abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34455442
Ik heb eigenlijk geen zin/tijd de OP foto aan te passen. Wellicht heeft iemand anders een leuk idee?

Dit wil ik in ieder geval:

pi_34455506
he ik heb van die gelwaxtoelie gehaald van de hema..
maar welke toverfee heeft die barbieglitters erin gestopt?
pi_34455553
Barbieglitters?

Heb je wel de goede?
pi_34455802
Ik gebruik als ik haast heb gel en anders hairspray.. Dan heb je iets minder dat je haar er vet en nat uitziet..

..tevens TVP
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_34456079
Ik gebruik ook wel eens spray of lak, maar ik heb op de één of andere manier altijd teveel gebruikt OF ik heb te dun haar waardoor het ook te sprieterig wordt. Nee, gelwax werkt nog het beste bij me.
pi_34458895
Aight!

Ik wil ook langer haar!

Maar ik heb dus geeen idee of het bij mij leuk zou kunnen..

Mijn haar valt niet naar achter volgens mijn moeder! Heb ik nu een probleem? Ik wil namelijk af van mijn gel, of in ieder geval veel minder gel gaan gebruiken omdat ik het gewoon niet lekker vind zitten. Ik wil het heerlijk los! Ik mijn fotoboek staat 1 foto uit tanzania, daar kan je zien hoe mijn haar "valt" weet iemand een leuke coup? ook passend bij mijn kleding style "preppy"

Even een zeer brakke pic!

[ Bericht 11% gewijzigd door Mylene op 25-01-2006 21:36:12 ]
pi_34461234
Ietsjes groter?
Stoer en ruig maar net geen tuig
pi_34461503
Daar is altijd wel iets van te bakken, lijkt me.

En jeez, wat een grote foto inderdaad...
pi_34461636
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:53 schreef Fatality het volgende:
Heb je hem al wel gebruikt dan?
[trommelgeroffel] Het resultaat? [/trommelgeroffel]
pi_34461715
Ik heb de foto van Guusie even aangepast .
pi_34464983
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:53 schreef Fatality het volgende:
Schijn bedriegt...
pi_34465291
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:58 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Schijn bedriegt...
Ik ben toch even gaan kijken. En damn, ja! Ineens glitters in de nieuwe gelwax meuk. Ik gebruik de oude nog. Maar heeft het nu inderdaad geen effect?
pi_34467415
nou ik zal t morgenvroeg is uittesten..
pi_34471125
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 23:06 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ik ben toch even gaan kijken. En damn, ja! Ineens glitters in de nieuwe gelwax meuk. Ik gebruik de oude nog. Maar heeft het nu inderdaad geen effect?
Daarom zeg ik schijn bedriegt. De glitters hebben géén effect, don't worry.
pi_34473811
HEMA goes hip.
pi_34476049
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:51 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin/tijd de OP foto aan te passen. Wellicht heeft iemand anders een leuk idee?

Dit wil ik in ieder geval:

[afbeelding]

[afbeelding]
beetje hockeykop-achtig.
pi_34476230
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 12:05 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

beetje hockeykop-achtig.

dus.
pi_34476449
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 12:05 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

beetje hockeykop-achtig.
ja maar dat heb je al snel met
'háááááren' zoals dat ook wel wordt genoemd door minder begaafden.
pi_34478267
hé gaafspul dat Hema Gelwax
pi_34485826
mooi dan ga ik het vandaag ook ff halen
pi_34486061
net voordat ik naar de kapper ging:

Nu zit het weer zo zoals in de OP..
Moest echt wel weer een keer..
pi_34486111
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:44 schreef Kluupkluup het volgende:
net voordat ik naar de kapper ging:
[afbeelding]

Nu zit het weer zo zoals in de OP..
Moest echt wel weer een keer..
En je baard is er af. Dat zal je chickie niet zo leuk vinden he?
pi_34486313
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:45 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

En je baard is er af. Dat zal je chickie niet zo leuk vinden he?
hehe.. nee, maar moest van m'n andere chickie, anders wilde ze niet met me uit
pi_34489108
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:51 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

hehe.. nee, maar moest van m'n andere chickie, anders wilde ze niet met me uit
Je hebt een hele kippenhok?

Overigens zat het op die foto wel erg puik moet ik zeggen! Maar zoals in de Op zat het ook totaal niet verkeerd.
pi_34492868
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:37 schreef schatje het volgende:
Ik heb de foto van Guusie even aangepast .
Aardig van je, en dat terwijl je de hele bende hier het liefst met kort haar zou zien
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_34493034
Schatje lurkt stiekem...
pi_34493102
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:29 schreef Guusie het volgende:
Aight!

Ik wil ook langer haar!

Maar ik heb dus geeen idee of het bij mij leuk zou kunnen..

Mijn haar valt niet naar achter volgens mijn moeder! Heb ik nu een probleem? Ik wil namelijk af van mijn gel, of in ieder geval veel minder gel gaan gebruiken omdat ik het gewoon niet lekker vind zitten. Ik wil het heerlijk los! Ik mijn fotoboek staat 1 foto uit tanzania, daar kan je zien hoe mijn haar "valt" weet iemand een leuke coup? ook passend bij mijn kleding style "preppy"

[[url=http://img24.imagevenue.com/loc1/th_7fd99_DSC_1257.JPG]afbeelding][/URL]

Even een zeer brakke pic!
Zoals je haar zit op foto van 05/02 uit je fotoboek is het toch erg oké? Prima nonchalant lijtk me.
pi_34498097
Ik wil zoiets alleen dan langer

ik heb de (pijpen)krullen al van nature en blond (maar donkerbruin geverd) haar
nu alleen nog maar wachten wachten wachten ...
[=[_]=]
[+[_]::]
pi_34498173
of was dit alleen voor mannen ...
[=[_]=]
pi_34498327
Vrouwen horen sowieso langer haar te hebben natuurlijk.
pi_34498633
nouja er zijn genoeg vrouwen met kort haar of halflang... ik heb haar net over mijn schouders maar ik wil het lang(er) ... telt dat ?
[=[_]=]
pi_34499812
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Schubbekut het volgende:
nouja er zijn genoeg vrouwen met kort haar of halflang... ik heb haar net over mijn schouders maar ik wil het lang(er) ... telt dat ?
Niet met zo'n domme gebruikersnaam.
pi_34541741
-edit: topic wat opgeschoond
pi_34542765
Wat ik toch moeilijk blijf vinden (nu maar haar toch ietsje langer is) is het feit dat het stylen niet echt makkelijk is. Als ik het als het nat is gewoon naar achteren kam en laat drogen dan zit het uiteindelijk nogal plat en meteen gel erin werkt ook niet meer. Ontkom je dan toch niet aan het fohnen? En daarna dus je styling? Maar ja, dat is denk ik ook waarom veel mensen weer afhaken met het laten groeien. Je weet op een gegeven moment niet meer hoe je er iets mee moet doen.... En een overdreven gestyled kapsel vind ik ook niet mooi. Of toch gewoon heel goed drogen met de handdoek en dan meteen je styling?? Hoe doen jullie dat nu?
pi_34543506
Ik heb de afgelopen maanden heel wat style problemen gehad (klitten / totaal niet zittend / alle kanten op etc) en in de afgelopen jaren ben ik door diezelfde dingen ook steeds gestopt met laten groeien maar nu ben ik er eindelijk doorheen en valt het best goed . Hoef alleen maar even de kam erdoorheen te gooien en het zit prima (lengte: voor tot neus / mond, achter: mat eraf gehaald). 't Zijn toch die periodes idd.
pi_34544122
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:16 schreef LedZep het volgende:
Ik heb de afgelopen maanden heel wat style problemen gehad (klitten / totaal niet zittend / alle kanten op etc) en in de afgelopen jaren ben ik door diezelfde dingen ook steeds gestopt met laten groeien maar nu ben ik er eindelijk doorheen en valt het best goed . Hoef alleen maar even de kam erdoorheen te gooien en het zit prima (lengte: voor tot neus / mond, achter: mat eraf gehaald). 't Zijn toch die periodes idd.
Je zal wel gelijk hebben denk ik, kwestie van doorbijten dan maar...
pi_34546042
Idd, elke dag weer . Maar vroeg of laat kom je in de haren-hemel hoor .
pi_34546373
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:19 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Zoals je haar zit op foto van 05/02 uit je fotoboek is het toch erg oké? Prima nonchalant lijtk me.
Bedankt, maar ik heb het nooit zo zitten was alleen omdat ik daar in tanzania geen gel had
pi_34547949
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 13:09 schreef Guusie het volgende:

[..]

Bedankt, maar ik heb het nooit zo zitten was alleen omdat ik daar in tanzania geen gel had
Wat is 't probleem dan? Je wilt van de gel af, en het blijkt nog prima te zitten ook zo zonder gel!
pi_34547965
haha Guusie als ik je fotoboek bekijk dan komt 1 woord in me op

Guitig

(dat wou ik even kwijt)
pi_34555895
Nog ff over die gelwax....ik heb het gevoel dat ik er veel te veel van in mijn haar moet doen om het goed verdeeld te krijgen (helemaal als je lang haar hebt, dat zouden jullie toch allemaal moeten hebben)....
Inwrijven/verdelen in/over de handen doe ik wel, maar moet het dan nog warm worden ofzo? Of met water aanlengen? Of eerst m'n haar iets natter maken?
'T zit nu wel redelijk op zich, maar in het begin (toen er blijkbaar niet genoeg inzat) was het nogal pluizig..
Iemand een tip?
pi_34556176
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:30 schreef Jurrio het volgende:
Nog ff over die gelwax....ik heb het gevoel dat ik er veel te veel van in mijn haar moet doen om het goed verdeeld te krijgen (helemaal als je lang haar hebt, dat zouden jullie toch allemaal moeten hebben)....
Inwrijven/verdelen in/over de handen doe ik wel, maar moet het dan nog warm worden ofzo? Of met water aanlengen? Of eerst m'n haar iets natter maken?
'T zit nu wel redelijk op zich, maar in het begin (toen er blijkbaar niet genoeg inzat) was het nogal pluizig..
Iemand een tip?
ik heb ook het idee dat ik er nu met de glitters er meer van nodig heb dan van de vorige gelwax. ik smeer het in handdoeknat haar trouwens. wat ook wel wil helpen is het verwarmen met een aansteker. werkt echt
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
pi_34556291
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:42 schreef Whoho het volgende:

[..]

ik heb ook het idee dat ik er nu met de glitters er meer van nodig heb dan van de vorige gelwax. ik smeer het in handdoeknat haar trouwens. wat ook wel wil helpen is het verwarmen met een aansteker. werkt echt
Je haar of de gelwax?
pi_34556354
ik doe er ook vrijveel in, meer dan bij gel.
Mijn theorie:
gel is meer op waterbasis los makkelijker op in water, waardoor het makkelijker verspreid door je haar. je kunt die gelwax ook gewoon wat meer tussen je vingers opwarmen (is gebruikelijk voor gewone wax)
pi_34556374
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:47 schreef LedZep het volgende:

[..]

