overgestapt van de Hema Gelwax (die toch wel irritant hard wordt, iets waar ik bij de 'glitterloze' minder last van had) naar een ouderwetse rode pot Brylcreem.
weinig vers bloed ook denk ik en veel mensen die een redelijke lente hebbenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:22 schreef Samson het volgende:
Het lijkt wel of de belangstelling voor het langere haar een beetje over zn hoogtepunt heen is. Eerst werd razendsnel ieder topic volgeluld, maar nu is dat niet meer zo. Maar ja, in onderhand 30 topics over hetzelfde is natuurlijk ieder haaraspect al een keertje vermeld denk ik![]()
Werd t nou maar ns lente!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:30 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
weinig vers bloed ook denk ik en veel mensen die een redelijke lente hebben
Nee, en dat kan ik nu wel iedere keer gaan melden, maar daar word ik zelf ook niet zaliger van.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:24 schreef koning_leeuw het volgende:
tja ik wil ook langer haar maar het groeit niet zo heel snel
Bij mij groeit het alleen aan de zijkanten normaal, bovenkant ga ik maar op een akkoordje met dick advocaat gooien volgens mijquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:03 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Nee, en dat kan ik nu wel iedere keer gaan melden, maar daar word ik zelf ook niet zaliger van.
In tegenstelling tot het huidige topic zekerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:40 schreef the-bullit het volgende:
waarom noemen we t volgende topic niet gewoon lang(er) haar ipv ik wil langer haar. denk dat de meeste mensen nu toch wel een redelijke lengte hebben...![]()
Volgens mij gaat het hem om de woorden "ik wil" die in de nieuwe TT niet moeten verschijnenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:24 schreef 14.gif het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het huidige topic zeker![]()
![]()
Hmm ja ik ben redelijk nieuw, maar goed wat valt er over te melden? Het groeit gewoon en verder niks mee aan de handquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:30 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
weinig vers bloed ook denk ik en veel mensen die een redelijke lente hebben
hoe doe je je haar dan als ik vragen mag? want normaal kun je gewoon fietsen met gelwax in lang(er) haar. ik vond de gelwax maar vies mn haar werd dr heel vet van. gebruik nu 2 dure professionele styling producten, heeft voor mij alleen maar voordelen.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:53 schreef Fatality het volgende:
hoi.. ik gebruik die gelwax maar vind t aan de ene kant wel relaxed (haar blijft zacht etc.) maar je kunt er niet mee gaan fietsen
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:11 schreef saaw het volgende:
eigenlijk een beetje een jongenstopic dit maar toch ook even een update [nja niet dat ik hier zo ontzettend vaak kom] van mij
begon eind zomer 2004, toen was het iets van 10cm [deels korter]
na veel gedoe met speldjes, staartjes, mutsjes, petjes en andere dingen is het nu zo
[afbeelding]
weet nog nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:16 schreef LedZep het volgende:
[..]
![]()
Hoelang moet het worden? Of blijf je op deze lengte?
Goed Gooisch kapsel, ik zeg b'voquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:00 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[afbeelding]
Zo zit het vandaag.
Ik heb al eerder wat andere pics neergezet, dus die moet je maar bekijken.
![]()
Ik denk dat dit mijn nieuwe kapsel wordt (iets korter)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:00 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[afbeelding]
Zo zit het vandaag.
![]()
205, hoe zit jou haar eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Goed Gooisch kapsel, ik zeg b'vo
Uit/In principe kam ik het altijd wel naar achteren. Maar ik denk tot m'n kin wanneer ik het naar voren zou borstelen (niet dat ik dat zou doen).quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:26 schreef LedZep het volgende:
Lacoste-krokodil hoe lang is je haar nu als het niet in zo'n achterovergekamde status zit? Dwz, tot hoever wanneer je het voorover laat hangen?
Toch langer dan ik dacht. Ik heb ongeveer dezelfde lengte dan. Hoe zorg jij ervoor dat het ook echt naar achteren blijft zitten en niet langs de zijkanten naar beneden valt? Gelwax oid?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:37 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[..]
Uit/In principe kam ik het altijd wel naar achteren. Maar ik denk tot m'n kin wanneer ik het naar voren zou borstelen (niet dat ik dat zou doen).
In m'n fotoboek staan genoeg foto's lijkt me.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:00 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[afbeelding]
Zo zit het vandaag.
![]()
Nee, dat zijn ook al vrij 'oude' foto's. Heb nu scheiding links (bleek beter dan rechts) en het is een beetje naar achteren gekamt. Ben nu ongeveer weer op de lengte dat ik 't haar nét in m'n mond kan stoppen, maar wil het eigenlijk nog een cm of vijf langer.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:14 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[..]
205, hoe zit jou haar eigenlijk?
De foto's "natte kop" en "petmans" geven nu niet bepaald een duidelijk beeld.
![]()
jezus, zijn jullie niet dezelfde?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Goed Gooisch kapsel, ik zeg b'vo
Mijn alter ego's houden zich meer op de vlakte ofschoon, de vraag is of ik er überhaupt wel eentje heb. En hoe toevallig zijn Lacoste namen te noemen komende uit dezelfde woonplaatsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:18 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
jezus, zijn jullie niet dezelfde?
ik dacht dat lacoste-krokodil nieuwe alter ego van 205 was
ik ben beetje moe van die stekeltjeswil nu meer zoiets, niet echt lang, maar toch
[afbeelding]
Ik lul weer te slap, het is creamgelquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:31 schreef MadGuy het volgende:
Wat is creamwax nu weer?
Wind is inderdaad een ramp. Gelukkig werkt mijn koptelefoon ook als een soort van haarband.