Je haar of de gelwax?
het is serieus bedoeld en dus je gelwax
ik laat het dekseltje er altijd vanaf namelijk en dan wordt het aan de rand hard en daarom ben ik erop gekomen het te smelten met een aansteker
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
pi_34556702
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:50 schreef Whoho het volgende:

[..]

het is serieus bedoeld en dus je gelwax
ik laat het dekseltje er altijd vanaf namelijk en dan wordt het aan de rand hard en daarom ben ik erop gekomen het te smelten met een aansteker
het verwarmen ervan zorgt idd voor meer soepelheid.. hoeft niet persé met aansteker kan ook flink wrijven met je handen.
pi_34557861
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 19:01 schreef Fatality het volgende:

[..]

het verwarmen ervan zorgt idd voor meer soepelheid.. hoeft niet persé met aansteker kan ook flink wrijven met je handen.
heeft bij niet het gewenste effect. ook bij wax niet trouwens.
pi_34557897
hairspray jongens
pi_34561775
Hairspray is met dunner of enorm steil haar niet aan te raden. Dan blijf je toch met gelwax kloten. Bij mij werkt het prima. Het haar moet net niet helemaal opgedroogd zijn en dan kan ik het er prima insmeren. Ik heb eigenlijk net een ruime vingertop nodig.
pi_34562294
Mijn haar zit een stuk beter als ik 's ochtends een halfuur m'n haar laat opdrogen in een 'tulband'. De een noemt het wellicht verwijfd, ik houd het op metroseksueel

Ik ben in ieder geval blij dat m'n haar laatst weer gewoon geknipt is ipv gesneden. Het valt nu beter. Mogelijk kan ik 't nu 4 maanden zonder kapper redden om voorbij m'n langste haarlengte tot nu toe te komen.
pi_34563107
Ik moet mijn haar ook normaal aan de lucht laten opdrogen. Dat geeft het beste effect, maar is wel het vervelendste qua tijd. Overigens is mijn haar de laatste tijd gewoon minder vet door gewenning. Ik was het nu twee keer per week met shampoo. Soms was ik het tussendoor nog met slechts water en een behandelingetje conditioner, maar bij voorkeur niet.

Op de dag dat het haar met shampoo gewassen is, zit het wel standaard goed. De andere dagen wisselen, dat is wel jammer, maar ach...
  zondag 29 januari 2006 @ 02:16:13 #53
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_34569890
Wat smeren jullie, degene met langer haar en het niet elke dag wassen, in het haar als ik vragen mag?
Ik smeer er gewoon goedkope gele gel in uit zo'n grote pot, maar ik was mijn haar wel elke dag met shampoo. Als mijn haar opgedroogd is na het wassen is het pluizig met veel slag er in en zit het dus voor geen meter, alleen met gel krijg ik het haar stijler en in model.

Ik neem aan dat jullie wel elke dag douchen...maar spoelen jullie je haar dan ook altijd uit of proberen jullie je haar dan zo min mogelijk nat te maken tijdens het douchen?
The truth is relative, pick one that works!
pi_34570684
gele gel is echt een mega no-go. Ik krijg er geel/grijs haar van, vies haar...bah
Ik was het met anti-drooghaarshampoo en 4000 conditioners en daarna gooi ik er Hema gelwax in, als ik het een tijdje heb op laten drogen

En slag is goed.. ik heb krullen dus heb respect
Met gel stijl krijgen :w
  zondag 29 januari 2006 @ 03:21:04 #55
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_34570896
Ik heb nog wel een bus ANDRELON AQUA GELWAX liggen, kan ik ook wel gebruiken in plaats van gele gel.
pi_34572462
Ik maak m'n haar iedere dag wel nat en was het één op de drie of vier keer met shampoo en conditioner.
pi_34572591
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:02 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mijn haar zit een stuk beter als ik 's ochtends een halfuur m'n haar laat opdrogen in een 'tulband'.
Daar heb ik dus echt geen tijd voor elke dag... O ja, ik heb dus de shaper van andrelon gekocht, hoe zijn julllie ervaringen daarmee?
pi_34572634
quote:
Op zondag 29 januari 2006 09:31 schreef Samson het volgende:

[..]

Daar heb ik dus echt geen tijd voor elke dag... O ja, ik heb dus de shaper van andrelon gekocht, hoe zijn julllie ervaringen daarmee?
Heb ik ook niet elke dag tijd voor, maar ik sta doorgaans te vroeg op. M'n haar zit dan ook lang niet iedere dag zoals gewenst Geen ervaring met shaper van Andrelon trouwens.
pi_34576692
quote:
Op zondag 29 januari 2006 02:16 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik smeer er gewoon goedkope gele gel in uit zo'n grote pot, maar ik was mijn haar wel elke dag met shampoo.

Dat deed ik dus eerst ook, maar ben nu overgestapt op de gelwax. Moet er nog even aan wennen, maar bevalt tot nu toe wel goed. Elke dag shampoo moet je dus echt niet doen! Is echt slecht voor je haar, omdat het dan zijn natuurlijke balans niet terugkrijgt. 2 à 3 keer shampoo per week is meer dan genoeg.
quote:
Als mijn haar opgedroogd is na het wassen is het pluizig met veel slag er in en zit het dus voor geen meter.
Dat heb ik ook wel...mijn hoofd wordt dan 1 grote pluizenbol en dat probeer ik dus te voorkomen door de wax erin te smeren als het nog een klein beetje nat is.
  zondag 29 januari 2006 @ 19:02:09 #60
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_34589161
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:59 schreef Jurrio het volgende:

[..]

Dat deed ik dus eerst ook, maar ben nu overgestapt op de gelwax. Moet er nog even aan wennen, maar bevalt tot nu toe wel goed. Elke dag shampoo moet je dus echt niet doen! Is echt slecht voor je haar, omdat het dan zijn natuurlijke balans niet terugkrijgt. 2 à 3 keer shampoo per week is meer dan genoeg.
[..]

Dat heb ik ook wel...mijn hoofd wordt dan 1 grote pluizenbol en dat probeer ik dus te voorkomen door de wax erin te smeren als het nog een klein beetje nat is.
Hmm...ik denk dat ik dan ook maar weer eens overstap op de Aqua gelwax van Andrelon...en zal vanaf nu mijn haar niet meer elke dag met shampoo wassen.
pi_34589629
Nee, dat is inderdaad niet zo slim. Af en toe je haar eens lekker vet laten worden is zo slecht nog niet. Het is tenslotte het natuurlijke beschermingssyteem van het haar.
pi_34589775
Mijn haar wil bovenop gewoon niet snel groeien
Whelp! Help!
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_34590362
Bemesten
pi_34591754
Volgens mij is het voor mij weer tijd om naar de kapper te gaan, zelfs mn oma begon complimentjes te geven
pi_34591838
Bemesten lijkt me idd goed
Alleen het schiet gewoon niet op
pi_34593172
bemesten met bier!
pi_34596178
Shit, als dat zou helpen had ik haar tot aan me schaamhaar binnen 1 maandje!
pi_34596918
Biergist-pillen schijnen echt groeibevorderend te werken. Net als biotine en dergelijke. Ik denk zelf echter dat het meer haarverstevigend werkt dan dat het de groei bevordert...
pi_34599767
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:48 schreef Tfz het volgende:

[..]

Niet met zo'n domme gebruikersnaam.
De letters tfz wijst op een zeer hoog intellect .
[=[_]=]
pi_34600831
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 19:39 schreef Whoho het volgende:

[..]

heeft bij niet het gewenste effect. ook bij wax niet trouwens.
harder wrijven pussy
  maandag 30 januari 2006 @ 21:35:40 #71
36102 Dionydos1
Superrrrrr Nijntje =:X
pi_34628278
Ik ben ook alweer tijdje aan 't groeien.

September vorig jaar was het kort.. nu:

Streven, haar zoals Peter Facinelli (aka Van Strummer in Fastlane).

[ Bericht 2% gewijzigd door Dionydos1 op 30-01-2006 21:42:50 ]
Hallo?!, ja? , Doe normoal......
pi_34628776
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef Dionydos1 het volgende:
Ik ben ook alweer tijdje aan 't groeien.

September vorig jaar was het kort.. nu:

[afbeelding]
[afbeelding]

Streven, haar zoals Peter Facinelli (aka Van Strummer in Fastlane).

[afbeelding]
[afbeelding]
ziet er goed uit. zo wil ik in de de toekomst ook nog eens gaan dragen. wel je sikje wegscheren
waar heb ik dat eerder gehoord
  maandag 30 januari 2006 @ 22:29:12 #73
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_34630742
vondt het toch aardig hoe je het met baardje had kluup
pi_34630879
M'n haar moet in m'n gezicht wat korter maar ben bang dat de kapper teveel van de achterkant afknipt
  maandag 30 januari 2006 @ 22:42:45 #75
36102 Dionydos1
pi_34631372
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:32 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
M'n haar moet in m'n gezicht wat korter maar ben bang dat de kapper teveel van de achterkant afknipt
Dat probleem heb ik gelukkig niet (meer).. ben paar keer geknipt al.. maar als ik zeg dat er een puntje af moet, knipt ze ook echt maar een puntje d'r af..

Maar ken het gevoel, been there, done that..
pi_34631575
Ik heb het geduld er niet voor, na 3 maanden heb ik het meestal weer gezien en is het weer een cm of 3/4 lang. Ik vind als het wat langer wordt op de fiets zo kut. Dan voel je gewoon dat het door de wind helemaal rechtop staat en dat je eigenlijk voor lul fietst. (of ben ik dan te ijdel )
Have fun...
pi_34631595
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:29 schreef fs180 het volgende:
vondt het toch aardig hoe je het met baardje had kluup
maar jij bent ook makkelijk te imponeren aangezien je 16 bent
wat heb je fucking lang haar btw
pi_34973550
Wie is er eigenlijk nog hier al vanaf het begin (van al de haargroeitopics) ? En wie is onderhand tevreden met zn behaalde resultaat?

Ik ben wel weer lekker op weg maar ben in de loop van de tijd steeds geen doorzetter gebleken. Zijn er ook mensen die t geprobeerd hebben en t toch niet zo mooi werd als ze in gedachten hadden? Ben best wel benieuwd.
pi_34975029
Ik ben nog aanwezig, (naja, niet vanaf deel 1) en ben wisselend tevreden. Het ligt er met name aan hoeveel zorg ik er aan besteed.
pi_34978431
Ik heb vorig jaar een poging gedaan, maar ik was te lui om er zorg aan te geven. Nu ben ik weer bezig, en het gaat goed aangezien ik er niet zo vaak aan denk
pi_34979960
Ik ben ook bezig en ook wisselend tevreden. Soms laat ik er in een vlaag van verstandsverbijstering teveel vanaf halen. Dom.

Dat is een verbeterpunt dus.
pi_34980374
* Sport_Life is weer kort .
pi_34985153
Heb ik eindelijk een goede gel gevonden (Polish, van de HEMA) hebben ze hem tijdelijk uit het assortiment gehaald. In week 9 zal die weer in de schappen liggen heb ik me laten vertellen. Neem aan dat ze de Polish ook gaan restylen. Hoop alleen niet dat er hier ook glitters in komen te zitten

Gelukkig heb ik nog 1 potje als reserve, maar daar redt ik het net niet mee denk ik.
  zondag 12 februari 2006 @ 01:11:33 #84
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_34987234
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:47 schreef Whoho het volgende:

[..]

maar jij bent ook makkelijk te imponeren aangezien je 16 bent
wat heb je fucking lang haar btw
tis dat ik dus ook 16 ben, anders zou ik denken dat je me met iemand anders verward
maarey? wat heeft mn leeftijd met imponeren te maken? vindt het gewoon goed staan
pi_34994612
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik ben nog aanwezig, (naja, niet vanaf deel 1) en ben wisselend tevreden. Het ligt er met name aan hoeveel zorg ik er aan besteed.
Jij bent er idd al een hele tijd bij. Ik heb trouwens nog een vraag, ik heb mn haarwassen teruggeschroefd van elke dag naar om de dag en dat gaat goed, maar volgens mij doen o.a. jij en een aantal anderen het toch nog minder per week. Wat ik dan nooit begrijp is hoe je er dan nog een beetje mee om kunt gaan als je ook steeds een produkt in je haar smeert. Ik bedoel dan hoor ik steeds dat mensen het gewoon met water uitspoelen, maar daar krijg je bv een wax die je bv de dag ervoor erin hebt gedaan er niet mee uit?
pi_34995763
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:53 schreef Samson het volgende:

[..]

Jij bent er idd al een hele tijd bij. Ik heb trouwens nog een vraag, ik heb mn haarwassen teruggeschroefd van elke dag naar om de dag en dat gaat goed, maar volgens mij doen o.a. jij en een aantal anderen het toch nog minder per week. Wat ik dan nooit begrijp is hoe je er dan nog een beetje mee om kunt gaan als je ook steeds een produkt in je haar smeert. Ik bedoel dan hoor ik steeds dat mensen het gewoon met water uitspoelen, maar daar krijg je bv een wax die je bv de dag ervoor erin hebt gedaan er niet mee uit?
Mja daar heb je wel gelijk in. Ik zit er ook mee. Wax is op vetbasis en kan je niet met water verwijderen (aangezien vet hydrofoob is) en moet je dus met zeep doen. Elke dag zeep is echter ook niet goed voor de natuur van je haar. Wat ik nu doe, is gewoon wel elke dag met water proberen uit te spoelen, voor zover dat mogelijk is.
Anders wordt het erg vet en gaat de glans er vanaf.
pi_34996577
Mijn ervaring is juist dat het 'gel' gedeelte van de gelwax enigszins zorgt dat ook het wax wat verdwijnt wanneer je het met water wast. Daarbij was ik het inderdaad zo'n 2-3 keer per week.
pi_34996645
@ Samson: ik was mijn haar twee keer per week met shampoo. Tenminste, dat probeer ik. Wat ik merk is dat mijn haar een volgende dag wel doffer, minder handelbaar en iets vetter is. Het is dan ook niet met gelwax te redden. Het zit gewoon minder. Daarentegen zit mijn haar wel veel beter als ik met shampoo was, en dat effect zou ik niet bereiken als ik elke dag mijn haar zou wassen.

Het wax kam ik er zo uit, of kan ik met water wegspoelen...

Het is wel een beetje vervelend, eigenlijk.
pi_34998765
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:47 schreef MadGuy het volgende:
@ Samson: ik was mijn haar twee keer per week met shampoo. Tenminste, dat probeer ik. Wat ik merk is dat mijn haar een volgende dag wel doffer, minder handelbaar en iets vetter is. Het is dan ook niet met gelwax te redden. Het zit gewoon minder. Daarentegen zit mijn haar wel veel beter als ik met shampoo was, en dat effect zou ik niet bereiken als ik elke dag mijn haar zou wassen.

Het wax kam ik er zo uit, of kan ik met water wegspoelen...

Het is wel een beetje vervelend, eigenlijk.
Bedankt voor jullie reacties, maar wax kam ik dus echt niet uit mn haar, volgens mij kan dat toch helemaal niet? Maar misschien is het zoals Lacoste al zegt, misschien werkt het beter met die gelwax van de hema, die heb ik nog niet geprobeerd
  zondag 12 februari 2006 @ 14:54:44 #90
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_34999392
die gelwax van de hema krijg je dr wel zo uit, met water en kammen.. aan het einde van de dag merte ik dr al bijna niets meer van
pi_35000231
Ja, het werkt VEEL beter met gelwax.
pi_35007728
Gewone wax krijg je inderdaad niet zonder shamponellen ( :p ) uit je haar. Een van de redenen dat ik pure wax ook niet meer gebruik. Je haar oogt er na 2 dagen niet wassen erg vettig.
pi_35009398
Normale wax is inderdaad verschrikkelijk spul. na een dag was je haar al niet meer normaal door te kammen n om het eruit te krijgen moest ik aardig shamponellen inderdaad. Drefteonellen eerder eigenlijk. Met als resultaat: de volgende dag nog vetter haar.
  zondag 12 februari 2006 @ 21:58:05 #94
120392 Coldplaya
Speed of sound
pi_35016787
Hoe langer het haar, hoe beter je op moet passen met vettige producten. Ik ben nu voor de tweede keer bezig en nu ik weinig product gebruik in combinatie met 1 keer wassen per week ben ik al een eind over m'n recordlengte heen.

Wax is sowieso niet iets voor langer haar. Over gelwax ben ik ook niet echt tevreden, het maakt je haar wel degelijk vet. Verder ben je bijna verplicht je haar te wassen wil je het natuurlijk glanzend en handelbaar houden.

Ik zweer bij WetLook Gel van Hegron. Het tart alle ongeschreven wetten, maar dit alternatief van E0,99 bevalt me het beste .
Fear and Loathing in Clarksville.
  zondag 12 februari 2006 @ 22:03:47 #95
120392 Coldplaya
Speed of sound
pi_35017086
dom.
pi_35017148
Ok, ik ben er ook weer. Na mijn haar een tijdje (redelijk) kort te hebben gehad wil ik nu dan weer eens een poging wagen om 't te laten groeien. Deze week ga ik naar de kapper om het schaamhaar uit m'n nek te laten halen, en de boel een beetje uit te laten dunnen. En dan gaan we maar weer geduldig wachten..

Ik ben alleen niet van plan om naar m'n vaste kapper te gaan, want die weet 't elke keer weer zó te verneuken dat het me 3 weken kost om 's ochtends weer een beetje toonbaar over straat te kunnen. Daarom mijn vraag: weet iemand een goede kapper in de buurt van Tilburg/Den Bosch, die precies doet wat ík wil?
suburban gangster flow
  maandag 13 februari 2006 @ 00:02:40 #97
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_35022058
volgens mij kun je lang zoeken
pi_35022952
* Sport_Life heeft toch een beetje spijt gekregen van het bezoek aan de kapper...
pi_35023702
Ik ga deze week maar eens een keer langs de kapper. In de tussentijd is het alweer redelijk kort geweest en nu alweer redelijk lang. Had al een tijdje niet meer gepost. Waar kun je nu plaatjes hosten? Dan kan ik er ook weer even iets opzetten. Moet ik ook weer even een programma vinden om plaatjes te croppen. Altijd fijn om je computer opnieuw te installeren en dan de helft van de programma's vergeten te back-uppen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_35024023
quote:
Op maandag 13 februari 2006 00:02 schreef fs180 het volgende:
volgens mij kun je lang zoeken
Daar was ik ook bang voor ja..
suburban gangster flow
pi_35024178
Haar moet lang zijn. De enige juiste lengte van het haar is "lang". Alle andere lengtes zijn inferieur aan de lange lengte. Lang, langer, langst. Hoe langer, hoe beter.

Ik vind kort haar wel zo kunstmatig, zo geforceerd, zo gemaakt, zo mechanisch. Daarom lang haar! Met lang haar ben je een respectabel en volwaardig persoon. Met kort haar ben je eigenlijk niet meer dan een hoop stront.
pi_35026166
Mijn streven is zoiets als dit:

pi_35026782
quote:
Op maandag 13 februari 2006 00:34 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life heeft toch een beetje spijt gekregen van het bezoek aan de kapper...
Bezint eer ge begint is mijn devies dan ook
pi_35029253
quote:
Op maandag 13 februari 2006 01:07 schreef ssebass het volgende:
Ik ga deze week maar eens een keer langs de kapper. In de tussentijd is het alweer redelijk kort geweest en nu alweer redelijk lang. Had al een tijdje niet meer gepost. Waar kun je nu plaatjes hosten? Dan kan ik er ook weer even iets opzetten. Moet ik ook weer even een programma vinden om plaatjes te croppen. Altijd fijn om je computer opnieuw te installeren en dan de helft van de programma's vergeten te back-uppen.
www.photobucket.com vind ik zelf wel puik.
pi_35031638
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:58 schreef Coldplaya het volgende:
Hoe langer het haar, hoe beter je op moet passen met vettige producten. Ik ben nu voor de tweede keer bezig en nu ik weinig product gebruik in combinatie met 1 keer wassen per week ben ik al een eind over m'n recordlengte heen.

Wax is sowieso niet iets voor langer haar. Over gelwax ben ik ook niet echt tevreden, het maakt je haar wel degelijk vet. Verder ben je bijna verplicht je haar te wassen wil je het natuurlijk glanzend en handelbaar houden.

Ik zweer bij WetLook Gel van Hegron. Het tart alle ongeschreven wetten, maar dit alternatief van E0,99 bevalt me het beste .
Misschien dus even een domme vraag (van een dom persoon), maar ik heb echt het ernstige idee dat het totaal niet opschiet met me haar (in augustus gemilimiterd) en ik het is nog totaal niet enigzins lang. Kan dat te maken hebben met dat ik altijd gelwax/fudge gebruik ?

Klinkt beetje stom, maar vroeg het me af...schiet echt niet op hier
pi_35032471
Je haar groeit ook zeer langzaam. En in het winterseizoen sowieso zonodig nog langzamer.
  maandag 13 februari 2006 @ 14:16:31 #107
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_35035652
groeit mij opzich wel te snel anders
misschien dat jullie gewoon oud zijn
pi_35039452
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:50 schreef MadGuy het volgende:
Je haar groeit ook zeer langzaam. En in het winterseizoen sowieso zonodig nog langzamer.
En het groeit bij mij ook nog eens verhoudingswijs heel erg krom?
SHitt... ik wacht al zo lang!
pi_35040153
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:59 schreef MadGuy het volgende:

[..]

www.photobucket.com vind ik zelf wel puik.
Of tinypic.com. Het kleine zusje van photobucket.
pi_35040645
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:16 schreef fs180 het volgende:
groeit mij opzich wel te snel anders
misschien dat jullie gewoon oud zijn
Jij trekt het gewoon met teh claw uit je hoofd
pi_35041768
quote:
Op maandag 13 februari 2006 01:31 schreef thabit het volgende:
Haar moet lang zijn. De enige juiste lengte van het haar is "lang". Alle andere lengtes zijn inferieur aan de lange lengte. Lang, langer, langst. Hoe langer, hoe beter.

Ik vind kort haar wel zo kunstmatig, zo geforceerd, zo gemaakt, zo mechanisch. Daarom lang haar! Met lang haar ben je een respectabel en volwaardig persoon. Met kort haar ben je eigenlijk niet meer dan een hoop stront.
word haarfilosoof

[ Bericht 1% gewijzigd door Fatality op 13-02-2006 20:46:36 ]
pi_35042141
ligt er ook aan of je haar inkrult.

Wanneer je stijl haar hebt lijkt het veel sneller lang

en het ligt aan de lengte van je hoofd, iemand met een rond gezicht lijkt het haar ook altijd sneller lang dan bij iemand met een smal en lang gezicht
pi_35042914
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:45 schreef Fatality het volgende:

[..]

word haarfilosoof
pi_35043274
quote:
Op maandag 13 februari 2006 08:59 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Bezint eer ge begint is mijn devies dan ook
Mja het was eerst ook te lang, maar een klein matje had nog wel mogen blijven vind ik nu .
pi_35052753
aangezien ik toch minder te spreken ben over de gelwax van de Hema na de restyling (gaat bij mij stukken korter mee), ga ik nu iets anders proberen; Creamgel (ook Hema)
  maandag 13 februari 2006 @ 21:10:46 #116
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_35053786
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:19 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Jij trekt het gewoon met teh claw uit je hoofd
pi_35054734
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:52 schreef Whoho het volgende:
aangezien ik toch minder te spreken ben over de gelwax van de Hema na de restyling (gaat bij mij stukken korter mee), ga ik nu iets anders proberen; Creamgel (ook Hema)
Hoe bedoel je dat het korter mee gaat?
pi_35056368
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:42 schreef Dionydos1 het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik gelukkig niet (meer).. ben paar keer geknipt al.. maar als ik zeg dat er een puntje af moet, knipt ze ook echt maar een puntje d'r af..

Maar ken het gevoel, been there, done that..
Vandaag geweest, en de achterkant is met rust gelaten
pi_35057496
Foto?
suburban gangster flow
  dinsdag 14 februari 2006 @ 01:30:51 #120
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_35064047
Ik heb aardig wat slag in mijn haar en daardoor lijkt het of mijn haar minder lang is dan dat het daadwerkelijk is. Je kunt het wel zien op de foto's in mijn fotoboek.

Is er trouwens niet 1 of andere gelwax of een ander goedje wat je haar meer steil maakt?
pi_35069160
Je hebt wel zo'n nieuwe direct-effect creme van Andrelon geloof ik. Glad & Steil heet het. Ik denk echter dat dat met zo'n (overigens niets mis mee) krullenbos niet echt gaat werken. Gevalletje steiltang lijkt me.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:39:07 #122
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_35073868
Ach ja....ik kan het natuurlijk altijd proberen.
pi_35081398
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:27 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat het korter mee gaat?
in 2 opzichten eigenlijk. ten eerst heb ik meer nodig om mijn haar in gewenst model te krijgen en ten tweede blijft mijn haar minder lang in model (het vervliegt heel snel)
pi_35081553
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:30 schreef Whoho het volgende:

[..]

in 2 opzichten eigenlijk. ten eerst heb ik meer nodig om mijn haar in gewenst model te krijgen en ten tweede blijft mijn haar minder lang in model (het vervliegt heel snel)
Had ik ook, probeer dan de Polish eens uit van de HEMA. Die werkt bij mij prima. Nadeel: hij is momenteel uit het assortiment gehaald omdat ze nieuwe potjes krijgen e.d. maar in week 9 moet die weer te koop zijn.
pi_35084062
Is dat werkelijk zo met die nieuwe gelwax. Wat een meuk dan zeg...

@ Fillipe: als die potjes Polish ook vernieuwd worden kun je er donder op zeggen dat ze daar de formule ook iets van aanpassen. Net als met de gelwax.
pi_35084594
Ik had niet eens door dat de glitter-gelwax van de Hema in de plaats is gekomen van de oude vertrouwde doorzichtige potjes. Heb me bij 3 Hema-filialen kapot gezocht naar de oude, en uiteindelijk maar zo'n zwart potje meegenomen omdat ik anders helemaal niets zou hebben. Maar dat is mooi klote dan...
suburban gangster flow
pi_35084932
quote:

Jezus wat prachtig gezegd!
pi_35090065
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:49 schreef MadGuy het volgende:
@ Fillipe: als die potjes Polish ook vernieuwd worden kun je er donder op zeggen dat ze daar de formule ook iets van aanpassen. Net als met de gelwax.
Laten we het niet hopen zeg . Ik hoop dat het alleen bij een visuele verandering blijft, zit niet te wachten op glitters in m'n favoriete gel. Is de gelwax nog meer verandert eigenlijk of zijn het echt alleen die glitters die toegevoegd zijn?

pi_35090311
Van die glitters zie je geen bal als het in je haar zit, man.
pi_35090498
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:32 schreef MadGuy het volgende:
Van die glitters zie je geen bal als het in je haar zit, man.
Ook niet tijdens het stappen als er een of andere lichtspot over je hoofd gaat?

Zo, dan sta je voor lul.
pi_35218966
Jullie zijn al jaren bezig met dit topic en ik zie in de OP, buiten de eerste foto nog geen enkel persoon die zich daadwerkelijk (half)- langharig mag noemen .

Waar vullen jullie die topics in godsnaam mee ?
You don't need a weather man
To know which way the wind blows
pi_35219003
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:31 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
Jullie zijn al jaren bezig met dit topic en ik zie in de OP, buiten de eerste foto nog geen enkel persoon die zich daadwerkelijk (half)- langharig mag noemen .

Waar vullen jullie die topics in godsnaam mee ?
Uithuilerij omdat iemand weer eens gezwicht voor de kapper omdat een tussenfase hem tot waanzin dreef?
pi_35219298
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:33 schreef LedZep het volgende:

[..]

Uithuilerij omdat iemand weer eens gezwicht voor de kapper omdat een tussenfase hem tot waanzin dreef?
Nah. Triest hoor. Zowiezo moet je je mat nooit laten knippen want dat maakt dat je haar er lang uitziet .
pi_35219333
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:42 schreef Lacoste-krokodil het volgende:

[..]

Nah. Triest hoor. Zowiezo moet je je mat nooit laten knippen want dat maakt dat je haar er lang uitziet .
Ik heb mijn mat er enkele weken af laten halen omdat de achterkant veel te lang was in vergelijking met de voorkant. Dat staat ook voor geen meter.
pi_35219425
nou mijn haar is er ook af..
Het heeft nog wel steeds de lengte tot onder mn oog.. maar door die krullen lijkt t 1 centimeter

eigenlijk moet ik dit in R&P plaatsen.
pi_35227250
quote:

Jij en je superieuriteitswaan
pi_35227340
Ik laat mn haar ook weer ietsje groeien, nadat ik het in september had laten millimeteren.... zo is t nu:

Tenmimste, deze lengte is het, zo draag ik het normaal gesproken niet
  zaterdag 18 februari 2006 @ 18:26:27 #139
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_35228264
vanochtend (om ff te laten zien wat de lengte nu is)
een hele kleine
pi_35229642
Zonder foto, maar ik kan in ieder geval vertellen dat de voorkant zo tot net boven mijn mond komt. Achter is het ietsje langer; eind maart, begin april ga ik nog eenmaal naar de kapper om het helemaal gelijk te laten knippen. Hopelijk is het dan in de zomer (voorlopig) perfect - dmz: gelijke lengte tot op de schouders.
pi_35230414
dus 'for the record' : die gelwax van de HEMA, je ziet glittertjes in de gel zitten, maar als je het in je haar smeert, dan zie je geen glitters? :p
pi_35230466
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:21 schreef UnrealMarc het volgende:
dus 'for the record' : die gelwax van de HEMA, je ziet glittertjes in de gel zitten, maar als je het in je haar smeert, dan zie je geen glitters? :p
Volgens mij is er al vele malen bevestigd dat je die glitters inderdaad niet ziet.
pi_35240176
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:23 schreef LedZep het volgende:

[..]

Volgens mij is er al vele malen bevestigd dat je die glitters inderdaad niet ziet.
tof, ik ga het maandag halen
pi_35246239
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:55 schreef 14.gif het volgende:

[..]

Jij en je superieuriteitswaan
ach hij voelt zich er goed door en wij negeren het.. iedereen blij.
pi_35390374
Ik zit weer in een mindere periode qua lengte, maar mijn zus wilde graag m'n haar doen en met een beetje (veel) mousse en spray heeft ze er wat van gemaakt Na 2 nachtjes slapen zit het heel relaxed, met een halve hanekam Ik ga nu wel proberen dit resultaat in 1 keer te krijgen, en niet pas na een aantal uur slaap.

Helaas geen foto
pi_35396564
Haha, klinkt op z'n minst heel experimenteel
pi_35524818
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:47 schreef MadGuy het volgende:
Netjes:

[afbeelding]
Zie ik hier...het perfecte kapsel icm met een Iron Maiden t-shirt?!
pi_35526229
Jep.

Hij is alleen zo lekker scherp.

zondag 26 februari 2006 @ 22:52:01 #150
95608 Speth
Rorschach
pi_35527772
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:31 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
Die foto is van 3/4 jaar geleden oid... Althans, die van mij.
pi_35528049
Van iedereen, denk ik zo. Ik update niet echt meer.
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:34:26 #152
120392 Coldplaya
Speed of sound
pi_35655191

Ideaal haar.

[ Bericht 3% gewijzigd door Coldplaya op 03-03-2006 00:06:23 ]
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:01:57 #153
141201 Gjallarhorn
Allfor Odhinn & Balfor
pi_35656227
Ik heb het nu zo:

Sorry voor de kwaliteit van het plaatje, het was nogal donker maar het was de enige foto die ik zo snel kon vinden. Ben vanaf milimeterlengte begonnen met sparen, eind 2002, zit nu op ongeveer een halve meter (moet nog 40 cm bij). Een paar tips die ik zoveel mogelijk nastreef:

-droog je haren niet met een handdoek, krijg je gespleten puntjes van.
-2 tot 3 keer in de week haren wassen.
-nooit borstelen als je haren nat zijn
-gezond eten. Vitamine C schijnt de haargroei te bevorderen.
Weiß
pi_35657337
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:01 schreef Gjallarhorn het volgende:

-droog je haren niet met een handdoek, krijg je gespleten puntjes van.
-gezond eten. Vitamine C schijnt de haargroei te bevorderen.
Weet niet, maar lijkt niet echt te kloppen in mijn geval, ik heb nooit gespleten punten en ik droog mn haar altijd met een handdoek (hoe moet je het eigenlijk anders doen???)
en vitamine B is juist goed voor je haar, vitamine C niet echt specifiek voor je haar (maar in het algemeen ook goed natuurlijk )
pi_35662951
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:01 schreef Gjallarhorn het volgende:
Ik heb het nu zo:

[afbeelding]
wow alto-alert..
ik weet niet wat jullie doen maar ik begin vast te rennen!!
pi_35663235
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:54 schreef Fatality het volgende:

[..]

wow alto-alert..
Het "Iron Maiden" in je onderschrift doet aan hetzelfde denken... Een fotoboek zonder foto's is ook karig, dus daar kan ik het niet door uitsluiten.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:37:46 #157
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_35664679
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:34 schreef Coldplaya het volgende:
[afbeelding]

Ideaal haar.

ja inderdaad, Ralph Lauren modellen hebben over het algemeen allemaal wel een mooi kapsel.
pi_35668511
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:34 schreef Coldplaya het volgende:
[afbeelding]

Ideaal haar.

Ik zie alleen een kikkertje maar die heeft geen haar
pi_35668603
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 08:43 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

Ik zie alleen een kikkertje maar die heeft geen haar
mischien is geen haar wel ideaal voor hem.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:21:45 #160
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35675748
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:30 schreef Samson het volgende:

[..]

Weet niet, maar lijkt niet echt te kloppen in mijn geval, ik heb nooit gespleten punten en ik droog mn haar altijd met een handdoek (hoe moet je het eigenlijk anders doen???)
en vitamine B is juist goed voor je haar, vitamine C niet echt specifiek voor je haar (maar in het algemeen ook goed natuurlijk )
Hoe langer het haar wordt, hoe beter het wordt om het haar gewoon droog te deppen in plaats van te wrijven. Beter is natuurlijk om het gewoon natuurlijk op te laten drogen, maar daar gaat veel tijd in zitten.
pi_35678475
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:00 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Het "Iron Maiden" in je onderschrift doet aan hetzelfde denken... Een fotoboek zonder foto's is ook karig, dus daar kan ik het niet door uitsluiten.
waar gaat dat toch heen met de wereld.

Ik krijg trouwens haaruitval van dat hema-gelwax goedje.. of ik ben in de rui.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:58:23 #162
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35679569
Haaruitval? Apart.

Kun je overigens makkelijk testen. Hala je hand eens door je haar als het nog wat vochtig is. Heb je meer dan tien haren in je hand, kun je wel eens aan (tijdelijke, oorzaakgerelateerde) haaruitval lijden.
pi_35680821
Bij mij valt het haar ook met bossen naar beneden . Ik denk niet dat het iets zorgwekkends is; een mens verliest tot 100 haren per dag en als het lang is vallen ze gewoon meer op. De rui heb ik al sinds de herfst denk ik.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:02:49 #164
141201 Gjallarhorn
Allfor Odhinn & Balfor
pi_35682138
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:30 schreef Samson het volgende:

[..]

Het beste is om je haar gewoon te laten opdrogen, kost tijd, maar dan blijft het in ieder geval mooi. Ligt er ook aan wat voor handdoek je gebruikt, er zijn speciale haar-handdoeken. Vitamine B is ook zeker goed voor je haar, maar dan vooral voor hoe het eruitziet, vitamine C stimuleert de groei. Ook een regelmatige hoofdmassage stimuleert de groei, daar er talg uit je hoofdhuid komt die je haren lichtvettig maken waardoor het "sneller" groeit. Ik heb zelf ook zelden last van gespleten punten, meeste mensen gaan 1 keer in het halfjaar naar de kapper, ik doe dat ongeveer 1 keer in anderhalf jaar.
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:54 schreef Fatality het volgende:

[..]

wow alto-alert..
Ik ga rennen van jouw karige humorpeil.
Weiß
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:03:28 #165
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_35682165
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef Fatality het volgende:

[..]

waar gaat dat toch heen met de wereld.

Ik krijg trouwens haaruitval van dat hema-gelwax goedje.. of ik ben in de rui.
door de wax blijven uitgevallen haren zitten.. als je dan met je hand door je haar gaat neem je al die haren mee.. lijkt het dus opeens heel veel
pi_35683569
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:02 schreef Gjallarhorn het volgende:

karig?
efficiënt is het anders wel.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:40:48 #167
95608 Speth
Rorschach
pi_35683730
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:37 schreef Fatality het volgende:

[..]

karig?
efficiënt is het anders wel.
Je hebt inderdaad al veel mensen aan het lachen gemaakt.
pi_35684043
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:02 schreef Gjallarhorn het volgende:

[..]

Het beste is om je haar gewoon te laten opdrogen, kost tijd, maar dan blijft het in ieder geval mooi. Ligt er ook aan wat voor handdoek je gebruikt, er zijn speciale haar-handdoeken. Vitamine B is ook zeker goed voor je haar, maar dan vooral voor hoe het eruitziet, vitamine C stimuleert de groei. Ook een regelmatige hoofdmassage stimuleert de groei, daar er talg uit je hoofdhuid komt die je haren lichtvettig maken waardoor het "sneller" groeit. Ik heb zelf ook zelden last van gespleten punten, meeste mensen gaan 1 keer in het halfjaar naar de kapper, ik doe dat ongeveer 1 keer in anderhalf jaar.
[..]

Uhhhhh?

Ik denk dat je met één keer per twee maanden 'n stuk beter zit met je schatting
pi_35684345
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:49 schreef Greus het volgende:

[..]

Uhhhhh?

Ik denk dat hij doelt op de groep langharig tuig.
pi_35688382
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:57 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik denk dat hij doelt op de groep langharig tuig.
Aaahjaaa!

Ranslappen zijn 't, allemaal!
pi_35688676
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:03 schreef fs180 het volgende:

[..]

door de wax blijven uitgevallen haren zitten.. als je dan met je hand door je haar gaat neem je al die haren mee.. lijkt het dus opeens heel veel
Dat viel mij dus ook al op, maar oké geruststellende post!
pi_35691499
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 19:19 schreef Greus het volgende:

[..]

Aaahjaaa!

Ranslappen zijn 't, allemaal!
Ja!! En ze gaan ook nog es maar 1 keer in de 6 maanden naar de kapper!! Viespeuken!!1

pi_35694754
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:40 schreef Speth het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad al veel mensen aan het lachen gemaakt.
ik ga het niet eens proberen uit te leggen

[ontopic]
die gelwax maakt mn haar dof geloof ik..ik zie er steeds meer nadelen in.. plus dat ik met een pot hoogstens 2 weken kan doen
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:10:26 #174
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35695337
Jee. Een langhaarbitchfight!

@ Fatality: gooi je er zoveel van die meuk in dan?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:30:36 #175
141201 Gjallarhorn
Allfor Odhinn & Balfor
pi_35695991
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:49 schreef Greus het volgende:

[..]

Uhhhhh?

Ik doel op de doelgroep van dit topic, mensen die hun haren langer willen laten groeien.
Weiß
pi_35701853
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:10 schreef MadGuy het volgende:
Jee. Een langhaarbitchfight!

@ Fatality: gooi je er zoveel van die meuk in dan?
tss mijn haar is elite, dan is dat nodig

die gelwax die pakt mijn haar niet echt lekker op de een of andere manier maar dat heb ik altijd met dat spul..zowiezo krult mijn haar zeer sterk (heb dus krullen) en niet alleen een slag --> meer spul nodig om het te stylen.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 21:11:59 #177
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35721096
Aha, maar met krullen is stylingmeuk sowieso lastig, en waarom zou je ook? Met krullen zit je haar veel compacter en is het alleen zaak het in een goede coupe te knippen toch?
pi_35732785
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:11 schreef MadGuy het volgende:
Aha, maar met krullen is stylingmeuk sowieso lastig, en waarom zou je ook? Met krullen zit je haar veel compacter en is het alleen zaak het in een goede coupe te knippen toch?
Volgens mij hebben juist mensen met krullen snel last van "pluishaar" en hebben daarom juist vaker stylingproducten nodig om er wat van te maken
pi_35740109
Ik ben weer eens overgestapt van de Hema Gelwax (die toch wel irritant hard wordt, iets waar ik bij de 'glitterloze' minder last van had) naar een ouderwetse rode pot Brylcreem.
suburban gangster flow
pi_35741029
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:11 schreef MadGuy het volgende:
zo simpel ligt het niet..
  zondag 5 maart 2006 @ 18:17:23 #181
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35748048
quote:
Op zondag 5 maart 2006 14:28 schreef Summerteeth het volgende:
Ik ben weer eens overgestapt van de Hema Gelwax (die toch wel irritant hard wordt, iets waar ik bij de 'glitterloze' minder last van had) naar een ouderwetse rode pot Brylcreem.
Ik begin er toch wel steeds benieuwder naar te worden.
pi_35846032
Na acht maanden eindelijk weer eens naar de kapper geweest, mezelf eerst weer even voorgesteld Weer een beetje model in gebracht en nu ziet het er weer netjes uit!
  woensdag 8 maart 2006 @ 15:41:13 #183
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_36084800
Gisteren eventjes de CO-methode geprobeerd, en ik merk wel dat mn haar nu een stuk zachter en minder kroezerig is dan anders
pi_36085093
CO methode... ??? leg eens uit...
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_36086979
Haarverzorging op een andere manier dan wassen alleen.

Ik ben daar eigenlijk wel vanaf gestapt. Voor fijn haar is het op den duur niet prettig, is mijn ervaring. Weinig shampoo, conditioner en weinig stylingproduct werkt het beste.
pi_36087504
hey madguy, een tijdje geleden heb je in ik wil lang(er) haar 29 een soort verzamelfoto van een aantal mannen met langer haar gepost. die gast onderaan in t midden, wie is dat. waarschijnlijk zeer domme vraag maar goed.
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_36088985
Ik zou het niet weten eigenlijk. Wehkamp model.
pi_36094388
Het lijkt wel of de belangstelling voor het langere haar een beetje over zn hoogtepunt heen is. Eerst werd razendsnel ieder topic volgeluld, maar nu is dat niet meer zo. Maar ja, in onderhand 30 topics over hetzelfde is natuurlijk ieder haaraspect al een keertje vermeld denk ik
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:24:14 #190
90397 koning_leeuw
De Afrikaanse vlakte.
pi_36096339
tja ik wil ook langer haar maar het groeit niet zo heel snel
pi_36096564
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:22 schreef Samson het volgende:
Het lijkt wel of de belangstelling voor het langere haar een beetje over zn hoogtepunt heen is. Eerst werd razendsnel ieder topic volgeluld, maar nu is dat niet meer zo. Maar ja, in onderhand 30 topics over hetzelfde is natuurlijk ieder haaraspect al een keertje vermeld denk ik
weinig vers bloed ook denk ik en veel mensen die een redelijke lente hebben
pi_36097057
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:30 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

Werd t nou maar ns lente!!
pi_36097530
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:24 schreef koning_leeuw het volgende:
tja ik wil ook langer haar maar het groeit niet zo heel snel
Nee, en dat kan ik nu wel iedere keer gaan melden, maar daar word ik zelf ook niet zaliger van.
pi_36098161
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:03 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Nee, en dat kan ik nu wel iedere keer gaan melden, maar daar word ik zelf ook niet zaliger van.
Bij mij groeit het alleen aan de zijkanten normaal, bovenkant ga ik maar op een akkoordje met dick advocaat gooien volgens mij
pi_36098349
De inhammen zeg maar, hm? Balen, maar goed, je kunt altijd voor een ander hip kapsel gaan.
pi_36109975
waarom noemen we t volgende topic niet gewoon lang(er) haar ipv ik wil langer haar. denk dat de meeste mensen nu toch wel een redelijke lengte hebben...
ReAl MeN WeAr PiNk.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 11:08:55 #197
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_36110717
Nu hou je het open voor beide opties natuurlijk.
pi_36111505
bij topicnaam lang(er) haar hou je toch alle opties open. als je nu lang haar hebt heb in principe niks meer te zeggen in topic ik WIL langer haar...
ReAl MeN WeAr PiNk.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 13:11:52 #199
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_36114287
Ja, maar er staat toch ook lang(er) haar of ben ik nu gek?
pi_36114658
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 10:40 schreef the-bullit het volgende:
waarom noemen we t volgende topic niet gewoon lang(er) haar ipv ik wil langer haar. denk dat de meeste mensen nu toch wel een redelijke lengte hebben...
In tegenstelling tot het huidige topic zeker

pi_36115990
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:24 schreef 14.gif het volgende:

[..]

In tegenstelling tot het huidige topic zeker

Volgens mij gaat het hem om de woorden "ik wil" die in de nieuwe TT niet moeten verschijnen Een kniesoor zeg ik je...
pi_36116087
Lijkt me raar, als je lang haar hebt, maar dat niet wil dan knip je het toch af..
pi_36117498
haha..ach ja boeiend ook..als t topic maar gaat over lang(er) haar...
gebrukt t grootste deel van jullie trouwens nog steeds die gelwax van de hema?
ik ben er pas geleden mee gestopt mn haar werd dr veel te vet van en had er te veel van nodig. gebruik nu putty van fudge en een shaper genaamd model en go van calmare. werkt super goed samen en van allebei maar een heel klein beetje nodig.
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_36117999
Ik gebruik deze week inderdaad geen gelwax meer, en m'n haar is een stuk beter. Heb nu zo'n mousse bus van Gliss Kur, vele malen fijner. M'n haar ziet er schoner uit en valt wat losser. Soms voeg ik een beetje Hema haarlak uit pompspray toe om 't wat windvaster te maken.
Met name de laatste weken werd m'n haar ernstig snel vet van die (nieuwe...) gelwax.
pi_36120286
een vriend van mij heeft zn haar ook langer laten groeien, hij verklaart mij nu voor gek dat ik veel geld uitgeef aan haarproducten( valt wel mee want mn aanstaand schoonmoeder heeft een eigen bedrijf in haarproducten en sieraden) maar goed hij gebruikt zo'n liter pot van de kruitvat en wax ..ziet dr echt niet uit in lang haar . ziet dr echt onwijs plakkerig en vet uit. maar ach moet iedereen zelf weten he. ik hou t lekker bij mn proffesionele kwaliteit producten .
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_36124424
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:30 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

Hmm ja ik ben redelijk nieuw, maar goed wat valt er over te melden? Het groeit gewoon en verder niks mee aan de hand
pi_36132877
hmmzzz..bijvoorbeeld: hoe lang je je haar wilt hebben(plaatje maybe dr bij), wat je in je haar smeert, hoe vaak je t wast en waarmee enz.
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_36203940
t leven is wel een beetje uit dit topic he...niemand meer die iets te melden heeft over zn lange haar...
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_36204131
hoi.. ik gebruik die gelwax maar vind t aan de ene kant wel relaxed (haar blijft zacht etc.) maar je kunt er niet mee gaan fietsen
pi_36204948
k heb nu ook weer nieuwe zooi gekocht van Schwarzkopf, ben benieuwd hoe dat gaat zitten . Ben alleen beetje offtopic bezig aangezien mn haar weer redelijk kort is, over paar maandjes kom ik wel weer terug .
pi_36215069
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:53 schreef Fatality het volgende:
hoi.. ik gebruik die gelwax maar vind t aan de ene kant wel relaxed (haar blijft zacht etc.) maar je kunt er niet mee gaan fietsen
hoe doe je je haar dan als ik vragen mag? want normaal kun je gewoon fietsen met gelwax in lang(er) haar. ik vond de gelwax maar vies mn haar werd dr heel vet van. gebruik nu 2 dure professionele styling producten, heeft voor mij alleen maar voordelen.
ReAl MeN WeAr PiNk.
  maandag 20 maart 2006 @ 22:24:39 #212
95608 Speth
Rorschach
pi_36215803
Mijn haar is nog altijd hetzelfde btw, het lijkt wel alsof het voorbij een bepaald punt langzamer groeit, het is nu al een paar maanden op sub-oorniveau.
pi_36223545
als t warmer wordt gaat t weer sneller groeien..en in de tussen tijd niet naar de kapper gaan he..
ReAl MeN WeAr PiNk.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 13:28:15 #214
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_36229916
ik hoor van iedereen dat ik naar de kapper moet.. maar ik do ehet niet
pi_36239783
hehe post ff een foto dan kunne we zien hoe ''lang'' t wel niet is..
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_36241947
Ben ook al een tijdje bezig om m'n haar wat langer te laten groeien. Heb 't altijd vrij kort gehad (zie fotoboek) maar ben nu sinds Oktober niet meer naar de kapper geweest. Naja, heb 't alleen 1x laten bijknippen in Januari maar dat stelde niet veel voor. M'n haar zit nu echter zo ongelofelijk kut dat ik standaard een muts op m'n kop heb (zoals hieronder ), wat ik op zich wel een redelijke tijdelijke oplossing vind. Maar dat kan natuurlijk ook niet eeuwig, zeker nu de lente eraan komt en 't weer wat warmer wordt kan ik moeilijk de hele tijd met dat ding op m'n kop lopen. Daarnaast kan ik me ook moeilijk voorstellen dat 't goed voor m'n haar is kortom moet maar eens wat anders bedenken.

Heb sowieso al overwogen om t maar allemaal weer kort te doen, 't schiet toch niet op en nog een keer bijknippen lijkt me ook niet echt een optie. Maar aan de andere kant vind ik dat ook wel weer erg zonde vh afgelopen half jaar dat ik 't heb laten aangroeien. Maar in ieder geval, toevallig hier iemand die deze 'problematiek' herkent of wellicht zelf ook zo heeft meegemaakt en hier een geniale oplossing voor heeft?!

dinsdag 21 maart 2006 @ 20:20:33 #217
36102 Dionydos1
pi_36242790
Hoort erbij... mijn haar zit ook al maanden voor geen meter.
Op gegeven moment kon je inderdaad op een lengte dat je er weining mee kunt.. maar doorbijten als je echt je haar langer wilt laten groeien.
Heb ook veel mutsjes en petjes gedragen toen, helaas geen andere oplossing. Dus doorzetten of afknippen

Bezig vanaf Augustus:

Volgende week ff naar kapper..
pi_36262336

nog fftjes wachten en ik heb precies die lengte..heb ook dezelfde kleur haar en ook dezelfde slag in mn haar..
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_36263649
Ik ben afgehaakt, weer lekker kort
Damn ik had een foto moeten maken toen het nog langer was..
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:23:07 #220
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_36280488
een muts is trouwens wel geniaal hoor
pi_36281235
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:23 schreef fs180 het volgende:
een muts is trouwens wel geniaal hoor
...
pi_36308240

Kerst 2003

Frankrijk, zomer 2004

Nu

De mat nog wat dikker en ik ben tevree.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lacoste-krokodil op 25-03-2006 13:01:47 ]
  donderdag 23 maart 2006 @ 21:11:52 #223
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_36308884
eigenlijk een beetje een jongenstopic dit maar toch ook even een update [nja niet dat ik hier zo ontzettend vaak kom] van mij
begon eind zomer 2004, toen was het iets van 10cm [deels korter]
na veel gedoe met speldjes, staartjes, mutsjes, petjes en andere dingen is het nu zo
an urge to help mankind overcomes me
pi_36309002
Ik ga volgende week naar de kapper...weet niet echt wat ik nu wil. D'r gaat sowieso een deel af ivm model (lees: gebrek aan model) maar mijn probleem is dat ik echt een shitload aan haren verlies . 's Morgens kammen: hele kam vol + een paar in de lucht. Vrijwel continue haren in mijn nek en op kleding. En af en toe eentje in mijn mond . Echt ongelooflijk irritant. Dus misschien ga ik wel terug naar een gematigd lang kapsel. Hoe langer het wordt hoe meer haren eruit vallen lijkt het wel
pi_36309026
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:11 schreef saaw het volgende:
eigenlijk een beetje een jongenstopic dit maar toch ook even een update [nja niet dat ik hier zo ontzettend vaak kom] van mij
begon eind zomer 2004, toen was het iets van 10cm [deels korter]
na veel gedoe met speldjes, staartjes, mutsjes, petjes en andere dingen is het nu zo
[afbeelding]

Hoelang moet het worden? Of blijf je op deze lengte?
  donderdag 23 maart 2006 @ 21:20:43 #226
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_36309204
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:16 schreef LedZep het volgende:

[..]

Hoelang moet het worden? Of blijf je op deze lengte?
weet nog niet
ik laat het groeien tot ik het te lang vindt en dan knip ik er een stukje af
ofzo

het is trouwens wel wat langer dan het op de foto lijkt, zie ik nu
zal morgen ff een betere foto maken
an urge to help mankind overcomes me
pi_36351934

Zo zit het vandaag.

Ik heb al eerder wat andere pics neergezet, dus die moet je maar bekijken.

pi_36352323
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:00 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[afbeelding]

Zo zit het vandaag.

Goed Gooisch kapsel, ik zeg b'vo
pi_36352529
quote:
[afbeelding]

Zo zit het vandaag.

Ik denk dat dit mijn nieuwe kapsel wordt (iets korter) .

Maare, zijn hier nog meer mensen die last hebben van 'haaruitval' ('t valt niet echt uit, maar soms denk ik..GODVERDOMME als er weer es eentje in m'n mond terechtkomt )
pi_36355003
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:17 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

205, hoe zit jou haar eigenlijk?

De foto's "natte kop" en "petmans" geven nu niet bepaald een duidelijk beeld.

pi_36355033
Ja, heb ik ook. Valt met langer haar natuurlijk ook eerder op.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:48:27 #232
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_36355907
Hier groeit 't ook prima door, ben euhm ergens voor kerst voor 't laatst naar de kapper geweest om ff 't model erin te laten knippen. Binnenkort ff de mat bij laten knippen omdat 't anders er niet uit ziet, maar ik vind 't prima zo!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_36356932
Lacoste-krokodil hoe lang is je haar nu als het niet in zo'n achterovergekamde status zit? Dwz, tot hoever wanneer je het voorover laat hangen?
pi_36357204
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:26 schreef LedZep het volgende:
Lacoste-krokodil hoe lang is je haar nu als het niet in zo'n achterovergekamde status zit? Dwz, tot hoever wanneer je het voorover laat hangen?
Uit/In principe kam ik het altijd wel naar achteren. Maar ik denk tot m'n kin wanneer ik het naar voren zou borstelen (niet dat ik dat zou doen).

In m'n fotoboek staan genoeg foto's lijkt me.
pi_36357703
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:37 schreef Lacoste-krokodil het volgende:

[..]

Uit/In principe kam ik het altijd wel naar achteren. Maar ik denk tot m'n kin wanneer ik het naar voren zou borstelen (niet dat ik dat zou doen).

In m'n fotoboek staan genoeg foto's lijkt me.
Toch langer dan ik dacht. Ik heb ongeveer dezelfde lengte dan. Hoe zorg jij ervoor dat het ook echt naar achteren blijft zitten en niet langs de zijkanten naar beneden valt? Gelwax oid?
pi_36358322
quote:
[afbeelding]

Zo zit het vandaag.

Puik kapseltje. Zoiets ben ik ook aan het kweken nu
pi_36358550
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:14 schreef Lacoste-krokodil het volgende:

[..]

205, hoe zit jou haar eigenlijk?

De foto's "natte kop" en "petmans" geven nu niet bepaald een duidelijk beeld.

Nee, dat zijn ook al vrij 'oude' foto's. Heb nu scheiding links (bleek beter dan rechts) en het is een beetje naar achteren gekamt. Ben nu ongeveer weer op de lengte dat ik 't haar nét in m'n mond kan stoppen, maar wil het eigenlijk nog een cm of vijf langer.

Dan de schaar er maar in.

Zal eens kijken of ik een representatieve foto tevoorschijn kan toveren. Op zich geeft de foto van "Laplagne" wel een goed beeld, al is die foto van een afstand.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 18:10:26 #238
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_36359682
Mijn haar is nu een stuk korter dan op de laatste foto's in mijn fotoboek, de kapster is vorige week langsgekomen en heeft er naar mijn inzien net iets teveel van afgeknipt, ik wilde gewoon dat de dooie puntjes eraf geknipt werden en een beetje in model knippen, maarja...ze heeft zichzelf iets teveel uitgeleefd. Dan maar weer ff een tijdje laten groeien.
pi_36359879
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:17 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

jezus, zijn jullie niet dezelfde?
ik dacht dat lacoste-krokodil nieuwe alter ego van 205 was

ik ben beetje moe van die stekeltjes wil nu meer zoiets, niet echt lang, maar toch

pi_36361168
Jullie begrijpen dat ik op zijn minst een plaats in de volgende OT verdien.

pi_36363603
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:18 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

jezus, zijn jullie niet dezelfde?
ik dacht dat lacoste-krokodil nieuwe alter ego van 205 was

ik ben beetje moe van die stekeltjes wil nu meer zoiets, niet echt lang, maar toch

[afbeelding]
Mijn alter ego's houden zich meer op de vlakte ofschoon, de vraag is of ik er überhaupt wel eentje heb. En hoe toevallig zijn Lacoste namen te noemen komende uit dezelfde woonplaats
  zondag 26 maart 2006 @ 14:55:55 #242
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_36378124
Wat tips van Adversus.
  zondag 26 maart 2006 @ 23:35:24 #243
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_36392400
*kickje dan maar*

pi_36481613
Even een vraagje: ik heb m'n kop 6 weken geleden bij laten werken, d.w.z. flink uitdunnen en de mat eraf. Nu ben ik weer op een punt dat het achter langer begint te worden. Da's natuurlijk mooi, ware het niet dat ik mijn mat nóóit in model krijg. Ik kan er zoveel gelwax in pleuren als ik wil, maar na een uurtje is het weer net zo droog als daarvoor. Iemand een middeltje dat wel werkt? Ik wil in ieder geval voorkomen dat het te hard wordt, dus een halve literpot gele gel van de supermarkt valt in ieder geval af. Ik heb gehoord dat foam weleens zou kunnen helpen..

Op dit moment is m'n kapsel trouwens sowieso een ramp. Het weigert over m'n oren te vallen, waardoor ik het 'bloempoteffect' maar met veel moeite kan voorkomen. De plukjes voor m'n ogen zijn nog niet lang genoeg om relaxed te laten hangen, dus probeer ik 't met kunst en vliegwerk een beetje naar achteren te houden, maar na 5 minuten hangt 't aan de zijkant weer irritant omlaag. Ik hoop maar dat dit de beruchte 'doorzettingsfase' is, want om nou nóg een half jaar voor lul te lopen..
suburban gangster flow
pi_36483765
Gebruik inderdaad eens wat foam (bijv. Gliss Kur, verzorgt ook gelijk volgens het etiket), bij mij helpt het wel enigszins. Soms spuit ik er nog wat haarlak (HEMA, handpomp) over. Het haar wordt zeker niet keihard. Groot voordeel vind ik dat het ook niet vet wordt en daardoor een stuk schoner blijft.
pi_36486262
Toch wordt foam bij mij nog wel hard, of doe ik iets verkeerd?
pi_36490058
vooral niet te veel rommel gebruiken, lang haar is mooi als t lkkr nonchalant zit. niet als er een hele pot gel of wax in zit..
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_36490173
Als ik het nonchalant laat hangen is het een zooitje.
pi_36490245
Vandaag een potje Creamwax gehaald bij de Hema in Hilversum. Goed spul.

Wat een fucking wind trouwens vandaag.
pi_36490524
Wat is creamwax nu weer?

Wind is inderdaad een ramp. Gelukkig werkt mijn koptelefoon ook als een soort van haarband.
pi_36490587
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:31 schreef MadGuy het volgende:
Wat is creamwax nu weer?

Wind is inderdaad een ramp. Gelukkig werkt mijn koptelefoon ook als een soort van haarband.
Ik lul weer te slap, het is creamgel

In ieder geval een zwarte pot met oranje letters
pi_36493927
Ah creamgel ja. Wordt niet echt hard toch?
pi_36494444
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:19 schreef MadGuy het volgende:
Ah creamgel ja. Wordt niet echt hard toch?
Nee, het verstevigt zegt maar dus wel chill.

Dus bij windkracht 10 loop je er niet als een landloper bij
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:53:57 #254
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_36495149
Hmm...dat spul moet ik ook maar eens gaan testen.
pi_36495376
Maar creamgel, is dat niet hetzelfde als Brylcreem + Gelwax door elkaar?
suburban gangster flow
pi_36495740
creamgel is ook mijn nieuwe ontdekking sinds de gelwax zo slecht is geworden. qua substantie heeft het idd wel wat weg van brylcreem + gelwax. en zoals lacoste-krokodil al zei, het is meer verstevigend dan dat het echt zo hard wordt als met gel
pi_36495825
Zo, mijn haar is er voor een groot deel af, ik heb nu een beetje het model zoals de gast op pagina 1 (post van Madguy), maar dan nog iets korter (centimeter of 6 nu). Zonde misschien van de afgelopen maanden groei, maar ach, het zit veel beter nu + ik heb weer wat volume bovenop, hiervoor was het helemaal plat .
pi_36497571
haha ja ik ben ook al na één pot gelwax overgestapt op cremegel
Die gelwax maakt je haar kapot, superdroog 4000 knopen etc. etc.. ben ik niet zo van
pi_36497599
Heb net Hema gelwax gekocht omdat iedereen zo vol lof ervan was, hoor ik nu dat het weer niet goed is
pi_36499456
Godver, die Polish komt dus helemaal niet meer terug bij de HEMA. Heb ik eindelijk eens een goede gel gevonden voor m'n kapsel, argh. Ah ja, Wetlook gel werkt ook wel.
pi_36500146
@ LedZep: hier geen problemen met die gelwax hoor. Maar misschien heeft iedereen het over die nieuwe variant...
pi_36501070
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:45 schreef MadGuy het volgende:
@ LedZep: hier geen problemen met die gelwax hoor. Maar misschien heeft iedereen het over die nieuwe variant...
Varianten? Het enige wat ik zag liggen was Hema Wax, Gelwax en nog wat van die dingen, allemaal zwarte potjes met oranje letters. Wat is er veranderd dan?
pi_36502508
Dat is de nieuwe variant. Ik maak nog gebruik van de oude. De doorzichtige potten met blauwe opdruk.
pi_36503537
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 20:06 schreef MadGuy het volgende:
Dat is de nieuwe variant. Ik maak nog gebruik van de oude. De doorzichtige potten met blauwe opdruk.
Zijn die nog te koop dan? Enne, zit er verschil in, behalve het potje?
pi_36504880
Lui, creamgel rules.

Duidelijk

Was vanmiddag in de storm even naar Hilversum gefietst en haar was windvast zonder vettig of plakkerig te zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lacoste-krokodil op 30-03-2006 21:31:10 ]
pi_36505071
lui creamgel?
pi_36506260
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 20:36 schreef LedZep het volgende:

[..]

Zijn die nog te koop dan? Enne, zit er verschil in, behalve het potje?
Nee, ik gebruik gewoon weinig en ik had nog een voorraad van een aanbieding. De inhoud ziet er ook anders uit. De oude was doorzichtig, de nieuwe blauw met glitters.
pi_36511710
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:45 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb zelf de nieuwe variant afgezworen, al staat hier nog wel een potje voor als de rest op is. Of het tussen de oren zit nof niet ( ) het lijkt er op dat het haar anders reageert op de nieuwe variant. Mogelijk is er dus wel wat gewijzigd in de receptuur.

@ BoosMannetje:

Die foam die ik van Gliss Kur heb wordt wel iets hard, maar ik doe er maar heel weinig van in. 2 kleine bolletjes is genoeg. Je haar plakt in het begin wellicht wat aan elkaar, maar valt gedurende de dag steeds beter
Maar goed, iedereen heeft weer ander haar en andere wensen waardoor het effect misschien niet is wat je zoekt.
pi_36545517
Voor lang haar: Gel of Wax?
pi_36545590
Zie de posts hierboven: gelwax, brylcreem of creamgel.
suburban gangster flow
pi_36545656
Nog ff iets anders, mijn haar heeft dus een paar irritante slagen/krullen erin zeg maar. Nu heb ik een nieuwe fles shampoo gekocht (Elvive Intens Glad) Dat is speciaal om krullerig (:')) haar er steil uit te laten zien. Als ik me haar was en uit de douche stap dan is het idd steil, maar dat is zoiezo altijd als ik water in me haar doe, maar eenmaal opdroogd gaat het weer naar zijn normale status. Dus.. Na hoeveel wasbeurten moet ik ongeveer verschil zien (dus dat het daadwerkelijk ook steil is als het opgedroogd is) Heeft iemand ervaring hiermee?
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:17:43 #272
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_36547176
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 11:01 schreef -Dries- het volgende:
Nog ff iets anders, mijn haar heeft dus een paar irritante slagen/krullen erin zeg maar. Nu heb ik een nieuwe fles shampoo gekocht (Elvive Intens Glad) Dat is speciaal om krullerig (:')) haar er steil uit te laten zien. Als ik me haar was en uit de douche stap dan is het idd steil, maar dat is zoiezo altijd als ik water in me haar doe, maar eenmaal opdroogd gaat het weer naar zijn normale status. Dus.. Na hoeveel wasbeurten moet ik ongeveer verschil zien (dus dat het daadwerkelijk ook steil is als het opgedroogd is) Heeft iemand ervaring hiermee?
waarschijnlijk merkt je na 30x nog niets hoor
pi_36547447
Toch opmerkelijk dat de mensen met slag/ krul bijna allemaal steil willen en de mensen met steil bijna allemaal slag / krul willen .
pi_36547512
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 12:17 schreef fs180 het volgende:

[..]

waarschijnlijk merkt je na 30x nog niets hoor
ja lekker dan
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:33:02 #275
95608 Speth
Rorschach
pi_36547564
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 12:28 schreef LedZep het volgende:
Toch opmerkelijk dat de mensen met slag/ krul bijna allemaal steil willen en de mensen met steil bijna allemaal slag / krul willen .
Ik zou nog geen krullen willen...
pi_36547858
Ik wel... en ik krijg ze ook . Moet alleen weer even wat langer groeien.
pi_36548766
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 12:33 schreef Speth het volgende:

[..]

je weet niet wat je mist
pi_36554731
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 12:33 schreef Speth het volgende:

[..]

Nog niet inderdaad, eerst maar eens een volle gelijkmatige bos haar is het niet?

zaterdag 1 april 2006 @ 17:25:33 #279
95608 Speth
Rorschach
pi_36554945
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:18 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Nog niet inderdaad, eerst maar eens een volle gelijkmatige bos haar is het niet?

Zucht
pi_36592516
Hoe krijg ik een fatsoenlijke screencap van windows media player?? krijg nu alleen een zwart beeld met mediaplayer kader eromheen??
  zondag 2 april 2006 @ 22:28:45 #281
16715 Mylene
*schatje*
pi_36592658
quote:
Op zondag 2 april 2006 22:25 schreef dewitteparel het volgende:
Hoe krijg ik een fatsoenlijke screencap van windows media player?? krijg nu alleen een zwart beeld met mediaplayer kader eromheen??
visualisaties >> opties >> prestaties >> videoversnelling op geen zetten
pi_36593397
quote:
Op zondag 2 april 2006 22:28 schreef schatje het volgende:

[..]

visualisaties >> opties >> prestaties >> videoversnelling op geen zetten
dank! kan nu alleen niet meer fullscreen
  zondag 2 april 2006 @ 23:14:26 #283
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_36594257
Hee! Het is hier geen DIG!

Overigens:

haar!
pi_36595068
quote:
Op zondag 2 april 2006 22:25 schreef dewitteparel het volgende:
BSPlayer downloaden, installeren, filmpje afspelen en op 'S' drukken.
suburban gangster flow
  maandag 3 april 2006 @ 00:47:56 #285
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_36596856
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:14 schreef MadGuy het volgende:

Overigens:

[afbeelding]

haar!
ja inderdaad, die lengte wil ik ook weer hebben. Nog even iets bij laten groeien dan maar.
  maandag 3 april 2006 @ 00:49:40 #286
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_36596881
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:11 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
Lui, creamgel rules.

Duidelijk

Was vanmiddag in de storm even naar Hilversum gefietst en haar was windvast zonder vettig of plakkerig te zijn.
Op aanraden heb ik dus ook Hema Creamgel gekocht en vandaag voor het eerst in mijn haar gesmeerd, het werkt goed en houd mijn haar goed in model, doordat het goed verstevigd heeft de wind er ook wienig vat op. Het is voor het eerst dat ik haarproducten van de Hema gebruik, voorheen waren het altijd merk producten die uiteindelijk niet echt heel goed werkten.

Deze is mij ook aangeraden: Taft freezing gel extreme

Iemand hier ervaring mee? Dit product zou je haar dus ook goed in model moeten houden.

[ Bericht 11% gewijzigd door SatanicWarrior op 03-04-2006 00:55:03 ]
pi_36604427
Tussenfase's zijn zuur Groeien kreng, groeien!
pi_36606215
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:14 schreef MadGuy het volgende:

Overigens:

[afbeelding]

haar!
Dit doet me aan een ontsnapte TBS'er denken. De lengte is wel goed.

Ik hamer er hier nog maar eens op: niet te veel vet in je (lange) haar smeren!
pi_36606656
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:49 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Op aanraden heb ik dus ook Hema Creamgel gekocht en vandaag voor het eerst in mijn haar gesmeerd, het werkt goed en houd mijn haar goed in model, doordat het goed verstevigd heeft de wind er ook wienig vat op. Het is voor het eerst dat ik haarproducten van de Hema gebruik, voorheen waren het altijd merk producten die uiteindelijk niet echt heel goed werkten.

Deze is mij ook aangeraden: Taft freezing gel extreme

[afbeelding]

Iemand hier ervaring mee? Dit product zou je haar dus ook goed in model moeten houden.
Heel erg stug spul is dat. ik vind het niet zo prettig eigenlijk, maar het is wel loeisterk spul

Ik gebruik wel diezelfde productlijn zegmaar, maar dan de gel met 'kracht' 3..

(als je op de zijkant kijkt zie je daar een grote 5 staan, dat is als het ware de 'kracht' van de gel)
pi_36606667
Er is trouwens ook eentje met kracht 6 dacht ik...
pi_36645973
Hema Gelwax gekocht, benieuwd is
pi_36679389

Matmans

[ Bericht 24% gewijzigd door Lacoste-krokodil op 05-04-2006 18:20:06 ]
pi_36680708
Beste mat inderdaad, niet slecht. Geen gel, hoogstens een toefje foam wat ik aan het begin van de ochtend heb aangebracht. Ik vermoed echter dat ik tijdens het studeren met het woelen in m'n haar dat effect al teniet heb gedaan

[ Bericht 87% gewijzigd door 205_Lacoste op 05-04-2006 18:30:36 ]
pi_36682910
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:21 schreef 205_Lacoste het volgende:
Beste mat inderdaad, niet slecht. Geen gel, hoogstens een toefje foam wat ik aan het begin van de ochtend heb aangebracht. Ik vermoed echter dat ik tijdens het studeren met het woelen in m'n haar dat effect al teniet heb gedaan

[afbeelding][afbeelding]
Ik denk dat je hier niet over mag klagen

Wel apart effect aan de achterkant, beetje dakgoot-idee. Maar dat kan het camerastandpunt zijn
  woensdag 5 april 2006 @ 18:41:40 #295
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_36683050
Netjes, heren.
pi_36683663
Tja, die dakgoot is inderdaad iets aanwezig Ik hoop eigenlijk dat het haar vanzelf recht valt als het nog een cm of 4-5 langer is.
  donderdag 6 april 2006 @ 10:43:39 #297
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_36700839
Ik vind die 'dakgoot' op zich niet eens zo'n probleem. Als het steil naar beneden loopt is het ook niet altijd even mooi. Een beetje slag is niet verkeerd.
pi_36700967
kapper = ghey
  donderdag 6 april 2006 @ 10:49:25 #299
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_36701004
What else is new, glansknikker?
pi_36709729
Die creamgel is echt nasty spul...
suburban gangster flow
pi_36710944
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:49 schreef MadGuy het volgende:
What else is new, glansknikker?
mijn kapper is trouwens echt gay. alleen snapte ie niet wat ik bedoelde... dus nu heb ik gewoon een kortere versie van mijn al reeds korte kop...

ga het nu iig laten groeien tot zoiets:

Net echt bijster lang, maar toch.. beetje beroerde pica ook, maar kijk maar gewoon CSI (Las Vegas) dan weet je wat ik bedoel

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')