Nee, het verstevigt zegt maar dus wel chill.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:19 schreef MadGuy het volgende:
Ah creamgel ja. Wordt niet echt hard toch?
Varianten? Het enige wat ik zag liggen was Hema Wax, Gelwax en nog wat van die dingen, allemaal zwarte potjes met oranje letters. Wat is er veranderd dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:45 schreef MadGuy het volgende:
@ LedZep: hier geen problemen met die gelwax hoor. Maar misschien heeft iedereen het over die nieuwe variant...
Zijn die nog te koop dan? Enne, zit er verschil in, behalve het potje?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:06 schreef MadGuy het volgende:
Dat is de nieuwe variant. Ik maak nog gebruik van de oude. De doorzichtige potten met blauwe opdruk.
Nee, ik gebruik gewoon weinig en ik had nog een voorraad van een aanbieding. De inhoud ziet er ook anders uit. De oude was doorzichtig, de nieuwe blauw met glitters.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:36 schreef LedZep het volgende:
[..]
Zijn die nog te koop dan? Enne, zit er verschil in, behalve het potje?
Ik heb zelf de nieuwe variant afgezworen, al staat hier nog wel een potje voor als de rest op is. Of het tussen de oren zit nof niet (quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:45 schreef MadGuy het volgende:
@ LedZep: hier geen problemen met die gelwax hoor. Maar misschien heeft iedereen het over die nieuwe variant...
waarschijnlijk merkt je na 30x nog niets hoorquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:01 schreef -Dries- het volgende:
Nog ff iets anders, mijn haar heeft dus een paar irritante slagen/krullen erin zeg maar. Nu heb ik een nieuwe fles shampoo gekocht (Elvive Intens Glad) Dat is speciaal om krullerig (:')) haar er steil uit te laten zien. Als ik me haar was en uit de douche stap dan is het idd steil, maar dat is zoiezo altijd als ik water in me haar doe, maar eenmaal opdroogd gaat het weer naar zijn normale status. Dus.. Na hoeveel wasbeurten moet ik ongeveer verschil zien (dus dat het daadwerkelijk ook steil is als het opgedroogd is) Heeft iemand ervaring hiermee?
ja lekker danquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
waarschijnlijk merkt je na 30x nog niets hoor![]()
![]()
Ik zou nog geen krullen willen...quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:28 schreef LedZep het volgende:
Toch opmerkelijk dat de mensen met slag/ krul bijna allemaal steil willen en de mensen met steil bijna allemaal slag / krul willen.
Zuchtquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:18 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Nog niet inderdaad, eerst maar eens een volle gelijkmatige bos haar is het niet?![]()
visualisaties >> opties >> prestaties >> videoversnelling op geen zettenquote:Op zondag 2 april 2006 22:25 schreef dewitteparel het volgende:
Hoe krijg ik een fatsoenlijke screencap van windows media player?? krijg nu alleen een zwart beeld met mediaplayer kader eromheen??
dank! kan nu alleen niet meer fullscreenquote:Op zondag 2 april 2006 22:28 schreef schatje het volgende:
[..]
visualisaties >> opties >> prestaties >> videoversnelling op geen zetten
BSPlayer downloaden, installeren, filmpje afspelen en op 'S' drukken.quote:Op zondag 2 april 2006 22:25 schreef dewitteparel het volgende:
Hoe krijg ik een fatsoenlijke screencap van windows media player?? krijg nu alleen een zwart beeld met mediaplayer kader eromheen??
ja inderdaad, die lengte wil ik ook weer hebben. Nog even iets bij laten groeien dan maar.quote:Op zondag 2 april 2006 23:14 schreef MadGuy het volgende:
Hee! Het is hier geen DIG!
Overigens:
[afbeelding]
haar!
Op aanraden heb ik dus ook Hema Creamgel gekocht en vandaag voor het eerst in mijn haar gesmeerd, het werkt goed en houd mijn haar goed in model, doordat het goed verstevigd heeft de wind er ook wienig vat op.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:11 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
Lui, creamgel rules.
Duidelijk![]()
Was vanmiddag in de storm even naar Hilversum gefietst en haar was windvast zonder vettig of plakkerig te zijn.
Dit doet me aan een ontsnapte TBS'er denken. De lengte is wel goed.quote:Op zondag 2 april 2006 23:14 schreef MadGuy het volgende:
Hee! Het is hier geen DIG!
Overigens:
[afbeelding]
haar!
Heel erg stug spul is dat. ik vind het niet zo prettig eigenlijk, maar het is wel loeisterk spulquote:Op maandag 3 april 2006 00:49 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Op aanraden heb ik dus ook Hema Creamgel gekocht en vandaag voor het eerst in mijn haar gesmeerd, het werkt goed en houd mijn haar goed in model, doordat het goed verstevigd heeft de wind er ook wienig vat op.Het is voor het eerst dat ik haarproducten van de Hema gebruik, voorheen waren het altijd merk producten die uiteindelijk niet echt heel goed werkten.
Deze is mij ook aangeraden: Taft freezing gel extreme
[afbeelding]
Iemand hier ervaring mee? Dit product zou je haar dus ook goed in model moeten houden.
Ik denk dat je hier niet over mag klagenquote:Op woensdag 5 april 2006 17:21 schreef 205_Lacoste het volgende:
Beste mat inderdaad, niet slecht. Geen gel, hoogstens een toefje foam wat ik aan het begin van de ochtend heb aangebracht. Ik vermoed echter dat ik tijdens het studeren met het woelen in m'n haar dat effect al teniet heb gedaan
[afbeelding][afbeelding]
mijn kapper is trouwens echt gay. alleen snapte ie niet wat ik bedoelde... dus nu heb ik gewoon een kortere versie van mijn al reeds korte kop...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |